niet een slimme beer geloof ikquote:
ja erg he, is echt zo dood als de nete johquote:
De dingen zitten er ook helemaal niet goed in vind ikquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja erg he, is echt zo dood als de nete joh
nee he..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De dingen zitten er ook helemaal niet goed in vind ik
En dat voor 1500 euroquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
nee he..
en dan die korte plukjes aan de zijkanten enzo.. echt geen porum gewoon.
WTF hoe duur is dat.quote:
Ja dat zeiden ze netquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:45 schreef MissJ het volgende:
[..]
WTF hoe duur is dat.
Ik heb 1 keer extensions gehad (had toen een boblijn en wilde mijn haar langer laten groeien, vond het wel geinig om een keer in 1 keer lang haar te hebben) en dat kostte me toen 350 euro ofzo. Zat er onwijs mooi in, je zag ook echt niet dat het extensions waren.
dat geloof ik meteen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat zeiden ze net
Mijn clip in extensions zijn maar 60'euro en zitten nog beter dan die extensions van barbie
Denk niet dat dat soort mensen ook maar 1 seconde geïnteresseerd zijn in politiek.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:48 schreef Cheiron het volgende:
Ik moet hier echt een beetje om huilen..Dit soort mensen plant zich voort en heeft stemrecht...pff
dit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Denk niet dat dat soort mensen ook maar 1 seconde geïnteresseerd zijn in politiek.
Wie?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit.
Ik gok dat ze bijvoorbeeld niet eens weet wie Rutte is
Ja klopt! Ideaal !quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat geloof ik meteen.
Mooi prijsje ook! En je kan ze er ook zelf uithalen en weer indoen zeker?
Kan ook wellicht.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:56 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik dacht in het café van z'n broeâh.
Kun je zien op zijn facebookquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:56 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik dacht in het café van z'n broeâh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |