Onderaan bij het snelpost vakje. Zie je op een gegeven moment over 8 posts zit dit topic vol (of zoiets).quote:
Ook dat!quote:
Ik denk vanaf 10.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:17 schreef Eenskijken het volgende:
waarom is de afteller nu weg? :/ over 290 posts gaat dit topic alweer dicht.
quote:
Wat, die zanger van gisteren?quote:
Ligt eraan waar, in Amsterdam zul je daar niet eens zo een heel speciaal huis voor hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:21 schreef Eenskijken het volgende:
zal een behoorlijk huisje zijn.. tering, 8-9 ton
En daarna raak je het aan de straatstenen niet meer kwijtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:22 schreef Eenskijken het volgende:
hmm ik moet volgend jaar dan ff een huisje kopen
Over n jaar of 3-5 wel...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
En daarna raak je het aan de straatstenen niet meer kwijt
Aldus een mevrouw met twitter.quote:
Tering wat een lage plafonds.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:24 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog iets te koop voor jullie, zie mijn sig onderaan!
Nu met maar 2% overdrachtsbelasting.
[ afbeelding ]
Ik lees alleen berichten, ik post amperquote:
Maar de markt leeft dan weer.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan is de overdrachtsbelasting weer op hetzelfde niveau. Dus ik vraag het me af eigenlijk.
quote:
Dat wel, daar heb je gelijk in. En misschien schuiven nu wat meer mensen van huur naar koop, ik zoek nog een andere huurwoningquote:
Dat lijkt me stug, 2.60 is toch normaal? Ik heb het nooit gemeten hier eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:27 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik word er een beetje claustrofobisch van. Wat is dat 2,20m hoog?
Henk & Ingrid krijgen er radio2 voor terugquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Nou. Het is wel duidelijk dat Henk en Ingrid in hun huurhuis vooral in moeten leveren terwijl de hoge heertjes in Den Haag met hun koophuizen weer gematst worden door deze regering.
Nee hoor, normale hoogte plafonds.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:27 schreef UncleDolan het volgende:
Ik word er een beetje claustrofobisch van. Wat is dat 2,20m hoog?
Misschien ben ik wat verwend. Ik woon in een gerenoveerde kazerne.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, normale hoogte plafonds.
Maar als jij 2.40 m. bent is het misschien wat dichtbij voor je dat plafond.
Ik zag het toen ik haar opzocht (ik wist niet wie ze was).quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
Vlaamse zonder Vlaams accent.
Kijk op haar wiki: ze is dus in Amsterdam geboren.
Gewoon een Nederlandse dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
Vlaamse zonder Vlaams accent.
Kijk op haar wiki: ze is dus in Amsterdam geboren.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:35 schreef Fingon het volgende:
Omfg hoe Donner haar aankijkt...
En nu die Spong
Was?quote:
Leuk voor het koningsgezinde EOquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:37 schreef Karina het volgende:
Wat een saai onderwerp, boeit mij het Koningshuis van Monaco nou.
Heel erg zelfs.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:43 schreef deepart het volgende:
Is Spong al geweest, zonee dan blijf ik nog even kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |