Marokkanen met elkaar op de vuist? familie-eer vete? Nou ja in elk geval geen guns of messen.quote:Politie rukt uit voor strandtuig in Zandvoort
ZANDVOORT - Opnieuw is dinsdag de politie massaal ingezet voor een incident waarbij Marokkaanse jongeren betrokken waren op het strand in Zandvoort.
Nadat er vorige week maandag een groep van 50 Marokkanen uit Haarlem-
Schalkwijk en Amsterdam met elkaar op de vuist ging, was het dinsdag weer
raak.
Jong geleerd...quote:Bij strandpaviljoen Thalassa werd een meisje even na vijf uur 's middags beroofd van een telefoon. De politie heeft vijf aanhoudingen verricht en de arrestanten direct verhoord. Het betrof jongeren uit Amsterdam, allemaal onder de 18 jaar.
Politie die kordaat optreedt, daar moesten we er meer van hebben!quote:Gezien hun leeftijd en het feit dat telefoon inmiddels weer terug was bij het meisje, zijn de Amsterdammers in vrijheid gesteld.
Zij zullen doorgezonden worden naar bureau HALT.
"Hulde voor de agenten", regeert strandtenthouder Huig Molenaar. De Zandvoorter is het zat en hoopt dat er nu eindelijk eens wat aan gedaan wordt. "Ik ben blij met het kordate optreden van de politie, top"
Bronnen te over:
http://www.google.nl/sear(...)tf-8&channel=suggest
quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:26 schreef hooibaal het volgende:
Een slachtveld nog wel. Toch wel halal hoop ik?
Klopt, echter mij valt in dit nieuws dus op dat het Marokkanen _onderling_ betreft !quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:33 schreef Ferdo het volgende:
Daarom is Zandvoort ook al langer een plek om lekker links te laten liggen. Die problemen spelen al enkele jaren.
Staat er ergens dat het altijd marokkanen zijn? alleen marokkanen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Allemaal incidenten die door racisten worden aangegrepen om Marokkanen in een kwaad daglicht te zetten. Carry on
ik geloof dat zijn sarcasme jou ontgaat...quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Staat er ergens dat het altijd marokkanen zijn? alleen marokkanen?
Nee.
In dit geval zijn de vechtenden van de 2 groepen, van in totaal 50 personen toevallig wel marokkanen, en zegt de politie dat ook. Er had ook kunnen staan jongeren uit katwijk, bulgaren uit rotterdam enz.
Tevens zetten deze groepen _zichzelf_ in de spotlight.....
Ook de foute, het per ongeluk voorschot van de tegenpartij tracht ik in hun goal te knallen hoor!quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:40 schreef zoalshetis het volgende:
ik geloof dat zijn sarcasme jou ontgaat...
Niksquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:48 schreef SpecialK het volgende:
Wat doen ze precies bij HALT?
(serieuze vraag niet een uitnodiging voor slechte one-liners)
H aatquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:48 schreef SpecialK het volgende:
http://www.halt.nl/quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:48 schreef SpecialK het volgende:
Vergrijzing onder de jongeren?quote:01-06-2011 - Ministerie van Veiligheid en Justitie
Aantal jeugdcriminelen gedaald
Het aantal minderjarige delinquenten is in 2010 - na een jarenlange stijging - gedaald. Dat blijkt uit het onderzoeksrapport 'Jeugdcriminaliteit in de periode 1996-2010' van het Wetenschappelijk Onderzoek- en Documentatiecentrum en het Centraal Bureau voor de Statistiek.
Propaganda, als het dat is, klinkt meestal goed als het om wc eend gaat, en van wc eend komt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:53 schreef SpecialK het volgende:
Sinds 2010 een nieuwe aanpak waarna recidiveren onder jongeren is gedaald
Klinkt niet superslecht
Begint me ook op te vallenquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Allemaal incidenten die door racisten worden aangegrepen om Marokkanen in een kwaad daglicht te zetten. Carry on
Valt je inmiddels ook op dat die incidentele " incidenten... " niet af en toe maar best erg vaak zijn? En dan ook gelijk 'goed', dus met voorbedachte raadde, langer dan een minuut durende, veel zinloos over-the-top geweld e.d.?quote:
"Het zijn de MAROKKANEN!"quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Begint me ook op te vallen![]()
Racisten![]()
Wilders![]()
Hitler![]()
PVV![]()
Ze komen bovendrijven op de sites van de grote kranten, dat zegt lang niet alles over het totaal aantal gevallen natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:05 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Valt je inmiddels ook op dat die incidentele " incidenten... " niet af en toe maar best erg vaak zijn? En dan ook gelijk 'goed', dus met voorbedachte raadde, langer dan een minuut durende, veel zinloos over-the-top geweld e.d.?
En meestal door de grootste groep opgepakten en tevens uit de grootste afkomst-groep der geïnterneerden gedaan worden?
Klopt, daarvoor verwijs ik je naar de CBS site's. Of misschien ken je een hoge ome bij politie / justitiequote:Op woensdag 6 juli 2011 12:06 schreef fruityloop het volgende:
Ze komen bovendrijven op de sites van de grote kranten, dat zegt lang niet alles over het totaal aantal gevallen natuurlijk.
Ik was sarcastisch.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:05 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Valt je inmiddels ook op dat die incidentele " incidenten... " niet af en toe maar best erg vaak zijn? En dan ook gelijk 'goed', dus met voorbedachte raadde, langer dan een minuut durende, veel zinloos over-the-top geweld e.d.?
En meestal door de grootste groep opgepakten en tevens uit de grootste afkomst-groep der geïnterneerden gedaan worden?
Daar moet je dan nog even aan werken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |