Kan gebeuren als je zo'n heftig seksleven hebt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:11 schreef zoem het volgende:
Heeft Knevel nou zulke wallen onder z'n ogen?
Beetje m'n tekst jattenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:12 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Kan gebeuren als je zo'n heftig seksleven hebt.
Jij woont duidelijk niet aan de Nederlands-Belgische grensquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:12 schreef Karina het volgende:
Elke keer als die Belg "tanken" zegt schiet ik in de lach.
Verre van datquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:14 schreef zoem het volgende:
[..]
Jij woont duidelijk niet aan de Nederlands-Belgische grens
Derde generatie allochtoon aldus de PVV'er aan tafel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:13 schreef golfer het volgende:
Een Turk zo Vlaams horen praten is wel apart.
Daar lijkt hij me iets te oud voor...quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:15 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Derde generatie allochtoon aldus de PVV'er aan tafel.
Moet een keer kunnen toch?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:13 schreef zoem het volgende:
[..]
Beetje m'n tekst jatten![]()
![]()
Ik bedoel die misdaadverslaggever.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:17 schreef Karina het volgende:
Ja als je gemaskerd aanbelt bij een juwelier gaat die natuurlijk niet open doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:18 schreef UncleDolan het volgende:
[..]Ik schrik me rot man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bevooroordeeld kun je zijn als juwelier. Alsof iedereen die gemaskerd aanbelt je zaak leeg komt roven.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:17 schreef Karina het volgende:
Nou maar NET inderdaad. Het is dat het zwart afsteekt bij dat witte hemd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij zit achter Beense...je kan hem net zien.
Discriminatie. Ik voel mij er onVerhagelijk bij.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:17 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:21 schreef tong80 het volgende:
Ik mis Koot en Bie.
Die zouden het onverhagen noemen.
GMTA.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
Discriminatie. Ik voel mij er onVerhagelijk bij.
Beense denkt dat het een ferrero rocher is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou maar NET inderdaad. Het is dat het zwart afsteekt bij dat witte hemd.
?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:23 schreef tong80 het volgende:
Kut, ik heb geen breedbeeld *&&*^&I$%&$^^#$#$^#$
Stel je niet aan man, hij hangt gewoon een concreet en coherent verhaal op, ongeacht of je het ermee eens bent.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:23 schreef Eenskijken het volgende:
verhagenzeg nou eens waar je voor staat man
rot anders op. maar lul niet zo slap er half omheen
Dat ja.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:25 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Tong's humor niet weten te waarderen.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:25 schreef tong80 het volgende:
Dat toontje van Verhagen
Golfert. Kees van Kooten kan het beter als wethouder van Juinen.
In welke zin zijn zij concurrenten dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:26 schreef alors het volgende:
Nog even over de boys van de Bloodz van laatst, vanavond om 23.45 op 3 een docu over hun concurrenten in gangsterstad Den Haag, de CripsBelooft weer veel moois.
Had je iets anders verwacht van deze draaikont?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:23 schreef Eenskijken het volgende:
verhagenzeg nou eens waar je voor staat man
rot anders op. maar lul niet zo slap er half omheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |