en Barbie ook niet?quote:
Echt zo'n gast die alleen maar borst en armen traint.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:02 schreef FerryNL het volgende:
Stoere vent hoor.![]()
Stoer doen met fitnessen, maar wel steeds spuitjes in z'n reet.
Ja zo wordt je wel snel breed ja als je allemaal troep inspuit.
Omdat het vermakelijk isquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
gadverdamme waarom zit ik hier naar te kijken
Stereotype tokkies dit; autochtoon, oorbellen, zonnebankbruin, oorbellen, bontkragen, anabolen, tatoeages, met kanker schelden...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:08 schreef Adelante het volgende:
wat een volk zeg, je schaamt je toch kapot
mij ook ja...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:14 schreef Starlie het volgende:
Had bij Barbie wel verwacht dat ze gewoon zou drinken tijdens haar zwangerschap dus het valt me alles mee dat ze niet drinkt!
Krijg steeds meer het idee dat dat typisch Haags is iddquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:29 schreef MissJ het volgende:
die vrienden van hem... echt hoor wat een Haagse anabolen sjonnies zijn dat zeg![]()
weet niet of het typisch Haags is, maar weet wel als je in Den Haag een willekeurige sportschool binnenloopt je dus echt véél van dit soort kerels ziet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Krijg steeds meer het idee dat dat typisch Haags is idd
kan ik bevestigenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die Jake is (en dat zeg ik oprecht en niet vaak) een gigantische teringlijer. Hagenezen kennen hem ook wel als hoofdportier van de haagse tenten. Hoevaak hij niet beschoten en gestoken is
Omdat het een doorgesnoven onderwereld figuur is. Door middel van intimidatie bepaalde dingen doordrukt (en daar zijn agressiefste portier bij gebruikt). Zijn portiers opdracht geeft iedereen die drugs bij zich heeft af te pakken en dan gaat hij naar die persoon om het weer terug te verkopenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:35 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Maar hoezo is hij dan zo'n teringlijer?
Je bedoelt toch de manager van dat tuigquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die Jake is (en dat zeg ik oprecht en niet vaak) een gigantische teringlijer. Hagenezen kennen hem ook wel als hoofdportier van de haagse tenten. Hoevaak hij niet beschoten en gestoken is
Boobytrap deed hij ook altijd briljantquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:32 schreef kwiwi het volgende:
Het enige dat ik leuk vind aan die serie is de voice-overDiezelfde man was ook leuk bij Gordon & Joling en andere programma's.
Haha, ik geloof je meteen. Ik vind Barbie ook totaal niet onsympathiek, ze is gewoon erg oprecht. Maar die vrienden van die Michael (en hijzelf uiteraard) leken me dan weer geen lieverjdesquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:50 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Barbie woont een paar straten verderop vanaf mijn huis, ik woon dan niet in het hoge tokkie gehalte wijkje hoor. Maar ik ken haar dus al vanaf dat ik heel klein was, en ze is altijd al zo geweest. Altijd roze en make upjes en toestanden. Heb haar weleens gevraagd waarom ze in godsnaam zo'n laag plamuur op haar gezichtje smeert en haar antwoord was "omdat ik dat mooi vind". Ok, fair enough, maar volgens mij is ze gewoon een beetje onzekerAnywho, ze is wel echt super aardig en oprecht. Dat ze dom is ziet elke mongool, maar verder is het wel een lief meisje en heel gezellig. Ik ken haar niet super goed want we zijn nooit vriendinnetjes geweest, maar als je klein bent en veel buiten speelt zie je elkaar natuurlijk regelmatig en blijf je elkaar wel kennen.
Kwam haar na de uitzending van het eerste seizoen van Cherso tegen in een club hier op Scheveningen en ze was helemaal niet uit de hoogte ofzo, ze kwam naar me toe en zei me gedag, gaf me drie zoenen etc. Dus arrogant is ze totaal niet terwijl veel mensen dat wel denken.
Ik vind 't iig grappig om naar te kijken, vooral omdat ik haar dus ken en die hele familie vd Plas ook+ die vrienden van Michael etc. Lol, eigenlijk ken ik al die mensen
not very proud of it maar ey, dat is nou eenmaal zo als je in Scheveningen woont. Ons kent ons
![]()
Klopt als een bus, zij zijn regelmatig betrokken bij vechtpartijen etc. Je hoorde waarsch ook wel wat ze zeiden: "Misschien nog lekker een partijtje knokken" iets in die trantquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ik geloof je meteen. Ik vind Barbie ook totaal niet onsympathiek, ze is gewoon erg oprecht. Maar die vrienden van die Michael (en hijzelf uiteraard) leken me dan weer geen lieverjdes
quote:Barbie heeft zo haar twijfels over haar aanstaande huwelijk met Michael. De zwangere realityster, die door camera's wordt gevolgd in aanloop naar haar bruiloft, schakelde een paragnost in om raad te vragen.
"Ik stopte bij dit huis en toen kreeg ik een beetje een zorgelijk gevoel", zegt de paragnost in een nieuwe aflevering van Barbie's Bruiloft, die dinsdagavond wordt uitgezonden door RTL 5. "Ik kreeg echt een beetje een paniekgevoel, zo van: als het maar goed gaat." Barbie bekent daarop dat ook zij haar twijfels heeft. "Ja, ik af en toe ook hoor. Dat gevoel heb ik ook."
Samantha de Jong, zoals Barbie eigenlijk heet, geeft op 1 april haar jawoord aan Michael. De blondine was eerder te zien in Oh Oh Cherso.
Ik schat het ook niet al te best in, die Micheal lijkt mij niet al te moeilijk maar die Barbie is volgens mij echt lastig om mee samen te leven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |