Die andere van het pissen zonder mezelf onder te zeiken..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Die ene heb ik van het klaverjassen, die ander van de vliegerwedstrijd, avond vierdaagse...
Met z'n auto uit 2001quote:
quote:nou dat is een lekker broekje .je mag er ook wezen
quote:Lekkehh, ik ben gek op snoepen, hoe slecht het ook is voor je gezondheid. Gelukig is het in jouw geval geen enkel probleem om de calorieen meteen weer te verbrnanden
SPOILER: Buikje zegt: Kiekeboe!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:04 schreef MisterChirrel het volgende:
Ze houdt wel van een stapel ballenSPOILER: Buikje zegt: Kiekeboe!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef Swomp het volgende:
Wie maakt een OP voor deel 2, met meer dan alleen foto's ? Zodat deel 2 een pareltje kan worden, iemand misschien zin om contact te zoeken etc. ?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:04 schreef TurksScheermes het volgende:
Ik wil wel een verhaal voor RIA schrijven!!
Eh. Waarom denk je dat er juist NIEUWE banners zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:01 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
NEEEEEEE
[Belangrijk] Stoute plaatjes en de rest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Adsense is terug, maar onder voorwaarden. En die andere bannerboeren brengen alleen niet genoeg op om Fok in de lucht te houden. Adsense is dus nog wel degelijk heel erg nodig.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:07 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Eh. Waarom denk je dat er juist NIEUWE banners zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:19 schreef MisterChirrel het volgende:
[ afbeelding ]Ik lol'deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |