Jah, okay. Ik heb er toch wat moeite mee. Iemand doet zich als ouwe kerel voor als een jonge vent van 22 en haat joden. Dat programma bevalt me niet erg. Mind you, ik hou al heel lang mijn mond dicht. Maar ik vind het wel een klein beetje vervelend. Omdat het door de tijd heen ook steeds duidelijker is geworden. Kees haat joden & google is your friend. Ik verzin het nl niet maar neem er wel aanstoot aan.quote:Op zondag 31 juli 2011 02:09 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Gewoon overheen lezen en geen aandacht aan schenken
Meestal wordt er goed op gemodereerd gelukkig.quote:Op zondag 31 juli 2011 02:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, okay. Ik heb er toch wat moeite mee. Iemand doet zich als ouwe kerel voor als een jonge vent van 22 en haat joden. Dat programma bevalt me niet erg. Mind you, ik hou al heel lang mijn mond dicht. Maar ik vind het wel een klein beetje vervelend. Omdat het door de tijd heen ook steeds duidelijker is geworden. Kees haat joden & google is your friend. Ik verzin het nl niet maar neem er wel aanstoot aan.
Hm, tja. De hele Israël discussie is toch verdorven en verdoemd. Distantieert tegenstanders toch alleen maar nog verder van elkaar. Opties zijn: 1) bashen 2) gewoon je mond houden 3) overheen lezenquote:Op zondag 31 juli 2011 02:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, okay. Ik heb er toch wat moeite mee. Iemand doet zich als ouwe kerel voor als een jonge vent van 22 en haat joden. Dat programma bevalt me niet erg. Mind you, ik hou al heel lang mijn mond dicht. Maar ik vind het wel een klein beetje vervelend. Omdat het door de tijd heen ook steeds duidelijker is geworden. Kees haat joden & google is your friend. Ik verzin het nl niet maar neem er wel aanstoot aan.
Zelden met kees eens maar hier slaat hij de spijker op de kop.quote:Op zondag 31 juli 2011 01:38 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Maar waar haal jij het recht vandaan om uit te maken hoe iemand anders zich presenteert?
Heb jij het topic soms geopend?
Wat natuurlijk heel wat anders is dan de opmerkingen van ene Staal dat de kleur van de trui (!) van Breivik een middelvinger naar links is. Hoe verknipt ben je dan in je haat tegen alles wat rechtser is dan Wilders?quote:Op zondag 31 juli 2011 02:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de clubjes en clubjes houden eigenlijk ook nooit stand.
Het gaat me inderdaad wel om het antisemitisme. Of laten we het gewoon jodenhaat noemen. Dat is makkelijker.
Ik doe me voor als jonge vent van 22? Waar haal je dat vandaan? En ik haat joden?quote:Op zondag 31 juli 2011 02:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, okay. Ik heb er toch wat moeite mee. Iemand doet zich als ouwe kerel voor als een jonge vent van 22 en haat joden.
Je verzint het wel zelf. En als je aanstoot neemt aan je eigen verzinsels, ben je ook de enige die daar wat aan kan doen.quote:Dat programma bevalt me niet erg. Mind you, ik hou al heel lang mijn mond dicht. Maar ik vind het wel een klein beetje vervelend. Omdat het door de tijd heen ook steeds duidelijker is geworden. Kees haat joden & google is your friend. Ik verzin het nl niet maar neem er wel aanstoot aan.
En een user met een IQ < 85?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:00 schreef sp3c het volgende:
je psychiater kan die conclusie trekken ja
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:52 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Er gaat een zieke geest van uit.
Heb jij die dan ook?
Ook mensen die marokkaanse probleemjongeren haten mogen hier posten. Lees het begin van het topic eens. Er is gewoon een redelijke discussie gaande. Maar jullie zijn het gewoon niet eens, en dan ga je over en weer trollen en is het niet meer inhoudelijk. Dat is het probleem, en daar ben jij een onderdeel van.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:21 schreef DoveKwal het volgende:
Ik vind het prima dat je m'n posts weghaalt, maar doe liever iets aan die blinde Marokkanhaat in NWS waardoor er geen fatsoenlijke discussie mogelijk is. De posts weghalen van iemand die daar over klaagt is natuurlijk makkelijker, dat snap ik ook. Maar probeer het eens.
Kennelijk is de standaard zo laag dat je een dergelijke discussie als "redelijk" ervaart. En dat verklaart ook gelijk het probleem. Mensen die een normaal gesprek willen voeren haken snel af of laten zich uberhaupt niet meer zien. De schreeuwers winnen, wees er blij mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er is gewoon een redelijke discussie gaande.
Bedankt voor de input.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:37 schreef DoveKwal het volgende:
[..]
Kennelijk is de standaard zo laag dat je een dergelijke discussie als "redelijk" ervaart. En dat verklaart ook gelijk het probleem. Mensen die een normaal gesprek willen voeren haken snel af of laten zich uberhaupt niet meer zien. De schreeuwers winnen, wees er blij mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |