Welkom fokkertjes, in het alweer 2de deel van Breezah sletjes op Spotzz topic.
Er werd gevraagd of er een nieuw deel door mij geopend werd. Dit heb ik dus ook gedaan zoals je ziet. Maar er is nog meer:
In deel 1 werd er gevraagd door mijnheer Swomp of er een verhaal over Ria en hem gemaakt kon worden. Dit heb ik dus ook gedaan!
Hier het verhaal:
Daar zie ik je dan staan, op de boulevard. Je haren glanzen in de ondergaande zon. Ik weet het. Ik ben verliefd op jou. Langzaam kom ik dichterbij. Je merkt het niet. Ik ga naast je staan en zeg: ''Wat is die mooi he, de ondergaande zon.'' ''Ja, zeg je met een stem mooier dan die van een nachtegaal.'' Je naam is Ria. De mensen gaan naar huis, er zijn nog maar enkelen te vinden op de boulevard. Je maakt me opgewonden, heel erg geil. Je pakt mijn hand, en zegt dat je nog single bent. ''Hoe kan dat nou, zo'n mooie vrouw en dan nog alleen?! Het lijkt alsof de tijd stil staat. ''Wil je met me mee?'' vraag ik. Natuurlijk wil je dat. Bij mij thuis schenk ik de lekkerste wijn die er maar is. We kijken naar een romantische film. Ik merk dat je steeds dichterbij me komt. Ik sla mijn arm om je heen. Daar liggen we dan, in elkaars armen. Stiekem word het meer. Ik begin je te strelen en geef je kusjes in je nek. Zonder pardon beginnen we te zoenen. Mijn hand verdwijnt onder je mooie truitje. ''Je makt me geil, Ria'' zeg ik. ''Dat is toch de bedoeling.'' zeg je met je mooie zwoele stem. Er zijn geen woorden voor ons genot. Dit is pure liefde, echte Liefde met een hoofdletter. Het was niet het genot van het vrijen, het was het genot van de liefde. Ria, ik hou van je.
Link naar eerste deel:
bReEzaH SleTjEsveel plezier!