Tja, schijnt humor te zijn. Dat gebeurt er als je de hele dag zit te Fok!ken; krijg je van die rare ideeen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:14 schreef sc00p het volgende:
Hoe verzint Danny dit, iedereen weet dat comic sans gehaat wordt. Leuk voor op bokt.nl, maar hier?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:17 schreef Anno2012 het volgende:
Ik raak echt helemaal de weg kwijt van die lettertype. Heb maar meteen een nieuwe account gemaakt, want ik hield het niet meer
Wat zullen ze zich rot lachen "achter de schermen"quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:27 schreef luckass het volgende:
royal sadness dit. en dat moet dan onder de noemer "ludiek" vallen.
Je moet wat als je leefwereld louter uit je zolderkamer bestaat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat zullen ze zich rot lachen "achter de schermen"
Fuck die man jo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:35 schreef KrokanteKrab het volgende:
Danny zit nu thuis met een dikke troll-face alle haat hierop te bekijken.
Ik dacht even dat je Socios was en vond het al opmerkelijk dat hij zulke woorden gebruikte, maar toen zag ik pas dat je één of andere trollkloon was.quote:
kloon* geen troll. Ik kopieer hem ook niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:40 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Socios was en vond het al opmerkelijk dat hij zulke woorden gebruikte, maar toen zag ik pas dat je één of andere trollkloon was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |