ik heb m als driekwart bij t appeljurkjequote:Op donderdag 7 juli 2011 09:02 schreef becky27 het volgende:
leuk TM! Ik zou zelf voor een witte bolero gaan trouwens.
Noortje heeft dit broekje van de H&M, normaal is H&M veel te groot maar dit is 80 en is eigenlijk een beetje kort. (of het moet zijn bedoeld als 3/4 broek)
[ afbeelding ]
ahaas (dat leek me ook tof maar het het toch maar niet gedaan), ik hou trouwens niet van 3/4 kwart broeken...quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb m als driekwart bij t appeljurkje
oooohoooooo!!!!quote:
NEEJ JOH!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:15 schreef mignonne het volgende:
Oeh mutsje! te leuk!!
BJ t wordt tijd voor een eigen cc joh
omg wat is dit gemeen...net bij ducky beau besteld maar nu zie ik dit.........pfff ga op mijn handen zitten denk ikquote:
ja nee die móet je voor Polle, kan niet anders. Ik vind em voor je gemaaktquote:
Dat vind ik nou ookquote:
Waarheid!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
ooooh hoorden jullie dat?
dat was Lijnloos die naar de dpam site spurtte
t stomme was dat ik het pas rook toen we terug op de camping waren. Daar stond ik natuurlijk ook naast die visafdeling dus toen rook ik het nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:28 schreef Jipster het volgende:
Dank voor de tips, ik ga zeker kijken!Carre Four
altijd leuk om te neuzen! (zonder vislucht dan graag
)
quote:
Die past mijn Zoë best. Maar ik heb zoveel kleding en jasjesquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:38 schreef Spewey het volgende:
[..]
![]()
Ik word hebberig van dpam, zie weer veel leuks dat m'n kindjes gewoon echt, écht moeten hebben.![]()
Zit alleen een beetje met de maat, dpam valt best klein met bovenkleding en zou Zoë nog wel in mt 23 months passen tegen de tijd dat het weer het toelaat om haar in een wollen jasje te hijsen?
nee dat kan niet voor een jongenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:40 schreef Poppejans het volgende:
aah wat drollig dat paddestoelenjasje![]()
![]()
hij staat bij de meisjes maar zoiets kan toch ook prima voor een jongetje
Jammergenoeg gaat Wolf van bovenkleding de 23 months niet meer passend in t najaar en zie ik bij de grotere jongetjes echt helemaal niks leuks.
Hehehe, mijn Zoë ook maar dat houdt me helaas niet tegen...quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Die past mijn Zoë best. Maar ik heb zoveel kleding en jasjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |