Wijnaldum heeft zich hard ingezet voor Feyenoord en nu gunnen ze hem geen sportieve verbetering. Hoe zielig ben je dan.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:45 schreef Doublepain het volgende:
Al die Feyenoorders met grappen dat het vreemd is dat hij erdoor komt omdat, hij geen hart heeft..![]()
huilies
juistquote:Op zondag 3 juli 2011 14:47 schreef Doublepain het volgende:
Ik zou blij zijn als je 5 mil erbij hebt, voor een speler met 1 jaar contract..
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geld van Ibi, Balazs en 10 miljoen van sponsors, u jelly?
als ze geen geld van de gemeente hadden gekregen, hadden ze dan deze aankopen kunnen doen? Denk het niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dzsudzsak. Geld van de gemeente mogen ze niet gebruiken voor aankopen; ze hebben gewoon een hele goede deal gesloten door Dzsudzsak voor dat bedrag te verkopen.
Ja, dan hadden ze die aankopen nog steeds gedaan..quote:Op zondag 3 juli 2011 15:15 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
[..]
als ze geen geld van de gemeente hadden gekregen, hadden ze dan deze aankopen kunnen doen? Denk het niet.
Het is eigenlijk competitie vervalsing van de ergste soort, zij het dat andere clubs hier ook gewoon aan meedoen, dat cancelled het weer geef ik toe.
natuurlijk niet, dan hadden ze dat geld moeten gebruiken om gaten in de begroting te vullen en hadden ze echt geen spelers kunnen halen.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, dan hadden ze die aankopen nog steeds gedaan..
Misschien hadden ze dan geen Wijngum gehaald, maar Mertens en Strootman werden alsnog gehaald hoor..quote:Op zondag 3 juli 2011 15:17 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
natuurlijk niet, dan hadden ze dat geld moeten gebruiken om gaten in de begroting te vullen en hadden ze echt geen spelers kunnen halen.
Er moet geïnvesteerd worden anders zak je af naar een sub-topper. Op deze spelers maken we uiteindelijk weer winst en blijven we meedoen om te prijzen.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:17 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
natuurlijk niet, dan hadden ze dat geld moeten gebruiken om gaten in de begroting te vullen en hadden ze echt geen spelers kunnen halen.
Dat denk ik eerlijk gezegd niet, dan was het risico te groot met de nog openstaande verliezen.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien hadden ze dan geen Wijngum gehaald, maar Mertens en Strootman werden alsnog gehaald hoor..
Ben het met je eens dat er geïnvesteerd moet worden. Ik denk alleen niet dat je snel op een Mertens of Strootman winst gaat maken, of ze moeten een Suarez ontwikkeling mee gaan maken.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:18 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Er moet geïnvesteerd worden anders zak je af naar een sub-topper. Op deze spelers maken we uiteindelijk weer winst en blijven we meedoen om te prijzen.
daar heb je gelijk in maar ik vind het wel de grootste vorm van competitie-vervalsing in de Nederlandse profcompetitie, of kunnen jullie een andere club noemen die + 30 mln krijgt van een (lokale) overheid?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:18 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Er moet geïnvesteerd worden anders zak je af naar een sub-topper. Op deze spelers maken we uiteindelijk weer winst en blijven we meedoen om te prijzen.
Twente heeft rond 2003 ook erg veel hulp gekregen van de gemeente, en waarom denk je dat ze nu keer op keer die Grolsch Veste kunnen uitbreiden?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:25 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in maar ik vind het wel de grootste vorm van competitie-vervalsing in de Nederlandd3 profcompetitie, of kunnen jullie een ander e club noemen die + 30 mln krijgt van een (lokale) overheid?
Dit kan je niet maken tov Twente (die wel zijn zaakjes op orde heeft) en Feyenoord (die Wijnaldum nu verliezen).
ik zou bedragen moeten zien om daar over te kunnen oordelen. en waarom de GV uit kan breiden weet ik nietquote:Op zondag 3 juli 2011 15:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Twente heeft rond 2003 ook erg veel hulp gekregen van de gemeente, en waarom denk je dat ze nu keer op keer die Grolsch Veste kunnen uitbreiden?
Nee. Maar gelukkig krijgt PSV ook geen 30+ miljoen.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:25 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in maar ik vind het wel de grootste vorm van competitie-vervalsing in de Nederlandse profcompetitie, of kunnen jullie een andere club noemen die + 30 mln krijgt van een (lokale) overheid?
Omdat Twente een lening bij de gemeente Enschede heeft.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:27 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
ik zou bedragen moeten zien om daar over te kunnen oordelen. en waarom de GV uit kan breiden weet ik niet
Waren er toen ook zo van die jaloerse kwalletjes die competitie vervalsing riepen? Of was Twente toen nog niet gevaarlijk genoeg om er over te zeuren, ook al houden ze vast dat het principe is?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat Twente een lening bij de gemeente Enschede heeft.
En in 2003 was Twente zelfs officieel failliet als ik mij niet vergis.
Het enige wat ik kwalijk vind is dat de gemeente er voor zorgt dat het een topclub blijft. Want PSV was zonder de deal echt niet failliet gegaan. Dus de steun hadden ze niet nodig in verband met het voortbestaan van de club.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Waren er toen ook zo van die jaloerse kwalletjes die competitie vervalsing riepen? Of was Twente toen nog niet gevaarlijk genoeg om er over te zeuren, ook al houden ze vast dat het principe is?
Dat is nou juist hetgeen waar over valt te discussiëren. Wat is de gemeente schuldig aan PSV door de succesjaren? Want dat heeft de stad ook belastingcenten opgeleverd. Een meerderheid vond dus dat Eindhoven nog wat in te lossen had bij PSV en stemde in.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het enige wat ik kwalijk vind is dat de gemeente er voor zorgt dat het een topclub blijft.
Ik denk dat ook zonder de gemeente PSV uiteindelijk weer kon aanhalen. Het zou alleen langer duren. En Eindhoven zal ook zonder PSV nog wel bestaan hoor, je gaat me toch niet vertellen dat het een gehucht als Heerenveen isquote:Op zondag 3 juli 2011 15:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is nou juist hetgeen waar over valt te discussiëren. Wat is de gemeente schuldig aan PSV door de succesjaren? Want dat heeft de stad ook belastingcenten opgeleverd. Een meerderheid vond dus dat Eindhoven nog wat in te lossen had bij PSV en stemde in.
Is ook zo. Brands heeft ook al een aantal keer aangegeven dat er een plan B is. Maar dat hield in dat er bepalende spelers zouden worden verkocht, en dat dat geld niet beschikbaar kon worden voor het aantrekken van eenzelfde kaliber spelers. Oftewel; alles direct in de schuldenpot en precies hetzelfde scenario als Feyenoord hanteren.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk dat ook zonder de gemeente PSV uiteindelijk weer kon aanhalen.
Nee, absoluut niet.quote:Het zou alleen langer duren. En Eindhoven zal ook zonder PSV nog wel bestaan hoor, je gaat me toch niet vertellen dat het een gehucht als Heerenveen is
PSV heeft hard gewerkt om de balans positief te maken door salarisuitgaven te verlagen en sponsorinkomsten te verhogen. Groot pluspunt is dat ze helemaal geen Europees voetbal meer begroten. Dat was de grootste boosdoener van de huidige problemen (+ de vele middelmaat aankopen met een topsalaris). Ik kan me voorstellen dat het vreemd overkomt dat er 18 miljoen geïnvesteerd wordt, maar ik ben overtuigd dat het mismanagement voorbij is.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:03 schreef Chase_Utley het volgende:
PSV komt nu alleen op een gevaarlijk kruispunt. Want nu je 18 miljoen investeert moet je bijna de titel wel behalen in Nederland. En ik weet niet hoe het verder met de sanering is maar een eenmalige bijdrage van de gemeente of spinsor is natuurlijk alleen voir de korte termijn relevant. Goed dat ze iets aan het salarisplafond doen, maar het is vreemd dat je daarna in de media weer hoort dat Gomes 2 miljoen per jaar kon pakken. Dan lijkt het wel of PSV helemaal niets ervan leert.
zal denk ik rond de 7 ton per jaar liggen ofzo. Heb er geen feitelijke onderbouwing voor behalve de transfersom en het feit dat ze voor de basis zijn gehaald.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:48 schreef Geo3kant het volgende:
Weet iemand wat het salaris van Mertens/Strootman/Wijnaldum gaat zijn?
als jullie minimaal 5 miljoen neertellen kan hij vast wel komen. Zal alleen echt niet komen als PSV aan het salarisplafond vast blijft houden.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:21 schreef Doublepain het volgende:
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/25333__.php
El Ham komt ook?
Strgootman..![]()
Van mij mag hij in Amsterdam blijven, dom van ze om het te gaan verkopen.. Met Jansen zou hij een perfect duo kunnen vormen..quote:Op zondag 3 juli 2011 18:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
als jullie minimaal 5 miljoen neertellen kan hij vast wel komen. Zal alleen echt niet komen als PSV aan het salarisplafond vast blijft houden.
14 mil maxquote:Op zondag 3 juli 2011 18:25 schreef Geo3kant het volgende:
5 jarig contract voor strootmanslim. Hopen dat hij nu snel en hard doorgroeit als talent dan kun je er veel geld voor vangen.
Utrecht krijgt volgens mij ook nog een deel van de transfersom, dus 7 miljoen winst zal niet heel snel gebeuren.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat is toch veel geld.. zie liever 20+ maar 7 miljoen winst maken is ook niet slecht.
Als Dzudszak maar 14 mil waard is, dan is Strootman zeker niet meer waard..quote:Op zondag 3 juli 2011 18:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat is toch veel geld.. zie liever 20+ maar 7 miljoen winst maken is ook niet slecht.
Twente is 'nog' niet verzwakt.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tot nu toe PSV en Ajax, Twente iets minder. Kijken wat ze gaan doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |