Danny!!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:43 schreef Swomp het volgende:
Ik denk dat ik me ook ga inschrijven daar, net zo als deze baas
[ afbeelding ]
Kan je lekker d'r tassie ff vasthoudenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:48 schreef Swomp het volgende:
Ik denk dat ik me ga inschrijven en ga daten met Annie
[ afbeelding ]
hahah das wel heel wat andersquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:49 schreef Creeg het volgende:
Ik klik op de banner en dan dit..
http://www.spotzz.nl/frontpage
wtf?
Site speciaal toegepast op ons FOK!kers!quote:
Awesomequote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:56 schreef Zapato het volgende:
[..]
Site speciaal toegepast op ons FOK!kers!
Nee wel WAO'ers.quote:
Wat? Hoezo niet?quote:
Ik heb er niks aan gedaanquote:
Kijk zelf even rond zou ik zeggen.quote:
Dat zou kunnen inderdaad. Doen ze nu wel blitzkrieg op FOK!.quote:
TiTaTheaquote:
alle mogelijke kleurtjes?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:04 schreef Creeg het volgende:
We moeten er allochtonen op vinden. Dat is namelijk moeilijker.
TS Ik begin:
Ferhat
[ afbeelding ]
Je herkend 't toch welquote:
Waag je kansquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sjansjewat een naam
[ afbeelding ]
Derig kudo's als je er een hosselt he.quote:
Dat heet geblokkeerd zijn.quote:Kan op een of anderen manier nix meer naar je stuuren maar je bent wel een schat van ene meid zo te zien
Mijn bier, wat doe jequote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:09 schreef ProFlamer het volgende:
[ afbeelding ]
Hoera, ik wordt straks geneukt door een hitsige fokker!
Hoera, die FOK!ker waar ik straks op ga liggen blijft niks van over!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:09 schreef ProFlamer het volgende:
[ afbeelding ]
neequote:
"Ik kreeg 450 reacties. Dat was echt fantastisch!"quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:09 schreef ProFlamer het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Eindbaasquote:
Wel mijn PM laten zien, uiteraard:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:11 schreef MisterChirrel het volgende:
Ah, mijn eerste chick gePM'd. Op hoop van zege!
Edit: Oh, dat kost geld.quote:Je foto ziet er goed uit, ooit eens een wezen shoppen met een echte heer?
Indien u Russisch spreekt:
Ваша картинка выглядит хорошо, когда-то под магазины с джентльменом?
The fuck... Dit is in Berlijn bij het Joodse Monument.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:09 schreef ProFlamer het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensen kan je het niet kwalijk nemen. Dit is er zo eentje.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
The fuck... Dit is in Berlijn bij het Joodse Monument.
[ afbeelding ]
Waarom gaat zij daar zo staan
Wat doe jequote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:09 schreef ProFlamer het volgende:
[ afbeelding ]
nah dan moet er meer gebeuren als alleen foto's posten... ff kijken of ik kan registrerenquote:
Ik ga me ook registreren. Van sommige leden moet ik echt meer foto's zienquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:15 schreef Swomp het volgende:
[..]
nah dan moet er meer gebeuren als alleen foto's posten... ff kijken of ik kan registreren
Ik lach om jou en je bazen auto..quote:
Dit is die kerel van Lief klein konijntje.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:19 schreef Ingenieur-Kippezak het volgende:
Hoi ik ben henk! En ik hou van puzzelen!
[ afbeelding ]
Ik maak je dood jonguh!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:19 schreef Creeg het volgende:
Ik lach om jou en je bazen auto..
[ afbeelding ]
Ik scheit 'm voor jouquote:
Waarom gaat iemand zo op de foto?quote:
Is dat een man of een vrouw?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:22 schreef Creeg het volgende:
Ook Johnny Depp gespot op Spotzz
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:22 schreef Creeg het volgende:
Dit blijft gewoon echt een bazenfoto..![]()
[ afbeelding ]
Crytal Meth gebruikerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:24 schreef Melleyn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word er een beetje bang van
Ik rap je eruit jongeequote:
Aldus Riaquote:OVERMIJ
Graag speel ik een dominante rol tijdens de sex, ik hou er van de touwtjes in handen te hebben en rollenspelen te spelen.
OVERJOU
Jij speelt mee en kunt een dominante vrouw plezieren, je mag tegenstand geven dat kan ik wel hebben ;-) stuur me eens een spannend verhaal waarin jij en ik de hoofdrollen hebben, ik reageer altijd
Username: Ria wil wel
quote:
Nou, wie gaat er schrijven?quote:
Laten we dat doenquote:
Gek die is lekkah!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:27 schreef Ingenieur-Kippezak het volgende:
[ afbeelding ]
Wie geeft haar een echte parelketting?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:27 schreef Swomp het volgende:
Nee maar komop, wie heeft er zin om een verhaal te schrijven voor Ria
Ik heb geen serieus account aangemaaktquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:31 schreef Faux. het volgende:
Nou, en wie wordt de eerste die een van deze mooie dames een berichtje gaat sturen?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:31 schreef Faux. het volgende:
Nou, en wie wordt de eerste die een van deze mooie dames een berichtje gaat sturen?
Maakt niet uit; op die site zelf wordt gezegd dat het juist anoniem moet zijn dus ze zal waarschijnlijk niet raar opkijken.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:27 schreef Swomp het volgende:
Nee maar komop, wie heeft er zin om een verhaal te schrijven voor Ria
Ik moet nu koffiedrinken, verzin maar verder.quote:Hoi Ria!
Of zal ik je meesteres vanaf nu noemen?
Na jouw profiel gezien te hebben, verbleken alle andere profielen. Ik betrapte mijzelf erop steeds weer terug te komen op jouw profiel en jouw foto.
Nu las ik dat jij wel dominant bent, vandaar het meesteres stukje. ;-)
Stel je nou eens voor dat wij naar mijn bungalo op Texel gaan.
De zee fluistert in je oren terwijl wij naar binnen lopen, je doet de deur open en ziet mijn materiaal al staan: zweepjes, knevels, touwen en kaarsen.
Ik gooi snel de luxaflexen dicht, zodat alles lekker donker wordt. Na de duisternis over ons heen gevallen is, ga ik op mijn knieën en mag jij met mij wat jij maar wilt.
Nee, lekker in m'nquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:33 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
[..]
Ik moet nu koffiedrinken, verzin maar verder.
YOU BLEW ME AWAY!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:33 schreef Ingenieur-Kippezak het volgende:
ZEEKOE ZEEKOE ZEEKOE!
[ afbeelding ]
Mwha, voor een dolle dinsdagquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:33 schreef Ingenieur-Kippezak het volgende:
ZEEKOE ZEEKOE ZEEKOE!
[ afbeelding ]
Haar linkerbeen lijkt van hout ..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:35 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een houten been. Maar daar kun je haar dan weer mee neuken natuurlijk.
Je zou d'r toch zo op die glijbaan nemenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:36 schreef Creeg het volgende:
[..]
Haar linkerbeen lijkt van hout ..
[ afbeelding ]
tis een Aziaat... peace teken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:36 schreef Creeg het volgende:
[..]
Haar linkerbeen lijkt van hout ..
[ afbeelding ]
Verkapt kijk-mij-eierstokken-zoeken-foto van deze gastquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:39 schreef Creeg het volgende:
''Check mij en m'n eieren dan.''
[ afbeelding ]
MMMM wat een lekkere eitjes!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:39 schreef Creeg het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:39 schreef Creeg het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist dat deze foto ging komenquote:
Hij bakt er echt geen ''ei'' van!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:39 schreef Creeg het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas die niet van FOK!quote:
Ja jammer dat het niet de Yvonne van FOK! isquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:44 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ik heb 'm al gevonden!
[ afbeelding ]
"Spring maar, spring nou!"quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:44 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ik heb 'm al gevonden!
[ afbeelding ]
Nee hoor!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:46 schreef Creeg het volgende:
Ik zweer dat dit Johnny Depp is
[ afbeelding ]
Deze foto is nou al zovaak gepostquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:47 schreef Ingenieur-Kippezak het volgende:
[..]
Nee hoor!
dit is hem!
[ afbeelding ]
Het is ook zo'n mooie fotoquote:
Jezusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:49 schreef Creeg het volgende:
[..]
JezusGa ff in een ander topic zeiken. We willen het niveau hier hoog houden..
* r8v2 verslikte zich in z'n theeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet hier.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:50 schreef Driepink het volgende:
Ik zie het nu net pas, op mn telefoon was het gewoon nog het normale lettertype namelijk![]()
Waar kan ik klagen?
Nee gast Ben Saunders voor de tattoosquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:50 schreef Creeg het volgende:
André Ooijer in z'n vroegere jaren pauze nemend van het hardlopen.
[ afbeelding ]
Eén van de honderd topics in KLB over dit onderwerp.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:50 schreef Driepink het volgende:
Ik zie het nu net pas, op mn telefoon was het gewoon nog het normale lettertype namelijk![]()
Waar kan ik klagen?
Vandaar m'n spoilerquote:
"Als je goed je best doet mag je me ook zonder trainingspak neuken!".quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:51 schreef ProFlamer het volgende:
[ afbeelding ]
Zo knabbel ik ook aan je eikel!
Dat was ook die kerel die bij z'n citroën stondquote:
Met z'n citroën nu dusquote:
Waar kan ik me aanmeldenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:56 schreef ProFlamer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil graag hard geslagen worden, want ik ben een Emo.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:21 schreef Ingenieur-Kippezak het volgende:
[ afbeelding ]
kijk ze cock shine dan!
''Ehhh joa daat wét iek euk nieettt''quote:
Die andere van het pissen zonder mezelf onder te zeiken..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Die ene heb ik van het klaverjassen, die ander van de vliegerwedstrijd, avond vierdaagse...
Met z'n auto uit 2001quote:
quote:nou dat is een lekker broekje .je mag er ook wezen
quote:Lekkehh, ik ben gek op snoepen, hoe slecht het ook is voor je gezondheid. Gelukig is het in jouw geval geen enkel probleem om de calorieen meteen weer te verbrnanden
SPOILER: Buikje zegt: Kiekeboe!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:04 schreef MisterChirrel het volgende:
Ze houdt wel van een stapel ballenSPOILER: Buikje zegt: Kiekeboe!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef Swomp het volgende:
Wie maakt een OP voor deel 2, met meer dan alleen foto's ? Zodat deel 2 een pareltje kan worden, iemand misschien zin om contact te zoeken etc. ?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:04 schreef TurksScheermes het volgende:
Ik wil wel een verhaal voor RIA schrijven!!
Eh. Waarom denk je dat er juist NIEUWE banners zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:01 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
NEEEEEEE
[Belangrijk] Stoute plaatjes en de rest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Adsense is terug, maar onder voorwaarden. En die andere bannerboeren brengen alleen niet genoeg op om Fok in de lucht te houden. Adsense is dus nog wel degelijk heel erg nodig.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:07 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Eh. Waarom denk je dat er juist NIEUWE banners zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:19 schreef MisterChirrel het volgende:
[ afbeelding ]Ik lol'deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dit deel is nog niet eens dicht, faalertquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:23 schreef TurksScheermes het volgende:
Deel 2 heb ik geopend onder aanvraag van TS, met een verhaal over Ria die klaar is om opgestuurd te worden!
2de keer dat je dit nu zegt, faalertquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit deel is nog niet eens dicht, faalert
En deze heb ik van de oranjebitters die ik gister heb weggezopen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Die ene heb ik van het klaverjassen, die ander van de vliegerwedstrijd, avond vierdaagse...
Waar zei ik het nog meer dan? Quote evenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:27 schreef TurksScheermes het volgende:
[..]
2de keer dat je dit nu zegt, faalert
Ah sorry, ik bent toch een faalertquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waar zei ik het nog meer dan? Quote even
Kijk eens naar de username, ben je nou echt zo dom?quote:
Je account verwijderenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:31 schreef TurksScheermes het volgende:
Domme fout van mij Sperzie, hoe kan ik je terugbetalen
Ik zeg die net ook staan. Die beschrijving die ze op haar profiel heeft.quote:
Met kwastje maat 15quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:42 schreef ProFlamer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben artistiek, je mag me dus in mijn reet neuken!
Mooi. *zich snel aanmeld.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:42 schreef ProFlamer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben artistiek, je mag me dus in mijn reet neuken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm.
*Proest *quote:
Opkwijlen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:53 schreef CrashO het volgende:
[..]
*Proest * * CrashO drinken opdwijlen doet
Godver, je zou d'r tochquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:48 schreef ProFlamer het volgende:
[ afbeelding ]
Verneder me, ik heb geen eigenwaarde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |