Lijkt me op zich heel goed, maar ik vind het wel een beetje zuur dat iemand die zelden post zijn eerste bijdrage in tijden gelijk de prullenbak in ziet gaan. Zo heel veel geks stond er niet in en het was ook niet op de persoon gespeeld. Je kan nou niet bepaald zeggen dat ik krediet heb verspeeld oid.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:14 schreef sp3c het volgende:
zijn wel wat posts verwijderd ja
we zijn zoals gezegd klaar met deze 'discussie'
En het ging over 3 man die op het kamp werkten en werden weggestuurd, het gaat nog niet over de 7000 mannen die in de bergen werden opgejaagd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:10 schreef Elfletterig het volgende:
Nederlandse staat aansprakelijk voor dood moslimmannen in Srebrenica
Ik maak bezwaar tegen deze topictitel. Nederland wordt aansprakelijk gesteld. Dat is heel wat anders dan schuldig zijn.
Ik sluit niet uit dat deze poster denkt boven de regels te staan omdat hij een blauw kleurtje heeft maar volgens mij is op de man spelen niet toegestaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:57 schreef Re het volgende:
[..]
waar zwak ik wat af kneuzig mannetje ... ga lekker de open deur bij je buurman intrappen ofzo
Je snapt toch wel dat je de bron waar jij je bericht weg haalt en plakt moet linken? Is in de OP van dit topic uitgelegd waaromquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:30 schreef fokthesystem het volgende:
slotje wegens geen bron die er wel is, meerdere....
zie :
Marokkanen kiezen voor strand aan zandvoort als slachtveld.
Hoezo geen bron, het zijn er . . . tig !
Edit: in dfe index staat deze ook, ik deed new topic ipv replye....
tweede opinie. Second opinion klinkt nog hipperquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:53 schreef paddy het volgende:
Ik zal je wens achter neer leggen. Ik zal nog een stapje verder gaan. Zal de FA's ook even wijzen op je post. Gewoon een linkje met de tekst. "User is niet tevreden over de moderatie en vraagt een tweede visie" Geen problemen mee hoor.
Een valide nieuwsbron is gewoon normaal en een topic die dat niet heeft wordt gewoon terecht gesloten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:39 schreef fokthesystem het volgende:
Het lijkt me beter als een ander dan paddy er even naar kijkt.
bronnen melden : hoe meer hoe beter, en dat kan met zulke berichten die bijna 1 op 1 zijn IN al die bronnen.
verder is slotjes gedrag in combi met smileys, mensen stopten tijd in posts, niet handig voor je karma...
bagger reacties bestaan niet, (bewust trollen daargelaten) bagger mod's wel, logisch er zijn er denk ik miljoenen wereldwijd. In NL is Joris de bekendste, kwam van hier, ging via de SP naar GS
en wie bepaalt of de bron wel of niet is toegestaan? remlof? re? of andere droeftoeters?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:06 schreef Frutsel het volgende:
Je mot gewoon een topic openen met een link naar de bron. Hier wordt steeds meer op gehamerd. Wen er maar vast aan.
Als je dan zoveel bronnen hebt, zet ze er dan bij, kleine moeite. Wij willen het heus nog wel eens doen, of spreken je er wel op aan, maar loop niet je topic te verkloten door zelf al te beginnen met een bepaalde insteek.
Je zou die zin ook wat minder haterig kunnen neerpoten. Bvd!quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en wie bepaalt of de bron wel of niet is toegestaan? remlof? re? of andere droeftoeters?
Je hebt dus niet gekeken, maar wel een reactie...quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:06 schreef Frutsel het volgende:
Je mot gewoon een topic openen met een link naar de bron. Hier wordt steeds meer op gehamerd. Wen er maar vast aan. Als je dan zoveel bronnen hebt, zet ze er dan bij, kleine moeite.
is inmiddels wel bekend welke bronnen wel of niet. Niet vragen naar de bekend weg aub, je weet beter zoalshetisquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en wie bepaalt of de bron wel of niet is toegestaan? remlof? re? of andere droeftoeters?
die bron stond er eerst niet en verder zie reactie netsplitterquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:08 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je hebt dus niet gekeken, maar wel een reactie...
Er staat 1 link, naar meer dan 10 bronnen, dus altijd wel iets van gading voor zelfs de grootste 'kill the messenger freaks'
Het slotje ook niet, dus da's geen reden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die bron stond er eerst niet en verder zie reactie netsplitter
waarom zou ik? die genoemde personen zijn nog vele malen erger jegens mijn persoontje (die zonder enige rechten op fok! mag posten met de gratie gods).quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je zou die zin ook wat minder haterig kunnen neerpoten. Bvd!
is daar een overzicht van? welke bronnen wel en niet? lijkt me nogal ondemocratisch, eng en niet gewenst om dit zo te stellen. ik weet namelijk abslouut niet welke wel en niet zijn toegestaan door de grote roerganger.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
is inmiddels wel bekend welke bronnen wel of niet. Niet vragen naar de bekend weg aub, je weet beter zoalshetis
Speciaal voor de mensen die niet snappen wat ik met deze reactie bedoeldequote:Op woensdag 6 juli 2011 21:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat je de bron waar jij je bericht weg haalt en plakt moet linken? Is in de OP van dit topic uitgelegd waarom
[NWS FB] Meld hier wat je dwars zitquote:Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Ik vond het wel een aparte discussie waard eigenlijkquote:Op donderdag 7 juli 2011 01:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Nederlandse journalisten mogen Israël niet in
Hoort eigenlijk hier:
Palestina & Israël #78
Remlof, Re en Du_ke bepalen dat iddquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Remlof, Re en Du_ke bepalen dat idd
die bepalen alles, wonen in een kraakpand met lange haren en hun levensdoel is het verspreiden van hun vieze gedachtengoed op internet dmv fok!
en ik zal het ook maar gelijk toegeven want je hebt ons kennelijk door. Dit zijn ook de enige crewleden die fok! heeft, de rest zijn allemaal klonen van 1 van de 3 bovengenoemde users
zo lijken we groter dan we zijn
maar sssst, het is geheim
onjuiste conclusiequote:Op donderdag 7 juli 2011 17:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
Conclusie: een samengeraapt zooitje extreemlinkse droeftoeters
aha, een missievoorpost voor de tsunami, duidelijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
onjuiste conclusie
het zooitje is niet samengeraapt maar doelbewust samengekomen met een missie
het gaat ons niet om bewijs maar om auteursrechtenquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:13 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Het slotje ook niet, dus da's geen reden.
Het duurt soms even, voor de eerste cut and paste klaar is en men de bronnen uitzoekt/nazoekt, of zoals nu ziet : er zijn er veel met dat bericht, dus 'zwaarder bewijs' dan 1 link.
Verder zijn de droeftoeters degenen die "bron?" roepen en altijd als het nieuws niet bevalt,(anders roepen ze niet 'bron?'...) is de bron vergiftigd, sneu.
Feitelijk is mijn manier, DE manier, een google link met vele relevante bronnen, dan kan men onderzoeken en het beste/slechtste aanhalen naar believen.
Ik maak van de gelegenheid gebruik om op te roepen : tijd voor animal (a.k.a. cavia-) mod's op fok!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Remlof, Re en Du_ke bepalen dat idd
die bepalen alles, wonen in een kraakpand met lange haren en hun levensdoel is het verspreiden van hun vieze gedachtengoed op internet dmv fok!
en ik zal het ook maar gelijk toegeven want je hebt ons kennelijk door. Dit zijn ook de enige crewleden die fok! heeft, de rest zijn allemaal klonen van 1 van de 3 bovengenoemde users
zo lijken we groter dan we zijn
maar sssst, het is geheim
quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik zou er ook echt niet meer posten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
daar wil je lid van worden?quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik zal je een handje helpen spec-
Een bukschuur is vaak een gebouw met wat torentjes wat veel weg heeft van lanceerinstallaties. Daar komen goedgelovige simpelen van geest, uiteraard mannen gescheiden van vrouwen bijeen om een, vaak in een jurk gehulde louche figuur verstopt achter een baard naar zijn sprookjes te luisteren. De wat meer gehaaiden bukkers vormen de eerste rij zodat ze bij het bukken niet in andermans aars zitten te kijken en in het mindere geval te ruiken.
Omdat al het gescheld nergens voor nodig is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom zou ik? die genoemde personen zijn nog vele malen erger jegens mijn persoontje (die zonder enige rechten op fok! mag posten met de gratie gods).
ik was mild meejankert. en waarom is het in jouw voordeel als ik dat zou doen? ben je een soort van laf links kuttenlikkertje?
dat bepaal ik wel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Omdat al het gescheld nergens voor nodig is.
Rare conclusies trek jij.quote:
Als jij in de sloot springt hoef ik dat niet hoor. Maar bedankt voor je advies, ik hoor het wel wanneer jij hebt aangebeld.quote:ik zou gewoon aanbellen en heel diep bukken
Een kinderhand is snel gevuld, ze zijn al blij met een dood varken.quote:zijn ze vast van onder de indruk
Omdat ik het een leuk forum vind en niet de behoefte voel om dagelijks zwaar gefrustreerd iedereen uit te schelden en te tieren zoals jij dat doet.quote:
Maar je geeft wel advies 'als ik jou' blablabla.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:18 schreef Staal het volgende:
[..]
Omdat ik het een leuk forum vind en niet de behoefte voel om dagelijks zwaar gefrustreerd iedereen uit te schelden en te tieren zoals jij dat doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |