Jezusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:49 schreef Creeg het volgende:
[..]
JezusGa ff in een ander topic zeiken. We willen het niveau hier hoog houden..
* r8v2 verslikte zich in z'n theeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet hier.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:50 schreef Driepink het volgende:
Ik zie het nu net pas, op mn telefoon was het gewoon nog het normale lettertype namelijk![]()
Waar kan ik klagen?
Nee gast Ben Saunders voor de tattoosquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:50 schreef Creeg het volgende:
André Ooijer in z'n vroegere jaren pauze nemend van het hardlopen.
[ afbeelding ]
Eén van de honderd topics in KLB over dit onderwerp.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:50 schreef Driepink het volgende:
Ik zie het nu net pas, op mn telefoon was het gewoon nog het normale lettertype namelijk![]()
Waar kan ik klagen?
Vandaar m'n spoilerquote:
"Als je goed je best doet mag je me ook zonder trainingspak neuken!".quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:51 schreef ProFlamer het volgende:
[ afbeelding ]
Zo knabbel ik ook aan je eikel!
Dat was ook die kerel die bij z'n citroën stondquote:
Met z'n citroën nu dusquote:
Waar kan ik me aanmeldenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:56 schreef ProFlamer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil graag hard geslagen worden, want ik ben een Emo.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:21 schreef Ingenieur-Kippezak het volgende:
[ afbeelding ]
kijk ze cock shine dan!
''Ehhh joa daat wét iek euk nieettt''quote:
Die andere van het pissen zonder mezelf onder te zeiken..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Die ene heb ik van het klaverjassen, die ander van de vliegerwedstrijd, avond vierdaagse...
Met z'n auto uit 2001quote:
quote:nou dat is een lekker broekje .je mag er ook wezen
quote:Lekkehh, ik ben gek op snoepen, hoe slecht het ook is voor je gezondheid. Gelukig is het in jouw geval geen enkel probleem om de calorieen meteen weer te verbrnanden
SPOILER: Buikje zegt: Kiekeboe!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:04 schreef MisterChirrel het volgende:
Ze houdt wel van een stapel ballenSPOILER: Buikje zegt: Kiekeboe!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef Swomp het volgende:
Wie maakt een OP voor deel 2, met meer dan alleen foto's ? Zodat deel 2 een pareltje kan worden, iemand misschien zin om contact te zoeken etc. ?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:04 schreef TurksScheermes het volgende:
Ik wil wel een verhaal voor RIA schrijven!!
Eh. Waarom denk je dat er juist NIEUWE banners zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:01 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
NEEEEEEE
[Belangrijk] Stoute plaatjes en de rest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Adsense is terug, maar onder voorwaarden. En die andere bannerboeren brengen alleen niet genoeg op om Fok in de lucht te houden. Adsense is dus nog wel degelijk heel erg nodig.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:07 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Eh. Waarom denk je dat er juist NIEUWE banners zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:19 schreef MisterChirrel het volgende:
[ afbeelding ]Ik lol'deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dit deel is nog niet eens dicht, faalertquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:23 schreef TurksScheermes het volgende:
Deel 2 heb ik geopend onder aanvraag van TS, met een verhaal over Ria die klaar is om opgestuurd te worden!
2de keer dat je dit nu zegt, faalertquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit deel is nog niet eens dicht, faalert
En deze heb ik van de oranjebitters die ik gister heb weggezopen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Die ene heb ik van het klaverjassen, die ander van de vliegerwedstrijd, avond vierdaagse...
Waar zei ik het nog meer dan? Quote evenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:27 schreef TurksScheermes het volgende:
[..]
2de keer dat je dit nu zegt, faalert
Ah sorry, ik bent toch een faalertquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waar zei ik het nog meer dan? Quote even
Kijk eens naar de username, ben je nou echt zo dom?quote:
Je account verwijderenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:31 schreef TurksScheermes het volgende:
Domme fout van mij Sperzie, hoe kan ik je terugbetalen
Ik zeg die net ook staan. Die beschrijving die ze op haar profiel heeft.quote:
Met kwastje maat 15quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:42 schreef ProFlamer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben artistiek, je mag me dus in mijn reet neuken!
Mooi. *zich snel aanmeld.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:42 schreef ProFlamer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben artistiek, je mag me dus in mijn reet neuken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm.
*Proest *quote:
Opkwijlen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:53 schreef CrashO het volgende:
[..]
*Proest * * CrashO drinken opdwijlen doet
Godver, je zou d'r tochquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:48 schreef ProFlamer het volgende:
[ afbeelding ]
Verneder me, ik heb geen eigenwaarde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |