ik verwacht ook dat roewies nog weggaatquote:Op zondag 3 juli 2011 18:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vind het zonder Jannsen wel iets verzwakt.
Maargoed ze hebben Ruiz, Chadli en Douglas nog...
Preud'homme wil hem en Chadli meenemen.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarnaartoe? Ik kan geen club bedenken die hem nodig heeft?
Ruiz en Chadli willen daar echt niet spelen hoor.. Tensminste, dat hoop ik voor ze..quote:Op zondag 3 juli 2011 19:31 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Preud'homme wil hem en Chadli meenemen.
Kan me niet voorstellen dat die twee in deze fase van hun carriere voor de zandbak kiezen. Ik denk dat als er een club als Benfica voor Ruiz komt, hij daar wel naartoe gaat.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:31 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Preud'homme wil hem en Chadli meenemen.
Lijkt me ook nietquote:Op zondag 3 juli 2011 19:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ruiz en Chadli willen daar echt niet spelen hoor.. Tensminste, dat hoop ik voor ze..
Benieuwd of hij overweg kan met Rutten. Ik denk van niet, maar we zullen zien.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Mounir dus bij PSV komend seizoen. Ben benieuwd of hij daar wel slaagt
Nog geen officieel bericht over, ik hoop echt dat hij niet komt.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Geenszins een officieel bericht. Walgelijke aantijging.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Met afstand de beste speler van Twente is weg. Die ploeg is enorm verzwakt.quote:
Dit. Kijk naar de wedstrijden zonder Theo,je kan zien dat hij de waterdrager/stofzuiger is van twente.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met afstand de beste speler van Twente is weg. Die ploeg is enorm verzwakt.
Komt omdat, Mertens al ver in de voorbereiding al begon.. Die was kapot in januari/februari..quote:Op zondag 3 juli 2011 20:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Ben wel benieuwd of Mertens en Wijnaldum het hele seizoen gaan presteren, vorig seizoen waren ze echt 50% ervan afwezig.
De spelers kunnen afzonderlijk wel aardig ballen maar in welk systeem moet je al die spelers gaan gooien. Ik zou het niet weten hoorquote:Op zondag 3 juli 2011 20:30 schreef AnaalFaBtje het volgende:
PSV heeft het meeste kans om kampioen te worden.. Twente zonder Theo,Michiel en misschien nog anderen.
En Ajax heeft een lange reeks van moeilijke wedstrijden (?) met CL ertussen.
En onze selectie pownt nu wel.
Rutten is een kut-trainert...dat roep/slis ik als PSV' er hardopquote:Op zondag 3 juli 2011 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Rutten zegt dat hij met alle karakters om kan gaan
Ik ben een beetje bang voor de negativiteit van de PSV-supporters (en het verlammende effect daarvan op de spelersgroep). Als het straks even wat minder begint, dan worden de witte zakdoekjes snel boven gehaald. Hij heeft maar weinig krediet, het vorige seizoen is nog niet vergeten. Beter gezegd: ik denk dat veel supporters hem geen kansje geven.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:44 schreef StijnDa het volgende:
Ja wat Rutten met het team heeft gepresteerd de 2e helft van het seizoen was ver onder de maat. De 1e helft ging wel prima als ik het me goed herinner.
Aangezien het bestuur hem nog een kans geeft wil ik hem ook nog wel een kansje geven met de nieuwe selectie en beloften van aanvallend voetbal
Klopt, dat zou een zure periode kunnen worden als het even slecht gaat.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:07 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor de negativiteit van de PSV-supporters (en het verlammende effect daarvan op de spelersgroep). Als het straks even wat minder begint, dan worden de witte zakdoekjes snel boven gehaald. Hij heeft maar weinig krediet, het vorige seizoen is nog niet vergeten.
Dan kun je de selectie nog zo versterken..
Je weet niet hoe dat contract eruit zag, hè. Voor hetzelfde geld stond er een minimaal aantal uren of wedstrijden in en had Rutte geen keus.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:09 schreef Doublepain het volgende:
Kans geven? Volgensmij doen we dat al 2 jaar.. Als het dit keer fout gaat, dan mag hij opdonderen.. Ik heb nu al geen vertrouwen in hem..Als we aanvallend voetbal vragen en geen laffe voetbal, dan moet hij dat ook doen en niet de hele tijd die mooiboy opstellen..
Hij had zichzelf kunnen redden en ontslag nemen.. Daar is hij zelfs te laf voor..quote:Op zondag 3 juli 2011 23:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je weet niet hoe dat contract eruit zag, hè. Voor hetzelfde geld stond er een minimaal aantal uren of wedstrijden in en had Rutte geen keus.
Gaat niet gebeurenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
En als ie dit jaar kampioen word, hoor je er niemand meer over
Tja, da's een overweging die je maakt. Ik ben zelf ook nogal van het motto "afspraak is afspraak". Je bent er met je volle verstand bij geweest toen het contract moest worden getekend, dan dien je hem ook uit. Mag de trainer beslissen of hij gebruik wil maken van je kwaliteiten.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij had zichzelf kunnen redden en ontslag nemen.. Daar is hij zelfs te laf voor..
Meer dan jij en ik samen in de hoed gooienquote:Op maandag 4 juli 2011 00:28 schreef Doublepain het volgende:
hoeveel moet psv betalen voor zijn ontslag?
Lijkt me duidelijk dat Ajax nog altijd een veel betere selectie heeft dan PSV, ook met die drie musketiers erbij.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wie dan wel? Kan ik vast inzetten
Vertonghen en Stekelenburg gaan waarschijnlijk weg. Dat zijn al twee heel bepalende spelers.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat Ajax nog altijd een veel betere selectie heeft dan PSV, ook met die drie musketiers erbij.
Ik zie Janssen daar ook mislukken.. maar ga ik niet diep op in want dat is voor het ajax topic.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:31 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Vertonghen en Stekelenburg gaan waarschijnlijk weg. Dat zijn al twee heel bepalende spelers.
Dat zou hij vorig jaar ook al zo zijnquote:
Welke topclub zoekt dan een keeper?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:31 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Vertonghen en Stekelenburg gaan waarschijnlijk weg. Dat zijn al twee heel bepalende spelers.
Wat is het toch fijn om neuzen in deze topic te hebbenquote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2011 02:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat is het toch fijn om neuzen in deze topic te hebben
AS Roma.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Welke topclub zoekt dan een keeper?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |