Misschien bij Piet Kerkhof?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:47 schreef Joell het volgende:
awh iemand die mij kan helpen met het zoeken naar een Adidasvestje maatje 140?
paars of blauw please.
hierquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:47 schreef Joell het volgende:
paars of blauw please.
ik noem dat ducky beau hoor, geen petit bateauquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:50 schreef mariyette het volgende:
Er is opruiming bij Petit Bateau! Vooral nog veel kleine maatjes dus voor de buikbabay mama's...
http://www.duckybeau.nl/webshop/nl/
En die Ducky Beau vind ik niet erg, kinderbijslag is net gestort!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:50 schreef mariyette het volgende:
Er is opruiming bij Petit Bateau! Vooral nog veel kleine maatjes dus voor de buikbabay mama's...
http://www.duckybeau.nl/webshop/nl/
http://shop.adidas.nl/pro(...)rack-Suit/detail.jsfquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:47 schreef Joell het volgende:
paars of blauw please.
Die onderste had ik voor Sofie in maatje 56. Helaas vond ik hem erg klein vallen, dus heeft ze hem wel 1 keer aangehad.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:07 schreef becky27 het volgende:
aan kleren?? Showen!
Deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zitten nu in mijn winkelwagen, nu even wachten tot vriend thuis is voor goedkeuring.
Mijn moeder zou zeggen: weet je wel hoeveel gulden dat is?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:20 schreef Stiemie het volgende:
Ik schrok me laatst rok. Kreeg een mail van kixx-online en er was gewoon een kinderjas van 399 euroDa's gewoon bijna v i e r h o n d e r d e u r o
![]()
![]()
En zo bijzonder issie nou ook weer niet vind ik eigenlijk
![]()
[ afbeelding ]
Puma heeft die vestjes nog, of moet het perse Adidas zijn?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:28 schreef SacreCoeur het volgende:
hmm ja 34 is te ruim.. kan wel even verder kijken morgen.
Mja ik weet wel dat er kindervesten van zijn want het is een rage nu, daarom is het ook overal uitverkocht.
Perry Sport verkocht ze, maar nergens meer te krijgen.. alleen nog de sweat hoodies.
Ik heb er laatst mee in mijn handen gestaan voor dana...even hard nadenken waar dat is geweestquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:28 schreef SacreCoeur het volgende:
hmm ja 34 is te ruim.. kan wel even verder kijken morgen.
Mja ik weet wel dat er kindervesten van zijn want het is een rage nu, daarom is het ook overal uitverkocht.
Perry Sport verkocht ze, maar nergens meer te krijgen.. alleen nog de sweat hoodies.
Oh ik ga binnenkort eens kijken! Dankjewel!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:52 schreef Sandous het volgende:
Stiemie super!
H&m heeft hele schattige zilveren/suède ballerinas met een strik, zou er leuk bij passen!
juhp en zilveren sandaaltjesquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:59 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh ik ga binnenkort eens kijken! Dankjewel!
Noortje
Die had ik al gevonden, maar het zal en moet Adidas zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Puma heeft die vestjes nog, of moet het perse Adidas zijn?
precies ditquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:59 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben weer per ongeluk de stad in geweest
4 freaking uur lang equals 4 tassen meuk
en ja Polle ons jongetje heeft weer een lading erbij met als klapstuk een zwart vestje!
juhp H&M er hing ook een apart kleurtje beetje camelbrons weetikveelhoejetnoemt, mooi iigquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:37 schreef Jipster het volgende:
Heb je dat zwarte vestje ook van H&M? Ik heb daar ook echt te schattige blousjes gekocht
Ja, klopt! Ik vond het caramel achtig, en ook wel een leuke groene!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
juhp H&M er hing ook een apart kleurtje beetje camelbrons weetikveelhoejetnoemt, mooi iig
en heerlijke knoopjeslongsleeves
Leuk jurkje!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:33 schreef becky27 het volgende:
dit is het eventueel het jurkje voor Noortje voor onze bruiloft, haal morgen de foto's weer weg
zou ze dit over twee maanden nog passen? Het is ruim zat in de mouwsgaten en ook lang zat.
Karin, wat is ze mooi!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dit is het nieuwe setje kleren waar ik het laatst over had
Tis van Jilly.
[ afbeelding ]
Ik had hem ook met korting, haha gekocht voor het broekjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:33 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb trouwens ook dat 'daddy's little hero'pakje gekocht.
50% korting, dus t heeft me maar 5 euro gekosten ik moest dat broekje hebben
Zou jij voor 86 gaan dan?? Een maatje groter?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Leuk jurkje!
Alleen als ik vanaf de foto's moet beoordelen dan twijfel ik of ze er over 2 maanden nog fatsoenlijk in past hoor! Het jurkje komt op de 1e foto tot op haar knieën en ik heb niet het idee dat het echt heel erg ruim zit bij de armen.
Maar goed ik beoordeel wel vanaf een foto natuurlijk...
Noiu tot 1 jaar vind ik het nog kunnenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:33 schreef Kleurdoos het volgende:
ja, dat soort opdrukken hoeven niet van mij hoor
maar t kan altijd ergens onder natuurlijk
Niet mee eens! Sjaak gaat altijd naar de maat toe als hij er net een (paar) cm van af zit. Hij was laatste meting op CB 76.7 (mid juni) en 74 begint hem nu (3 weken later) net een beetje te kort te worden. En dat zijn dan de eerste, klein vallende dingetjes. Ten tijde van de meting van 76.6 zat alles maat 74 hem echt nog prima!quote:Op zondag 3 juli 2011 09:03 schreef mignonne het volgende:
oh, dan denk ik dat ik voor de 86 zou gaan.
Kun je eventueel niet een deal sluiten met de coupeuse die jouw trouwjurk inneemt/vermaakt om de jurkjes van de bruidsmeisjes tzt ook een tikje aan te passen indien nodig?
Vanaf dat Noortje 80 cm zou zijn is maat 80 wel aan de kleine kant natuurlijk uitzonderingen zoals grootvallende maten daargelaten; en misschien trekt ze ineens wel net een spurtje van een paar cm en dan zit je zomaar aan 86. Lastig wel zeg
Als ik op de foto moet af gaan wel jaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:53 schreef becky27 het volgende:
[..]
Zou jij voor 86 gaan dan?? Een maatje groter?
LOL Het is zo fout dat het eigenlijk weer leuk wordquote:Op zondag 3 juli 2011 10:49 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk voor de kraamvisite <3
Ik vind het zo fout en ook zo geinig
En een gouden ringetje en een gouden armbandjequote:Op zondag 3 juli 2011 11:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zou zeggen doe er gelijk een setje oorstekertjes bij en zo'n hoofdbandje met strik
Jaaa van die grote gouden kettingenquote:Op zondag 3 juli 2011 12:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
En een gouden ringetje en een gouden armbandje![]()
En oh! Natuurlijk ook een kettingkje met haar eigen naam
Mijn 8jarige ook! Die wil alleen skinnybroeken en shirts waar hij eigenlijk al uitgegroeid isquote:Op zondag 3 juli 2011 09:34 schreef lily het volgende:
haha, een gestopt worstje![]()
mijn kleuter draagt het liefst te kleine kleren. Hij haat ruimvallend. Nu heeft hij geen babyvet meer dus geen gestopt worstje maar ik vind het toch maar vaak lastig, die voorkeur van hem.
ja, precies! skinnybroeken en oude t-shirtjesquote:Op zondag 3 juli 2011 19:37 schreef BarbieQ het volgende:
[..]
Mijn 8jarige ook! Die wil alleen skinnybroeken en shirts waar hij eigenlijk al uitgegroeid is
Goh waarom verbaast me dat nietquote:Op zondag 3 juli 2011 19:30 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben vandaag toch nog even een broekje gaan kopen voor m
en 3 shirtjes
Wit is geniaal! Dat kan gewoon in de chloorwasquote:Op zondag 3 juli 2011 19:52 schreef lily het volgende:
[..]
ja, precies! skinnybroeken en oude t-shirtjes![]()
Ik heb hem laatst trouwens een witte skinny gekochtStaat hem geweldig alleen niet zo heel handig natuurlijk met "sliden"
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:11 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Jij snapt altijd precies wie wat ik bedoel
spannnnnnend!!quote:Op maandag 4 juli 2011 22:26 schreef wickie het volgende:
Ik zou voor de 86 gaan.
Vandaag jammergenoeg nog geen Lindex kleertjes![]()
Morgen volgens de track&trace...
ooohhh die kleuren en prints zijn erg mooi samen! waar heb je het vandaan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:23 schreef Poppedein het volgende:
heel leuk!Wasda voor merk?
Ik heb dees gister voor Lena gekocht..hij staat r zooooo leuk![]()
[ afbeelding ]
Hier volgens mij : De leukste (kinder)webwinkels 2quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:53 schreef Vanyel het volgende:
Stond er niet ooit een lijstje met webshops in de OP? Zo nee, is er een plek waar dat wel is?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:02 schreef Spewey het volgende:
[..]
Hier volgens mij : De leukste (kinder)webwinkels 2
Wij moeten de OP van dat topic hebben als OP voor dit topicquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:02 schreef Spewey het volgende:
[..]
Hier volgens mij : De leukste (kinder)webwinkels 2
H&M! en idd 4,95, van de baby-afdeling.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:08 schreef kaatjejannie het volgende:
huup, waar heb je dat appeltjesshirtje/jurkje vandaan? Die is leuk!
Klinkt goed KD! Het is een klein feestje dus geen al te opgedirkt gedoe. Ik zal ook eens checken welke sandaaltjes dat zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:28 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zou een rode bolero doen en dan witte sandaaltjes van de h&m!
en voor je neefje gewoon een wit blousje met een groene (olive) spencer van goodmoodkid en dan gewoon jeans
ik heb m als driekwart bij t appeljurkjequote:Op donderdag 7 juli 2011 09:02 schreef becky27 het volgende:
leuk TM! Ik zou zelf voor een witte bolero gaan trouwens.
Noortje heeft dit broekje van de H&M, normaal is H&M veel te groot maar dit is 80 en is eigenlijk een beetje kort. (of het moet zijn bedoeld als 3/4 broek)
[ afbeelding ]
ahaas (dat leek me ook tof maar het het toch maar niet gedaan), ik hou trouwens niet van 3/4 kwart broeken...quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb m als driekwart bij t appeljurkje
oooohoooooo!!!!quote:
NEEJ JOH!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:15 schreef mignonne het volgende:
Oeh mutsje! te leuk!!
BJ t wordt tijd voor een eigen cc joh
omg wat is dit gemeen...net bij ducky beau besteld maar nu zie ik dit.........pfff ga op mijn handen zitten denk ikquote:
ja nee die móet je voor Polle, kan niet anders. Ik vind em voor je gemaaktquote:
Dat vind ik nou ookquote:
Waarheid!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
ooooh hoorden jullie dat?
dat was Lijnloos die naar de dpam site spurtte
t stomme was dat ik het pas rook toen we terug op de camping waren. Daar stond ik natuurlijk ook naast die visafdeling dus toen rook ik het nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:28 schreef Jipster het volgende:
Dank voor de tips, ik ga zeker kijken!Carre Four
altijd leuk om te neuzen! (zonder vislucht dan graag
)
quote:
Die past mijn Zoë best. Maar ik heb zoveel kleding en jasjesquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:38 schreef Spewey het volgende:
[..]
![]()
Ik word hebberig van dpam, zie weer veel leuks dat m'n kindjes gewoon echt, écht moeten hebben.![]()
Zit alleen een beetje met de maat, dpam valt best klein met bovenkleding en zou Zoë nog wel in mt 23 months passen tegen de tijd dat het weer het toelaat om haar in een wollen jasje te hijsen?
nee dat kan niet voor een jongenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:40 schreef Poppejans het volgende:
aah wat drollig dat paddestoelenjasje![]()
![]()
hij staat bij de meisjes maar zoiets kan toch ook prima voor een jongetje
Jammergenoeg gaat Wolf van bovenkleding de 23 months niet meer passend in t najaar en zie ik bij de grotere jongetjes echt helemaal niks leuks.
Hehehe, mijn Zoë ook maar dat houdt me helaas niet tegen...quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Die past mijn Zoë best. Maar ik heb zoveel kleding en jasjes
zit ik op tijd klaar of moet ik nog even geduld hebben?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:41 schreef Spewey het volgende:
[..]
Hehehe, mijn Zoë ook maar dat houdt me helaas niet tegen...
PM wel gelezen, geld nog niet gecheckt maar dat geloof ik wel hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:45 schreef Kleurdoos het volgende:
heb jij je geld al trouwens? en de mededeling gelezen?
+1quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:48 schreef Kleurdoos het volgende:
mocht iemand bestellen, pleur mijn vestje er dan maar bij, zo niet dan eh niet
en nog 1quote:
dat had ik met t pandasetjequote:Op donderdag 7 juli 2011 11:11 schreef Poppejans het volgende:
Ik kon dit setje laatst echt niet laten hangen![]()
[ afbeelding ]
elin ook!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:12 schreef Twinkly het volgende:
Ohh super Poppejans!Waarom hangt dat nou niet hier in de H&M?
Niels noemt naar de stad gaan trouwens "Hema toe", volgens mij kom ik te vaak in de Hema
Oeh, die ken ik dan weer niet denk ik, heb je toevallig een fotootje?quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:12 schreef Twinkly het volgende:
Ohh super Poppejans!Waarom hangt dat nou niet hier in de H&M?
Niels noemt naar de stad gaan trouwens "Hema toe", volgens mij kom ik te vaak in de Hema
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:19 schreef Kleurdoos het volgende:
o maar dat kent elin ook wel hoor, de bossiesmeneer, geeft r altijd doraboterhamworst.. LEUKE HE DORAAAAAAA? en elin kent dora helemaal niet
zeg maar miejonquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:22 schreef Twinkly het volgende:
Haha Mignonne (hoe spreek je dat eigenlijk uit? Ik zag dat het cute betekend (nooit Frans gehad)) Tot nu toe vindt hij het best, zolang ik maar niet te lang stil blijf staan om te kijken
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:23 schreef mignonne het volgende:
t klinkt een beetje als minion trouwens bedenk ik me nudat ken je vast wel
Mienjooooooooooonquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:23 schreef mignonne het volgende:
t klinkt een beetje als minion trouwens bedenk ik me nudat ken je vast wel
xD gief glot plx! o/quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Mienjooooooooooon
en minion.. dat ken ik dan weer van world of warcraft, jullie zeker niet
gewoon doen, kan je weer losgaan op spul voor leentje en ivan en er komen een hoop koopgrage babyjongensmoeders aan!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een bloedhekel aan loslatende knopen. Ik weet ook ineens weer waarom ik die stretch-rompers van de Hema nooit koop. Doffe ellende!
KD, ik bedenk ineens door dat gebreide pakje van Poppedein dat ik nog een Kidscasepakje hier heb liggen in een groentint. Ik moet nodig het kleine babyspul op de foto zetten, maar het is zoveel werk.![]()
dat heb ik nou nog nooit gehad met stretch rompers van de hemaquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een bloedhekel aan loslatende knopen. Ik weet ook ineens weer waarom ik die stretch-rompers van de Hema nooit koop. Doffe ellende!
KD, ik bedenk ineens door dat gebreide pakje van Poppedein dat ik nog een Kidscasepakje hier heb liggen in een groentint. Ik moet nodig het kleine babyspul op de foto zetten, maar het is zoveel werk.![]()
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:02 schreef Claudia_x het volgende:
Het stond Lena voor geen meter. Ik vind het meer een jongenspakje:
[ afbeelding ]
M., de Hemarompers lubberen te veel bij Lena, al vind ik dat er een groot verschil zit tussen de rompers onderling. Ik merk dat de H&M-rompers zoveel mooier zitten. Ik ben zelf alleen niet zo'n PB-fan want ik houd niet van de frutsels.
nee, hij was er nog maar in 1 maat en nu ook uitverkocht, maar ik denk dat hij vooral nog erg joekeloekish lijkt omdat ik natuurlijk nog een heule kleine baby heb! En ik denk dat ie voor de winter vast wel gaat passen, mag ook best een beetje ruim zijn!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:59 schreef mignonne het volgende:
poppedein ge-wel-dig! superleuk! doe maar een foto van paps in jumpsuit dan, dat wil ik wel ns zienkun je hem niet ruilen voor een kleinere maat? of ga je die er gewoon een maatje kleiner ook bestellen?
Hij ligt in het virtuele winkelwagentjequote:Op donderdag 7 juli 2011 12:04 schreef Poppedein het volgende:
Jaaaa Lena's pakje is écht KD-ish!
En TM, doen!! Echt je verkoopt m weer voor t dubbele op marktplaats
Ik vind nu dat ze bij de H&M zulke fijne shirtjes hebben voor de wat grotere jongens (zag dat ie er al 1 had) blauw met zwarte streepjes en knoopjes, en ook in lichtblauw en grijs enzoquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga dit weekeinde wel de bakken in duiken. Het pakje reserveer ik voor je, KD! Ik heb wickie sowieso beloofd dat ik m'n spul op de foto zou zetten.
Poppedein, ik heb het bij die rompers waarvan de drukknopen heel dicht op elkaar zitten. Na een paar keer gebruiken trek ik gewoon de stof kapot.![]()
Voor Ivan zit ik trouwens een beetje in een identiteitscrisis. Ik weet niet maar zo goed wat ik nou voor hem moet/wil kopen. Broeken zijn momenteel doffe ellende, want 86 is te klein en 92 is veel te groot. Bovenkleding wordt alsmaar suffer, en als ik eens iets niet-sufs koop vind ik het eigenlijk te hysterisch en niks voor hem.
Ik ga zo ff kijken als Lena op bed ligt, als t mag!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:09 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Hij ligt in het virtuele winkelwagentje. Moet ik nog voor iemand wat meebestellen?
ooooh hebben! alles!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:53 schreef bodpa09 het volgende:
Al surfend kwam ik langs een webshop waarvan de stijl van de kleertjes mij erg aan Oeke en Ko deed denken. Ben benieuwd of je die mening deelt Oeks!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:10 schreef Claudia_x het volgende:
TM, ik moest vandaag nog aan je denken: Lena heeft haar Hello Kitty-pakje aan.
Waar ga je shoppen?
Eensch.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik vind sowieso dat we een kledinglijn moeten beginnen voor jongens.
want echt, van die felle kikkers en vissen van de hema word je ook gek
Tuurlijk! Kunnen we misschien onze kinderen eens kennis laten maken als de bestelling binnen is Poppedeintje, ze krijgen immers verkering als ze 18 zijn!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:12 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Ik ga zo ff kijken als Lena op bed ligt, als t mag!
o ik zat verkeerdquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:14 schreef Claudia_x het volgende:
Hola, de H&M-shop is veranderd.
KD, welk shirt bedoel je? Ik vind het juist zo lastig om leuke shirts te vinden! Ik koop ze eigenlijk alleen nog maar bij de Zara. Maar bij de H&M is al wekenlang vanalles uitverkocht, dat schiet ook niet op.
oh np dan neem ik t gewoon over van jou.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:21 schreef Poppedein het volgende:
Die strijd zul je dan eerst nog moeten winnen KD
Sorryquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:14 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Foto!
Shoppen bij DPAM, het paddestoelenjasje (en bedankt he Becky![]()
).
Heb je de linkjes sugar?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:25 schreef Sugarsnap het volgende:
TM, zou je deze voor mij willen bestellen in 6 mois?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BJ jij was het! Kom maar door!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:37 schreef twentemeisje het volgende:
Lijnloos en Kleurdoos moet ik voor jullie ook wat in het mandje droppen? Was er nu nog iemand die ook mee wilde bestellen?
Oke, niet vergeten want ik ben verliefd!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik pm je dit weekeinde wel! (En als ik het vergeet moet je mij maar even pm'en.)
Ik moet werken.![]()
het grijze vestje die ik eerder aangaf graagquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:37 schreef twentemeisje het volgende:
Lijnloos en Kleurdoos moet ik voor jullie ook wat in het mandje droppen? Was er nu nog iemand die ook mee wilde bestellen?
Tuurlijk!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:56 schreef bitterend het volgende:
mogen wij ook mee doen?![]()
http://www.dpam.com/en/bodysuit-p-25851.html?c=302&cPath=997_2919
http://www.dpam.com/en/li(...)c=692&cPath=997_2919
http://www.dpam.com/en/bodysuit-p-26347.html?c=302&cPath=997_2919
Ik heb ook via marktplaats goodmoodkid setjes gekocht voor weinig. Jurkje en setje met 2 broekjes, romper en vestjequote:Op donderdag 7 juli 2011 13:05 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb ook 5 broekjes van goodmoodkid van iemand overgekocht voor 6 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |