check dit dan:quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:13 schreef Specularium het volgende:
Tijd voor zwaar geschut :
[ afbeelding ]
Dat is toch de VOC mentaliteit? We hitsten de stammen in West Afrika tegen elkaar op, en kochten de gevangenen van de winnaars, om ze vervolgens door te verkopen als slaven. Nu alleen nog even een adresje vinden voor wat ongemotiveerd werkschuw tuig, en de cirkel is weer rond.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:13 schreef galtfactory het volgende:
Nou,goed Marokkanen die elkaar te lijf gaan en de Politie die als "Intermediair" optreedt.(grapje)
Wat is daar fout aan?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
valt wel mee. volgens mij moet jij nog even werken aan het herkennen van sarcasme. wellicht door wat langer op deze site te zijn en de pappenheimers te leren kennen.
Ik vond eerder dat jij je nogal liet kennen. Binnenkomen met de dooddoener van het jaar, kom op man.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Koossie doet weer eens aan bevestigingLaat je niet zo kennen
Volgens jou is er niets aan de hand he? incidentje?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vond eerder dat jij je nogal liet kennen. Binnenkomen met de dooddoener van het jaar, kom op man.
Ik heb 'm op een groep Marokkanen afgestuurd. En dat ging zo:quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:13 schreef Specularium het volgende:
Tijd voor zwaar geschut :
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:33 schreef Ferdo het volgende:
Daarom is Zandvoort ook al langer een plek om lekker links te laten liggen. Die problemen spelen al enkele jaren.
Het sesamstraat capuchon klootzakje is anders nergens te bekennen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:32 schreef Chooselife het volgende:
Ik heb 'm op een groep Marokkanen afgestuurd. En dat ging zo:
kerel daar hoef je toch niks voor te doen :S dat doen ze zelf tochquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Allemaal incidenten die door racisten worden aangegrepen om Marokkanen in een kwaad daglicht te zetten. Carry on
Dit bedoel ik dus.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Volgens jou is er niets aan de hand he? incidentje?
na zandvoort gaan ze net zo makkelijk naar bloemendaal. liever schoppen we ze voor eens en altijd terug naar de rifstranden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:17 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
De keren dat ik dit jaar op Bloemendaal was zag ik weinig Marokkanen. Ik zeg dus laat ze lekker op Zandvoort blijven, ik zit echt niet te wachten op dat gezeik als ik op het strand lig.
Dat is niet PC, sommigen zijn in NL geboren hoor! En dan ben je volgens menigeen hier ook direct een en al NLer in je doen en laten, telt de islam invloed amper mee e.d. !quote:
"Over 10 a 15 jaar zijn wij hier de baas" hoor je ze wel eens roepen. Tja, dat gaat dus in etappes.quote:met hun gekut het voor elkaar krijgen dat mensen bepaalde plekken niet meer bezoeken. zoals zwembaden en nu badplaatsen. je zult er maar uitbater zijn.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alle Marokannen het land uit!!!EINZ!!
[ afbeelding ]
quote:In Kampen (regio 8265) woonden op 1 januari 2010 14160 mensen, waarvan 1065 niet-westerse allochtonen (7.5%).
Schalkwijk is ook een wijk in Haarlem.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:49 schreef Gripper het volgende:
Maar WTF, Schalkwijk? Dat is zo'n lief dorpje tussen Houten en de Lek in, 3 huizen, 1 kerk en een tractordealer langs een lange straat. Wonen daar Marokkanen? En waarom gaan ze helemaal naar Zandvoort om te knokken?
Geen Marokkanen in Schalkwijk?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:34 schreef freako het volgende:
[..]
Schalkwijk is ook een wijk in Haarlem.
en het liefst onverdoofd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:26 schreef hooibaal het volgende:
Een slachtveld nog wel. Toch wel halal hoop ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |