Kan gebeuren als je zo'n heftig seksleven hebt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:11 schreef zoem het volgende:
Heeft Knevel nou zulke wallen onder z'n ogen?
Beetje m'n tekst jattenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:12 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Kan gebeuren als je zo'n heftig seksleven hebt.
Jij woont duidelijk niet aan de Nederlands-Belgische grensquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:12 schreef Karina het volgende:
Elke keer als die Belg "tanken" zegt schiet ik in de lach.
Verre van datquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:14 schreef zoem het volgende:
[..]
Jij woont duidelijk niet aan de Nederlands-Belgische grens
Derde generatie allochtoon aldus de PVV'er aan tafel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:13 schreef golfer het volgende:
Een Turk zo Vlaams horen praten is wel apart.
Daar lijkt hij me iets te oud voor...quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:15 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Derde generatie allochtoon aldus de PVV'er aan tafel.
Moet een keer kunnen toch?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:13 schreef zoem het volgende:
[..]
Beetje m'n tekst jatten![]()
![]()
Ik bedoel die misdaadverslaggever.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:17 schreef Karina het volgende:
Ja als je gemaskerd aanbelt bij een juwelier gaat die natuurlijk niet open doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:18 schreef UncleDolan het volgende:
[..]Ik schrik me rot man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bevooroordeeld kun je zijn als juwelier. Alsof iedereen die gemaskerd aanbelt je zaak leeg komt roven.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:17 schreef Karina het volgende:
Nou maar NET inderdaad. Het is dat het zwart afsteekt bij dat witte hemd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij zit achter Beense...je kan hem net zien.
Discriminatie. Ik voel mij er onVerhagelijk bij.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:17 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:21 schreef tong80 het volgende:
Ik mis Koot en Bie.
Die zouden het onverhagen noemen.
GMTA.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
Discriminatie. Ik voel mij er onVerhagelijk bij.
Beense denkt dat het een ferrero rocher is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou maar NET inderdaad. Het is dat het zwart afsteekt bij dat witte hemd.
?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:23 schreef tong80 het volgende:
Kut, ik heb geen breedbeeld *&&*^&I$%&$^^#$#$^#$
Stel je niet aan man, hij hangt gewoon een concreet en coherent verhaal op, ongeacht of je het ermee eens bent.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:23 schreef Eenskijken het volgende:
verhagenzeg nou eens waar je voor staat man
rot anders op. maar lul niet zo slap er half omheen
Dat ja.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:25 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Tong's humor niet weten te waarderen.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:25 schreef tong80 het volgende:
Dat toontje van Verhagen
Golfert. Kees van Kooten kan het beter als wethouder van Juinen.
In welke zin zijn zij concurrenten dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:26 schreef alors het volgende:
Nog even over de boys van de Bloodz van laatst, vanavond om 23.45 op 3 een docu over hun concurrenten in gangsterstad Den Haag, de CripsBelooft weer veel moois.
Had je iets anders verwacht van deze draaikont?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:23 schreef Eenskijken het volgende:
Daar kijk ik niet naar. Ik ben Bloodz, geen Cripz.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:26 schreef alors het volgende:
Nog even over de boys van de Bloodz van laatst, vanavond om 23.45 op 3 een docu over hun concurrenten in gangsterstad Den Haag, de CripsBelooft weer veel moois.
eh nee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:25 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Stel je niet aan man, hij hangt gewoon een concreet en coherent verhaal op, ongeacht of je het ermee eens bent.
En dan het blauwe stembiljet, nee het gele, nee toch het rode omhoog al je het ermee eens bent. Ik bedoel oneens.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:28 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Hij kan inderdaad beter gaan huilen... dan zijn er zelfs CDA"ers die dat geloven.
rivalen is misschien beter geformuleerd, echt gangwar, jeweetquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:26 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
In welke zin zijn zij concurrenten dan?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:27 schreef Absurditeit het volgende:
Ik gelooft in dezeeeeeeeee partij, ik houd van mijn partij!!
ahahahahah ik kijk niet, maar ik zie de beelden weer voor me, huichelaarquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:27 schreef Absurditeit het volgende:
Ik gelooft in dezeeeeeeeee partij, ik houd van mijn partij!!
Antillianen scoren anders ook behoorlijk goed..quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:29 schreef Omnifacer het volgende:
Deze man komt op voor zijn Surinaamse en Antilliaanse vrienden, en begrijpelijk. Turken, Antilliaanse en Suri's worden over 1 kam geschoren met Mocro's terwijl die laatste stukken meer overlast geven.
Die willen SBS duidelijkheid inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Hij wil aansluiting bij het volk maar deze vaagheid accepteren Henk en Ingrid niet.
Is er een belspel en een sms-aktie aan verbonden?quote:
Marokkanen zijn het lekkerstquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:30 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Antillianen scoren anders ook behoorlijk goed..
Vooral in groepenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:30 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Hét tv-moment van 2010. Ik ben een harde jongen, maar heb toen toch even een traantje weggepinkt.quote:
Zolang Piet Paulusma maar goed weer heeftquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Is er een belspel en een sms-aktie aan verbonden?
Daor edde gij gelijk aonquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:30 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Taalvaardig loop je achter inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:31 schreef Be-Smart het volgende:
* Be-Smart vindt het Suikerfeest leuker dan Pinksteren en hefet geen zin het Wilhelmus te gaan zitten leren?
* Be-Smart voelt zich alochtoon in z'n eigne land
Dan zit de PVV achter je aan!quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:33 schreef venomsnake het volgende:
Met zo'n joods/christelijke traditie.....
Ik heb met beiden he-le-maal niets!
Gelukkig leven we niet in een land waar je verplicht wordt om die cultuur uit te dragen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:33 schreef venomsnake het volgende:
Met zo'n joods/christelijke traditie.....
Ik heb met beiden he-le-maal niets!
Het is dat ik net een tonijnpizza op heb.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:33 schreef Tem het volgende:
Beense vindt alles best zolang er maar een bittergarnituurtje is.
Daar gaat het niet om!quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:34 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Heeft iemand nu een idee wat ie wil veranderen ?
Nee, maar dat is bij hem nooit duidelijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:34 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:34 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:33 schreef Eenskijken het volgende:
verhagen lijkt nog steeds niet te weten wat zijn partij nou wil.. het cda verliest alleen maar zetels als ie met dit soort verhalen komt aanzetten. grappig dat ze dat zelf niet zien
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:33 schreef golfer het volgende:
Joods-Christelijk bestaat niet.
Verzonnen kreet van Gristenen.
De eigen cultuur verloochenen of te wel de weg-met-ons mentaliteit.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:35 schreef Omnifacer het volgende:
[..]wat een onzin.
In Nederland hebben we een pakket normen en waarden dat voortkomt uit de eeuwenlange joodse en christelijke traditie in ons land.
Ik snap het nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:36 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
De eigen cultuur verloochenen of te wel de weg-met-ons mentaliteit.
Leuk ook om te zien hoe John de Mol altijd zit te genieten als hij te gast is bij Wilfred/Johan/René.quote:
Ik wens je morgen een goede geschiedenisles toe. De Joodse traditie in dit land heeft nooit bestaan, behalve bij de geloofsuitoefening die vaak verboden is geweest. Ook in dit land. De Joden zijn namelijk nooit aan de macht geweest.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:35 schreef Omnifacer het volgende:
wat een onzin.
In Nederland hebben we een pakket normen en waarden dat voortkomt uit de eeuwenlange joodse en christelijke traditie in ons land.
En nu voor 35% op radio2quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:33 schreef Tem het volgende:
Beense vindt alles best zolang er maar een bittergarnituurtje is.
Vet is het goede woord hier ja.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
altijd vet om te zien, dat soort beelden
Het is ook onmenselijk om Petertje een uur aan tafel te zetten zonder voedsel. Al zou het maar een kilo borrelnoten zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:36 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ik weet zeker dat Jeroen Pauw voor de gein een bak bitterballen op tafel gezet had...
En een potje bier niet te vergeten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:38 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het is ook onmenselijk om Petertje een uur aan tafel te zetten zonder voedsel. Al zou het maar een kilo borrelnoten zijn.
Er komt een dag dat hij horizontaal de Febo verlaat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:40 schreef Tem het volgende:
Een diagonaaltje bij de Febo draait Beense zijn hand niet voor om.
Kampeerwinkel.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:42 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
xxxxxl-shopping.com
Daar bestel ik mijn condooms ook altijd.
Je hele lichaam past er in een keer in?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:42 schreef Absurditeit het volgende:
xxxxxl-shopping.com
Daar bestel ik mijn condooms ook altijd.
Vaak verboden? Vertel eens, wanneer dan, naast 40-45? Nederand was juist een plaats waar gelovigen, ook joden, heen kwamen omdat hier als een van de enige landen godsdienstvrijheid was.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wens je morgen een goede geschiedenisles toe. De Joodse traditie in dit land heeft nooit bestaan, behalve bij de geloofsuitoefening die vaak verboden is geweest. Ook in dit land. De Joden zijn namelijk nooit aan de macht geweest.
Ik vind dat stemmetje ook niks.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:43 schreef Karina het volgende:
Die gozer is echt niet leuk en dat stemmetje ook...
Ik woon wel op Zuid, maar dan niet in Rotterdamquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:45 schreef Tem het volgende:
Ik ken hem niet, maar ik woon gelukkig ook niet op Zuid.
quote:'Onbehagen' is een samenvoeging van 'onbenul' en 'Verhagen'
Diemen Zuid?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik woon wel op Zuid, maar dan niet in Rotterdam
Denkt geďntegreerd te zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:43 schreef Karina het volgende:
Die gozer is echt niet leuk en dat stemmetje ook...
Tijdje terug was er een hele show van hem op tv, volgens mij heb ik 1 keer gelachen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Denkt geďntegreerd te zijn.
Pas dit jaar een zoontje gekregen. Krijgen wij gewoon 5 december.
1- juiste constateringquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
(1)-Denkt geďntegreerd te zijn.
(2)-Pas dit jaar een zoontje gekregen. Krijgen wij gewoon 5 december.
Toen hij bij opkomst struikelde?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Tijdje terug was er een hele show van hem op tv, volgens mij heb ik 1 keer gelachen.
Dan was het 2 keer geweestquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:49 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Toen hij bij opkomst struikelde?
Wilbert zei ook zoiets. Zo is Wilbert.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
elke uitzending wel een keer 'oh we zitten bij de eo, dus ik moet oppassen' opmerking of iets in die trant
Wil je een paar voorbeelden uit de geschiedenis van het zo tolerante christelijke Nederland dat volgens jou niet discrimineerde?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:43 schreef Omnifacer het volgende:
Vaak verboden? Vertel eens, wanneer dan, naast 40-45? Nederand was juist een plaats waar gelovigen, ook joden, heen kwamen omdat hier als een van de enige landen godsdienstvrijheid was.
Die zit nogal regelmatig in kelderboxen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:50 schreef Karina het volgende:
Wat een clichés.
Goh hij is al 15 jaar bij zijn vriendin en nog nooit vreemdgegaan (zijn vriendin wel?).
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:51 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Probeer wat meer ontopic te blijven.
Je hebt duidelijk nooit tussen de dijen van een negerin gelegen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:50 schreef Omnifacer het volgende:
"Zwarte vrouwen zijn sterke vrouwen". Bah, wat generaliseert die vleespet
Is ontopic vanwege de onzin over Joods-Christelijke traditie waarop Verhagen zich baseert, maar die niet bestaat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:51 schreef Absurditeit het volgende:
Probeer wat meer ontopic te blijven.
Tegenwoordig makkelijker dan zelf die teksten helemaal inkloppen. Maar niet minder waar.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:53 schreef Absurditeit het volgende:
Golfer kopieert van Wikipedia zonder te quoten of de bron te vermelden. Een doodzonde.
Het is waar, maar discriminatie in de 14e eeuw toont niet aan dat er geen Joods-Christelijke traditie kan bestaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Tegenwoordig makkelijker dan zelf die teksten helemaal inkloppen. Maar niet minder waar.
Nog altijd tolerant hoor. Niet meer naar hedendaagse normen natuurlijk, maar wel naar die van toen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Wil je een paar voorbeelden uit de geschiedenis van het zo tolerante christelijke Nederland dat volgens jou niet discrimineerde?
Tijdens de pestepidemie die woedde tussen 1347 en 1349 werden Joden ervan beschuldigd de openbare waterbronnen vergiftigd te hebben. Men dacht dit omdat er veel minder Joden pest kregen dan anderen en de Joden maakten - vanwege hun geloof - geen gebruik van deze waterbronnen. De Joden werden tijdens de pestperiode als zondebokken vermoord of verdreven.
Later waren verreweg de meeste beroepen verboden voor Joden, mochten Joden absoluut geen opmerkingen maken over het christendom en mochten ze alleen in eigen kring trouwen.
De Joden in Nederland mochten in het overwegend protestantse Nederland oorspronkelijk geen lid worden van een gilde en dus vrijwel geen enkel beroep uitoefenen. Sommigen zochten hun heil in het kredietwezen of de handel, verreweg de meesten probeerden echter als venter, marskramer of los/vaste arbeider wat te verdienen. De gilden verzetten zich in 1748 tegen de levendige straathandel.
Bij de invoering van de Burgerlijke Stand eiste Napoleon in 1811 dat ook joden een achternaam zouden aannemen, waarbij het gebruik van namen van steden uit het beloofde land verboden werd.
ja hoe zat het nou met benzinestations vroeger?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Tegenwoordig makkelijker dan zelf die teksten helemaal inkloppen. Maar niet minder waar.
Verder nog iets?
Laatst verweet je hier iemand op golfer-achtige manier dat hij niet begrijpend kon lezen. Dat kun je nu niet meer zeggen. Anders geformuleerd: je moet mijn woorden niet verdraaien. Ik heb niet gezegd dat er niet gediscrimineerd werd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Wil je een paar voorbeelden uit de geschiedenis van het zo tolerante christelijke Nederland dat volgens jou niet discrimineerde?
Dat zijn voorbeelden van manieren waarop joden benadeeld werden inderdaad. Laten we zeggen dat de eerste joden 800 jaar terug zich manifesteerden in Nederland, dan zijn die voorbeelden erg treurig, maar slechts incidenten. Feit blijft dt Nederland een vrijplaats was voor allerlei religies, ten tijde van de Republiek. Wetenschappers, filosofen van joodse afkomst kwamen naar Nederland omdat ze hier vrijheden hadden die ze elders niet hadden. Dit studentje hoeft geen voorbeelden te geven, je kent de namen vast zelf ook wel, en ik neem ook aan dat je hun werk gelezen hebt.quote:....
Dat zouden die studentjes waar hij op neerkijkt toch anders aanpakken. Maar ja, als simpele personeelsfunctionaris kom je ermee wegquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:53 schreef Absurditeit het volgende:
Golfer kopieert van Wikipedia zonder te quoten of de bron te vermelden. Een doodzonde.
Nice... very nice!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:00 schreef Absurditeit het volgende:
Evi Hanssen is ook lekker imo. Ze presenteerde een paar jaar geleden Expeditie Robinson.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iets minder dan de andere dames die je postte, maar nog steeds zeer aardig. Ik zal eens kijken of ik er nog wat kan vinden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:04 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Nice... very nice!
Erika van Tielen, nog zo'n prachtige dame.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:06 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Iets minder dan de andere dames die je postte, maar nog steeds zeer aardig. Ik zal eens kijken of ik er nog wat kan vinden.
die is toch nog niet uit?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:09 schreef UncleDolan het volgende:
Yesh!
*gaat Deus Ex HR spelen*
goedenacht.
Ja, en de muziek is ook zoveel beter.... Eva, Zeus, Vaya Con Dios, Triggerfinger, Das Pop, Ozark Henry, Novastar, Groenewoud. Ze hebben dan wel geen regering maar beter geen regering dan een regering die constant aan de verkeerde kant staat. Eigenlijk is België veel leuker!quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:58 schreef UncleDolan het volgende:
Waarom zijn Belgische dames zoveel aantrekkelijker dan Nederlandse?
[ afbeelding ]
Boeiend zo'n regering. Zonder regering blijven die vrouwen ook wel leven en kan er prima worden gezopen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:25 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Ja, en de muziek is ook zoveel beter.... Eva, Zeus, Vaya Con Dios, Triggerfinger, Das Pop, Ozark Henry, Novastar, Groenewoud. Ze hebben dan wel geen regering maar beter geen regering dan een regering die constant aan de verkeerde kant staat. Eigenlijk is België veel leuker!
Robben is toch de speler die een balletje niet eens over de grote teen van Casillas kan tikken?quote:
Dat was in heel veel landen zo, dat maakt het niet ok maar het is volgens mij niet zo dat de situatie in Nederland eeuwen geleden slechter was voor Joden dan in Engeland bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:50 schreef golfer het volgende:
De Joden in Nederland mochten in het overwegend protestantse Nederland oorspronkelijk geen lid worden van een gilde en dus vrijwel geen enkel beroep uitoefenen.
Nou Maxime Verhagen zei dat Nederland een Joods-Christelijke traditie heeft en dat dankzij deze traditie we respect moeten tonen voor rouwstoeten. Dat zei hij letterlijk. Dat is dus de grootste onzin ooit. Een typisch voorbeeld van hoe sommige christenen een morele monopolie te hebben over andersdenkenden. Ik ben zelf zo ongelovig opgevoed als het maar kan en ben ook atheďst, en toch toon ik net als elke weldenkende Nederlander gewoon repect voor zo'n rouwstoet. Dat heeft dus niks met geloofstradities te maken, maar met elementaire beleefdheid.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:35 schreef Omnifacer het volgende:
[..]wat een onzin.
Dat voorbeeld viel mij ook op ja, sloeg eigenlijk nergens op. Gemiste kans ook voor KVDB om hem de duimschroeven wat aan te draaien.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:50 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nou Maxime Verhagen zei dat Nederland een Joods-Christelijke traditie heeft en dat dankzij deze traditie we respect moeten tonen voor rouwstoeten. Dat zei hij letterlijk. Dat is dus de grootste onzin ooit. Een typisch voorbeeld van hoe sommige christenen een morele monopolie te hebben over andersdenkenden. Ik ben zelf zo ongelovig opgevoed als het maar kan en ben ook atheďst, en toch toon ik net als elke weldenkende Nederlander gewoon repect voor zo'n rouwstoet. Dat heeft dus niks met geloofstradities te maken, maar met elementaire beleefdheid.
Ja maar respect tonen staat niet gelijk aan alleen maar je hoed afnemen natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:14 schreef Specularium het volgende:
Vroeger namen de mannen de hoed af bij een passerende rouwstoet.
En daar zat wel degelijk een religieuze drijfveer achter.
Dat was geen elementaire beleefdheid.
Ik moet dat opzoeken, maar ik denk dat dat wel lukt met dat kutlettertype hier.
Hangen gaat moeilijk zo.
Het klopt dat dit onzin is want wat hij eigenlijk wil zeggen is dat er een fundamentele clash tussen hetquote:Nou Maxime Verhagen zei dat Nederland een Joods-Christelijke traditie heeft en dat dankzij deze traditie we respect moeten tonen voor rouwstoeten. Dat zei hij letterlijk. Dat is dus de grootste onzin ooit.
Hopelijk kan je hem verstaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:33 schreef Specularium het volgende:
Ik ga om 16:00 nog wel even kijken wat de kerkrat precies heeft gezegd.
Ik heb hem vaak "uitstaan"quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat lukt vaak wel, het is meer het uitstaan.
wowquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:58 schreef UncleDolan het volgende:
Waarom zijn Belgische dames zoveel aantrekkelijker dan Nederlandse?
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:50 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nou Maxime Verhagen zei dat Nederland een Joods-Christelijke traditie heeft en dat dankzij deze traditie we respect moeten tonen voor rouwstoeten. Dat zei hij letterlijk. Dat is dus de grootste onzin ooit. Een typisch voorbeeld van hoe sommige christenen een morele monopolie te hebben over andersdenkenden. Ik ben zelf zo ongelovig opgevoed als het maar kan en ben ook atheďst, en toch toon ik net als elke weldenkende Nederlander gewoon repect voor zo'n rouwstoet. Dat heeft dus niks met geloofstradities te maken, maar met elementaire beleefdheid.
Verhagen zei dat het CDA geen bestuurderspartij moet zijn, maar een partij tussen het volk. Ondertussen heeft onze Maxime er echt alles aan gedaan om in dit kabinet te komen, ondanks dat het CDA gehalveerd wasquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:23 schreef Eenskijken het volgende:
Verhagen zit bij Donner achter op de fiets; ze leven nog in de jaren 60.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:29 schreef Toad het volgende:
Wat een oude discussie zeg. Bolkestein, Scheffer, Fortuyn. En Verhagen komt jaren later met onbehagen, buitenlands eten en een rouwstoet die verstoort weg.
Schijnt dat ze begin jaren '40 al samen fietsen hebben gejat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Verhagen zit bij Donner achter op de fiets; ze leven nog in de jaren 60.
quote:'Onbehagen' is een samenvoeging van 'onbenul' en 'Verhagen'
We wachten in spanning af.....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:50 schreef Jac0bus het volgende:
Als ik thuis ben nog even mijn mening over die dikzak van gisteravond. Volhouden jongens
Hoeveel geld zou ie gehad hebben van die dokter?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:50 schreef Jac0bus het volgende:
Als ik thuis ben nog even mijn mening over die dikzak van gisteravond. Volhouden jongens
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:18 schreef golfer het volgende:
Leuke line-up tot nu toe. Zullen nog wel 1 of 2 gasten bijkomen.
idemquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
Marlene moest ik even googelen, ik ken haar niet
Ik had al een vermoeden dat, dat de reden was waarom de mannen hier zo enthousiast waren over haarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:46 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
idem
maar als ik dit zo zie heb ik er zin in![]()
[ afbeelding ]
Die heb ik al in 1969 gezien.quote:
8 juli, volgende week dus.quote:
Nee hoor. 23:25 Nederland 2 vandaag.quote:
Knevel is metrosexueelquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:05 schreef DrDentz het volgende:
Alsof Hopper en Fonda de sexappeal van ons EO-duo ook maar weten te benaderen.
Zou je niet zeggen aan de hand van die foto's van haar.quote:
Je zou haar doen, golfer?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen aan de hand van die foto's van haar.
Ziet er nog lekker appetijtelijk uit.
Jij bent toch ook al aardig gerijpt?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen aan de hand van die foto's van haar.
Ziet er nog lekker appetijtelijk uit.
Als het zou moeten zou ik geen nee zeggen.quote:
idd toen was ze echt geen 48quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:28 schreef Jac0bus het volgende:
Zal je zien dat die foto van Eenskijken genomen was toen ze 25 was. Maar we gaan het zien
Zeker, van Goedele Liekens wordt ik ook nog altijd verlegen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:46 schreef Jac0bus het volgende:
Nouja een Belgisch accent is altijd wel aantrekkelijk nietwaar?
Zoals ze er nu uitziet is ze nog steeds een aantrekkelijke vrouw:quote:
Goedele was een lekker wijf.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zeker, van Goedele Liekens wordt ik ook nog altijd verlegen.
meh.. lang niet zo lekker als mijn picquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoals ze er nu uitziet is ze nog steeds een aantrekkelijke vrouw:
[ afbeelding ]
quote:
Menig tv ster is buiten de tv ook niks...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:52 schreef Tem het volgende:
Nee was. Laatst zag ik haar op tv en toen leek het alsof ze bij een foute plastisch chirurg was geweest.
Ongeveer 1/3 van de beta is uitgelekt en wat mij betreft nu al game of the year. Sterker nog, ik vind 'm nu al beter dan DX1quote:
Katja is wel lekker in het echt....maar dat is niet echt een tv ster.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:56 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Menig tv ster is buiten de tv ook niks...
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:50 schreef Jac0bus het volgende:
We gaan haar zo zien. De FOK!-jury zit al klaar
Een 7,5quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:50 schreef Jac0bus het volgende:
We gaan haar zo zien. De FOK!-jury zit al klaar
Nee hoor, ik niet in ieder geval. Ik vind haar wel leuk, maar niet dat ik zeg "wauw wat een kanjer". Trouwens, alsof mannen geen oordeel hebben over andere mannenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:09 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
vrouwen hebben toch juist altijd een mening over andere vrouwen?
En z'n wenkbrauwen dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:09 schreef Karina het volgende:
Heeft Spong nou een pruik? Of een toupetje?
Vaak niet nee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Trouwens, alsof mannen geen oordeel hebben over andere mannen
Geloof me, ik heb echt geen mening over het uiterlijk van Tijs, Andries of Gerard.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, ik niet in ieder geval. Ik vind haar wel leuk, maar niet dat ik zeg "wauw wat een kanjer". Trouwens, alsof mannen geen oordeel hebben over andere mannen
Dus je ziet niet dat Spong best wel raar haar heeft en zijn unibrauw heeft weggeschoren zo te zien? Ik let op details, of het nou een man is of een vrouw.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb echt geen mening over het uiterlijk van Tijs, Andries of Gerard.
Waarom zou je dat tegen de muur spugen?quote:
nope, ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus je ziet niet dat Spong best wel raar haar heeft en zijn unibrauw heeft weggeschoren zo te zien? Ik let op details, of het nou een man is of een vrouw.
Ja goede vraag, geen idee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:12 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Waarom zou je dat tegen de muur spugen?
Het is dat je het nu zegt, maar het viel me echt niet op.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus je ziet niet dat Spong best wel raar haar heeft en zijn unibrauw heeft weggeschoren zo te zien? Ik let op details, of het nou een man is of een vrouw.
Welke afteller?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:13 schreef Karina het volgende:
Ik word nerveus van die afteller die er tegenwoordig staat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |