Het publiek heeft 90 minuten lang de grootste moeite gehad om om hem heen te kijken. Ze willen het geld voor hun kaartje terug.quote:
Freo was transfervrij.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:37 schreef Plus_Ultra het volgende:
zozo, allemaal nieuwe spelers halen, hoe komen jullie toch aan dat geld daarvoor?
Door het van de bank te halen..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:37 schreef Plus_Ultra het volgende:
zozo, allemaal nieuwe spelers halen, hoe komen jullie toch aan dat geld daarvoor?
Geld van Ibi, Balazs en 10 miljoen van sponsors, u jelly?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:37 schreef Plus_Ultra het volgende:
Dzsudzsak. Geld van de gemeente mogen ze niet gebruiken voor aankopen; ze hebben gewoon een hele goede deal gesloten door Dzsudzsak voor dat bedrag te verkopen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:37 schreef Plus_Ultra het volgende:
quote:Overgang Wijnaldum naar PSV zo goed als beklonken
02/07/2011 19:22
Georginio Wijnaldum staat op het punt Feyenoord te verruilen voor PSV. De transfer van de twintigjarige middenvelder is zo goed als rond.
De verwachting is dat er op korte termijn sprake een akkoord komt, waarna Wijnaldum maandag medisch gekeurd kan worden. In Eindhoven wordt Wijnaldum de derde versterking. PSV nam eerder al Dries Mertens en Kevin Strootman van FC Utrecht over.
PSV-trainer Fred Rutten sprak al de verwachting uit dit seizoen over Wijnaldum te kunnen beschikken. 'Ik reken erop', vertelde hij aan Voetbal International.
Zonder Wijnaldum won PSV zondag het eerste oefenduel van dit seizoen bij VV Staphorst met 6-0. Feyenoord boekte eveneens een zege. In Rotterdam won de formatie van trainer Mario Been met 4-0 van de amateurtak.
Tijdens dat duel werd een spandoek met beledigende teksten aan het adres van Wijnaldum verwijderd. De fans van de Rotterdamse club uitte zo hun ongenoegen over de op handen zijnde overstap van de middenvelder naar een van de traditionele rivalen
Zondag krijgt Strootman medische keuring en maandag tekenen ze allebei + ze trainen mee met de selectie.quote:
Ja, kunnen jullie weer naar t stadhuis om "Kampioenen!" te zingenquote:
Ik wist niet dat Jeroen Verhoeven zijn scheidsrechtersdiploma had gehaald. Leuke carriereswitch.quote:
Ik dacht juist dat hij de mascotte was van Eredivisie, sponsored by Burger King?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Jeroen Verhoeven zijn scheidsrechtersdiploma had gehaald. Leuke carriereswitch.
Je weet wat de term 'volslank' inhoudt hè? Nee, kennelijk niet. 'Volslank' is een nette manier van zeggen dat iemand mollig is.quote:Op zondag 3 juli 2011 09:06 schreef WethouderHekking het volgende:
Moet een scheids dan speciaal volslank zijn?
Rene Temmink bijvoorbeeld was toch aan de forse kant.
Ik was nog niet helemaal wakker denkquote:Op zondag 3 juli 2011 11:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je weet wat de term 'volslank' inhoudt hè? Nee, kennelijk niet. 'Volslank' is een nette manier van zeggen dat iemand mollig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |