Nee.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:51 schreef SuperwormJim het volgende:
Mogen tieten wel nog gepost worden?
Ja precies, sad it is.quote:
Helaas.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:01 schreef Beatles het volgende:
Geen vrijdagmiddag lesbische tieners dingest-topics meer dus?
Kan je dan onzin beter niet helemaal sluiten dan?quote:
Je kunt kiezen niet meer hier te posten, jouw keuze.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:11 schreef Convict het volgende:
[..]
Kan je dan onzin beter niet helemaal sluiten dan?
Onduidelijkheden man, onduidelijkheden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:30 schreef porsche1 het volgende:
Denet zei je nog dat het mocht.
Liegbeest.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Onduidelijkheden man, onduidelijkheden.
Bij twijfel: gewoon niet posten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:36 schreef debeterebob het volgende:
wat is defenitie van schokkend, geweldadig en sexueel?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:33 schreef porsche1 het volgende:
Dus hebben jullie geen Nachtbagger Mod nodig nu? Ik wil het best doen hoor.
Ben bijna elke nacht online.
De nachtbagger loop ik naderhand wel na qua posts. Dus indien er meuk wordt gepost in de NB kun je er op rekenen dat je hier een note voor krijgt of zelfs een ban.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:33 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Doet me pijn dit, de nachtbagger zal niet meer hetzelfde zijn.
Maar Smegma, in de nacht is er nooit iemand online om de nachtbagger te checken.
Waarschijnlijk weten heel veel users het nog niet, dus posten ze tieten in de nachtbagger. En misschien gaat die knul dan wel weer reporten.
Dus hebben jullie geen Nachtbagger Mod nodig nu? Ik wil het best doen hoor.
Ben bijna elke nacht online.
Kut, wert niet gelukt on mod te worsen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De nachtbagger loop ik naderhand wel na qua posts. Dus indien er meuk wordt gepost in de NB kun je er op rekenen dat je hier een note voor krijgt of zelfs een ban.
Hij kan ook een TR plaatsen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De nachtbagger loop ik naderhand wel na qua posts. Dus indien er meuk wordt gepost in de NB kun je er op rekenen dat je hier een note voor krijgt of zelfs een ban.
Niets mis mee. Wel lezen hé.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:57 schreef SpermaDonor het volgende:
Hoe zit het dan met mijn Username en UI ?
Graag zelfs.quote:
Is toch seksueelquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Niets mis mee. Wel lezen hé.
Cchokkend, geweldadig en sexueel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |