Oh jawel, sorry ik reageerde op een andere wijze. Reageerde op het 'normale' gedeelte van je met zijn ze helaas niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het gaat toch om een waarnemening van een 'prominent figuur'? Die reacties vindt hij op internet.
Next.
Hetgeen mij meest stoort is dat de media dit stuk als de directe en indirecte verbanden van Israel met de aanslagen in Noorwegen totaal negeren. Dit terwijl we in de afgelopen halfjaar al zat "nieuwsartikelen" voorbij hebben zien komen waarin men pubers op marokko.nl citeren en dit naar buiten brengen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
Waarom vind TS het belangrijk wat ze er in Israël van vinden?
Waarschijnlijk vind je op Franse, Spaanse, Zweedse, Nederlandse etc etc sites ook wel van dit soort reacties.
dat denk jij ??quote:Op zondag 31 juli 2011 19:30 schreef Medi het volgende:
[..]
Hetgeen mij meest stoort is dat de media dit stuk als de directe en indirecte verbanden van Israel met de aanslagen in Noorwegen totaal negeren. Dit terwijl we in de afgelopen halfjaar al zat "nieuwsartikelen" voorbij hebben zien komen waarin men pubers op marokko.nl citeren en dit naar buiten brengen.
Wat betreft de bron: http://www.zonnewind.be/t(...)eacties-israel.shtml
met info waar jou post over gaat,quote:
iddquote:Bron? Dat de link u niks zegt.
zo eigenlijk vertel jij me nu dat we onze tijd verdoen .met jou topic.quote:. Ja je zult zulks nieuws niet op CNN of RTL boulevard terug lezen,
thanksquote:dat geef ik u wel.
quote:
Er gaat een zieke geest van uit.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er gaat geen dreiging vanuit, waar dat wel bij Arabieren het geval is.
Negatieve verhalen over Israël worden vakkundig geweerd in de Murdoch-media.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:30 schreef Medi het volgende:
[..]
Hetgeen mij meest stoort is dat de media dit stuk als de directe en indirecte verbanden van Israel met de aanslagen in Noorwegen totaal negeren. Dit terwijl we in de afgelopen halfjaar al zat "nieuwsartikelen" voorbij hebben zien komen waarin men pubers op marokko.nl citeren en dit naar buiten brengen.
Dan mag dat nog wel eens gezegd worden, nietwaar?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:38 schreef erodome het volgende:
Ah, in Isreal hebben ze ook fora/reactie reeksen met schreeuwertjes...net als hier en overal eigenlijk.
Noren hebben zich solidair met mensenrechten opgesteld.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, ik heb er even doorheen gescrold, maar ze betuigen alleen hun medeleven niet. Persoonlijk vind ik dat niet erg netjes, maar het is natuurlijk wel zo dat de Noren zich niet altijd solidair met Israel hebben opgesteld.
Nou loop je de boel te verdraaien.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, ik heb er even doorheen gescrold, maar ze betuigen alleen hun medeleven niet. Persoonlijk vind ik dat niet erg netjes, maar het is natuurlijk wel zo dat de Noren zich niet altijd solidair met Israel hebben opgesteld.
Als je de Thora kent weet je dondersgoed dat volgens de Thora een Jood een niet-Jood (Goyim)ook mag bestelen, doden en zijn vrouw verkrachten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heeft die bovenstaande zin betrekking op een passage wat in de Thora staat? Ik kan er niet in een twee drie een dreining in vinden, maar het spreekt wel een verzuchting uit ja.
Klopt, wij zijn opgevoed met andere fatsoensnormen. Maar blijkbaar handelen veel mensen uit emotie en gevoel voor nationalisme, er zijn in Nederland toch ook zat Mosims te vinden die uitgesproken pro palestijns zijn? Waarmee ik wil aangeven dat de Israelieten ook zo handelen.
Verder ben ik ook wel benieuwd wie dit geschreven heeft, 16 jarige snotneusjes of volwassenen reaguurders.
Hoezo recht praten wat krom isquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan zou je nog steeds een smerige achterlijke teringmongool zijn wanneer je riep dat ze het verdienden, dat je er van geniet, dat je wat jou betreft verzuipen in hun bloed en dat jouw linksgeorienteerde medeburger ook uitgeroeid moet worden, iets wat binnenkort ook zal gebeuren. Zelfs de schoenen van deze medeburger zullen niet overblijven...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof we dat nog niet wisten.
[ afbeelding ]
En als dit soort afbeeldingen van het kamp naar buiten kwamen met de test: boycott nederland! dan zou de discussie hier ook anders zijn.
http://zonnewind.be/terro(...)oslo-noorwegen.shtmlquote:Israël achter aanslagen Oslo
22 juli 2011
Door een zware bomaanslag bij regeringsgebouwen in de Noorse hoofdstad Oslo zijn meerdere mensen om het leven gekomen en zijn tientallen mensen gewond geraakt, van wie negen zwaar. Twee sterfgevallen zijn officieel bevestigd. Volgens de politie was de aanslag rond 15u20 gericht op het ministerie van Olie. Alle pijlen wijzen vooralsnog richting Tel Aviv, hoewel de Zionistische propagandamachine uiteraard andere daders in gedachten had. Daarnaast komen de aanslagen wel erg goed uit om de aandacht af te leiden van een aantal zaken waar Israël of een van zijn vrienden belang bij heeft.
(...)
Bij de schietpartij in een jeugdkamp, 1½ uur na de bomaanslag is een "Noorse man met blond haar" gearresteerd. Er is bevestigd dat hij ook op de plaats van de bomaanslag is gezien. Het is algemeen bekend dat Israël altijd de schuld in iemand's schoenen zal schuiven. Dat weten de 19 Arabieren van 11 september 2001 maar al te goed - zeker die die nog leven.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:31 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
http://zonnewind.be/terro(...)oslo-noorwegen.shtml
Leuke site
Probeer je het stiekem toch een beetje goed te praten nu?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:14 schreef phpmystyle het volgende:
Niet goed te praten natuurlijk, maar het is natuurlijk wel zo dat dit in Israel nogal usual is, al die aanslagen dan.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Goh...het zijn net moslims mensen dus.
Doe normaal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:52 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Er gaat een zieke geest van uit.
Heb jij die dan ook?
Gelukkig zit ligt er nog een spanningsveld tussen theorie en de praktijk, als ik gemakshalve vanuit mag gaan dat bovenstaande waar is dan verbaas ik mij daarover dat zoiets nog nooit in het nieuws is geweest. Joden verkrachten geen vrouw, noch mishandelen, en van Joden die het verschil tussen mijn en dijn niet kennen heb ik ook nog nooit last gehad. Dat alles in tegenstelling tot de Islam.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:00 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Nou loop je de boel te verdraaien.
Ze stellen dat deze actie terecht was, en steunen hem daarmee (zij het soms impliciet).
Ik vind dat niet keurig. Dergelijke acties gaan ver over de schreef en wie menselijk is keurt dat af.
Degene die deze reacties schreven (Joden) zijn dat blijkbaar niet (menselijk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |