Plus zo'n "vlot" kort kapsel wat haar onderkin(nen) accentueert, dat vermenigvuldigd met een golvende vetlaag en het OMGWTFHAPPENED-effect is weer compleetquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:08 schreef Mylene het volgende:
Ze draagt ook wat oma's vaak dragen, van die pakken van polyester.
[ afbeelding ]
Och, zo'n vrouw wordt ook ouder. Het was vroeger al een hippie-achtig mens en dat is ze nog steeds. Die prachtige ogen heeft ze (uiteraard) nog steeds.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Plus zo'n "vlot" kort kapsel wat haar onderkin(nen) accentueert, dat vermenigvuldigd met een golvende vetlaag en het OMGWTFHAPPENED-effect is weer compleet
Gewoon niet te geloven dat dit:
[ afbeelding ]
Ooit dit was:
[ afbeelding ]
Die ogen toen
Ja, hier valt het idd weer mee. Maar goed, dit is ook het topic van onflatteuze foto's hequote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, zo'n vrouw wordt ook ouder. Het was vroeger al een hippie-achtig mens en dat is ze nog steeds. Die prachtige ogen heeft ze (uiteraard) nog steeds.
[ afbeelding ]
En daar was die een poos geleden ook al geplaatstquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:00 schreef Tsunade het volgende:
[ afbeelding ]
nog een charmante van Khloe K.
al kan deze misschien beter in de outfitjes
Ja want vroeger had ze idd altijd een weelderige bos boven een sexy flodderjurkje.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:34 schreef DjinN het volgende:
Sinead is net zo'n oude vettige moeke nuZo eentje die kinderen heeft gekregen en daarna dacht "ah fuck it..nu hoef ik mezelf niet meer te verzorgen! Ik groei me een pens, groei me een oudevrouwenkapsel, en trek me oudewijvenkleding aan"
Echt zo zonde..
Ze ziet er doorsnee uit zeg maarquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:34 schreef DjinN het volgende:
Sinead is net zo'n oude vettige moeke nuZo eentje die kinderen heeft gekregen en daarna dacht "ah fuck it..nu hoef ik mezelf niet meer te verzorgen! Ik groei me een pens, groei me een oudevrouwenkapsel, en trek me oudewijvenkleding aan"
Echt zo zonde..
Waar heb je mij dat zien zeggen ?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja want vroeger had ze idd altijd een weelderige bos boven een sexy flodderjurkje.
Ah, Djinn, de dame die NOOIT IETS positiefs over andere vrouwen blijkt te kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:34 schreef DjinN het volgende:
Echt zo zonde..
Dat pak ... Dat kapsel. De horror.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:08 schreef Mylene het volgende:
Ze draagt ook wat oma's vaak dragen, van die pakken van polyester.
[ afbeelding ]
ik denk t, jij zegt typt tquote:Op zondag 3 juli 2011 12:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ah, Djinn, de dame die NOOIT IETS positiefs over andere vrouwen blijkt te kunnen zeggen.
Volgens mij vergis je je met Sherazade.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ah, Djinn, de dame die NOOIT IETS positiefs over andere vrouwen blijkt te kunnen zeggen.
Photobomb iddquote:Op zondag 3 juli 2011 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
Lijkt net alsof ze gepist heeft, daaronder.
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ja natuurlijkquote:
Het is precies zoals CopyCat het zegt. Dus ik weet niet waarom ik mijn mening niet zou mogen zeggen?quote:Op zondag 3 juli 2011 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat pak ... Dat kapsel. De horror.
Mijn Sinead, die mij vanaf de eerste keer dat ik haar Troy hoorde en zag vertolken zo ontroerde, wat is er met je gebeurd?
Ik denk het ookquote:
Meer dat ik je ook regelmatig mooie vrouwen heb zien afkraken. En nee, ik ga er verder niet meer op in, maar het valt me gewoon op.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:34 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik denk het ookWe zijn bovendien ook nog altijd in het topic van celebs die er onflatteus uit zien.
Mwah dat zal best wel meevallen. Als ik vind dat iemand er niet uitziet dan zeg ik datquote:Op maandag 4 juli 2011 22:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meer dat ik je ook regelmatig mooie vrouwen heb zien afkraken. En nee, ik ga er verder niet meer op in, maar het valt me gewoon op.
Mja iddquote:Op maandag 4 juli 2011 23:50 schreef SEMTEX het volgende:
Hoi. Jullie missen de essentie van dit topic
ik heb me niet vergist, bedoelde echt jouquote:Op maandag 4 juli 2011 20:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
[..]
Ja natuurlijk![]()
Ik denk dat jullie de verkeerde voor jullie hebben![]()
Enuf already, PM verder.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik heb me niet vergist, bedoelde echt jou
Ik zag een kort interview met haar bij Rock Werchter, en zij is net zo stom als ze eruit ziet.quote:
Wanneer houdt ze nou eens op met die afschuwelijke blauwe lippenstift?!quote:
Dat is echt kei ~edgy man.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wanneer houdt ze nou eens op met die afschuwelijke blauwe lippenstift?!
quote:
Ik ook. Wat een ronduit walgelijk wijf.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:00 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zag een kort interview met haar bij Rock Werchter, en zij is net zo stom als ze eruit ziet.
Hoe bedoel je?quote:
Ik vermoed zomaar dat hij er zo uitziet voor zijn rol in het toneelstuk naar het boek van Upton Sinclair, The Jungle.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:47 schreef Spees_Eend het volgende:
En omdat ik toch bezig ben.. What the hell happened to his face?
[ afbeelding ]
Hij was vroeger niet Mister World, maar zo raar zag hij er toch niet uit?
Nou omdat ze zo dun is steekt d'r ehmm venusheuvel nogal uit, ik vind het maar een vreemd gezicht zoquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Janice.
Ik vind dat trouwens een normale foto van David Schimmer. Nouja, hij is in ieder geval net zo onflatteus als altijd.
[..]
Hoe bedoel je?
Ze heeft een hele lange kutquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou omdat ze zo dun is steekt d'r ehmm venusheuvel nogal uit, ik vind het maar een vreemd gezicht zo
Spoel je mondquote:
Die is aangekomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha hij doet gewoon dat gezicht rechtsonder na!quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:47 schreef Spees_Eend het volgende:
En omdat ik toch bezig ben.. What the hell happened to his face?
[ afbeelding ]
Hij was vroeger niet Mister World, maar zo raar zag hij er toch niet uit?
Lijkt wel of ze gevallen is of zo, of geslagen of of...quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou omdat ze zo dun is steekt d'r ehmm venusheuvel nogal uit
is inderdaad een onflatteuze foto.quote:
Precies wat ik dacht!!! Maar ze is zoquote:Op zondag 10 juli 2011 13:46 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ze lijkt wel ergens in de 50 door die makeup en haarkleur.
quote:Op zondag 10 juli 2011 14:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht!!! Maar ze is zo
lekker gewoon gebleven
Dat roepen ze ook nog maar sinds ze kanker heeft gekregen en met medelijden met haar had.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht!!! Maar ze is zo
lekker gewoon gebleven
Ja echt.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat roepen ze ook nog maar sinds ze kanker heeft gekregen en met medelijden met haar had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |