zit ik op tijd klaar of moet ik nog even geduld hebben?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:41 schreef Spewey het volgende:
[..]
Hehehe, mijn Zoë ook maar dat houdt me helaas niet tegen...
PM wel gelezen, geld nog niet gecheckt maar dat geloof ik wel hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:45 schreef Kleurdoos het volgende:
heb jij je geld al trouwens? en de mededeling gelezen?
+1quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:48 schreef Kleurdoos het volgende:
mocht iemand bestellen, pleur mijn vestje er dan maar bij, zo niet dan eh niet
en nog 1quote:
dat had ik met t pandasetjequote:Op donderdag 7 juli 2011 11:11 schreef Poppejans het volgende:
Ik kon dit setje laatst echt niet laten hangen![]()
[ afbeelding ]
elin ook!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:12 schreef Twinkly het volgende:
Ohh super Poppejans!Waarom hangt dat nou niet hier in de H&M?
Niels noemt naar de stad gaan trouwens "Hema toe", volgens mij kom ik te vaak in de Hema
Oeh, die ken ik dan weer niet denk ik, heb je toevallig een fotootje?quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:12 schreef Twinkly het volgende:
Ohh super Poppejans!Waarom hangt dat nou niet hier in de H&M?
Niels noemt naar de stad gaan trouwens "Hema toe", volgens mij kom ik te vaak in de Hema
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:19 schreef Kleurdoos het volgende:
o maar dat kent elin ook wel hoor, de bossiesmeneer, geeft r altijd doraboterhamworst.. LEUKE HE DORAAAAAAA? en elin kent dora helemaal niet
zeg maar miejonquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:22 schreef Twinkly het volgende:
Haha Mignonne (hoe spreek je dat eigenlijk uit? Ik zag dat het cute betekend (nooit Frans gehad)) Tot nu toe vindt hij het best, zolang ik maar niet te lang stil blijf staan om te kijken
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:23 schreef mignonne het volgende:
t klinkt een beetje als minion trouwens bedenk ik me nudat ken je vast wel
Mienjooooooooooonquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:23 schreef mignonne het volgende:
t klinkt een beetje als minion trouwens bedenk ik me nudat ken je vast wel
xD gief glot plx! o/quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Mienjooooooooooon
en minion.. dat ken ik dan weer van world of warcraft, jullie zeker niet
gewoon doen, kan je weer losgaan op spul voor leentje en ivan en er komen een hoop koopgrage babyjongensmoeders aan!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een bloedhekel aan loslatende knopen. Ik weet ook ineens weer waarom ik die stretch-rompers van de Hema nooit koop. Doffe ellende!
KD, ik bedenk ineens door dat gebreide pakje van Poppedein dat ik nog een Kidscasepakje hier heb liggen in een groentint. Ik moet nodig het kleine babyspul op de foto zetten, maar het is zoveel werk.![]()
dat heb ik nou nog nooit gehad met stretch rompers van de hemaquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een bloedhekel aan loslatende knopen. Ik weet ook ineens weer waarom ik die stretch-rompers van de Hema nooit koop. Doffe ellende!
KD, ik bedenk ineens door dat gebreide pakje van Poppedein dat ik nog een Kidscasepakje hier heb liggen in een groentint. Ik moet nodig het kleine babyspul op de foto zetten, maar het is zoveel werk.![]()
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:02 schreef Claudia_x het volgende:
Het stond Lena voor geen meter. Ik vind het meer een jongenspakje:
[ afbeelding ]
M., de Hemarompers lubberen te veel bij Lena, al vind ik dat er een groot verschil zit tussen de rompers onderling. Ik merk dat de H&M-rompers zoveel mooier zitten. Ik ben zelf alleen niet zo'n PB-fan want ik houd niet van de frutsels.
nee, hij was er nog maar in 1 maat en nu ook uitverkocht, maar ik denk dat hij vooral nog erg joekeloekish lijkt omdat ik natuurlijk nog een heule kleine baby heb! En ik denk dat ie voor de winter vast wel gaat passen, mag ook best een beetje ruim zijn!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:59 schreef mignonne het volgende:
poppedein ge-wel-dig! superleuk! doe maar een foto van paps in jumpsuit dan, dat wil ik wel ns zienkun je hem niet ruilen voor een kleinere maat? of ga je die er gewoon een maatje kleiner ook bestellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |