abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99143929
ik zie veel paars becky!
pi_99143977
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:41 schreef Spewey het volgende:

[..]

Hehehe, mijn Zoë ook maar dat houdt me helaas niet tegen... :')
zit ik op tijd klaar of moet ik nog even geduld hebben? :P

Ik zou Wolf t paddestoelen jasje aantrekken hoor :P en KD dat vest/jasje wou ik ook bij mn laatste bestelling maar toch weer uit mandje gegooid.
Hijs leuk O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_99144005
heb jij je geld al trouwens? en de mededeling gelezen? :+
pi_99144007

Petit Bateau, zo simpel, zo leuk O+

Een deel van mijn H&M buit (aangestoken door KD ;) :* )
pi_99144044
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:45 schreef Kleurdoos het volgende:
heb jij je geld al trouwens? en de mededeling gelezen? :+
PM wel gelezen, geld nog niet gecheckt maar dat geloof ik wel hoor :*

Oeh leuk dat bovenste pakje Jipster! en dat H&M buikbandbroekje had Wolf ook, zeeeer fijn broekje O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_99144051
:D je zit ruim op tijd klaar, wordt morgen of zaterdag, kan vanmiddag tijdens de slaapjes eindelijk gaan uitzoeken en foto's maken.

Grijze jasje kan best voor Wolf hoor. ;)
pi_99144109
mocht iemand bestellen, pleur mijn vestje er dan maar bij, zo niet dan eh niet :P
  donderdag 7 juli 2011 @ 10:48:50 #208
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_99144112
ik wil deze van Dpam, met wie kan ik mee bestellen?

pi_99144130
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:48 schreef Kleurdoos het volgende:
mocht iemand bestellen, pleur mijn vestje er dan maar bij, zo niet dan eh niet :P
+1
pi_99144137
ik heb trouwens allemaal wijvenbroekies voor Polle gekocht, skinnyjeans enzo (maar wel fijne stofjes)
pi_99144257

ook grappig :)
pi_99144815
Ik kon dit setje laatst echt niet laten hangen O+
  donderdag 7 juli 2011 @ 11:12:32 #213
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99144846
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:49 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

+1
en nog 1
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99144858
Ohh super Poppejans! O+ Waarom hangt dat nou niet hier in de H&M?
edit: oh het is maat mini O+ Nu moeten jullie snel aan de slag :+

Niels noemt naar de stad gaan trouwens "Hema toe", volgens mij kom ik te vaak in de Hema :')
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_99144871
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:11 schreef Poppejans het volgende:
Ik kon dit setje laatst echt niet laten hangen O+
[ afbeelding ]
dat had ik met t pandasetje :)
pi_99144890
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:12 schreef Twinkly het volgende:

Niels noemt naar de stad gaan trouwens "Hema toe", volgens mij kom ik te vaak in de Hema :')
elin ook! :D Hemaaaaa en H&M en C&A herkent ze :D
pi_99144932
Oh, superschattig Poppejans! O+ Snel, doe es een nieuwe maken!

Haha, mijn muppet herkent alleen de vleesafdeling vna de C1000... Dan krijgt ze vaak een stukje worst :+
pi_99144944
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:13 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

dat had ik met t pandasetje :)
Oeh, die ken ik dan weer niet denk ik, heb je toevallig een fotootje?

Twinkly ik vind het altijd zo raar dat het soms zo enorm kan verschillen per H&M wat ze hebben, terwijl het veelal allemaal gewoon grote winkels zijn. Deze kwam ''gewoon'' uit Ede
pi_99144973

deze vond ik online, mooie appelgroen en t rompertje is ook echt mooi wit, mutsje is omkeerbaar, aan de binnenkant de romperprint
pi_99145056
Oh die had ik ook zo kunnen kopen KD! Leuk! nog nooit in de winkel gezien

Hahaha wat grappig dat ze bij jullie al winkels herkennen, dat is echt erg :D _O-
Wolf zou meer als Minke zijn denk ik, eten is altijd goed en iets om te onthouden :Y)
pi_99145091
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:12 schreef Twinkly het volgende:

_O- :D ik moest lachen :P
t wordt pas echt erg als ie er hard bij gaat zuchten :+

Jipster superleuk O+ vooral dat pakje is erg lief <3

mn grote mup heeft het nieuwe vest aan, kleurtje staat haar erg lief, ondanks dat ik zelf niet zo van de paarsige kleuren ben :P En ik hoorde net dat mijn lief broekjes en jurkjes ingeslagen heeft, ik ben heel benieuwd maar hij is zaterdag pas weer thuis :o
:)
pi_99145105
o maar dat kent elin ook wel hoor, de bossiesmeneer, geeft r altijd doraboterhamworst.. LEUKE HE DORAAAAAAA? en elin kent dora helemaal niet :+
pi_99145108
Oh die met die panda's vind ik nog leuker O+! Ik moet een baby :')
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_99145188
Haha Mignonne (hoe spreek je dat eigenlijk uit? Ik zag dat het cute betekend (nooit Frans gehad :@)) Tot nu toe vindt hij het best, zolang ik maar niet te lang stil blijf staan om te kijken :P
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_99145190
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:19 schreef Kleurdoos het volgende:
o maar dat kent elin ook wel hoor, de bossiesmeneer, geeft r altijd doraboterhamworst.. LEUKE HE DORAAAAAAA? en elin kent dora helemaal niet :+
_O- :D

trouwens, ik heb hier ook zo'n sarouel spijkerbroek van de Hema, met zo'n stoffen tailleband en elastiek onderaan. Ik geloof dat Senna ook zoiets heeft?
Hij is wáy te groot voor mn oudste :o zakt letterlijk van dr (toch niet heel bescheiden) gat af -O-
pi_99145207
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:22 schreef Twinkly het volgende:
Haha Mignonne (hoe spreek je dat eigenlijk uit? Ik zag dat het cute betekend (nooit Frans gehad :@)) Tot nu toe vindt hij het best, zolang ik maar niet te lang stil blijf staan om te kijken :P
zeg maar miejon :P
het betekent zoiets als schattig :')
pi_99145222
t klinkt een beetje als minion trouwens bedenk ik me nu :D dat ken je vast wel :+
pi_99145245
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:23 schreef mignonne het volgende:
t klinkt een beetje als minion trouwens bedenk ik me nu :D dat ken je vast wel :+
:D betrapt :@
pi_99145299
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:23 schreef mignonne het volgende:
Mienjooooooooooon :P

en minion.. dat ken ik dan weer van world of warcraft, jullie zeker niet :+
pi_99145340
Overlord - My minions!

Ik las trouwens ook steeds Mingnonne, maar zie nu pas dat er helemaal geen n tussen staat... Moet ik weer effe schakelen! :D
pi_99145366
ik haal trouwens bijna niets meer bij de hema sinds zwangerschap nummer 2..
omdat in elins tijd dan alle meisjes ongever dezelfde kleertjes hadden :) dat gaat me nu niet gebeuren yo
pi_99145483
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:25 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Mienjooooooooooon :P

en minion.. dat ken ik dan weer van world of warcraft, jullie zeker niet :+
xD gief glot plx! o/

ik haal nog wel eens wat bij Hema, maar lang zoveel niet meer als vroeger. Niet in de laatste plaats omdat de kast van jongste al vol ligt met hema :D
pi_99145982
Nog bedankt voor je tip in het andere topic, M! Ik besefte ineens dat we dit jaar naar Frankrijk op vakantie gaan en Petit Bateau zou heel geschikt zijn voor Lena.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99146131
Heb een hele mooie fijngebreide jumpsuit van Me Too besteld voor Jelte, maat 74 want jumpsuits vallen altijd klein enzo, en zou dus heeerlijk moeten zijn voor de winter..

Maar mènnnn, volgens mij kan zn vader m nog aan!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_99146187
Geweldig, Poppedein! Zijn de knoopjes ook stevig gemonteerd?
pi_99146228
Al surfend kwam ik langs een webshop waarvan de stijl van de kleertjes mij erg aan Oeke en Ko deed denken. Ben benieuwd of je die mening deelt Oeks!

pi_99146236
Ja Claudia! Dat was ook t eerste waar ik naar keek, maar ze lijken echt muurvast te zitten...maar goed, gebruik zal t uitwijzen ;)

Oh Bodpa, ik deel je mening in ieder geval wel!
pi_99146342
ik vind het juist meer ivan :P op dat broekje na :+
pi_99146374
en die met die maan wil ik
pi_99146389
Ik heb een bloedhekel aan loslatende knopen. Ik weet ook ineens weer waarom ik die stretch-rompers van de Hema nooit koop. Doffe ellende!

KD, ik bedenk ineens door dat gebreide pakje van Poppedein dat ik nog een Kidscasepakje hier heb liggen in een groentint. Ik moet nodig het kleine babyspul op de foto zetten, maar het is zoveel werk. ;(
pi_99146442
Het ziet er uit als fijn spul; voor Ivan zou ik alleen het tweede shirt kopen. O+
pi_99146443
leuk spul bodpa! en ik vind het ook Ko-ish :Y

poppedein ge-wel-dig! superleuk! doe maar een foto van paps in jumpsuit dan, dat wil ik wel ns zien :D kun je hem niet ruilen voor een kleinere maat? of ga je die er gewoon een maatje kleiner ook bestellen?

Is Lena petit bateau materiaal ja claudia? die van mij allebei absoluut niet :N iig wat de rompers betreft, de rest gaat wel op zich. Ze zijn wel mooi en goeie kwaliteit vind ik, die rompers enzo.
pi_99146466
niet goedkoop iig
pi_99146505
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een bloedhekel aan loslatende knopen. Ik weet ook ineens weer waarom ik die stretch-rompers van de Hema nooit koop. Doffe ellende!

KD, ik bedenk ineens door dat gebreide pakje van Poppedein dat ik nog een Kidscasepakje hier heb liggen in een groentint. Ik moet nodig het kleine babyspul op de foto zetten, maar het is zoveel werk. ;(
gewoon doen, kan je weer losgaan op spul voor leentje en ivan en er komen een hoop koopgrage babyjongensmoeders aan!
pi_99146515
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:58 schreef Claudia_x het volgende:

dat heb ik nou nog nooit gehad met stretch rompers van de hema :o, Ik heb wel mn fijnste Kidscase pakje kapot getrokken bij de knoop verdeurie!
pi_99146550
Het stond Lena voor geen meter. Ik vind het meer een jongenspakje:

M., de Hemarompers lubberen te veel bij Lena, al vind ik dat er een groot verschil zit tussen de rompers onderling. Ik merk dat de H&M-rompers zoveel mooier zitten. Ik ben zelf alleen niet zo'n PB-fan want ik houd niet van de frutsels. :+
pi_99146552

O+

ik denk dat mijn stijl een combi wordt tussen die van ko, wolf en Ivan :+
voor elin heb ik geen stijl :D
pi_99146562
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:02 schreef Claudia_x het volgende:
Het stond Lena voor geen meter. Ik vind het meer een jongenspakje:

[ afbeelding ]

M., de Hemarompers lubberen te veel bij Lena, al vind ik dat er een groot verschil zit tussen de rompers onderling. Ik merk dat de H&M-rompers zoveel mooier zitten. Ik ben zelf alleen niet zo'n PB-fan want ik houd niet van de frutsels. :+
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH O+
GIEF
pi_99146581
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:59 schreef mignonne het volgende:
poppedein ge-wel-dig! superleuk! doe maar een foto van paps in jumpsuit dan, dat wil ik wel ns zien :D kun je hem niet ruilen voor een kleinere maat? of ga je die er gewoon een maatje kleiner ook bestellen?

nee, hij was er nog maar in 1 maat en nu ook uitverkocht, maar ik denk dat hij vooral nog erg joekeloekish lijkt omdat ik natuurlijk nog een heule kleine baby heb! En ik denk dat ie voor de winter vast wel gaat passen, mag ook best een beetje ruim zijn!
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:03:55 #250
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99146586
Jeez wat gaan jullie hard!

Ik heb maar 1 ding te zeggen: IK MOET DAT PADDUHSTOELENJASJE!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')