Ook mensen die marokkaanse probleemjongeren haten mogen hier posten. Lees het begin van het topic eens. Er is gewoon een redelijke discussie gaande. Maar jullie zijn het gewoon niet eens, en dan ga je over en weer trollen en is het niet meer inhoudelijk. Dat is het probleem, en daar ben jij een onderdeel van.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:21 schreef DoveKwal het volgende:
Ik vind het prima dat je m'n posts weghaalt, maar doe liever iets aan die blinde Marokkanhaat in NWS waardoor er geen fatsoenlijke discussie mogelijk is. De posts weghalen van iemand die daar over klaagt is natuurlijk makkelijker, dat snap ik ook. Maar probeer het eens.
Kennelijk is de standaard zo laag dat je een dergelijke discussie als "redelijk" ervaart. En dat verklaart ook gelijk het probleem. Mensen die een normaal gesprek willen voeren haken snel af of laten zich uberhaupt niet meer zien. De schreeuwers winnen, wees er blij mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er is gewoon een redelijke discussie gaande.
Bedankt voor de input.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:37 schreef DoveKwal het volgende:
[..]
Kennelijk is de standaard zo laag dat je een dergelijke discussie als "redelijk" ervaart. En dat verklaart ook gelijk het probleem. Mensen die een normaal gesprek willen voeren haken snel af of laten zich uberhaupt niet meer zien. De schreeuwers winnen, wees er blij mee.
In plaats van die domme sarcastische ondertoon zou je ook daadwerkelijk iets aan dat probleem kunnen doen.quote:
Dat je zelf ook minstens probeert aan de etiquette te houden wat je hier aan het roeptoeteren bent?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:47 schreef timmmmm het volgende:
Stel anders eens een oplossing voor?
Oke.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat je zelf ook minstens probeert aan de etiquette te houden wat je hier aan het roeptoeteren bent?
Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer het eens.
Oh, en je signature vind ik alles behalve netjes.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:32 schreef zoalshetis het volgende:
lang leve de toegevoegde waarde van moslims in europa. zelfs culinair is het een uitzuigende massa nietsnutten.
ja? ook jegens mij dan? ik slik alle beledigingen maar als zoete koek.quote:
ja lol. ik lach me dol. helaas krijg ik de bans.quote:
Sinds wanneer is het gebruiken van Teletekst als bron een legitieme reden om een topic te sluiten?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:55 schreef sp3c het volgende:
dat en hou nu eens op met teletekst als bron te gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |