Dan heb je een spits die kleiner is dan Dries Mertens, dat lijkt mij ook niet de bedoeling als je 4-3-3 wil gaan spelen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:02 schreef psvcubo het volgende:
De zaakwaarnemer van de jonge Argentijnse aanvaller Gabriel Hauche laat in de Argentijnse sportkrant Ole weten dat zijn pupil in de belangstelling staat van PSV. De Eindhovense club zou zich gemeld hebben bij de zaakwaarnemer. Afgelopen zomer sloeg de 22-jarige aanvaller van Argentinos Juniors aanbiedingen vanuit Europa nog af, maar nu zou hij wel openstaan om de overstap te maken.
klein zegt niks kijk naar messiquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan heb je een spits die kleiner is dan Dries Mertens, dat lijkt mij ook niet de bedoeling als je 4-3-3 wil gaan spelen.
Je hebt altijd uitzonderingen die de regel bevestigd. Welke topcentrumspits ken je nog meer die kleiner is dan 1.70?quote:
Welke topspelers ken je uberhaupt die kleiner zijn dan 1.70quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je hebt altijd uitzonderingen die de regel bevestigd. Welke topcentrumspits ken je nog meer die kleiner is dan 1.70?
Dat zullen er niet veel zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:06 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Welke topspelers ken je uberhaupt die kleiner zijn dan 1.70
Die fout maakte ik laatst ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
o kutje, ik dacht dat ik het moest veranderen..
huilies gonna huilquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik word een beetje moe van het spam tempo dat dit topic vervuilt.
Deal with it !quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik word een beetje moe van het spam tempo dat dit topic vervuilt.
Als ik dit soort dingen lees, dan schaam ik me dat ik PSV-supporter ben.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:40 schreef psvcubo het volgende:
de vrienden van psv zijn sterker dan de vrienden van feyenoord
Schaam je dat je geen gevoel voor humor heb koekwausquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Als ik dit soort dingen lees, dan schaam ik me dat ik PSV-supporter ben.
Romariooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:06 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Welke topspelers ken je uberhaupt die kleiner zijn dan 1.70
Dus niet alleen ik walgt van wat er in Eindhoven gebeurt.quote:De schulden van Feyenoord en PSV
http://www.soccernews.nl/news/125238
01 Jul 2011
We schrijven zondag 26 oktober 2010. Tijdstip half vijf. PSV heeft zojuist Feyenoord verpletterd, vernederd en gedegradeerd in het eigen Philips Stadion. De Rotterdammers worden met liefst tien tegendoelpunten terug naar De Kuip gestuurd, met de staart tussen de benen.
De financiële malaise van Feyenoord kon niet pijnlijker tot uiting komen dan het afgelopen seizoen. Vooral in de eerste seizoenshelft oogde het elftal bij tijd en wijlen kansloos, zelfs tegen staartploegen. En dan komt de Wet van Murphy natuurlijk ook nog om de hoek. Het eigen doelpunt van Ricky van Haaren in de slotfase van de uitwedstrijd tegen Willem II (eindstand: 1-1). De tegengoal in de blessuretijd van de verloren thuiswedstrijd tegen De Graafschap (eindstand: 0-1). Als het eenmaal tegen zit, zit ook alles tegen.
De fan van rood en wit bleef dit seizoen aldus niets bespaard. Ten gevolge van de gigantische schulden en dramatische financiële cijfers heeft de clubdirectie snoeiharde maatregelen moeten nemen. De selectie is flink uitgedund en Feyenoord leunt op haar jeugdopleiding. De jeugd heeft echter vooral de toekomst, en heeft problemen in het heden. Bovendien ontbreken de dure, ervaren krachten om de jongelingen de broodnodige steun te bieden. Maar Feyenoord is qua schuldsanering momenteel een modelclub. Sportief succes wordt opgeofferd om de club financieel weer gezond te krijgen. Prijzenswaardig, maar de 10-0 nederlaag in Eindhoven valt hierop wel terug te voeren.
Ook PSV kende sportief geen succesvol seizoen. Hoewel de Eindhovenaren lange tijd op weg leken naar de titel, en ook tijdenlang terecht als grootste favoriet werden gezien, gingen ze in de slotfase van de competitie in de fout. Ironisch genoeg rekende Feyenoord twee duels voor het einde de titeldromen van de Brabantse fan in. De Rotterdammers namen revanche op de vernedering van Eindhoven, door thuis overtuigend met 3-1 van de kampioenskandidaat te winnen. Zelden oogde een kampioenskandidaat zo fragiel.
PSV oogde echter niet slechts op het veld fragiel. Ook de financiële cijfers zijn dramatisch te noemen. Jarenlange Champions League-weelde heeft de beleidsmakers schijnbaar in slaap gesust, want een heus reddingsplan leek noodzakelijk om de Eindhovenaren van de ondergang te redden. Het bestuur huilde krokodillentranen. De grond onder het stadion moest voor 48 miljoen aan de gemeente verkocht worden, anders zou de club in de problemen komen.
We schrijven dinsdagavond 29 juni 2011. De gemeente Eindhoven heeft zojuist ingestemd met het reddingsplan van PSV, en de Eindhovense club maakt de komst van het duo Dries Mertens – Kevin Strootman wereldkundig. Voor het tweetal maakt de club liefst dertien miljoen euro over. Ook Georginio Wijnaldum, één van de talenten van het noodlijdende Feyenoord, zal in de komende dagen naar alle waarschijnlijkheid getransfereerd worden naar het Philips Stadion. Dat betekent nog eens vijf miljoen aan transferuitgaven door PSV.
Wie kan mij uitleggen waarom PSV een financiële injectie van 48 miljoen broodnodig heeft om de club financieel weer gezond te maken, terwijl in dezelfde week grof de portemonnee wordt getrokken en er drie spelers voor een monsterbedrag van 18 miljoen euro worden gecontracteerd? De andere financiën zullen hoe dan ook uit een ander potje zijn gehaald, maar waarom is dit potje niet gebruikt om de financiële tekorten te dichten?
Feyenoord moet jarenlang door het stof om de puinhopen van het verleden op te ruimen. De selectie is qua niveau gedegradeerd en het moet noodgedwongen de parels van de eigen jeugdopleiding, zoals Georginio Wijnaldum en Luc Castaignos, veel te vroeg van de hand doen. PSV profiteert en vist Wijnaldum op uit de vijver van De Kuip, maar kan dit doen dankzij een financiële injectie van de gemeente Eindhoven. Een gemeenteraad, die in de veronderstelling was dat de miljoenen zouden worden aangewend om PSV weer gezond te maken.
Jarenlang wordt er al gesproken over financiële steun van gemeenten aan voetbalclubs in het kader van competitievervalsing. Nooit lag het er zó dik bovenop. De transfer van Georginio Wijnaldum naar PSV maakt pijnlijk een kloof zichtbaar tussen twee clubs uit de voormalige top-drie. Een kloof, die breder en dieper is dan tien doelpunten. Tussen Feyenoord en PSV zit een wereld van verschil.
Waarom had Feyenoord de gemeente dan nodig bij de renovatie van de Kuip en voor de bouw van een nieuw stadion?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:59 schreef voice-over het volgende:
Jarenlang wordt er al gesproken over financiële steun van gemeenten aan voetbalclubs in het kader van competitievervalsing. Nooit lag het er zó dik bovenop.
[..]
Dus niet alleen ik walgt van wat er in Eindhoven gebeurt.
Nobody cares.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:59 schreef voice-over het volgende:
Jarenlang wordt er al gesproken over financiële steun van gemeenten aan voetbalclubs in het kader van competitievervalsing. Nooit lag het er zó dik bovenop.
[..]
redelijk gezond. Er is nog genoeg werk aan de winkelquote:
Maar er is weer perspectiefquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
redelijk gezond. Er is nog genoeg werk aan de winkel
Had Feyenoord ook maar hun grond en/of hun stadion moeten verkopen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:59 schreef voice-over het volgende:
[..]
quote:De verbouwing kostte maar liefst 120 miljoen gulden, voornamelijk verkregen door een banklening en bijdragen van bedrijven, gemeente en rijk.
(bron: jaarverslag stadion feyenoord)quote:Lening gemeente Rotterdam
De lening gemeente Rotterdam is in beginsel niet opeisbaar en behoeft niet worden afgelost. De vorderingen van de gemeente uit hoofde van deze lening zijn te allen tijde achtergesteld bij de vorderingen van
bancaire financiers van de herontwikkeling van het Stadion. Het rentepercentage van de lening is
resultaatafhankelijk met een maximaal percentage tot het jaar 2009 van 4%. Na het jaar 2009 blijft de
rente resultaatafhankelijk met een maximering tot 8,5% per jaar.
quote:Als zekerheidstelling op dit krediet heeft het Stadion een krediethypotheek in eerste rang verstrekt tot een
bedrag van ¤ 20.420.109, alsmede pandrecht op alle huidige en toekomstige activa, met uitzondering van
de voorraden van het Stadion. Aanvullend heeft de gemeente Rotterdam per 1 oktober 2004 een garantie
van ¤ 5.300.000 op dit krediet afgegeven
Als je bedenkt dat PSV 2,4 miljoen erfpacht gaat betalen, is 'nihil' tot 98k een schijntje. Als het om je eigen clubje gaat, moeten ze dan ook stoppen die gemeentelijke steun ?quote:Niet in de balans opgenomen verplichtingen
Met de gemeente Rotterdam is een erfpachtovereenkomst afgesloten met betrekking tot de grond
waarop de opstallen van het Stadion zijn gevestigd. De erfpachtovereenkomst heeft een looptijd tot
24 maart 2093. Onder de betreffende erfpachtovereenkomst zal gedurende de eerste vijftien jaar, te weten
tot 1 april 2009, het canon-percentage zijn vastgesteld op nihil. Daarna is het Stadion een jaarlijkse
erfpachtcanon verschuldigd voor een bedrag van ¤ 98.050
Lekker respectloosquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:17 schreef psvcubo het volgende:
Voormalig PSV-jeugdkeeper overleden na ongeval
Voormalig keeper uit de PSV Jeugdopleiding Jelle Evens is vanmiddag door een auto-ongeval om het leven gekomen. De doelman van Esperanza Neerpelt overleed ter plaatse aan zijn verwondingen. Jelle speelde vijf seizoenen voor PSV, en kwam verder uit voor Lommel SK, RKC Waalwijk, Patro Eisden, Witgoor Dessel en Sporting Grote Heide. Jelle was 25 jaar.
Wij willen zijn familie, in het bijzonder zijn zus met haar gezin, vrienden en bekenden heel veel sterkte toewensen met dit verlies.
Altijd triest een dooie
Hahaha. Voice-Over moet zijn kop eens dichthouden. Feyenoord ontvangt veel meer steun van de gemeente als PSV. Wat is het toch ook een prutser die trol.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Had Feyenoord ook maar hun grond en/of hun stadion moeten verkopen.
Oh wacht, die zijn al niet van Feyenoord.
Daarnaast:
[..]
[..]
(bron: jaarverslag stadion feyenoord)
[..]
[..]
Als je bedenkt dat PSV 2,4 miljoen erfpacht gaat betalen, is 'nihil' tot 98k een schijntje. Als het om je eigen clubje gaat, moeten ze dan ook stoppen die gemeentelijke steun ?
jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar zijn die wedstrijden? Gewoon bij de clubs zelf?
quote:PSV beslist eind volgende week over contract proefspeler Ogbu
Derick Chuka Ogbu krijgt eind volgende week te horen of hij in aanmerking komt voor een contract bij PSV. De Nigeriaan is voor de tweede keer in korte tijd op proef op De Herdgang en hoopt de technische staf te overtuigen van zijn kwaliteiten. In mei was de centrumspits ook al te bewonderen op het trainingsveld en destijds liet hij een goede indruk achter op coach Fred Rutten.
Ogbu zal volgens Voetbal International worden behandeld ‘als eerste elftalspeler’. Met de Eindhovenaren speelt hij volgende week donderdag een oefenduel met FC Eindhoven, waarna de Brabanders uiteindelijk de knoop doorhakken en beslissen of Ogbu al dan niet een contract krijgt voorgeschoteld. Door het vertrek van Marcus Berg en Danny Koevermans, en mogelijk ook de zwaargeblesseerde Jonathan Reis, zoekt PSV nog naar een nieuwe spits.
De 21-jarige Ogbu werd door Henk ten Cate getipt bij PSV, die als coach met de fysiek sterke Ogbu samenwerkte bij Al-Sadd. PSV is huiverig met het aantrekken van Ogbu, daar hij geen EU-speler is en dus een vastgesteld salaris zal moeten verdienen. Eerder gaf de hoofdrolspeler al aan graag te willen blijven in het Phillips Stadion: “Ik hoop een contract af te dwingen en de club iets goeds te kunnen bieden”, meldde hij in een eerder stadium.
leuk, ik ga wel een keertje kijkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:52 schreef psvcubo het volgende:
PSV A1 bij mini Champions League ingedeeld met Basel, Spurs en Inter
Daily Mail weet te melden dat PSV bij de loting voor de mini Champions league, de Europese competitie voor A-junioren, is ingedeeld in een poule met FC Basel, Tottenham Hotspur en Inter Milaan.
PSV Netwerk
Wedstrijdprogramma:
Aug 31: FC Basel - PSV
Sept 14: Inter Milaan - PSV.
Sept 28: PSV - Tottenham Hotspur
Okt 19: Tottenham Hotspur - PSV
Nov 2: PSV - FC Basel
Nov 23: PSV - Inter Milaan
okéquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:11 schreef psvcubo het volgende:
[..]
he mongol geen foto's van jezelf plaatsen he
DAMquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Romarioooooooooooooooooooooooooooooo
En Toivonen? Ikzelf vind Lens niet geschikt als diepe spits in dit systeem. Eerder op rechtsbuiten in 433 of spits in 442.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:58 schreef Doublepain het volgende:
--------------Lens
Mertens--Wijngum--Labyad
----Strootman--Hutch
Echt heel veel meer doelpunten gaan we er niet mee makenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:58 schreef Doublepain het volgende:
--------------Lens
Mertens--Wijngum--Labyad
----Strootman--Hutch
Dat zie jij helemaal goed. Zeker ook omdat Labyad geen rechtsbuiten is Toivonen vooralsnog gewoon in de spits.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En Toivonen? Ikzelf vind Lens niet geschikt als diepe spits in dit systeem. Eerder op rechtsbuiten in 433 of spits in 442.
Lens verprutst ook wel veel kansen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Snel, goed schot, altijd aanspeelbaar, sterk en staat altijd goed.
Altijd aanspeelbaar in de diepte bedoel je? In dit systeem is het belangrijk dat de spits de bal ff vast kan houden zodat de rest kan aansluiten. Dat lukt niet met Lens.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eens.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toivonen verprutst de grootste kansen..
snelheid heb je niets aan in dat systeem als spits, zeker niet met doelgerichte vleugelspelers. Dan heb je een speler nodig die de bal vast kan houden waardoor er ruimte komt voor de vleugels of de bijsluitende spelers. En je kan met Lens in de spits sowieso geen spel dat gebaseerd is op voorzetten van de flanken. Met Toivonen kan je beide varianten wel spelen en ben je imo moeilijker te bespelen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mertens is rechtsbenig en gaat altijd naar binnen. Labyad hetzelfde. Counters is nu heel erg gevaarlijk. Snelheid is belangrijk, als je kijkt naar Mertens, Wijngum, Labyad en Lens.. Snelste aanval van de eredivisie. Op Toivonen word nu ook zeker goed op gelet. Minder vrije trappen mee en hij zal toch wel weer 6 wedstrijden eruit liggen ivm schorsing. Balazs is er niet meer, dus (hoge)voorzetten zullen we niet meer zovaak krijgen..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
snelheid heb je niets aan in dat systeem als spits, zeker niet met doelgerichte vleugelspelers. Dan heb je een laagdrempelige nodig die de bal vast kan houden waardoor er ruimte komt voor de vleugels of de aanvallende spelers. En je kan met Lens in de spits sowieso geen spel dat gebaseerd is op voorzetten van de flanken. Met Toivonen kan je beide varianten wel spelen en ben je imo moeilijker te bespelen.
En Engelaar ?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:33 schreef Buitendam het volgende:
Of de opstelling nu 4-4-2 of 4-3-3 is, maakt opzich niet zo gek veel uit. Je moet kijken naar de speler die je hoogstwaarschijnlijk in je basiself hebt staan. Zowel Wijnaldum als Lens en Mertens zijn kuitenbijtertjes. Een hoop hang en trekwerk. Ikzelf ben fan van deze manier van spelen, maar dan moet je wel echt een kanon voor de goal hebben staan die simpelweg die bal in de touwen jankt, waar de spelers rondom hem zo hard voor gewerkt hebben. Wat mij betreft Toivonen in de spits.
----------------Toivonen.-----------
Mertens-----Wijnaldum-----Lens.------
------Strootman----Hutchinson-------
Inderdaad, het kost zoveel geld. Probeer er dan maar een minimaal transferbedrag aan te verdienen. Ik heb zo'n vermoeden dat Engelaar zo ontzettend klaar is met PSV dat hij heel soepel zal zijn qua clubs en salariseisen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:39 schreef Einthovuh het volgende:
Dan krijgen we weer een Jan Kromkamp verhaal
Ik hoop het. Wij zijn als supporters ook klaar met hem. Elke wedstrijd het tempo er uit halen en onnodige overtredingen maken op beslissende momenten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad, het kost zoveel geld. Probeer er dan maar een minimaal transferbedrag aan te verdienen. Ik heb zo'n vermoeden dat Engelaar zo ontzettend klaar is met PSV dat hij heel soepel zal zijn qua clubs en salariseisen.
In het begin van het seizoen speelde hij nog heel sterk. Na de winterstop was hij geen schijn meer van de speler die in het begin van het seizoen foutloos speelde bij Heerenveen uit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:56 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik hoop het. Wij zijn als supporters ook klaar met hem. Elke wedstrijd het tempo er uit halen en onnodige overtredingen maken op beslissende momenten.
Inderdaad. Toch vreemd. Op het EK 2008 speelde hij echt geweldig. Bij Twente deed hij het ook aardig. En bij Schalke 04 en PSV gewoon totaal niets laten zien.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In het begin van het seizoen speelde hij nog heel sterk. Na de winterstop was hij geen schijn meer van de speler die in het begin van het seizoen foutloos speelde bij Heerenveen uit.
31 jaar is ie al he.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:01 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Inderdaad. Toch vreemd. Op het EK 2008 speelde hij echt geweldig. Bij Twente deed hij het ook aardig. En bij Schalke 04 en PSV gewoon totaal niets laten zien.
Het is wel een speler met kwaliteiten maar hij lijkt wel gefrustreerd ofzo. Ook hoe hij met de media om gaat en kortaf is in zijn interviews. Chagrijnige vent is het gewoon.
En Oranje kan hij al lang vergeten. Hij schoffeerde Van Marwijk 2 jaar geleden door zich 'zo maar' af te melden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:01 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Inderdaad. Toch vreemd. Op het EK 2008 speelde hij echt geweldig. Bij Twente deed hij het ook aardig. En bij Schalke 04 en PSV gewoon totaal niets laten zien.
Het is wel een speler met kwaliteiten maar hij lijkt wel gefrustreerd ofzo. Ook hoe hij met de media om gaat en kortaf is in zijn interviews. Chagrijnige vent is het gewoon.
quote:Engelaar staat open voor 'club in de woestijn'
PSV is bereid mee te werken aan een vertrek van aanvoerder Orlando Engelaar. Zelf wil de middenvelder ook graag een nieuw buitenlands avontuur. Vooralsnog is er echter geen concrete interesse. Het hoge salaris van het nog tweejarige contract zal daarbij ook een probleem vormen. In het Algemeen Dagblad laat zijn zaakwaarnemer weten dat Engelaar voor veel openstaat. 'Orlando heeft de wens nog eenmaal in het buitenland te spelen. Binnenkort wordt hij 32 dus is dit de leeftijd om het te doen. In eerste instantie wil Orlando naar een goede competitie. Een club in de woestijn is eveneens een mogelijkheid.'
Ik betwijfel of er clubs in de woestijn zijn die op Engelaar zitten te wachten. Zoals het artikel zegt: er is momenteel geen enkele interesse voor hem.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
![]()
Lijkt mij de enige mogelijkheid, verder zijn er echt geen clubs die zijn salaris willen ophoesten.
Filmpje opsturen naar één of andere sjeik van zijn optreden in 2008. Zeggen dat hij gratis is op te halen en maar 1.2 miljoen per jaar kost.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik betwijfel of er clubs in de woestijn zijn die op Engelaar zitten te wachten. Zoals het artikel zegt: er is momenteel geen enkele interesse voor hem.
Nog 2 jaar Engelaar in Eindhoven!1!!![]()
Joh.. kom jij daar nu pas achter? Engelaar is zijn BFFquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:07 schreef AnaalFaBtje het volgende:
In VI staat: ''ik zal hem gebruiken zolang het kan.'' (Fred over Engelaar).
Dus met Toivonen,Wijnaldum,Hutchinson,Strootman en Bakkal gaat hij Engelaar gebruiken..
Je zult toch ook het 'geluk' moeten hebben dat het publiek hem een nieuwe kans geeft.. helaas fluiten ze ook maar al te graag wat niet goed is voor zijn (hele elftal) zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:14 schreef KELDER het volgende:
Laten we het eens positief benaderen: als het team weer gaat lopen door het elan wat de nieuwe spelers brengen, haalt Engelaar misschien weer zn nivo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:ElfrinkRik Rik Elfrink
Ontdek net met @RobdeBruyn75 dat Engelaar als geblesseerd is gemarkerd op het wedstrijdformulier. Straks Fred Rutten eens bevragen.
quote:PSV PSV
OPSTELLING PSV: Cássio Ramos, Bouma, Marcelo, Rabiu Ibrahim, Tamata, Zeefuik, Labyad, Ojo, Mokhtar, Marzo, Bakkal. #stapsv
Ibrahim!!!quote:PSV PSV
DOELPUNT PSV; 17e minuut: Zeefuik 0-2. Prachtige assist van Rabiu Ibrahim. #stapsv
12 minutes ago
Wederom een goal met prachtige assist van Ibrahim. 3-0!quote:thijsslegers thijsslegers
#ibrahim doet wat je als talent moet doen in een nietszeggende oefenpot: jezelf laten zien. #stapsv 0-3, 2 assists #ibrahim. 35 min gespeeld
4 minutes ago
http://twitter.com/#!/search/stapsvquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:50 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Waar volg jij de wedstrijd bro? Heb je een stream oid?
Twitter, waar anders...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
80e minuut; vier wissels bij PSV: Verkoelen (Tamata), Manolev (Marzo), Ritzmaier (Labyad) en Depay (Mokhtar) zijn erin gekomen.
[..]
http://twitter.com/#!/search/stapsv
Ah daarquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
80e minuut; vier wissels bij PSV: Verkoelen (Tamata), Manolev (Marzo), Ritzmaier (Labyad) en Depay (Mokhtar) zijn erin gekomen.
[..]
http://twitter.com/#!/search/stapsv
Heb je een filmpje?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
afgelopen
Doelpuntenmakers: Zeefuik (2x), Tamata, Bakkal, Chuka Ogbu, Bourdouxhe
samenvatting ofzo? Ik kan hem niet vinden. Was eigenlijk meer een vraag in het algemeen,staat er idd raar,sorry.quote:
Samenvatting filmpje 4 minuten na de wedstrijd online?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:08 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
samenvatting ofzo? Ik kan hem niet vinden. Was eigenlijk meer een vraag in het algemeen,staat er idd raar,sorry.
Niet gekocht. Wel al gezien in het echt. Ken iemand die er eentje gekocht heeft. Best een mooi shirt eigenlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand trouwens vannacht het nieuwe shirt gekocht? Valt het mee?
Ik vond hem ook al niet heel lelijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:26 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Niet gekocht. Wel al gezien in het echt. Ken iemand die er eentje gekocht heeft. Best een mooi shirt eigenlijk
Idd. Beetje traditioneel dat philipsblauw in het uittenue.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:28 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Ik vond hem ook al niet heel lelijk.
Hand in hand met zijn nieuwe vriendquote:
Ze hebben nu advertenties online staan waarop je gratis naambedrukking krijgt indien je direct online besteld. Ik neem dus aan van wel en dat je niet gratis FREO achterop krijgt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat de namen wel achterop komen?
"De KNVB had één van haar toppers ingezet."quote:
Het publiek heeft 90 minuten lang de grootste moeite gehad om om hem heen te kijken. Ze willen het geld voor hun kaartje terug.quote:
Freo was transfervrij.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:37 schreef Plus_Ultra het volgende:
zozo, allemaal nieuwe spelers halen, hoe komen jullie toch aan dat geld daarvoor?
Door het van de bank te halen..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:37 schreef Plus_Ultra het volgende:
zozo, allemaal nieuwe spelers halen, hoe komen jullie toch aan dat geld daarvoor?
Geld van Ibi, Balazs en 10 miljoen van sponsors, u jelly?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:37 schreef Plus_Ultra het volgende:
Dzsudzsak. Geld van de gemeente mogen ze niet gebruiken voor aankopen; ze hebben gewoon een hele goede deal gesloten door Dzsudzsak voor dat bedrag te verkopen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:37 schreef Plus_Ultra het volgende:
quote:Overgang Wijnaldum naar PSV zo goed als beklonken
02/07/2011 19:22
Georginio Wijnaldum staat op het punt Feyenoord te verruilen voor PSV. De transfer van de twintigjarige middenvelder is zo goed als rond.
De verwachting is dat er op korte termijn sprake een akkoord komt, waarna Wijnaldum maandag medisch gekeurd kan worden. In Eindhoven wordt Wijnaldum de derde versterking. PSV nam eerder al Dries Mertens en Kevin Strootman van FC Utrecht over.
PSV-trainer Fred Rutten sprak al de verwachting uit dit seizoen over Wijnaldum te kunnen beschikken. 'Ik reken erop', vertelde hij aan Voetbal International.
Zonder Wijnaldum won PSV zondag het eerste oefenduel van dit seizoen bij VV Staphorst met 6-0. Feyenoord boekte eveneens een zege. In Rotterdam won de formatie van trainer Mario Been met 4-0 van de amateurtak.
Tijdens dat duel werd een spandoek met beledigende teksten aan het adres van Wijnaldum verwijderd. De fans van de Rotterdamse club uitte zo hun ongenoegen over de op handen zijnde overstap van de middenvelder naar een van de traditionele rivalen
Zondag krijgt Strootman medische keuring en maandag tekenen ze allebei + ze trainen mee met de selectie.quote:
Ja, kunnen jullie weer naar t stadhuis om "Kampioenen!" te zingenquote:
Ik wist niet dat Jeroen Verhoeven zijn scheidsrechtersdiploma had gehaald. Leuke carriereswitch.quote:
Ik dacht juist dat hij de mascotte was van Eredivisie, sponsored by Burger King?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Jeroen Verhoeven zijn scheidsrechtersdiploma had gehaald. Leuke carriereswitch.
Je weet wat de term 'volslank' inhoudt hè? Nee, kennelijk niet. 'Volslank' is een nette manier van zeggen dat iemand mollig is.quote:Op zondag 3 juli 2011 09:06 schreef WethouderHekking het volgende:
Moet een scheids dan speciaal volslank zijn?
Rene Temmink bijvoorbeeld was toch aan de forse kant.
Ik was nog niet helemaal wakker denkquote:Op zondag 3 juli 2011 11:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je weet wat de term 'volslank' inhoudt hè? Nee, kennelijk niet. 'Volslank' is een nette manier van zeggen dat iemand mollig is.
Waar is psvcubo gebleven?quote:Op zondag 3 juli 2011 12:13 schreef psvleons het volgende:
Binnenkort keuring wijnaldum en morgen presentatie samen met strootman en mertens.
En de nieuwe spits is ook in het vizier .
Otman Bakkal heeft nog contract voor 1 seizoen. Morgen vertelt hij in het ED over zijn situatie en wensen.![]()
Hee kneus wat loop jij bij ons te trollen dan, hoe oud ben jij? 11?quote:Op zondag 3 juli 2011 12:40 schreef psvleons het volgende:
[..]
![]()
gefrustreede feyenoorder zonder geld komt ook even langs
Dat is nog het ergste, hij is ergens in de 30quote:Op zondag 3 juli 2011 12:44 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Hee kneus wat loop jij bij ons te trollen dan, hoe oud ben jij? 11?
Straks ga je nog zeggen dat het kinderen heeft.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is nog het ergste, hij is ergens in de 30
Ja een zoonquote:Op zondag 3 juli 2011 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Straks ga je nog zeggen dat het kinderen heeft.
Nu al medelijden met het joch.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu al medelijden met het joch.
What's next... een baantje als beveiliger en een vijver vol met koikarpers?
wehehe.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu al medelijden met het joch.
What's next... een baantje als beveiliger en een vijver vol met koikarpers?
quote:Dries Mertens
Gaat vandaag zijn contract tekenen in Eindhoven. Zal straks foto's posten!
11 minuten geleden via Mobile Web · Vind ik leuk ·
Hij kijkt nu al ladderzat uit zijn ogen.quote:
Vraagje aan een Feyenoord supporter: Gun jij een speler van jou club een stap naar een betere club? Iemand die zich jaren heeft ingezet voor Feyenoord, gun je die een sportieve verbetering?quote:
En het is gewoon een lelijk kind. Maar goed, dat kan nog leuk opdrogen.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij kijkt nu al ladderzat uit zijn ogen.
Opvallend.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:18 schreef psvleons het volgende:
PSV kwam de sterke centrumspits op het spoor na een tip van Henk ten Cate. Die werkte met hem samen bij Al Sadd in het Midden-Oosten.
Ik vond het ook slim van hemzelf dat hij met 20 jaar nog in Nederland blijft en niet voor de verleiding van een buitenlandse club valt met een flink salaris en vervolgens op de bank te mogen zitten. Rustig ontwikkelenquote:Op zondag 3 juli 2011 13:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Vraagje aan een Feyenoord supporter: Gun jij een speler van jou club een stap naar een betere club? Iemand die zich jaren heeft ingezet voor Feyenoord, gun je die een sportieve verbetering?
Die presentatie zou gewoon vanavond wel eens kunnen zijn....quote:Op zondag 3 juli 2011 12:13 schreef psvleons het volgende:
Binnenkort keuring wijnaldum en morgen presentatie samen met strootman en mertens.
ha bachussquote:Op zondag 3 juli 2011 13:37 schreef joers1 het volgende:
[..]
Die presentatie zou gewoon vanavond wel eens kunnen zijn....
Fout!quote:
doe hem de groeten maar ik kom op 5 augustus weer op het psv.nlquote:Op zondag 3 juli 2011 13:43 schreef joers1 het volgende:
[..]
Fout!
Ken m wel, maar ben het niet...hij gebruikt eenzelfde soort avatarVan hetzelfde merk
dan is je ban voorbij?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:47 schreef psvleons het volgende:
[..]
doe hem de groeten maar ik kom op 5 augustus weer op het psv.nl
forum
Vanavond 22:05 NL1.quote:Sensationele scherpschutter
Het was een pijnlijk beeld. Een veel te dikke Ronaldo die bij wijze van eerbetoon nog even mocht invallen in een interland van het Braziliaanse elftal. De superspits van weleer kreeg twee beste kansen om een goal te maken, maar faalde hopeloos. Ronaldo heeft z’n beste tijd gehad.
Magnifiek moyenne
Met weemoed denken voetballiefhebbers terug aan de tijd dat Ronaldo nog op zijn top was. Een opvallend lange periode, tussen pakweg 1994 en 2006, reeg hij de goals aaneen. De Braziliaanse scherpschutter was in die tijd goed voor 287 treffers in 406 duels: een gemiddelde om stil van te worden.
PSV
Die doelpunten maakte hij voor de internationale grootmachten FC Barcelona, Internazionale en Real Madrid. Maar ook voor PSV, waar hij zijn Europese loopbaan begon. Bij de Brabantse club tekende de pas 17-jarige Ronaldo in augustus 1994 een contract. Het werd een sensatie, zoals zondag te zien is in Ronaldo, de Eindhovense jaren.
dan is me ban opgeheven ja , geen idee wie je ben onder welke avatar kan ik je ?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:59 schreef joers1 het volgende:
[..]
dan is je ban voorbij?
je kent mij ook wel hoor....just guess ....;)
ben (denk ik) de langste forummer die er nu nog zit....since 2003
Goed nieuws.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:46 schreef psvleons het volgende:
Spaanse club Osasuna flirt met PSV-captain Engelaar
Het Spaanse Osasuna is geïnteresseerd in PSV-aanvoerder Orlando Engelaar. Hoewel er van een concreet bod of geopende onderhandelingen nog geen sprake is, speelt er wel het een en ander tussen de Spaanse club en de middenvelder.
Osasuna, dat afgelopen seizoen als negende eindigde in de Primera División, heeft inmiddels een tussenpersoon ingeschakeld om de zaakwaarnemer van Engelaar te benaderen. Verder dan contact via de voicemail kwamen beide partijen echter nog niet.
Engelaar mag bij PSV vertrekken omdat hij als grootverdiener te zwaar op de salarishuishouding van de Brabanders drukt. Een transfervrije status zou een vertrek kunnen bespoedigen, maar aan een dergelijke gang van zaken weigert PSV vooralsnog mee te werken.
De 31-jarige Engelaar kwam de afgelopen twee seizoenen uit voor de Eindhovenaren. Voor zijn komst naar PSV verdedigde hij de clubkleuren van Schalke 04, Twente, Racing Genk en NAC Breda.
PSV heeft de vervanger voor Engelaar al binnen. Onlangs legde de nummer drie van het afgelopen seizoen Kevin Strootman al vast. Ook Dries Mertens werd overgenomen van FC Utrecht, terwijl de overgang van Feyenoorder Georginio Wijnaldum eveneens bijna beklonken is.
Hoop zo dat deze gast weggaat echt
een zwart blokje, met daarin de rood-witte blokjes...en mijn forumnaam erin.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:03 schreef psvleons het volgende:
[..]
dan is me ban opgeheven ja , geen idee wie je ben onder welke avatar kan ik je ?
weet het al , hahaha leuk , zit je nog steeds op psv.nl ?quote:Op zondag 3 juli 2011 14:08 schreef joers1 het volgende:
[..]
een zwart blokje, met daarin de rood-witte blokjes...en mijn forumnaam erin.
hoho..ik niet!!quote:Op zondag 3 juli 2011 14:18 schreef psvleons het volgende:
[..]
wel lachen allebei geband geweest op psv.nl
ik ben dan de enige , maar naar goed overleg met bacchus weer te bewonderen op 5 augustusquote:Op zondag 3 juli 2011 14:27 schreef joers1 het volgende:
[..]
hoho..ik niet!!
bij mij was er wat anders gaande.....waterrobben heft zich misdragen en liet daar anderen voor opdraaien. dat is inmiddels bewezen...waterroben is eruit geflikkerd. Tevens geroyeerd als officieel PSV-suppoost
Nu nog tekenen!!! Hopelijk alle 3 morgen te bewonderen op de trainingquote:thijsslegers thijsslegers
BREAKING NEWS: zowel #strootman als #wijnaldum goedgekeurd!
47 minutes ago
zeker 100% , worden morgen gepresenteerd en trainen mee.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:42 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Nu nog tekenen!!! Hopelijk alle 3 morgen te bewonderen op de training
Wijnaldum heeft zich hard ingezet voor Feyenoord en nu gunnen ze hem geen sportieve verbetering. Hoe zielig ben je dan.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:45 schreef Doublepain het volgende:
Al die Feyenoorders met grappen dat het vreemd is dat hij erdoor komt omdat, hij geen hart heeft..![]()
huilies
juistquote:Op zondag 3 juli 2011 14:47 schreef Doublepain het volgende:
Ik zou blij zijn als je 5 mil erbij hebt, voor een speler met 1 jaar contract..
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geld van Ibi, Balazs en 10 miljoen van sponsors, u jelly?
als ze geen geld van de gemeente hadden gekregen, hadden ze dan deze aankopen kunnen doen? Denk het niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dzsudzsak. Geld van de gemeente mogen ze niet gebruiken voor aankopen; ze hebben gewoon een hele goede deal gesloten door Dzsudzsak voor dat bedrag te verkopen.
Ja, dan hadden ze die aankopen nog steeds gedaan..quote:Op zondag 3 juli 2011 15:15 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
[..]
als ze geen geld van de gemeente hadden gekregen, hadden ze dan deze aankopen kunnen doen? Denk het niet.
Het is eigenlijk competitie vervalsing van de ergste soort, zij het dat andere clubs hier ook gewoon aan meedoen, dat cancelled het weer geef ik toe.
natuurlijk niet, dan hadden ze dat geld moeten gebruiken om gaten in de begroting te vullen en hadden ze echt geen spelers kunnen halen.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, dan hadden ze die aankopen nog steeds gedaan..
Misschien hadden ze dan geen Wijngum gehaald, maar Mertens en Strootman werden alsnog gehaald hoor..quote:Op zondag 3 juli 2011 15:17 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
natuurlijk niet, dan hadden ze dat geld moeten gebruiken om gaten in de begroting te vullen en hadden ze echt geen spelers kunnen halen.
Er moet geïnvesteerd worden anders zak je af naar een sub-topper. Op deze spelers maken we uiteindelijk weer winst en blijven we meedoen om te prijzen.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:17 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
natuurlijk niet, dan hadden ze dat geld moeten gebruiken om gaten in de begroting te vullen en hadden ze echt geen spelers kunnen halen.
Dat denk ik eerlijk gezegd niet, dan was het risico te groot met de nog openstaande verliezen.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien hadden ze dan geen Wijngum gehaald, maar Mertens en Strootman werden alsnog gehaald hoor..
Ben het met je eens dat er geïnvesteerd moet worden. Ik denk alleen niet dat je snel op een Mertens of Strootman winst gaat maken, of ze moeten een Suarez ontwikkeling mee gaan maken.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:18 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Er moet geïnvesteerd worden anders zak je af naar een sub-topper. Op deze spelers maken we uiteindelijk weer winst en blijven we meedoen om te prijzen.
daar heb je gelijk in maar ik vind het wel de grootste vorm van competitie-vervalsing in de Nederlandse profcompetitie, of kunnen jullie een andere club noemen die + 30 mln krijgt van een (lokale) overheid?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:18 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Er moet geïnvesteerd worden anders zak je af naar een sub-topper. Op deze spelers maken we uiteindelijk weer winst en blijven we meedoen om te prijzen.
Twente heeft rond 2003 ook erg veel hulp gekregen van de gemeente, en waarom denk je dat ze nu keer op keer die Grolsch Veste kunnen uitbreiden?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:25 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in maar ik vind het wel de grootste vorm van competitie-vervalsing in de Nederlandd3 profcompetitie, of kunnen jullie een ander e club noemen die + 30 mln krijgt van een (lokale) overheid?
Dit kan je niet maken tov Twente (die wel zijn zaakjes op orde heeft) en Feyenoord (die Wijnaldum nu verliezen).
ik zou bedragen moeten zien om daar over te kunnen oordelen. en waarom de GV uit kan breiden weet ik nietquote:Op zondag 3 juli 2011 15:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Twente heeft rond 2003 ook erg veel hulp gekregen van de gemeente, en waarom denk je dat ze nu keer op keer die Grolsch Veste kunnen uitbreiden?
Nee. Maar gelukkig krijgt PSV ook geen 30+ miljoen.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:25 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in maar ik vind het wel de grootste vorm van competitie-vervalsing in de Nederlandse profcompetitie, of kunnen jullie een andere club noemen die + 30 mln krijgt van een (lokale) overheid?
Omdat Twente een lening bij de gemeente Enschede heeft.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:27 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
ik zou bedragen moeten zien om daar over te kunnen oordelen. en waarom de GV uit kan breiden weet ik niet
Waren er toen ook zo van die jaloerse kwalletjes die competitie vervalsing riepen? Of was Twente toen nog niet gevaarlijk genoeg om er over te zeuren, ook al houden ze vast dat het principe is?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat Twente een lening bij de gemeente Enschede heeft.
En in 2003 was Twente zelfs officieel failliet als ik mij niet vergis.
Het enige wat ik kwalijk vind is dat de gemeente er voor zorgt dat het een topclub blijft. Want PSV was zonder de deal echt niet failliet gegaan. Dus de steun hadden ze niet nodig in verband met het voortbestaan van de club.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Waren er toen ook zo van die jaloerse kwalletjes die competitie vervalsing riepen? Of was Twente toen nog niet gevaarlijk genoeg om er over te zeuren, ook al houden ze vast dat het principe is?
Dat is nou juist hetgeen waar over valt te discussiëren. Wat is de gemeente schuldig aan PSV door de succesjaren? Want dat heeft de stad ook belastingcenten opgeleverd. Een meerderheid vond dus dat Eindhoven nog wat in te lossen had bij PSV en stemde in.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het enige wat ik kwalijk vind is dat de gemeente er voor zorgt dat het een topclub blijft.
Ik denk dat ook zonder de gemeente PSV uiteindelijk weer kon aanhalen. Het zou alleen langer duren. En Eindhoven zal ook zonder PSV nog wel bestaan hoor, je gaat me toch niet vertellen dat het een gehucht als Heerenveen isquote:Op zondag 3 juli 2011 15:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is nou juist hetgeen waar over valt te discussiëren. Wat is de gemeente schuldig aan PSV door de succesjaren? Want dat heeft de stad ook belastingcenten opgeleverd. Een meerderheid vond dus dat Eindhoven nog wat in te lossen had bij PSV en stemde in.
Is ook zo. Brands heeft ook al een aantal keer aangegeven dat er een plan B is. Maar dat hield in dat er bepalende spelers zouden worden verkocht, en dat dat geld niet beschikbaar kon worden voor het aantrekken van eenzelfde kaliber spelers. Oftewel; alles direct in de schuldenpot en precies hetzelfde scenario als Feyenoord hanteren.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk dat ook zonder de gemeente PSV uiteindelijk weer kon aanhalen.
Nee, absoluut niet.quote:Het zou alleen langer duren. En Eindhoven zal ook zonder PSV nog wel bestaan hoor, je gaat me toch niet vertellen dat het een gehucht als Heerenveen is
PSV heeft hard gewerkt om de balans positief te maken door salarisuitgaven te verlagen en sponsorinkomsten te verhogen. Groot pluspunt is dat ze helemaal geen Europees voetbal meer begroten. Dat was de grootste boosdoener van de huidige problemen (+ de vele middelmaat aankopen met een topsalaris). Ik kan me voorstellen dat het vreemd overkomt dat er 18 miljoen geïnvesteerd wordt, maar ik ben overtuigd dat het mismanagement voorbij is.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:03 schreef Chase_Utley het volgende:
PSV komt nu alleen op een gevaarlijk kruispunt. Want nu je 18 miljoen investeert moet je bijna de titel wel behalen in Nederland. En ik weet niet hoe het verder met de sanering is maar een eenmalige bijdrage van de gemeente of spinsor is natuurlijk alleen voir de korte termijn relevant. Goed dat ze iets aan het salarisplafond doen, maar het is vreemd dat je daarna in de media weer hoort dat Gomes 2 miljoen per jaar kon pakken. Dan lijkt het wel of PSV helemaal niets ervan leert.
zal denk ik rond de 7 ton per jaar liggen ofzo. Heb er geen feitelijke onderbouwing voor behalve de transfersom en het feit dat ze voor de basis zijn gehaald.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:48 schreef Geo3kant het volgende:
Weet iemand wat het salaris van Mertens/Strootman/Wijnaldum gaat zijn?
als jullie minimaal 5 miljoen neertellen kan hij vast wel komen. Zal alleen echt niet komen als PSV aan het salarisplafond vast blijft houden.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:21 schreef Doublepain het volgende:
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/25333__.php
El Ham komt ook?
Strgootman..![]()
Van mij mag hij in Amsterdam blijven, dom van ze om het te gaan verkopen.. Met Jansen zou hij een perfect duo kunnen vormen..quote:Op zondag 3 juli 2011 18:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
als jullie minimaal 5 miljoen neertellen kan hij vast wel komen. Zal alleen echt niet komen als PSV aan het salarisplafond vast blijft houden.
14 mil maxquote:Op zondag 3 juli 2011 18:25 schreef Geo3kant het volgende:
5 jarig contract voor strootmanslim. Hopen dat hij nu snel en hard doorgroeit als talent dan kun je er veel geld voor vangen.
Utrecht krijgt volgens mij ook nog een deel van de transfersom, dus 7 miljoen winst zal niet heel snel gebeuren.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat is toch veel geld.. zie liever 20+ maar 7 miljoen winst maken is ook niet slecht.
Als Dzudszak maar 14 mil waard is, dan is Strootman zeker niet meer waard..quote:Op zondag 3 juli 2011 18:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat is toch veel geld.. zie liever 20+ maar 7 miljoen winst maken is ook niet slecht.
Twente is 'nog' niet verzwakt.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tot nu toe PSV en Ajax, Twente iets minder. Kijken wat ze gaan doen...
ik verwacht ook dat roewies nog weggaatquote:Op zondag 3 juli 2011 18:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vind het zonder Jannsen wel iets verzwakt.
Maargoed ze hebben Ruiz, Chadli en Douglas nog...
Preud'homme wil hem en Chadli meenemen.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarnaartoe? Ik kan geen club bedenken die hem nodig heeft?
Ruiz en Chadli willen daar echt niet spelen hoor.. Tensminste, dat hoop ik voor ze..quote:Op zondag 3 juli 2011 19:31 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Preud'homme wil hem en Chadli meenemen.
Kan me niet voorstellen dat die twee in deze fase van hun carriere voor de zandbak kiezen. Ik denk dat als er een club als Benfica voor Ruiz komt, hij daar wel naartoe gaat.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:31 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Preud'homme wil hem en Chadli meenemen.
Lijkt me ook nietquote:Op zondag 3 juli 2011 19:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ruiz en Chadli willen daar echt niet spelen hoor.. Tensminste, dat hoop ik voor ze..
Benieuwd of hij overweg kan met Rutten. Ik denk van niet, maar we zullen zien.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Mounir dus bij PSV komend seizoen. Ben benieuwd of hij daar wel slaagt
Nog geen officieel bericht over, ik hoop echt dat hij niet komt.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Geenszins een officieel bericht. Walgelijke aantijging.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Met afstand de beste speler van Twente is weg. Die ploeg is enorm verzwakt.quote:
Dit. Kijk naar de wedstrijden zonder Theo,je kan zien dat hij de waterdrager/stofzuiger is van twente.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met afstand de beste speler van Twente is weg. Die ploeg is enorm verzwakt.
Komt omdat, Mertens al ver in de voorbereiding al begon.. Die was kapot in januari/februari..quote:Op zondag 3 juli 2011 20:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Ben wel benieuwd of Mertens en Wijnaldum het hele seizoen gaan presteren, vorig seizoen waren ze echt 50% ervan afwezig.
De spelers kunnen afzonderlijk wel aardig ballen maar in welk systeem moet je al die spelers gaan gooien. Ik zou het niet weten hoorquote:Op zondag 3 juli 2011 20:30 schreef AnaalFaBtje het volgende:
PSV heeft het meeste kans om kampioen te worden.. Twente zonder Theo,Michiel en misschien nog anderen.
En Ajax heeft een lange reeks van moeilijke wedstrijden (?) met CL ertussen.
En onze selectie pownt nu wel.
Rutten is een kut-trainert...dat roep/slis ik als PSV' er hardopquote:Op zondag 3 juli 2011 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Rutten zegt dat hij met alle karakters om kan gaan
Ik ben een beetje bang voor de negativiteit van de PSV-supporters (en het verlammende effect daarvan op de spelersgroep). Als het straks even wat minder begint, dan worden de witte zakdoekjes snel boven gehaald. Hij heeft maar weinig krediet, het vorige seizoen is nog niet vergeten. Beter gezegd: ik denk dat veel supporters hem geen kansje geven.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:44 schreef StijnDa het volgende:
Ja wat Rutten met het team heeft gepresteerd de 2e helft van het seizoen was ver onder de maat. De 1e helft ging wel prima als ik het me goed herinner.
Aangezien het bestuur hem nog een kans geeft wil ik hem ook nog wel een kansje geven met de nieuwe selectie en beloften van aanvallend voetbal
Klopt, dat zou een zure periode kunnen worden als het even slecht gaat.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:07 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor de negativiteit van de PSV-supporters (en het verlammende effect daarvan op de spelersgroep). Als het straks even wat minder begint, dan worden de witte zakdoekjes snel boven gehaald. Hij heeft maar weinig krediet, het vorige seizoen is nog niet vergeten.
Dan kun je de selectie nog zo versterken..
Je weet niet hoe dat contract eruit zag, hè. Voor hetzelfde geld stond er een minimaal aantal uren of wedstrijden in en had Rutte geen keus.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:09 schreef Doublepain het volgende:
Kans geven? Volgensmij doen we dat al 2 jaar.. Als het dit keer fout gaat, dan mag hij opdonderen.. Ik heb nu al geen vertrouwen in hem..Als we aanvallend voetbal vragen en geen laffe voetbal, dan moet hij dat ook doen en niet de hele tijd die mooiboy opstellen..
Hij had zichzelf kunnen redden en ontslag nemen.. Daar is hij zelfs te laf voor..quote:Op zondag 3 juli 2011 23:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je weet niet hoe dat contract eruit zag, hè. Voor hetzelfde geld stond er een minimaal aantal uren of wedstrijden in en had Rutte geen keus.
Gaat niet gebeurenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
En als ie dit jaar kampioen word, hoor je er niemand meer over
Tja, da's een overweging die je maakt. Ik ben zelf ook nogal van het motto "afspraak is afspraak". Je bent er met je volle verstand bij geweest toen het contract moest worden getekend, dan dien je hem ook uit. Mag de trainer beslissen of hij gebruik wil maken van je kwaliteiten.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij had zichzelf kunnen redden en ontslag nemen.. Daar is hij zelfs te laf voor..
Meer dan jij en ik samen in de hoed gooienquote:Op maandag 4 juli 2011 00:28 schreef Doublepain het volgende:
hoeveel moet psv betalen voor zijn ontslag?
Lijkt me duidelijk dat Ajax nog altijd een veel betere selectie heeft dan PSV, ook met die drie musketiers erbij.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wie dan wel? Kan ik vast inzetten
Vertonghen en Stekelenburg gaan waarschijnlijk weg. Dat zijn al twee heel bepalende spelers.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat Ajax nog altijd een veel betere selectie heeft dan PSV, ook met die drie musketiers erbij.
Ik zie Janssen daar ook mislukken.. maar ga ik niet diep op in want dat is voor het ajax topic.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:31 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Vertonghen en Stekelenburg gaan waarschijnlijk weg. Dat zijn al twee heel bepalende spelers.
Dat zou hij vorig jaar ook al zo zijnquote:
Welke topclub zoekt dan een keeper?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:31 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Vertonghen en Stekelenburg gaan waarschijnlijk weg. Dat zijn al twee heel bepalende spelers.
Wat is het toch fijn om neuzen in deze topic te hebbenquote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2011 02:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat is het toch fijn om neuzen in deze topic te hebben
AS Roma.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Welke topclub zoekt dan een keeper?
Zekerquote:Op maandag 4 juli 2011 02:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat is het toch fijn om neuzen in deze topic te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |