PSV heeft hard gewerkt om de balans positief te maken door salarisuitgaven te verlagen en sponsorinkomsten te verhogen. Groot pluspunt is dat ze helemaal geen Europees voetbal meer begroten. Dat was de grootste boosdoener van de huidige problemen (+ de vele middelmaat aankopen met een topsalaris). Ik kan me voorstellen dat het vreemd overkomt dat er 18 miljoen geïnvesteerd wordt, maar ik ben overtuigd dat het mismanagement voorbij is.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:03 schreef Chase_Utley het volgende:
PSV komt nu alleen op een gevaarlijk kruispunt. Want nu je 18 miljoen investeert moet je bijna de titel wel behalen in Nederland. En ik weet niet hoe het verder met de sanering is maar een eenmalige bijdrage van de gemeente of spinsor is natuurlijk alleen voir de korte termijn relevant. Goed dat ze iets aan het salarisplafond doen, maar het is vreemd dat je daarna in de media weer hoort dat Gomes 2 miljoen per jaar kon pakken. Dan lijkt het wel of PSV helemaal niets ervan leert.
zal denk ik rond de 7 ton per jaar liggen ofzo. Heb er geen feitelijke onderbouwing voor behalve de transfersom en het feit dat ze voor de basis zijn gehaald.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:48 schreef Geo3kant het volgende:
Weet iemand wat het salaris van Mertens/Strootman/Wijnaldum gaat zijn?
als jullie minimaal 5 miljoen neertellen kan hij vast wel komen. Zal alleen echt niet komen als PSV aan het salarisplafond vast blijft houden.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:21 schreef Doublepain het volgende:
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/25333__.php
El Ham komt ook?
Strgootman..![]()
Van mij mag hij in Amsterdam blijven, dom van ze om het te gaan verkopen.. Met Jansen zou hij een perfect duo kunnen vormen..quote:Op zondag 3 juli 2011 18:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
als jullie minimaal 5 miljoen neertellen kan hij vast wel komen. Zal alleen echt niet komen als PSV aan het salarisplafond vast blijft houden.
14 mil maxquote:Op zondag 3 juli 2011 18:25 schreef Geo3kant het volgende:
5 jarig contract voor strootmanslim. Hopen dat hij nu snel en hard doorgroeit als talent dan kun je er veel geld voor vangen.
Utrecht krijgt volgens mij ook nog een deel van de transfersom, dus 7 miljoen winst zal niet heel snel gebeuren.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat is toch veel geld.. zie liever 20+ maar 7 miljoen winst maken is ook niet slecht.
Als Dzudszak maar 14 mil waard is, dan is Strootman zeker niet meer waard..quote:Op zondag 3 juli 2011 18:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat is toch veel geld.. zie liever 20+ maar 7 miljoen winst maken is ook niet slecht.
Twente is 'nog' niet verzwakt.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tot nu toe PSV en Ajax, Twente iets minder. Kijken wat ze gaan doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |