Puma heeft die vestjes nog, of moet het perse Adidas zijn?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:28 schreef SacreCoeur het volgende:
hmm ja 34 is te ruim.. kan wel even verder kijken morgen.
Mja ik weet wel dat er kindervesten van zijn want het is een rage nu, daarom is het ook overal uitverkocht.
Perry Sport verkocht ze, maar nergens meer te krijgen.. alleen nog de sweat hoodies.
Ik heb er laatst mee in mijn handen gestaan voor dana...even hard nadenken waar dat is geweestquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:28 schreef SacreCoeur het volgende:
hmm ja 34 is te ruim.. kan wel even verder kijken morgen.
Mja ik weet wel dat er kindervesten van zijn want het is een rage nu, daarom is het ook overal uitverkocht.
Perry Sport verkocht ze, maar nergens meer te krijgen.. alleen nog de sweat hoodies.
Oh ik ga binnenkort eens kijken! Dankjewel!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:52 schreef Sandous het volgende:
Stiemie super!
H&m heeft hele schattige zilveren/suède ballerinas met een strik, zou er leuk bij passen!
juhp en zilveren sandaaltjesquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:59 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh ik ga binnenkort eens kijken! Dankjewel!
Noortje
Die had ik al gevonden, maar het zal en moet Adidas zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Puma heeft die vestjes nog, of moet het perse Adidas zijn?
precies ditquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:59 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben weer per ongeluk de stad in geweest
4 freaking uur lang equals 4 tassen meuk
en ja Polle ons jongetje heeft weer een lading erbij met als klapstuk een zwart vestje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |