abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100131642
Snap dat leedvermaak hierom sowieso niet. Allemaal kleine Jorannetjes...

En behalve dat vind ik Noorwegen een topland.. ook om te vissen :)
pi_100131840
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 17:45 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Het gaat toch om een waarnemening van een 'prominent figuur'? Die reacties vindt hij op internet.
Oh jawel, sorry ik reageerde op een andere wijze. Reageerde op het 'normale' gedeelte van je met zijn ze helaas niet.

Dat de bovenstaande geciteerde reacties van reguliere burgers komt geloof ik ook idd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2011 18:32:55 ]
pi_100132023
Ah, in Isreal hebben ze ook fora/reactie reeksen met schreeuwertjes...net als hier en overal eigenlijk.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_100133956
Alsof het plebs in de westerse wereld niet hetzelfde reageert op een van de duizenden aanslagen in het Midden Oosten.

2.gif Next.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_100165655
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 17:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
Waarom vind TS het belangrijk wat ze er in Israël van vinden?
Waarschijnlijk vind je op Franse, Spaanse, Zweedse, Nederlandse etc etc sites ook wel van dit soort reacties.
Hetgeen mij meest stoort is dat de media dit stuk als de directe en indirecte verbanden van Israel met de aanslagen in Noorwegen totaal negeren. Dit terwijl we in de afgelopen halfjaar al zat "nieuwsartikelen" voorbij hebben zien komen waarin men pubers op marokko.nl citeren en dit naar buiten brengen.

Wat betreft de bron: http://www.zonnewind.be/t(...)eacties-israel.shtml
pi_100166405
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:30 schreef Medi het volgende:

[..]

Hetgeen mij meest stoort is dat de media dit stuk als de directe en indirecte verbanden van Israel met de aanslagen in Noorwegen totaal negeren. Dit terwijl we in de afgelopen halfjaar al zat "nieuwsartikelen" voorbij hebben zien komen waarin men pubers op marokko.nl citeren en dit naar buiten brengen.

Wat betreft de bron: http://www.zonnewind.be/t(...)eacties-israel.shtml
dat denk jij ??
de kranten staan er bol van tot op de dag van vandaag ??
niet minder of meer dan de nederlandse pers.

en die link zeg mij niets . en ook de betrouwbaarheid hier van .

[ Bericht 1% gewijzigd door C_N op 31-07-2011 20:06:06 ]
pi_100201836
Staan vol met wat? Bron? Dat de link u niks zegt.. Ja je zult zulks nieuws niet op CNN of RTL boulevard terug lezen, dat geef ik u wel.
pi_100207621
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:40 schreef Medi het volgende:
Staan vol met wat?
met info waar jou post over gaat,
quote:
Bron? Dat de link u niks zegt.
idd
quote:
. Ja je zult zulks nieuws niet op CNN of RTL boulevard terug lezen,
zo eigenlijk vertel jij me nu dat we onze tijd verdoen .met jou topic.
quote:
dat geef ik u wel.
thanks
quote:
pi_100224423
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 16:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Er gaat geen dreiging vanuit, waar dat wel bij Arabieren het geval is.
Er gaat een zieke geest van uit.

Heb jij die dan ook?
pi_100224456
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:30 schreef Medi het volgende:

[..]

Negatieve verhalen over Israël worden vakkundig geweerd in de Murdoch-media.

En op het web heb je dan ook nog wat geprogrammeerde trollen die fora afstruinen om alles recht te lullen wat krom uit Israël komt.
pi_100224476
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 18:38 schreef erodome het volgende:
Ah, in Isreal hebben ze ook fora/reactie reeksen met schreeuwertjes...net als hier en overal eigenlijk.
Dan mag dat nog wel eens gezegd worden, nietwaar?

In plaats van maar eenzijdig over 'extremistische arabieren' te ouwehoeren.
pi_100224527
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 16:20 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ja, ik heb er even doorheen gescrold, maar ze betuigen alleen hun medeleven niet. Persoonlijk vind ik dat niet erg netjes, maar het is natuurlijk wel zo dat de Noren zich niet altijd solidair met Israel hebben opgesteld.
Noren hebben zich solidair met mensenrechten opgesteld.

Dat doet Israël praktisch nooit, zeker niet als het om de Palestijnse zaak gaat.

Hebben ze misschien hun redenen voor, maar netjes is het doorgaans niet.

Waarom zou Noorwegen daar dan achteraan lopen?
pi_100224608
quote:

[..]

Ja, ik heb er even doorheen gescrold, maar ze betuigen alleen hun medeleven niet. Persoonlijk vind ik dat niet erg netjes, maar het is natuurlijk wel zo dat de Noren zich niet altijd solidair met Israel hebben opgesteld.
Nou loop je de boel te verdraaien.

Ze stellen dat deze actie terecht was, en steunen hem daarmee (zij het soms impliciet).

Ik vind dat niet keurig. Dergelijke acties gaan ver over de schreef en wie menselijk is keurt dat af.

Degene die deze reacties schreven (Joden) zijn dat blijkbaar niet (menselijk).
pi_100224652
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 16:29 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Heeft die bovenstaande zin betrekking op een passage wat in de Thora staat? Ik kan er niet in een twee drie een dreining in vinden, maar het spreekt wel een verzuchting uit ja.

Klopt, wij zijn opgevoed met andere fatsoensnormen. Maar blijkbaar handelen veel mensen uit emotie en gevoel voor nationalisme, er zijn in Nederland toch ook zat Mosims te vinden die uitgesproken pro palestijns zijn? Waarmee ik wil aangeven dat de Israelieten ook zo handelen.

Verder ben ik ook wel benieuwd wie dit geschreven heeft, 16 jarige snotneusjes of volwassenen reaguurders.
Als je de Thora kent weet je dondersgoed dat volgens de Thora een Jood een niet-Jood (Goyim)ook mag bestelen, doden en zijn vrouw verkrachten.

Al die boeken kennen een dergelijke doctrine voor wie hem 'wil zien'.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:12:13 #65
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_100224922
quote:

[..]

Hoezo recht praten wat krom is |:(
Krekker is de bom!
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:24:15 #66
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_100225205
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 16:58 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Alsof we dat nog niet wisten.

[ afbeelding ]
En als dit soort afbeeldingen van het kamp naar buiten kwamen met de test: boycott nederland! dan zou de discussie hier ook anders zijn.
Dan zou je nog steeds een smerige achterlijke teringmongool zijn wanneer je riep dat ze het verdienden, dat je er van geniet, dat je wat jou betreft verzuipen in hun bloed en dat jouw linksgeorienteerde medeburger ook uitgeroeid moet worden, iets wat binnenkort ook zal gebeuren. Zelfs de schoenen van deze medeburger zullen niet overblijven...

Hoe ziek kun je wel niet zijn? Misselijk word ik van dit soort mensen.

Deze reacties gaan nog even iets verder dan de reacties op Fok (al zouden ze er zonder moderatie op Fok mogelijk ook zijn) en tonen goed aan dat er niet alleen onder de Moslims radicale idioten rondwandelen...

Zal het dan toch niet alleen aan het geloof liggen, maar eerder wat te maken hebben met de mensheid? Het erge is dat deze mensen hun haat jegens anderen continu goedpraten en iedereen die anders denkt als vijand beschouwen...
Krekker is de bom!
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:31:58 #67
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_100225392
quote:
Israël achter aanslagen Oslo

22 juli 2011

Door een zware bomaanslag bij regeringsgebouwen in de Noorse hoofdstad Oslo zijn meerdere mensen om het leven gekomen en zijn tientallen mensen gewond geraakt, van wie negen zwaar. Twee sterfgevallen zijn officieel bevestigd. Volgens de politie was de aanslag rond 15u20 gericht op het ministerie van Olie. Alle pijlen wijzen vooralsnog richting Tel Aviv, hoewel de Zionistische propagandamachine uiteraard andere daders in gedachten had. Daarnaast komen de aanslagen wel erg goed uit om de aandacht af te leiden van een aantal zaken waar Israël of een van zijn vrienden belang bij heeft.

(...)

Bij de schietpartij in een jeugdkamp, 1½ uur na de bomaanslag is een "Noorse man met blond haar" gearresteerd. Er is bevestigd dat hij ook op de plaats van de bomaanslag is gezien. Het is algemeen bekend dat Israël altijd de schuld in iemand's schoenen zal schuiven. Dat weten de 19 Arabieren van 11 september 2001 maar al te goed - zeker die die nog leven.
http://zonnewind.be/terro(...)oslo-noorwegen.shtml

Leuke site
  Moderator dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:36:17 #68
8781 crew  Frutsel
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:46:27 #69
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_100225754
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 16:14 schreef phpmystyle het volgende:
Niet goed te praten natuurlijk, maar het is natuurlijk wel zo dat dit in Israel nogal usual is, al die aanslagen dan.
Probeer je het stiekem toch een beetje goed te praten nu? :')
Krekker is de bom!
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:48:27 #70
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_100225809
Rare bron..
Laffe huichelaar
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:49:03 #71
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_100225827
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 17:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

Goh...het zijn net moslims mensen dus. :')
Krekker is de bom!
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 11:37:57 #72
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_100227089
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:52 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Er gaat een zieke geest van uit.

Heb jij die dan ook?
Doe normaal.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:00 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Nou loop je de boel te verdraaien.

Ze stellen dat deze actie terecht was, en steunen hem daarmee (zij het soms impliciet).

Ik vind dat niet keurig. Dergelijke acties gaan ver over de schreef en wie menselijk is keurt dat af.

Degene die deze reacties schreven (Joden) zijn dat blijkbaar niet (menselijk).
Gelukkig zit ligt er nog een spanningsveld tussen theorie en de praktijk, als ik gemakshalve vanuit mag gaan dat bovenstaande waar is dan verbaas ik mij daarover dat zoiets nog nooit in het nieuws is geweest. Joden verkrachten geen vrouw, noch mishandelen, en van Joden die het verschil tussen mijn en dijn niet kennen heb ik ook nog nooit last gehad. Dat alles in tegenstelling tot de Islam.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  Moderator dinsdag 2 augustus 2011 @ 11:53:20 #73
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100227487
dit topic heeft niet echt een meerwaarde

zie sluitpost van dit topic
PVV-aanhangers uiten bewondering voor de aanslagen in Noorwegen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')