Misschien bij Piet Kerkhof?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:47 schreef Joell het volgende:
awh iemand die mij kan helpen met het zoeken naar een Adidasvestje maatje 140?
paars of blauw please.
hierquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:47 schreef Joell het volgende:
paars of blauw please.
ik noem dat ducky beau hoor, geen petit bateauquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:50 schreef mariyette het volgende:
Er is opruiming bij Petit Bateau! Vooral nog veel kleine maatjes dus voor de buikbabay mama's...
http://www.duckybeau.nl/webshop/nl/
En die Ducky Beau vind ik niet erg, kinderbijslag is net gestort!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:50 schreef mariyette het volgende:
Er is opruiming bij Petit Bateau! Vooral nog veel kleine maatjes dus voor de buikbabay mama's...
http://www.duckybeau.nl/webshop/nl/
http://shop.adidas.nl/pro(...)rack-Suit/detail.jsfquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:47 schreef Joell het volgende:
paars of blauw please.
Die onderste had ik voor Sofie in maatje 56. Helaas vond ik hem erg klein vallen, dus heeft ze hem wel 1 keer aangehad.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:07 schreef becky27 het volgende:
aan kleren?? Showen!
Deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zitten nu in mijn winkelwagen, nu even wachten tot vriend thuis is voor goedkeuring.
Mijn moeder zou zeggen: weet je wel hoeveel gulden dat is?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:20 schreef Stiemie het volgende:
Ik schrok me laatst rok. Kreeg een mail van kixx-online en er was gewoon een kinderjas van 399 euroDa's gewoon bijna v i e r h o n d e r d e u r o
![]()
![]()
En zo bijzonder issie nou ook weer niet vind ik eigenlijk
![]()
[ afbeelding ]
Puma heeft die vestjes nog, of moet het perse Adidas zijn?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:28 schreef SacreCoeur het volgende:
hmm ja 34 is te ruim.. kan wel even verder kijken morgen.
Mja ik weet wel dat er kindervesten van zijn want het is een rage nu, daarom is het ook overal uitverkocht.
Perry Sport verkocht ze, maar nergens meer te krijgen.. alleen nog de sweat hoodies.
Ik heb er laatst mee in mijn handen gestaan voor dana...even hard nadenken waar dat is geweestquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:28 schreef SacreCoeur het volgende:
hmm ja 34 is te ruim.. kan wel even verder kijken morgen.
Mja ik weet wel dat er kindervesten van zijn want het is een rage nu, daarom is het ook overal uitverkocht.
Perry Sport verkocht ze, maar nergens meer te krijgen.. alleen nog de sweat hoodies.
Oh ik ga binnenkort eens kijken! Dankjewel!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:52 schreef Sandous het volgende:
Stiemie super!
H&m heeft hele schattige zilveren/suède ballerinas met een strik, zou er leuk bij passen!
juhp en zilveren sandaaltjesquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:59 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh ik ga binnenkort eens kijken! Dankjewel!
Noortje
Die had ik al gevonden, maar het zal en moet Adidas zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Puma heeft die vestjes nog, of moet het perse Adidas zijn?
precies ditquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:59 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben weer per ongeluk de stad in geweest
4 freaking uur lang equals 4 tassen meuk
en ja Polle ons jongetje heeft weer een lading erbij met als klapstuk een zwart vestje!
juhp H&M er hing ook een apart kleurtje beetje camelbrons weetikveelhoejetnoemt, mooi iigquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:37 schreef Jipster het volgende:
Heb je dat zwarte vestje ook van H&M? Ik heb daar ook echt te schattige blousjes gekocht
Ja, klopt! Ik vond het caramel achtig, en ook wel een leuke groene!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
juhp H&M er hing ook een apart kleurtje beetje camelbrons weetikveelhoejetnoemt, mooi iig
en heerlijke knoopjeslongsleeves
Leuk jurkje!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:33 schreef becky27 het volgende:
dit is het eventueel het jurkje voor Noortje voor onze bruiloft, haal morgen de foto's weer weg
zou ze dit over twee maanden nog passen? Het is ruim zat in de mouwsgaten en ook lang zat.
Karin, wat is ze mooi!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dit is het nieuwe setje kleren waar ik het laatst over had
Tis van Jilly.
[ afbeelding ]
Ik had hem ook met korting, haha gekocht voor het broekjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:33 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb trouwens ook dat 'daddy's little hero'pakje gekocht.
50% korting, dus t heeft me maar 5 euro gekosten ik moest dat broekje hebben
Zou jij voor 86 gaan dan?? Een maatje groter?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Leuk jurkje!
Alleen als ik vanaf de foto's moet beoordelen dan twijfel ik of ze er over 2 maanden nog fatsoenlijk in past hoor! Het jurkje komt op de 1e foto tot op haar knieën en ik heb niet het idee dat het echt heel erg ruim zit bij de armen.
Maar goed ik beoordeel wel vanaf een foto natuurlijk...
Noiu tot 1 jaar vind ik het nog kunnenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:33 schreef Kleurdoos het volgende:
ja, dat soort opdrukken hoeven niet van mij hoor
maar t kan altijd ergens onder natuurlijk
Niet mee eens! Sjaak gaat altijd naar de maat toe als hij er net een (paar) cm van af zit. Hij was laatste meting op CB 76.7 (mid juni) en 74 begint hem nu (3 weken later) net een beetje te kort te worden. En dat zijn dan de eerste, klein vallende dingetjes. Ten tijde van de meting van 76.6 zat alles maat 74 hem echt nog prima!quote:Op zondag 3 juli 2011 09:03 schreef mignonne het volgende:
oh, dan denk ik dat ik voor de 86 zou gaan.
Kun je eventueel niet een deal sluiten met de coupeuse die jouw trouwjurk inneemt/vermaakt om de jurkjes van de bruidsmeisjes tzt ook een tikje aan te passen indien nodig?
Vanaf dat Noortje 80 cm zou zijn is maat 80 wel aan de kleine kant natuurlijk uitzonderingen zoals grootvallende maten daargelaten; en misschien trekt ze ineens wel net een spurtje van een paar cm en dan zit je zomaar aan 86. Lastig wel zeg
Als ik op de foto moet af gaan wel jaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:53 schreef becky27 het volgende:
[..]
Zou jij voor 86 gaan dan?? Een maatje groter?
LOL Het is zo fout dat het eigenlijk weer leuk wordquote:Op zondag 3 juli 2011 10:49 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk voor de kraamvisite <3
Ik vind het zo fout en ook zo geinig
En een gouden ringetje en een gouden armbandjequote:Op zondag 3 juli 2011 11:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zou zeggen doe er gelijk een setje oorstekertjes bij en zo'n hoofdbandje met strik
Jaaa van die grote gouden kettingenquote:Op zondag 3 juli 2011 12:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
En een gouden ringetje en een gouden armbandje![]()
En oh! Natuurlijk ook een kettingkje met haar eigen naam
Mijn 8jarige ook! Die wil alleen skinnybroeken en shirts waar hij eigenlijk al uitgegroeid isquote:Op zondag 3 juli 2011 09:34 schreef lily het volgende:
haha, een gestopt worstje![]()
mijn kleuter draagt het liefst te kleine kleren. Hij haat ruimvallend. Nu heeft hij geen babyvet meer dus geen gestopt worstje maar ik vind het toch maar vaak lastig, die voorkeur van hem.
ja, precies! skinnybroeken en oude t-shirtjesquote:Op zondag 3 juli 2011 19:37 schreef BarbieQ het volgende:
[..]
Mijn 8jarige ook! Die wil alleen skinnybroeken en shirts waar hij eigenlijk al uitgegroeid is
Goh waarom verbaast me dat nietquote:Op zondag 3 juli 2011 19:30 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben vandaag toch nog even een broekje gaan kopen voor m
en 3 shirtjes
Wit is geniaal! Dat kan gewoon in de chloorwasquote:Op zondag 3 juli 2011 19:52 schreef lily het volgende:
[..]
ja, precies! skinnybroeken en oude t-shirtjes![]()
Ik heb hem laatst trouwens een witte skinny gekochtStaat hem geweldig alleen niet zo heel handig natuurlijk met "sliden"
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:11 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Jij snapt altijd precies wie wat ik bedoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |