Inderdaad, ze is dom, maar wel vriendelijk en sympathiek.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:03 schreef ZuidGrens het volgende:
Toch heb ik Barbie nooit onsympathiek gevonden. Wel dom, naar het is geen kutwijf of zo.
Ik val van de ene verbazing in de anderequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:09 schreef Me_Wesley het volgende:
DVD terugspoelen, want de vorige had em al half bekeken
Ja die uitspraak viel mij ook al op! Volgens mij is hij wel een stukkie ouder dus zou zomaar kunnen!quote:
laten we het zo zeggen: hij had er geen moeite meequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:11 schreef MissJ het volgende:
nou hij weet wel handig binnen te komen met dat ijzerdraad
Dat zou best kunnen, komt er een sumoworstelaar uitquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja die uitspraak viel mij ook al op! Volgens mij is hij wel een stukkie ouder dus zou zomaar kunnen!
En zijn al die anabolen wel goed voor dat kindje?! Neem aan dat dat ook wel in je sp..ma gaat zitten!
Iddquote:
Ik begrijp hem ook wel, hij staat er helemaal alleen voorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die gozer heeft gewoon gelijk hoor.
De ondertiteling heeft zijn eerste slachtoffer gemaaktquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:27 schreef forzaudinese het volgende:
RTL betaald de rekening wel hoor voor de hele bruiloft
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:28 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
De ondertiteling heeft zijn eerste slachtoffer gemaakt.
[..]
[..]
Het lijkt alsof ze een of andere huidziekte heeft.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:42 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Brrrr. Ze is echt niet knap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |