Deja vu.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:46 schreef Zorro het volgende:
Dit topic loopt blijkbaar het best, dus dan nog maar eens hier:
Rot op met dat Comic Sans![]()
Ik wil niks te maken hebben met 3FM ,luister er nooit naar, mijd het als de pest en nu zou ik door hen de hele dag tegen deze comic sans troep moeten kijken![]()
![]()
Opgerot.
Zo in de war ben ik gewoon.quote:
Hoe durven ze!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:50 schreef Bombvis het volgende:
3FM is helemaal niet de schuldige, FOK! had al eerder een Comic Sans dag
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:55 schreef Dr.Cooper het volgende:
Ik wilde er net een klacht over starten. Had FF al een keer herstart :x.
Hij moet zich wel speciaal voelen, hé.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OOOH WAT LEUK JE BENT NIET MAINSTREAM OOOH GEWELDIG DEZE MAN
Zo speciaal als de persoon in z'n UI...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:59 schreef FokkenopFok het volgende:
[..]
Hij moet zich wel speciaal voelen, hé.
dan doen we het 1 oktober nog een keerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:58 schreef KneusTeun het volgende:
Volgens mij is comic sans dag pas 1 Oktober....
quote:
Niet bij Google Chromequote:
Professioneel FOK!kenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:45 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ik probeer hier professioneel te FOK!ken en dan krijg je dit.
Met een mooie WordArt voorkant, niks mis mee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:33 schreef Zapato het volgende:
Het ergste is nog users die nu gaan vertellen hoe ze dat in groep 8 gebruikten voor werkstukken.
TOEN WAS HET OOK AL LELIJK JA!
Geen last meer van dankzij FireFox en het kost mij nietsquote:
Inderdaad, en dan zeiden de leraren: "O wat een mooie opmaak"quote:
Als je te weinig pagina's had dan kon comic sans ze wel vullenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:13 schreef daruk het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan zeiden de leraren: "O wat een mooie opmaak"
Ja of allemaal vet grote plaatjes ertussen van allemaal bullshitquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je te weinig pagina's had dan kon comic sans ze wel vullenTering wat waren die leraren soms dom
Heel veel alinea's, lettergrote 14, zinnen overdreven lang maken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:16 schreef daruk het volgende:
[..]
Ja of allemaal vet grote plaatjes ertussen van allemaal bullshit
Met onderschrift in Comic Sansquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:16 schreef daruk het volgende:
[..]
Ja of allemaal vet grote plaatjes ertussen van allemaal bullshit
Zo herkenbaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:35 schreef Nyce het volgende:
[..]
Met een mooie WordArt voorkant, niks mis mee.
[ afbeelding ]
Onderste rij, derde kolom YYEEEAAHHHHHHquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:42 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Zo herkenbaar.
Heb nog een werkstuk liggen in comic sans en een word art voorkant
Ik heb er meerdere.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:42 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Zo herkenbaar.
Heb nog een werkstuk liggen in comic sans en een word art voorkant
echte nerds omzeilen dit gewoon met 1 druk op de knopquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Nerds die nu helemaal in de stress schieten
Stakkersquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:50 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
echte nerds omzeilen dit gewoon met 1 druk op de knop
Ik zeg nog meer bezuinigen op de Publieke omroepquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:00 schreef monopoly2011 het volgende:
Tering droeftoeters daar bij 3FM. Dan krijg je grappen als dit. Kan wel janken.
Terecht!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:02 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik zeg nog meer bezuinigen op de Publieke omroep
Zo werken ze het wel in de hand jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:02 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik zeg nog meer bezuinigen op de Publieke omroep
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:25 schreef Adelante het volgende:
Ik mod maar eens een dagje niet. Wat een ellende
Ja, vannacht om 00:00.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:12 schreef Spouwerranger het volgende:
Kan dit niet even teruggedraaid worden. Dit is echt godskolere irritant.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:12 schreef Spouwerranger het volgende:
Kan dit niet even teruggedraaid worden. Dit is echt godskolere irritant.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:49 schreef Danny het volgende:
En om dat te vieren is het forum de hele dag leesbaar in het geweldige lettertype Comic Sans MS
(en ja, dat kan betekenen dat sommige elementen even niet helemaal goed gepositioneerd zijn)
FAQ/Q&A
Q: Kan ik het ook uitzetten?
A:
Q: Wanneer is het weer weg?
A: middernacht
Q: Waarom is het?
A: Voor de leuk
Q: Maar het doet enorm veel pijn aan mijn ogen, boehoehoeeeeeeee
A: Ga een boek lezen? Of slapen? Of gewoon aan het werk?
Q: Wat een debiele 'grap'
A: Ik dacht al dat je 't zou kunnen waarderen!
Q: Maar ik haat het en ik lig nu in een hoekje, huilend, in foetushouding, duimzuigend in m'n broek te plassen!
A:
Q: Ik ga vandaag gewoon het forum mijden want het is echt spuuglelijk!
A: Ga gewoon huilend, in foetushouding, duimzuigend in een hoekje in je broek liggen plassen ofzo?
Ga maar, niemand zal je missen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:54 schreef Deckard het volgende:
He jaa, we maken een site die het totaal moet hebben van berichten onleesbaar.
*hoe verneuk ik mijn eigen inkomsten*
Verschrikkelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:48 schreef JeMoeder het volgende:
Het is Comic Sans dag.
www.coenensandershow.nl
dat zijn de schuldigen!
"Heeft toegang tot: uw gegevens op alle websites"quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:12 schreef Ikmoestlachen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
umad? alsjebliefthttp://userscripts.org/scripts/show/105877 voor chrome en Firefox met Greasemonkey.
http://userscripts.org/scripts/review/105877quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:15 schreef Blester het volgende:
[..]
"Heeft toegang tot: uw gegevens op alle websites"
Gf banksaldo
Grappig XD Haha, ik luister net een liedje met de naam "Deja Vu". Hahahahahahahaha XDquote:
=^_____^="quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:07 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Grappig XD Haha, ik luister net een liedje met de naam "Deja Vu". Hahahahahahahaha X=D
X"""""""""3 animequote:
Inderdaad, droevig.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:49 schreef Nyce het volgende:
Wel teleurstellend dat een site als Fok! meedoet aan een actie van de Coen & Sander show.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:44 schreef Jac0bus het volgende:
Zo'n afknapper ook als je reclames ziet in Comic Sans
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:03 schreef Aether het volgende:
Maak dit het standaardlettertype
Niets neem je meer serieus met dit lettertype...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HELD het werkt gewoonquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:12 schreef Ikmoestlachen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
umad? alsjebliefthttp://userscripts.org/scripts/show/105877 voor chrome en Firefox met Greasemonkey.
Tja, schijnt humor te zijn. Dat gebeurt er als je de hele dag zit te Fok!ken; krijg je van die rare ideeen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:14 schreef sc00p het volgende:
Hoe verzint Danny dit, iedereen weet dat comic sans gehaat wordt. Leuk voor op bokt.nl, maar hier?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:17 schreef Anno2012 het volgende:
Ik raak echt helemaal de weg kwijt van die lettertype. Heb maar meteen een nieuwe account gemaakt, want ik hield het niet meer
Wat zullen ze zich rot lachen "achter de schermen"quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:27 schreef luckass het volgende:
royal sadness dit. en dat moet dan onder de noemer "ludiek" vallen.
Je moet wat als je leefwereld louter uit je zolderkamer bestaat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat zullen ze zich rot lachen "achter de schermen"
Fuck die man jo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:35 schreef KrokanteKrab het volgende:
Danny zit nu thuis met een dikke troll-face alle haat hierop te bekijken.
Ik dacht even dat je Socios was en vond het al opmerkelijk dat hij zulke woorden gebruikte, maar toen zag ik pas dat je één of andere trollkloon was.quote:
kloon* geen troll. Ik kopieer hem ook niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:40 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Socios was en vond het al opmerkelijk dat hij zulke woorden gebruikte, maar toen zag ik pas dat je één of andere trollkloon was.
Ok manquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:44 schreef SociosFanClub het volgende:
^ Ok dat klinkt niet goed, ik probeer bewust zijn pic enz enz te doen, maar praat niet als hem.
Meen je dat serieus?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:52 schreef Wing het volgende:
Had het niet door dat dit Comic Sans is, vind het wel mooi eigenlijk
Gay-detector activated.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:52 schreef Wing het volgende:
Had het niet door dat dit Comic Sans is, vind het wel mooi eigenlijk
Zie niet echt wat er mis mee is. Best wel een artistieke lettertype en ook nog duidelijk leesbaar.quote:
Tegendraads lopen doenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:08 schreef Wing het volgende:
Allemaal mee-lopertjes dus op FOK!
Ja, laten wij met zijn allen bashen op Comic Sans.
SociosFanClubquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes by...
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:11 schreef Wing het volgende:
[..]
SociosFanClub![]()
SCF in je Signature en Proud to be a Socio als onderschrift.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SCF
Coenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:48 schreef JeMoeder het volgende:
Het is Comic Sans dag.
www.coenensandershow.nl
dat zijn de schuldigen!
QFTquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:25 schreef 045represent het volgende:
gelukkig is de dag bijna om, zijn we weer een jaar van dat kankerlettertype af
danny bedankt he pik
wat een kankergrap
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:25 schreef 045represent het volgende:
gelukkig is de dag bijna om, zijn we weer een jaar van dat kankerlettertype af
danny bedankt he pik