abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98926906
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 21:32 schreef miss_sly het volgende:
Ik had het ook gelezen, Ssserpente. Vind het wel een interessant uitgangspunt. Ik hoop dat het zo zal werken, want dat is zoals wij van plan zijn met snoepjes om te gaan :)
Wij ook. Ik vind alleen de kop nogal misleidend. Bovendien is het bericht alles behalve oprolbaar, want pas in de laatste alinea wordt verteld dat het gaat om een beperkte snoepinname.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 21:35:02 #102
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98926926
ik had hem ook gelezen Ssserpente; zeker heel boeiend.... :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Moderator vrijdag 1 juli 2011 @ 21:37:03 #103
5428 crew  miss_sly
pi_98927025
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 21:34 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Wij ook. Ik vind alleen de kop nogal misleidend. Bovendien is het bericht alles behalve oprolbaar, want pas in de laatste alinea wordt verteld dat het gaat om een beperkte snoepinname.
De kop is sowieso misleidend inderdaad, maar zo trek je lezers. Jammer alleen dat niet iedereen goed zal lezen.

Ik vind het ook een lastige, want het is in essentie ook zoals ik ben opgevoed: in het weekend kregen we iets lekkers, we hadden vaak een koekje bij de thee, maar we hadden echt niet zomaar iedere dag te pas en te onpas snoep. Toch heb ik overgewicht en een niet al te gezonde ( :') ) verhouding met snoep.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 1 juli 2011 @ 21:45:17 #104
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_98927455
Ja zoals in het bericht over snoepen proberen wij het ook te doen. Ben benieuwd of het echt werkt :)

O ja natuurlijk is die wachttijd voor een vergunning niet overal zo lang hoor in de hoofdstad, maar wij hebben het geluk in een eco-wijk te wonen en daarvoor is een apart vergunningsgebied ingesteld
  vrijdag 1 juli 2011 @ 21:47:54 #105
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_98927576
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 20:52 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Weet je wat? Noem gewoon even de naam(en) van degene die je stoort en daarbij het waarom...
Dan kan ik in elk geval voor mezelf even lezen wat ik anders zou moeten doen in de discussies zodat ze niet verzanden in wat jij een welles-nietes-gijtenwollensokkenverhaal noemt. Echt, ik doe het graag. :* (stuur me desnoods een pm)

Steeds lezen dat het men niet bevalt in dit topic, daar kan ik gewoon maar heel weinig mee.

Waarom? Wil je me nou echt gaan vertellen dat jij anders gaat posten omdat ik me aan bijvoorbeeld jouw posts zou storen?

Dat vind ik nou geitenwollensokkengebeuren. :@ :D

De frustratie vanuit mijn kant komt puur doordat er vaak vanuit 1 waarheid gedacht wordt, die van de poster. Een andere gedachtegang wordt dan meteen als fout gezien.

Een voorbeeld? (ik pik jou er nu dus even uit omdat je er specifiek om vraagt)
'Ik wilde enkel duidelijk maken dat je opmerkingen in mijn beleving vanuit een luxe standaard (als in referentiekader) gemaakt waren en wat mij betreft niet heel reëel.'

Anyways, ik ben direct en kan erg slecht tegen eromheen zemelen. Dat gebeurt volgens mij hier heel vaak, men praat elkaar vaak naar de mond.
Als mijn posts iemand niet aanstaan hoor ik dat ook graag.

En even voor de duidelijkheid: Het gaat me echt niet om 1 of 2 mensen of posts in het bijzonder, maar om het gehele topic. Er blijven steeds meer mensen weg, waarschijnlijk ben ik er daar 1 van. En dat vind ik oprecht jammer!

en WTF is er met dat lettertype hier aan de hand zeg! 8)7

Rocka, als je nog meeleest, zou je mij uit het lijstje willen halen? :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Keshet op 01-07-2011 21:53:26 ]
A grand adventure has begun.
  Moderator vrijdag 1 juli 2011 @ 21:48:03 #106
5428 crew  miss_sly
pi_98927585
Bij ons in de wijk kun je inderdaad nog direct je vergunning afhalen, zelfs in sommige delen van onze wijk twee vergunningen per adres. Ik ben wel blij met onze auto, maar vooral omdat we daarmee naar de familie verder weg kunnen. Als we dat altijd met OV zouden moeten doen, zouden we ze minder zien. Maar dat wil dus wel zeggen dat we voor geval van nood zoals naar de ha of hap ofzo een auto ter beschikking hebben.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 21:50:59 #107
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_98927730
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 21:47 schreef Keshet het volgende:

Rocka, als je nog meeleest, zou je mij uit het lijstje willen halen? :*
Uhm, als ik nu nee zeg dan? ;)
Ik zie het trouwens niet zoals jij. Als ik het ergens niet mee eens ben dan laat ik dat best wel weten en ik zie dat toch wel meerdere mensen hier doen.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_98927854
Maar de mensen blijven volgens mij niet weg door discussies, maar door de kritiek op de discussies. Zo heb ik het althans begrepen. En jij hoort (nu) bij de mensen die daar kritiek op levert.

En ja, waarom zou ik er niks mee doen? Ik ben hier medeposter en voel me medeverantwoordelijk voor de sfeer. Ik neem aan dat je vond dat ik in mijn eerste reactie op BJ te weinig liet merken dat het mijn interpretatie/beleving van haar woorden was? Ik heb juist geleerd dat je juist altijd vanuit je eigen ik moet discussiëren, omdat je anders waarheden suggereert. En inderdaad, er is niet één waarheid.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 21:54:19 #109
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98927911
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 20:24 schreef Keshet het volgende:
Asy, wat fijn dat Harry beter eet nu! Opa's en oma's hebben er soms best kijk op he. ;) En toch is het lastig vind ik, om te ontdekken dat de manier van een ander soms beter is.

Nou ik quote even jou maar het had ook een ander kunnen zijn opa en oma kunnen er dus echt niet tegen als Harry niet goed eet. Bijv ook met avondeten. Als hij eens een keer wat minder eet, dan proberen zij er toch weer hapjes in te proppen (die hij uitspuugt). In hun hoofd zit bijv ook dat hij yoghurt móet eten (dat is nog een overblijfsel vanuit de tijd dat we koemelkprodukten gingen introduceren naast de bv). Als ik hem een keer eerder kom halen, dan is opa meteen in de stress want 'Harry heeft zijn yoghurt nog niet gehad'. En toen kwamen ze er per toeval achter dat hij al rondrennende beter eet...
Vooral omdat hij na een paar minuten gaat roepen en wurmen in de kinderstoel en opa en oma geen nee kunnen zeggen tegen hem (en hem dan zijn zin geven).

Maar verder zijn het wel heul lieve mensen hoor ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Asyniur op 01-07-2011 22:05:54 ]
pi_98928110
En dat ik met een geitenwollensok geassocieerd word is voor mij absolute reden om weg te blijven. :{w

:P
pi_98928168
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 21:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En dat ik met een geitenwollensok geassocieerd word is voor mij absolute reden om weg te blijven. :{w

:P
en met dwarsfluiten en naakkatten!

grapje, sorry :@ :+
:)
pi_98928179
keshet :*

ik weet alweer niet zo goed me uit te drukken.

laat je niet kisten! het is een kostbaar goed andermans mening te horen. de keerzijde ervan is dat mensen niet altijd begrijpen wat bedoeld wordt
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_98928240
Wat zijn naakkatten??? :o
pi_98928293
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 22:01 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat zijn naakkatten??? :o
oh kut

eh

Antilliaanse naaktkatten?

je weet toch :7
:)
pi_98928301
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 21:53 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Maar de mensen blijven volgens mij niet weg door discussies, maar door de kritiek op de discussies. Zo heb ik het althans begrepen. En jij hoort (nu) bij de mensen die daar kritiek op levert.

En ja, waarom zou ik er niks mee doen? Ik ben hier medeposter en voel me medeverantwoordelijk voor de sfeer. Ik neem aan dat je vond dat ik in mijn eerste reactie op BJ te weinig liet merken dat het mijn interpretatie/beleving van haar woorden was? Ik heb juist geleerd dat je juist altijd vanuit je eigen ik moet discussiëren, omdat je anders waarheden suggereert. En inderdaad, er is niet één waarheid.
nja. ik voel me iig wel geremd in mijn reacties. "oh, bah, dit is een issue, laat ik er maar nik s over zeggen"
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_98928348
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 22:02 schreef mignonne het volgende:

[..]

oh kut

eh

Antilliaanse naaktkatten?

je weet toch :7
Je bedoelt naaldhakken :7 .
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:07:21 #117
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_98928559
Ik voel me nergens in geremd. Als iets poep is in mijn ogen vind ik het poep. Waarom zou ik dat niet mogen benoemen ook al vindt iemand anders het waardevol om de tuin mee te bemesten?

:?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_98928700
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 22:00 schreef simmu het volgende:
keshet :*

ik weet alweer niet zo goed me uit te drukken.

laat je niet kisten! het is een kostbaar goed andermans mening te horen. de keerzijde ervan is dat mensen niet altijd begrijpen wat bedoeld wordt
Dat!

En Keshet, het geeft toch helemaal niet dat Groof aangeeft het niet reëel te vinden? Ze is daarmee juist erg concreet in dr mening en ze zegt waar het op staat. Dat vind je toch juist prettig?
En doordat ze het zo dicht bij zichzelf houdt ('ik vind') brengt ze het niet als waarheid maar als haar persoonlijke mening. Moet kunnen, toch?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:12:18 #119
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98928806
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 22:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik voel me nergens in geremd. Als iets poep is in mijn ogen vind ik het poep. Waarom zou ik dat niet mogen benoemen ook al vindt iemand anders het waardevol om de tuin mee te bemesten?

:?
:+

en pfff een discussie over onze discussie...
en ik vind het ook wel prettig om andermans mening of interpretatie te horen. We zullen het nooit met zijn allen eens zijn over alles, maar soms is het wel goed om even weer de ogen geopend te krijgen.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:14:35 #120
265732 Keshet
pi_98928939
Ik blijf niet weg om de discussie maar om de manier waarop de discussie gevoerd wordt.

Er is niemand, echt waar, die ik liever niet zie posten. Ik vind ieders mening interessant en vooral ieders kind.
Het is voor mij echt de manier waarop discussies gevoerd worden. Op mij komt het vaak over alsof er een waardeoordel geveld wordt en dat vind ik naar. Alsof een manier die niet van jou is niet goed is.

Ik voel me regelmatig geremd in het posten in ieder geval.
En dat is gedeeltelijk mijn probleem; ik zou het me ook gewoon niet zo aan moeten trekken.
pi_98928941
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 22:02 schreef simmu het volgende:

[..]

nja. ik voel me iig wel geremd in mijn reacties. "oh, bah, dit is een issue, laat ik er maar nik s over zeggen"
Echt? Ik voel me ook totaal niet geremd. Maar ik verwacht dan ook niet dat anderen zich gekwetst voelen omdat ik een andere mening heb.

Ik ben zo bescheiden. :P
pi_98929030
Stel valse secreten hier O+
Neem een bonbonnetje c_/

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 22:09 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Dat!

En Keshet, het geeft toch helemaal niet dat Groof aangeeft het niet reëel te vinden? Ze is daarmee juist erg concreet in dr mening en ze zegt waar het op staat. Dat vind je toch juist prettig?
En doordat ze het zo dicht bij zichzelf houdt ('ik vind') brengt ze het niet als waarheid maar als haar persoonlijke mening. Moet kunnen, toch?
Ja, je kan nog zo leuk 'ik vind' als disclaimer gebruiken. Maar als je dan in feite zegt dat je iemand een naïef verwend nest vindt (in andere bewoordingen) dan is dat wel degelijk een persoonlijke aanval.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:16:48 #123
265732 Keshet
pi_98929042
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 22:09 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Dat!

Nou ja, daar ben IK het dus niet mee eens. :D Op die manier kun je alles wel zeggen als je het maar in de ik-vorm gooit. Dat werkt ook niet altijd goed he. :D
pi_98929148
Dat laatste is denk ik echt de kern van het probleem, Keshet. Ik denk dat mensen zich veel te snel aangesproken voelen terwijl dat vaak helemaal niet nodig is.

Daardoor gaan er dingen knagen.
pi_98929172
Ja das waar :o , Keshet.

Nou weet je, ik kan ook best wel rechtlijnig zijn in dingen hoor. Zeker nu ik aan het afstuderen ben (stress, prikkelbaar, etc). Maar straks als ik terugkom van een maandje tropen ben ik absoluut ZEN en ga ik geen nare toontjes meer zetten. :s) ^O^ .

Zo, nu ga ik nog even verder met een klote schildpadje in LOGO; stom vak!.
pi_98929355
Ik laat de discussie even voor wat het is, sorry. Ik weet ook even niet wat ik ervan vind.. (niet qua mening maar ben te moe om er echt goed een mening over te kunnen vormen, klinkt misschien wat mutsig).

Ik vind het wel jammer dat mensen zich geremd voelen, zouden we niet moeten doen. Maar dat heb ik al vaker gezegd. Vind het prettig met verschillende mensen en meningen hier te praten. Het geeft me vaak inzichten waar ik zelf nooit aan gedacht zou hebben en het werkt ook vaak oogopenend. ik lees ieders bijdrage altijd erg graag.

Maarrr... waar ik voor kwam. Jeetje Rocka die uitslag :o Je zielige menneke, zo op je schoot slapend ;(
Hopelijk krijg je de AB een beetje naar binnen geschoven de komende dagen en knapt hij snel weer op.

En... Mijn lieve dreumes geeft aan wanneer ze gaat poepen :D Dan roept ze 'bah bah' trekt aan haar broek en trekt haar poepgezicht :') (ze poept 2 a 3x per dag). Ik heb het potje dus maar tevoorschijn gehaald, en het haar uitgelegd maar ze vind het vooralsnog heel stom.
Maar toen gingen we toenstraks douchen en toen ging ze zelfs aangeven dat ze ging plassen :o Toen was ik nog verbaasder, dat ze dat allemaal zo al doorheeft. Ik heb me dus nog geen 1x met dat hele zindelijkheids gebeuren bezig gehouden dus weet ook niet helemaal wat ik er nu mee aan moet. Dus tips hoor ik graag en ik ga maar eens braaf erover lezen denk ik.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_98929441
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 22:16 schreef Keshet het volgende:

[..]

Nou ja, daar ben IK het dus niet mee eens. :D Op die manier kun je alles wel zeggen als je het maar in de ik-vorm gooit. Dat werkt ook niet altijd goed he. :D
:D

Vind ik wel. :) Maar het scheelt denk ik ook dat ik het me echt totaal niet aantrek wanneer iemand mijn handelswijze of mening veroordeelt, ongeacht hoe ie het brengt. Echt, ik kan serieus genieten van een meningsverschil, ook al doet mn 'tegenstander' nog zo minachtend.
pi_98929526
Brr.. hopelijk is die comic-sans dag snel over zeg... wat leest dat beroerd!

Wat een discussies hier weer zeg. Sommigen hier kunnen zichzelf zo goed verwoorden, daar ben ik best jaloers op. Ik ben zelf zo iemand die zich liever stilhoudt of uit alle macht probeert de lieve vrede te bewaren; overblijfsel uit m'n muurbloempjesperiode ;) Ik kan slecht tegen een ruzie-achtige sfeer.

Rocka, is de koorts al wat gezakt? Hopelijk slaapt ie goed vannacht. Gelukkig is dat vreselijk hete weer wel over, zodat dat slapen niet in de weg staat.
Wij hebben Larsje afgelopen week in z'n campingbedje in de gang te slapen gelegd. Dat was het enige plekje in huis waar het nog een beetje uit te houden was. (Ja, dat en de kelderkast, maar daar paste het campingbedje niet echt in)

Wat dapper van Ravi dat ie al zo goed aan de hand meeloopt en los staat! Lars kan heel goed al meelopen aan twee handen, maar zodra ik één handje loslaat staat hij ook direct stil. En kijkt me aan met zo'n blik van "Ja, leuk geprobeerd, maar dat kan ik toch nog helemaal niet?! Aan één hand lopen.. duh!" Misschien eens met een tussenstukje proberen, een pen ofzo... dattie niet door heeft dat ik die pen heb losgelaten ;)

Wat goed Wickie! Dat ze zelf aan kunnen geven wanneer ze moeten plassen of poepen is een cruciale stap in het zindelijkheidsproces toch? Ik heb ook nog geen idee hoe dat aan te pakken, maar dat duurt ook vast nog wel even voor ons. (en tegen die tijd heb ik vast geweldige tips hier gelezen :) )
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:26:52 #129
265732 Keshet
pi_98929538
Ik ben het alweer niet met je eens Ssserpente! :D De kern van het probleem voor mij is dat mensen zich geremd voelen in het posten, niet dat ze zich te snel aangesproken voelen.
Iedereen zou zich hier welkom moeten voelen en dat is niet meer zo. Ik in ieder geval niet.

En dat komt dus niet door posts die aan mij gericht zijn, of steken onder water oid want die zie ik niet. Dat komt doordat er naar MIJN ( :+ ) mening heel erg in een bepaalde richting gepost wordt, de antroposofische. Een richting waar ik veel van geleerd heb maar die mijn richting niet is. Ik voel me echt geremd in het posten van bepaalde dingen.
  Moderator vrijdag 1 juli 2011 @ 22:28:11 #130
5428 crew  miss_sly
pi_98929609
Ik post een stuk minder, en eigenlijk bevalt me dat prima :+
Ik wil een heleboel hier niet meer neerzetten en sinds ik dat een stuk minder doe, heb ik meer tijd en voel ik me veel fijner. Ik vind het alleen wel jammer dat het zo loopt. Ik weet dat ik best fel kan zijn in discussies. Met de meeste mensen is het prima discussieren, ook als het wat feller is. Maar het moet ook zo kunnen zijn dat je kunt besluiten tot 'agree to disagree',

Ik lees nog steeds wel graag alles. Ook al post ik niet, ik lees graag andere meningen en andere manieren om dingen te doen. Alleen nu pik ik ze op zonder er per se iets over te zeggen :)

wickie, wat goed!
pi_98929699
Keshet, dat herken ik wel, van dat antroposofische. En dat roept bij mij niet het gevoel op om dan maar weg te blijven, maar wel om er soms vrij 'hard' tegen in te gaan, wat de toon van de discussie uiteraard niet geheel ten goede komt dan.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:39:54 #132
61183 leonieke
Dan toch?
pi_98930227
Mignonne: deze is even niet voor jou ;)

Hey seg, dames :( , jullie moeten het niet erg vinden hé dat ik Thomas bijna niet heb gezien :{w (ik dacht, laat ik de discussie eens een andere wending geven :+ )
pi_98930366
Leonieke, waarom ben je dan zo veel weggeweest?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:44:18 #134
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_98930441
Joh, het is nou eenmaal menselijk om dingen vanuit je eigen standpunt te bekijken, of aannames te doen die niet blijken te kloppen. ('dan komt u toch even met de auto' - tja maar niet iedereen hééft een auto - 'geen auto rijden is een keuze' - nouja soms wel, soms is het iets financieels en soms zijn er weer andere oorzaken (gezondheid, rijangst, you name it).

Leven en laten leven, en je tenen zo nu en dan een beetje intrekken :P

Maar goed, onto the real thing.
Rocka, ziet er heftig uit die foto. Vervelend dat de assistente dan zo bot doet he. (tip: wat later nog eens terugbellen dat je je echt zorgen maakt omdat (...), dan kom je in een andere categorie in het protocol terecht)

Groof en Keshet, echt, antroposofisch? Hmm daar lees ik dan misschien strategisch omheen ofzo, maar ik herken het in ieder geval niet echt. Ik vind hier geen regelrechte zweefteven rondlopen. Aan de andere kant: mijn referentiekader is na 6 jaar biologisch verantwoord studeren in Wageningen misschien ietwat anders dan gemiddeld.

Leo, wat érg! :P
Ik kan me levendig voorstellen dat je nu aan weekend toe bent.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:45:32 #135
61183 leonieke
Dan toch?
pi_98930501
Werk (het was deliberatieweek, dus woensdag en donderdag telkens tot na 20u gewerkt, waardoor ik pas om 21u thuis was en 's ochtends was ik al weg voor Thomas op was). Maar dat is nu voorbij. Volgende week een beetje uitbollen en dan in verlof *O*

Maar serieus, discussieer gerust verder. Ik zal me niet in de discussie mengen omdat ik er geen uitgesproken mening over heb :) Maar ik volg wel alle topics mee, ook al ben ik de laatste tijd wat minder aanwezig.

En Ca.ra: écht hé ;)

Btw, Rocka wat ik nu eigenlijk al de hele tijd wil vragen: is er een bepaalde reden waarom die vlek dan is gekomen of zijn ze dat nu nog aan het onderzoeken (het was me niet helemaal duidelijk uit je post) of is het iets wat bij de ontsteking kan horen? Ik heb het nl nog nooit gezien of gehoord dat dat kon.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:47:44 #136
265732 Keshet
pi_98930606
Leonieke, ik vind het wel erg voor je. Ik was even tactisch om alles heen aan het lezen. :* :@

Wickie, wat stoer van Mette!

Ik geloof dat ik mijn zegje wel gedaan heb vanavond. :+ Ik blijf meelezen en zal vast nog wel eens posten hier. :)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:49:40 #137
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_98930711
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 22:45 schreef leonieke het volgende:
Maar serieus, discussieer gerust verder. Ik zal me niet in de discussie mengen omdat ik er geen uitgesproken mening over heb :) Maar ik volg wel alle topics mee, ook al ben ik de laatste tijd wat minder aanwezig.
Hierbij sluit ik me aan Leo. Ik lees wel regelmatig mee maar ik heb ook niet altijd iets te melden. Thomas gaat gewoon lekker en dat is eigenlijk wel genieten zo.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_98931004
jeutje Rocks, wat ziet Flip eruit zeg! Beterschap voor je kleine man!:*

Keshet, ik heb "geleerd" sommige dingen maar gewoon niet meer in een van de topics in OUD te posten omdat ik geen zin had me te "moeten verantwoorden" voor mijn keuzes.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:55:00 #139
265732 Keshet
pi_98931046
Ca.ra, hoe gaat het met de knietjes van Thomas? Heeft hij nog spalkjes of fysio? Maar vooral: Gaan zijn knietjes nog uit de kom? Ik hoop 't niet.
pi_98931059
Klinkt wel even zwaar Leonieke. Hopelijk kan je weer lekker snel veel knuffelen met Thomas.

Wickie, dat ziet er naar uit als een beginnetje van zindelijkheidstraining *O*

Ca.ra, ik vind het geitenwollensokkengehalte ook niet schokkend. Juist omdat er zoveel visies zijn in dit topic haal ik er zelf veel nuttigs uit en negeer ik (over het algemeen) de zaken die me tegenstaan.

Keshet, jouw posts over Emma zijn voor mij vaak een reden om hier mee te lezen.
pi_98931429
Leo :@ Mijn warrige, zwangere hoofd heeft over veel heengelezen.
Ik vind het wel erg voor je dat je je manneke zo weinig gezien hebt de laatste tijd. Verlof is vakantie? Lekker tijd voor je mannetje dan, gewoon genieten O+

Keshet, als je niet meer echt gaat posten hier, ga ik je lekker wel lastig vallen via pm :6
Ga Emmaatje wel missen hier.

En niemand zindelijkheids tips? Ik had nooit bedacht daar nu al actief mee aan de gang te gaan, maar volgens mijn mams is dit wel een signaal, een opening om eraan te beginnen. Ook omdat mijn lieve dreumes zo goed als nog niet praat, had ik er nooit bij sttil gestaan dat deze ontwikkeling zich nu al zou inzetten.
Ik kwam er vandaag ook achter dat ze aangeeft waar ze pijn heeft (sinds woensdag heeft ze de klank 'au' onder de knie) als ik vraag waar ze 'au' heeft. Ze wijst dan gericht aan waar het pijn doet. Er waren vandaag genoeg val gelegenheden om het uit te testen :')
Ze stopt ook prompt met huilen als ik vraag waar het au of pijn doet en gaat dan uitbundig au roepen en wijzen. Dan moet ik een kusje erop geven, zo aandoenlijk.

En Ca.ra, Keshet is me voor met vragen maar hoe gaat het met zijn knieeen inderdaad? En alles rustiger nu met zn oortjes?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 1 juli 2011 @ 23:02:47 #142
265732 Keshet
pi_98931483
Stelletje geitenwollensokken hier ook. Mij nog een schuldgevoel aan gaan praten ook. :{w :D

Vicky, dat is nou juist wat ik niet wil. Ik wil kunnen posten dat E 4 pyjamapapjes per dag drinkt. Ik wil geen adviezen hoe ik haar daar van af krijgen, ik hoef geen blijken van sympathie, ik wil 't gewoon kunnen posten zonder de pyjamapapjesKGB over me heen te krijgen.

Ik blijf ook heus wel posten, alleen iets minder dan normaal. Behalve vanavond dan. :')
  vrijdag 1 juli 2011 @ 23:06:09 #143
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_98931649
En dan gaan jullie straks zeker óók nog zeggen dat het leuk is dat ik weer terugben, ofzo. :7

Ik heb al 8 keer een halve post gemaakt en toch maar weggerefresht, omdat ik het eigenlijk ook niet weet. Ik ben net een golden retriever, ik vind iedereen wel lief O+ De afelopen periode heb ik het niet fijn gehad en heb ik veel minder tijd als anders gestopt in het ik-móet-op-iedereen-reageren en eerlijkgezegd ben ik daar ondertussen best content mee. Het enige waar ik me wel eens iets teveel van aantrek is wanneer ik me ondergesneeuwd voel, daarom voel ik me nu ook contenter met niet meer zoveel tijd aan posts besteden: iedereen benoemen en oprecht geïnteresseerd vragen stellen om ergens dieper op in te gaan werkt gewoon niet zo goed op een groot forum :)

Leonieke, wat naar dat je je kleine vent zo vreselijk weinig ziet deze dagen, fijn dat het nu bijna achter de rug is :* Het lijkt me echt lastig zoiets! Is je lief nu wel in dat rustiger vaarwater terechtgekomen! Dat hij nu meer tijd had voor Thomas? Ik miste Stef heel erg de dagen dat we op Oerol waren, en dat was dan nog mijn eigen, bewuste keuze.. Jij vraagt er niet om, maar krijgt het gewoonweg zo. Pff!
3!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 23:07:39 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98931719
:D Ik ben net een golden retriever! Wat lief! :D *;
pi_98931724
Keshet, ik snap het...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_98931741
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 23:07 schreef Brighteyes het volgende:
maar jij bent ook lief O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 1 juli 2011 @ 23:08:30 #147
95408 Incantrix
pi_98931770
Wicky, wat geweldig knap trouwens (ga ik toch nog :')) *O* Sorry, geen tips hier, je kind loopt voor op de mijne ;)
3!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 23:08:33 #148
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_98931776
Zo nu en dan gaan ze nog even uit de kom, als hij niet lekker is of moe. Maar bij vermoeidheid is het meestal maar 1 of 2 keer en hij doet ze zelf ook weer in de kom. De laatste keer dat hij zijn spalkjes aangehad heeft is eeeeeh, met zijn laatste oorontsteking.... een maandje of2 terug?Verder doen we t nu helemaal zelf, geen fysio meer. Wel blijf ik letten op de kleine dingetjes (Thomas altijd zelf de trap op en af laten lopen), maar oefeningen hebben we niet meer nodig. Hij beweegt uit zichzelf wel genoeg ;)

Hij is nu goed hersteld van zijn amandeloperatie, hij eet ook weer redelijk 's avonds. Hij heeft een aardappel/pasta/rijstaversie, die lossen we op met een boterham bij het avondeten, en qua groente gaan alleen de peulvruchten goed momenteel. Maar we zien wel echt resultaten van onze aanpak: hij durft weer nieuwe dingen te proeven. 9 van de 10 keer blijft het dan bij in de mond steken (evt even bijten) en dan weer eruit, maar dat is uiteindelijk de eerste stap.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 23:09:49 #149
95408 Incantrix
pi_98931845
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 23:07 schreef Brighteyes het volgende:
:D :* (alleen ben ik vooral blond van binnen dan, hè :'))
3!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 23:10:39 #150
265732 Keshet
pi_98931876
Wat fijn dat er flinke vooruitgang is Cara!

Emma & Thomas zijn een goed team trouwens! Wat hij niet lust lust zij wel. :D

Trix, fijn dat je er weer bent. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')