Ik heb geen serieus account aangemaaktquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:31 schreef Faux. het volgende:
Nou, en wie wordt de eerste die een van deze mooie dames een berichtje gaat sturen?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:31 schreef Faux. het volgende:
Nou, en wie wordt de eerste die een van deze mooie dames een berichtje gaat sturen?
Maakt niet uit; op die site zelf wordt gezegd dat het juist anoniem moet zijn dus ze zal waarschijnlijk niet raar opkijken.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:27 schreef Swomp het volgende:
Nee maar komop, wie heeft er zin om een verhaal te schrijven voor Ria
Ik moet nu koffiedrinken, verzin maar verder.quote:Hoi Ria!
Of zal ik je meesteres vanaf nu noemen?
Na jouw profiel gezien te hebben, verbleken alle andere profielen. Ik betrapte mijzelf erop steeds weer terug te komen op jouw profiel en jouw foto.
Nu las ik dat jij wel dominant bent, vandaar het meesteres stukje. ;-)
Stel je nou eens voor dat wij naar mijn bungalo op Texel gaan.
De zee fluistert in je oren terwijl wij naar binnen lopen, je doet de deur open en ziet mijn materiaal al staan: zweepjes, knevels, touwen en kaarsen.
Ik gooi snel de luxaflexen dicht, zodat alles lekker donker wordt. Na de duisternis over ons heen gevallen is, ga ik op mijn knieën en mag jij met mij wat jij maar wilt.
Nee, lekker in m'nquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:33 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
[..]
Ik moet nu koffiedrinken, verzin maar verder.
YOU BLEW ME AWAY!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:33 schreef Ingenieur-Kippezak het volgende:
ZEEKOE ZEEKOE ZEEKOE!
[ afbeelding ]
Mwha, voor een dolle dinsdagquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:33 schreef Ingenieur-Kippezak het volgende:
ZEEKOE ZEEKOE ZEEKOE!
[ afbeelding ]
Haar linkerbeen lijkt van hout ..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:35 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een houten been. Maar daar kun je haar dan weer mee neuken natuurlijk.
Je zou d'r toch zo op die glijbaan nemenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:36 schreef Creeg het volgende:
[..]
Haar linkerbeen lijkt van hout ..
[ afbeelding ]
tis een Aziaat... peace teken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:36 schreef Creeg het volgende:
[..]
Haar linkerbeen lijkt van hout ..
[ afbeelding ]
Verkapt kijk-mij-eierstokken-zoeken-foto van deze gastquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:39 schreef Creeg het volgende:
''Check mij en m'n eieren dan.''
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |