Nou omdat ze zo dun is steekt d'r ehmm venusheuvel nogal uit, ik vind het maar een vreemd gezicht zoquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Janice.
Ik vind dat trouwens een normale foto van David Schimmer. Nouja, hij is in ieder geval net zo onflatteus als altijd.
[..]
Hoe bedoel je?
Ze heeft een hele lange kutquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou omdat ze zo dun is steekt d'r ehmm venusheuvel nogal uit, ik vind het maar een vreemd gezicht zo
Spoel je mondquote:
Die is aangekomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha hij doet gewoon dat gezicht rechtsonder na!quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:47 schreef Spees_Eend het volgende:
En omdat ik toch bezig ben.. What the hell happened to his face?
[ afbeelding ]
Hij was vroeger niet Mister World, maar zo raar zag hij er toch niet uit?
Lijkt wel of ze gevallen is of zo, of geslagen of of...quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou omdat ze zo dun is steekt d'r ehmm venusheuvel nogal uit
is inderdaad een onflatteuze foto.quote:
Precies wat ik dacht!!! Maar ze is zoquote:Op zondag 10 juli 2011 13:46 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ze lijkt wel ergens in de 50 door die makeup en haarkleur.
quote:Op zondag 10 juli 2011 14:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht!!! Maar ze is zo
lekker gewoon gebleven
Dat roepen ze ook nog maar sinds ze kanker heeft gekregen en met medelijden met haar had.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht!!! Maar ze is zo
lekker gewoon gebleven
Ja echt.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat roepen ze ook nog maar sinds ze kanker heeft gekregen en met medelijden met haar had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |