Je moet wat als je leefwereld louter uit je zolderkamer bestaat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat zullen ze zich rot lachen "achter de schermen"
Fuck die man jo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:35 schreef KrokanteKrab het volgende:
Danny zit nu thuis met een dikke troll-face alle haat hierop te bekijken.
Ik dacht even dat je Socios was en vond het al opmerkelijk dat hij zulke woorden gebruikte, maar toen zag ik pas dat je één of andere trollkloon was.quote:
kloon* geen troll. Ik kopieer hem ook niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:40 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Socios was en vond het al opmerkelijk dat hij zulke woorden gebruikte, maar toen zag ik pas dat je één of andere trollkloon was.
Ok manquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:44 schreef SociosFanClub het volgende:
^ Ok dat klinkt niet goed, ik probeer bewust zijn pic enz enz te doen, maar praat niet als hem.
Meen je dat serieus?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:52 schreef Wing het volgende:
Had het niet door dat dit Comic Sans is, vind het wel mooi eigenlijk
Gay-detector activated.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:52 schreef Wing het volgende:
Had het niet door dat dit Comic Sans is, vind het wel mooi eigenlijk
Zie niet echt wat er mis mee is. Best wel een artistieke lettertype en ook nog duidelijk leesbaar.quote:
Tegendraads lopen doenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:08 schreef Wing het volgende:
Allemaal mee-lopertjes dus op FOK!
Ja, laten wij met zijn allen bashen op Comic Sans.
SociosFanClubquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes by...
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:11 schreef Wing het volgende:
[..]
SociosFanClub![]()
SCF in je Signature en Proud to be a Socio als onderschrift.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SCF
Coenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:48 schreef JeMoeder het volgende:
Het is Comic Sans dag.
www.coenensandershow.nl
dat zijn de schuldigen!
QFTquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:25 schreef 045represent het volgende:
gelukkig is de dag bijna om, zijn we weer een jaar van dat kankerlettertype af
danny bedankt he pik
wat een kankergrap
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:25 schreef 045represent het volgende:
gelukkig is de dag bijna om, zijn we weer een jaar van dat kankerlettertype af
danny bedankt he pik