Marokkanen met elkaar op de vuist? familie-eer vete? Nou ja in elk geval geen guns of messen.quote:Politie rukt uit voor strandtuig in Zandvoort
ZANDVOORT - Opnieuw is dinsdag de politie massaal ingezet voor een incident waarbij Marokkaanse jongeren betrokken waren op het strand in Zandvoort.
Nadat er vorige week maandag een groep van 50 Marokkanen uit Haarlem-
Schalkwijk en Amsterdam met elkaar op de vuist ging, was het dinsdag weer
raak.
Jong geleerd...quote:Bij strandpaviljoen Thalassa werd een meisje even na vijf uur 's middags beroofd van een telefoon. De politie heeft vijf aanhoudingen verricht en de arrestanten direct verhoord. Het betrof jongeren uit Amsterdam, allemaal onder de 18 jaar.
Politie die kordaat optreedt, daar moesten we er meer van hebben!quote:Gezien hun leeftijd en het feit dat telefoon inmiddels weer terug was bij het meisje, zijn de Amsterdammers in vrijheid gesteld.
Zij zullen doorgezonden worden naar bureau HALT.
"Hulde voor de agenten", regeert strandtenthouder Huig Molenaar. De Zandvoorter is het zat en hoopt dat er nu eindelijk eens wat aan gedaan wordt. "Ik ben blij met het kordate optreden van de politie, top"
Bronnen te over:
http://www.google.nl/sear(...)tf-8&channel=suggest
quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:26 schreef hooibaal het volgende:
Een slachtveld nog wel. Toch wel halal hoop ik?
Klopt, echter mij valt in dit nieuws dus op dat het Marokkanen _onderling_ betreft !quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:33 schreef Ferdo het volgende:
Daarom is Zandvoort ook al langer een plek om lekker links te laten liggen. Die problemen spelen al enkele jaren.
Staat er ergens dat het altijd marokkanen zijn? alleen marokkanen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Allemaal incidenten die door racisten worden aangegrepen om Marokkanen in een kwaad daglicht te zetten. Carry on
ik geloof dat zijn sarcasme jou ontgaat...quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Staat er ergens dat het altijd marokkanen zijn? alleen marokkanen?
Nee.
In dit geval zijn de vechtenden van de 2 groepen, van in totaal 50 personen toevallig wel marokkanen, en zegt de politie dat ook. Er had ook kunnen staan jongeren uit katwijk, bulgaren uit rotterdam enz.
Tevens zetten deze groepen _zichzelf_ in de spotlight.....
Ook de foute, het per ongeluk voorschot van de tegenpartij tracht ik in hun goal te knallen hoor!quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:40 schreef zoalshetis het volgende:
ik geloof dat zijn sarcasme jou ontgaat...
Niksquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:48 schreef SpecialK het volgende:
Wat doen ze precies bij HALT?
(serieuze vraag niet een uitnodiging voor slechte one-liners)
H aatquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:48 schreef SpecialK het volgende:
http://www.halt.nl/quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:48 schreef SpecialK het volgende:
Vergrijzing onder de jongeren?quote:01-06-2011 - Ministerie van Veiligheid en Justitie
Aantal jeugdcriminelen gedaald
Het aantal minderjarige delinquenten is in 2010 - na een jarenlange stijging - gedaald. Dat blijkt uit het onderzoeksrapport 'Jeugdcriminaliteit in de periode 1996-2010' van het Wetenschappelijk Onderzoek- en Documentatiecentrum en het Centraal Bureau voor de Statistiek.
Propaganda, als het dat is, klinkt meestal goed als het om wc eend gaat, en van wc eend komt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:53 schreef SpecialK het volgende:
Sinds 2010 een nieuwe aanpak waarna recidiveren onder jongeren is gedaald
Klinkt niet superslecht
Begint me ook op te vallenquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Allemaal incidenten die door racisten worden aangegrepen om Marokkanen in een kwaad daglicht te zetten. Carry on
Valt je inmiddels ook op dat die incidentele " incidenten... " niet af en toe maar best erg vaak zijn? En dan ook gelijk 'goed', dus met voorbedachte raadde, langer dan een minuut durende, veel zinloos over-the-top geweld e.d.?quote:
"Het zijn de MAROKKANEN!"quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Begint me ook op te vallen![]()
Racisten![]()
Wilders![]()
Hitler![]()
PVV![]()
Ze komen bovendrijven op de sites van de grote kranten, dat zegt lang niet alles over het totaal aantal gevallen natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:05 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Valt je inmiddels ook op dat die incidentele " incidenten... " niet af en toe maar best erg vaak zijn? En dan ook gelijk 'goed', dus met voorbedachte raadde, langer dan een minuut durende, veel zinloos over-the-top geweld e.d.?
En meestal door de grootste groep opgepakten en tevens uit de grootste afkomst-groep der geïnterneerden gedaan worden?
Klopt, daarvoor verwijs ik je naar de CBS site's. Of misschien ken je een hoge ome bij politie / justitiequote:Op woensdag 6 juli 2011 12:06 schreef fruityloop het volgende:
Ze komen bovendrijven op de sites van de grote kranten, dat zegt lang niet alles over het totaal aantal gevallen natuurlijk.
Ik was sarcastisch.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:05 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Valt je inmiddels ook op dat die incidentele " incidenten... " niet af en toe maar best erg vaak zijn? En dan ook gelijk 'goed', dus met voorbedachte raadde, langer dan een minuut durende, veel zinloos over-the-top geweld e.d.?
En meestal door de grootste groep opgepakten en tevens uit de grootste afkomst-groep der geïnterneerden gedaan worden?
Daar moet je dan nog even aan werken.quote:
Alle Marokannen het land uit!!!EINZ!!quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
valt wel mee. volgens mij moet jij nog even werken aan het herkennen van sarcasme. wellicht door wat langer op deze site te zijn en de pappenheimers te leren kennen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:08 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Daar moet je dan nog even aan werken.
Dit ook.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik kan mijn weg prima vinden op de CBS site gelukkig, dus ik baseer mijn mening op feiten en harde cijfers.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:07 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Klopt, daarvoor verwijs ik je naar de CBS site's. Of misschien ken je een hoge ome bij politie / justitie
Zie OP, in de quote. En dan graag inhoudelijke reactie, want anders ben je 1 van de vele 'bron? roepertjes' die dat en dat alleen 'als mening'. . . hebben.quote:
je verwijst nu naar de dubbele paspoorten of zo?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:25 schreef ems. het volgende:
Hopelijk hebben de haarlemmers gewonnen. Amsterdammers zijn sukkels.
Laten we eens kijken naar de cijfers:quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:14 schreef fruityloop het volgende:
Ik kan mijn weg prima vinden op de CBS site gelukkig, dus ik baseer mijn mening op feiten en harde cijfers.
ROFLquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:27 schreef Specularium het volgende:
Elk jaar hetzelfde onverstaanbare liedje.
Ook niet raar als [b]zand je natuurlijke habitat[/b] is.
Onderstaande, de bron : http://forums.marokko.nl/quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:53 schreef SpecialK het volgende:
Klinkt niet superslecht
quote:De kruimeldieven van vroeger zijn de zware criminelen van nu. De politie maakt zich zorgen over een groep jonge criminelen die steeds gewelddadiger en crimineler wordt. Vaak zijn de jonge verdachten al jarenlang bij de politie in beeld. De 'oudere' groep is al niet meer te bereiken, dus moet de aandacht worden gericht op de 'jongere' criminelen. Een reportage.
Aanhouding
De politie heeft gisteren in Amsterdam-West twaalf arrestaties verricht. Het gaat om mannen tussen de 20 en 30 jaar die door de jongere criminelen worden gezien als voorbeeld. Netwerk was aanwezig bij de aanhouding van deze bende.
Registratiesysteem
De politie, het ministerie van Justitie en bureau HALT zijn vorig jaar gestart met een registratiesysteem voor criminele kinderen onder de twaalf jaar. De reden hiervoor is dat kinderen op steeds jongere leeftijd een ernstig misdrijf plegen, zoals een inbraak of een straatroof. Ook als kinderen worden aangehouden voor een kleiner delict, wordt dit geregistreerd. Op deze manier willen de drie partijen voorkomen dat kinderen ongemerkt herhaaldelijk lichte vergrijpen plegen en pas later bij ernstige misdrijven in beeld komen. Het systeem is onderdeel van het project 'Stop-reactie' dat jonge kinderen uit het criminele circuit wil halen.
sorry maar dit kan echt niet meer.. het word alleen maar erger en erger met die jongeren..
waar zijn hun mee bezig ? wanneer gaan ze nou serieus na denken over wat ze willen bereiken in hun leven en er voor gaan? die jongeren weten echt niet wat ze doen .. ze maken alleen maar hun zelf kapot en geven de marokkanen een slechte naam..
marokkanen staan nu wel erg bekend in het nieuws..
Wordt hier dan inhoudelijk gereageerd?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:23 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zie OP, in de quote. En dan graag inhoudelijke reactie, want anders ben je 1 van de vele 'bron? roepertjes' die dat en dat alleen 'als mening'. . . hebben.
ook niet echt, maar dan toch wel een regeltje of 2 a 3 mening.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
Wordt hier dan inhoudelijk gereageerd?
Maar natuurlijk beste man. Bij deze een mening:quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:23 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zie OP, in de quote. En dan graag inhoudelijke reactie, want anders ben je 1 van de vele 'bron? roepertjes' die dat en dat alleen 'als mening'. . . hebben.
Als je ze niet oppakt is het ook geen recidive meer.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:53 schreef SpecialK het volgende:
Klinkt niet superslecht
Verfrissend, een bron-roeper die daarna ook nog leveren kan!quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:43 schreef trancethrust het volgende:
Maar natuurlijk beste man. Bij deze een mening:
Dat jank icoontje is dan weer jammer.quote:je vele bronnen zijn copy/pastas van de Telegraaf, en Telegraaf,.
Indien je mijn 'bijdragen' in discussies op fok ziet aangaande journalistiek.. (die ik wel eens Hoernalisten noem, lieden die te vaak klakkeloos persberichten overnemen, dus wel geld voor weinig werk.. e.d...)quote:Als dat nog verder onderbouwt moet worden wil ik er graag op wijzen dat het bericht van georganiseerde vechtpartijen opeens overgaat over de diefstal van een telefoon, zonder achtergrond daar het ook, zeker gezien de straf, het afpakken van desbetreffende telefoon kan zijn geweest. Met andere woorden, slecht onderzoek, slecht populistisch gebral, en een schrijfkunst wat makkelijk overtroffen kan worden door een 3e jaars middelbare scholier.
Dat maakt voor de feiten welke plaatsvonden verder weinig uit.quote:Edit: overigens ook onderbouwd door mijn eerste impressie dat het hier ging om 2 of zelfs 3 nieuwsberichten. Abominabel slecht dat dit een artikel is een blad wat zichzelf als krant typeert.
Koossie doet weer eens aan bevestigingquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alle Marokannen het land uit!!!EINZ!!
[ afbeelding ]
En na hun 18e verjaardag is het niet meer daaronder vallende.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:46 schreef Life2.0 het volgende:
Als je ze niet oppakt is het ook geen recidive meer.
Ff zoeken en je vindt dumpert en youtube.quote:
Geef het gewoon duidelijk aan zou ik zeggen. Ik kan ook prima een verhaal vertellen en daarmee een bevolkingsgroep aanvallen, zonder dat er een woord van waar is; een bron zegt behoorlijk wat over de geloofwaardigheid van een bericht.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:48 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Verfrissend, een bron-roeper die daarna ook nog leveren kan!
Deze was het eerst:quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:56 schreef trancethrust het volgende:
Geef het gewoon duidelijk aan zou ik zeggen.
Het moeilijke is, soms wel maar soms ook niet. Als het feit is : politie meldt gedoe met 50 marokkanen, dan is dat nog steeds zo als het in de telegraaf staat.quote:Ik kan ook prima een verhaal vertellen en daarmee een bevolkingsgroep aanvallen, zonder dat er een woord van waar is; een bron zegt behoorlijk wat over de geloofwaardigheid van een bericht.
check dit dan:quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:13 schreef Specularium het volgende:
Tijd voor zwaar geschut :
[ afbeelding ]
Dat is toch de VOC mentaliteit? We hitsten de stammen in West Afrika tegen elkaar op, en kochten de gevangenen van de winnaars, om ze vervolgens door te verkopen als slaven. Nu alleen nog even een adresje vinden voor wat ongemotiveerd werkschuw tuig, en de cirkel is weer rond.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:13 schreef galtfactory het volgende:
Nou,goed Marokkanen die elkaar te lijf gaan en de Politie die als "Intermediair" optreedt.(grapje)
Wat is daar fout aan?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
valt wel mee. volgens mij moet jij nog even werken aan het herkennen van sarcasme. wellicht door wat langer op deze site te zijn en de pappenheimers te leren kennen.
Ik vond eerder dat jij je nogal liet kennen. Binnenkomen met de dooddoener van het jaar, kom op man.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Koossie doet weer eens aan bevestigingLaat je niet zo kennen
Volgens jou is er niets aan de hand he? incidentje?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vond eerder dat jij je nogal liet kennen. Binnenkomen met de dooddoener van het jaar, kom op man.
Ik heb 'm op een groep Marokkanen afgestuurd. En dat ging zo:quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:13 schreef Specularium het volgende:
Tijd voor zwaar geschut :
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:33 schreef Ferdo het volgende:
Daarom is Zandvoort ook al langer een plek om lekker links te laten liggen. Die problemen spelen al enkele jaren.
Het sesamstraat capuchon klootzakje is anders nergens te bekennen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:32 schreef Chooselife het volgende:
Ik heb 'm op een groep Marokkanen afgestuurd. En dat ging zo:
kerel daar hoef je toch niks voor te doen :S dat doen ze zelf tochquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dit bedoel ik dus.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Volgens jou is er niets aan de hand he? incidentje?
na zandvoort gaan ze net zo makkelijk naar bloemendaal. liever schoppen we ze voor eens en altijd terug naar de rifstranden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:17 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
De keren dat ik dit jaar op Bloemendaal was zag ik weinig Marokkanen. Ik zeg dus laat ze lekker op Zandvoort blijven, ik zit echt niet te wachten op dat gezeik als ik op het strand lig.
Dat is niet PC, sommigen zijn in NL geboren hoor! En dan ben je volgens menigeen hier ook direct een en al NLer in je doen en laten, telt de islam invloed amper mee e.d. !quote:
"Over 10 a 15 jaar zijn wij hier de baas" hoor je ze wel eens roepen. Tja, dat gaat dus in etappes.quote:met hun gekut het voor elkaar krijgen dat mensen bepaalde plekken niet meer bezoeken. zoals zwembaden en nu badplaatsen. je zult er maar uitbater zijn.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alle Marokannen het land uit!!!EINZ!!
[ afbeelding ]
quote:In Kampen (regio 8265) woonden op 1 januari 2010 14160 mensen, waarvan 1065 niet-westerse allochtonen (7.5%).
Schalkwijk is ook een wijk in Haarlem.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:49 schreef Gripper het volgende:
Maar WTF, Schalkwijk? Dat is zo'n lief dorpje tussen Houten en de Lek in, 3 huizen, 1 kerk en een tractordealer langs een lange straat. Wonen daar Marokkanen? En waarom gaan ze helemaal naar Zandvoort om te knokken?
Geen Marokkanen in Schalkwijk?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:34 schreef freako het volgende:
[..]
Schalkwijk is ook een wijk in Haarlem.
en het liefst onverdoofd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:26 schreef hooibaal het volgende:
Een slachtveld nog wel. Toch wel halal hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |