SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Deze ken ik niet, ik ga luisteren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik wilde eigenlijk deze posten, gezien de discussie van net
Joah... Dat klopt wel ongeveer. Meteen daarna start ik de Lord of the Rings marathonquote:
Waarom denk je dat ik die er bij zet!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:05 schreef missbehavin het volgende:
Billen! Waarom zien we die hier nooit?
Inderdaad! Het ondergeschoven kindje.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:05 schreef missbehavin het volgende:
Heerlijk!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joah... Dat klopt wel ongeveer. Meteen daarna start ik de Lord of the Rings marathon
Jij post ze niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:05 schreef missbehavin het volgende:
Wat zijn de nieuwe regels eigenlijk, wb billen?quote:
Ze moeten lekker zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat zijn de nieuwe regels eigenlijk, wb billen?
Oh okequote:
Ik wil graag een keer een HP marathon doen. Ik heb ze allemaal, maar de tijd ontbreekt...quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heerlijk!
Ik ben weer begonnen bij deel 4 van Harry potter van de week. Deel 5 ook gekeken en wanneer ik tijd heb 6 en 7.1
Die mogen gewoon.... mits met string volgens mij....quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat zijn de nieuwe regels eigenlijk, wb billen?
Meteen mooie gelegenheid om die te showen als jouw billen er in zittenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:08 schreef L-E het volgende:
Uitverkoop bij Livera trouwens, gisteren twee nieuwe setjes gescoord.
waarom niet?quote:
nice! we kunnen dus weer!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:08 schreef L-E het volgende:
Nee, billen, schijntquote:
Kijk, die instelling zouden meer dames hier moeten hebben!quote:
Ik bij drie bij de Hunkemollerquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:08 schreef L-E het volgende:
Die ga ik waarschijnlijk ook doen. Dus die 7.1 mischien niet thuisquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil graag een keer een HP marathon doen. Ik heb ze allemaal, maar de tijd ontbreekt...
12 juli wel naar de nachtpremičre. Eerst deel 7.1 en daarna deel 7.2, ik heb er nu al zin in
ligt eraan.. ze moeten wel stevig zijn enzoquote:
Je bent toch geen lesbo he? *fronst*quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:12 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ligt eraan.. ze moeten wel stevig zijn enzo
Ja er was al vastgesteld dat ze lekker moeten zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:12 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ligt eraan.. ze moeten wel stevig zijn enzo
nee, maar dat wil niet zeggen dat ik vrouwelijk schoon niet kan waarderen. of herkennen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent toch geen lesbo he? *fronst*
Boeit dat? Zolang haar billen maar voorbij komenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent toch geen lesbo he? *fronst*
hebbe!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij praat heel geen poep! wat een top plan!
Ms fappen lesbische billen minder lekker?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Boeit dat? Zolang haar billen maar voorbij komen(mits lekker natuurlijk
Ik denk alleen dat ik het 3D niks ga vindenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die ga ik waarschijnlijk ook doen. Dus die 7.1 mischien niet thuis
weet niet wat jouw definitie van lekker is. mss hou je wel van poffertjesquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja er was al vastgesteld dat ze lekker moeten zijn
Ook dat ben ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij praat heel geen poep! wat een top plan!
Gelukkigquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:14 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
nee, maar dat wil niet zeggen dat ik vrouwelijk schoon niet kan waarderen. of herkennen.
Dan hebben wij er toch niks aan!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Boeit dat? Zolang haar billen maar voorbij komen(mits lekker natuurlijk
Ik zie de films en boek als losse projecten en ga niet vergelijken. Zo zijn film 3 en 4 al verpest.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat ik het 3D niks ga vinden
Maar, ik heb er zin inIk, mierenneuker als ik ben, zie in de trailer al dingen die niet overeenstemmen met het boek
haat aan 3dquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat ik het 3D niks ga vinden
Maar, ik heb er zin inIk, mierenneuker als ik ben, zie in de trailer al dingen die niet overeenstemmen met het boek
De billen van andere singles dames wel dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gelukkig
Nouja, dan wordt die vijver wel erg leeg hier straks
[..]
Dan hebben wij er toch niks aan!
Ik doe het onbewust.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zie de films en boek als losse projecten en ga niet vergelijken. Zo zijn film 3 en 4 al verpest.
hoezo? (x2)quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gelukkig
Nouja, dan wordt die vijver wel erg leeg hier straks
[..]
Dan hebben wij er toch niks aan!
Ja? Je mocht het niet drinken?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Genoeg gehad vandaag, van 16:00 tot 22:30 aan het bier gezeten.
+1quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet die billen! Dat lesbo, pikt ze alle vrouwen in!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De billen van andere singles dames wel dan?
3 was by far de slechtste. Daarom ook weer bij 4 begonnen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe het onbewust.Wel zonde ergens. Maar toch, de films blijf ik prachtig vinden. Behalve zes. Die vond ik echt de minste van allemaal.
hehe, als ik toch es lesbo wasquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet die billen! Dat lesbo, pikt ze alle vrouwen in!
Das wel weer zo!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet die billen! Dat lesbo, pikt ze alle vrouwen in!
Laten we elkaar geen mietje noemen he.. Pak er gewoon nog 1..quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, dus behalve de smaak van pis, had het ook de temperatuur van pis?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee. Het was wel lekker warm op het einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond drie juist wel accuraat. Dat is deel zes eigenlijk totaal niet. Weinig samenhang ook met deel zeven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
3 was by far de slechtste. Daarom ook weer bij 4 begonnen.
Je moet het echt los laten om van de films te genieten.
En 3d kan best tof zijn.
Goudse kaas, of 'kaas' a la Mata?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Laten we elkaar geen mietje noemen he.. Pak er gewoon nog 1..
Ik heb onze grote vriend korenwolf te pakkenen een blokje kaas
ja maar bij films als POTC en HP (en step up, heb ik helaas ondervonden) werkt het vooral verwarrend en vervagend.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
3 was by far de slechtste. Daarom ook weer bij 4 begonnen.
Je moet het echt los laten om van de films te genieten.
En 3d kan best tof zijn.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
billenLeuk hoor, vooral met andere bestandsnaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Avatar is de enige film die ik in 3D heb gezien, dat vond ik erg mooi. Maar geen ervaringen om het mee te vergelijken dus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:19 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ja maar bij films als POTC en HP (en step up, heb ik helaas ondervonden) werkt het vooral verwarrend en vervagend.
het enige wat je ziet is dan de ONDERTITELING op 3cm afstand. daar moet je dan doorheenkijken om vervolgens een wazig beeld van wat bedoeld is als 3d, maar eigenlijk vervaging is van de menselijke beweging, te zien..
bij animatiefilms is het wel (meer) een succes
lekkah! kaas met bierquote:
Ik vond Alice mooi in 3Dquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Avatar is de enige film die ik in 3D heb gezien, dat vond ik erg mooi. Maar geen ervaringen om het mee te vergelijken dus.
Bij Avatar vond ik het erg mooi. Verder ben ik het met miss-bakvis eens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Avatar is de enige film die ik in 3D heb gezien, dat vond ik erg mooi. Maar geen ervaringen om het mee te vergelijken dus.
GODVER KUTquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuk hoor, vooral met andere bestandsnaam
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij Avatar vond ik het erg mooi. Verder ben ik het met miss-bakvis eens.
Het is vooral vervelend bij snelle scenes. Hetzelfde bij Avatar in het begin als ze door het bos rennen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:19 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ja maar bij films als POTC en HP (en step up, heb ik helaas ondervonden) werkt het vooral verwarrend en vervagend.
het enige wat je ziet is dan de ONDERTITELING op 3cm afstand. daar moet je dan doorheenkijken om vervolgens een wazig beeld van wat bedoeld is als 3d, maar eigenlijk vervaging is van de menselijke beweging, te zien..
bij animatiefilms is het wel (meer) een succes
klopt. dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is vooral vervelend bij snelle scenes. Hetzelfde bij Avatar in het begin als ze door het bos rennen.
Ik vind jou mooi in 3D.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was best te behappen op tv.... alleen vond ik de film zelf maar zo-zo.....quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:22 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
edit: en avatar was zeker mooi! die zou weer minder zijn zonder 3ddaarom wil k m niet huren
Ja dat is nog irritant ja. Dus kan bij HP 7.2 ook vervelend zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
klopt. dat bedoel ik dusmaar dan minder duidelijk uitgelegd
Veredelde Pocahontas. Ik vond 'm heerlijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij was best te behappen op tv.... alleen vond ik de film zelf maar zo-zo.....
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind jou mooi in 3D.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje maar hoor
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pocahontas, maar dan andersquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij was best te behappen op tv.... alleen vond ik de film zelf maar zo-zo.....
wat Samzz dus zeiquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veredelde Pocahontas. Ik vond 'm heerlijk
Das naar voor der.. Zie bij bosjes lange relaties omvallen op het moment.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:24 schreef El_Matador het volgende:
Fokking hell. Zusje ineens single na 6,5 jaar. Woont bij mn ouders in de tuin nu.
Ja, wij ook. Maar dan ook alleen omdat er geen keuze wasquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja dat is nog irritant ja. Dus kan bij HP 7.2 ook vervelend zijn.
Maar ik kan hem thuis altijd nog zonder 3D kijken. Dus bios ga ik wel voor de 3d versie
Jeutjequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:24 schreef El_Matador het volgende:
Fokking hell. Zusje ineens single na 6,5 jaar. Woont bij mn ouders in de tuin nu.
Alice was geen Full 3Dquote:
me too... kga bijna zelf twijfelenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wij ook. Maar dan ook alleen omdat er geen keuze was
Oef, dat is kut.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:24 schreef El_Matador het volgende:
Ah, Alice is de enige die ik in 3D gezien heb.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alice was geen Full 3D
Alleen sommige stukjes en dan met name de efteling effectjes vond ik. Het makkelijke dingen zoals de kattekop op je af laten komen.
Bij Avatar kwam er echt diepgang in de film.
Niet echt. Zij heeft het uitgemaakt. Om de juiste reden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Das naar voor der.. Zie bij bosjes lange relaties omvallen op het moment.
Voor mijn ex-zwager wel.quote:
Wat heeft ze zaterdag avond te doen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet echt. Zij heeft het uitgemaakt. Om de juiste reden.
Ja. Haar beste vriendin ook net na 11,5 jaar relatie (ze is 29 ofzo).
Ik zat al te wachten. Het werd Snuit of Q.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat heeft ze zaterdag avond te doen?
Ik heb een trend gezetquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Broeders voor het leven!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten. Het werd Snuit of Q.
Vers vlees op de markt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niet eens van mij?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:27 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]nu werkt dat niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aasgieren FTW!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze is knettergek, keitov en lekker druk. Een soort mix van kloon en Kluts.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat heeft ze zaterdag avond te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze is knettergek, keitov en lekker druk. Een soort mix van kloon en Kluts.
En ze is op zoek naar een woning in Utrecht.Ze klinkt als een vrouwelijke Snuit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze is knettergek, keitov en lekker druk. Een soort mix van kloon en Kluts.
En ze is op zoek naar een woning in Utrecht.utrecht? te ver manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you want to fly,
You got to give up the shit that weighs you down.
[Toni Morrisson]
Ik denk dat Snuit zeker goed voor d'r zou zijn. Snuit vindt haar wellicht ook wel interessant. Dat is ze namelijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Snel mirror maaktquote:
bijna hetzelfde tochquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:29 schreef missbehavin het volgende:
Door het vorige topic lees ik elke keer Snuif ipv Snuit
Rivalquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef L-E het volgende:
Ik heb een zolder voor dr in Purmerend. Maar wie wil daar nu wonen.
Dat komt niet door dat topic.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:29 schreef missbehavin het volgende:
Door het vorige topic lees ik elke keer Snuif ipv Snuit
Jij hebt d'r ontmoet he?quote:
Daar zouden wij toch komen wonen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef L-E het volgende:
Wel dichtbij jouquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef L-E het volgende:
Nou, dan moeten wij maar eens een borrel drinken E_M.. Vind het wel belangrijk dat ik met de zwager goed door de deur kan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat Snuit zeker goed voor d'r zou zijn. Snuit vindt haar wellicht ook wel interessant. Dat is ze namelijk
Jij bent 20quote:
wat een gentlemen hier!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, dan moeten wij maar eens een borrel drinken E_M.. Vind het wel belangrijk dat ik met de zwager goed door de deur kan.
Molotov gegooid op zijn vervuiler?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ohja. Fietste vanmiddag nog langs zn huis.
en verveeld fokkerquote:
Ik vond dr heel leuk en relaxed overkomen, niet zo druk zoals je het nu zegt. Maar ze sliep dus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt d'r ontmoet he?
Ze heeft een traditie van gemaakt om op verjaardagen (en vooral haar eigen) in slaap te vallen.
Purmquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef L-E het volgende:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vond dr heel leuk en relaxed overkomen, niet zo druk zoals je het nu zegt. Maar ze sliep dus.
Dat lijkt me sowieso een erg goed plan. Ik combineer dat met een bezoekje aan mijn trotse zusje en mijn succesvolle maat B. die ook niet te lang geleden na 3,5 jaar vrijgezel is geworden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, dan moeten wij maar eens een borrel drinken E_M.. Vind het wel belangrijk dat ik met de zwager goed door de deur kan.
daar gaat mn quotequote:
Zus en B. geen leuk setje?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso een erg goed plan. Ik combineer dat met een bezoekje aan mijn trotse zusje en mijn succesvolle maat B. die ook niet te lang geleden na 3,5 jaar vrijgezel is geworden.
Wie niet hier?quote:
Ik ga bijna denken dat er veel singles zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso een erg goed plan. Ik combineer dat met een bezoekje aan mijn trotse zusje en mijn succesvolle maat B. die ook niet te lang geleden na 3,5 jaar vrijgezel is geworden.
Maat B? Is dat de slechte broer van baas B?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:
plan! nu? waar?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wie niet hier?
Als we interessante levens hadden gehad, stonden we nu wel stijf van de ketamine te bungeejumpen.
Maar ja.
Dat is het.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je wil gewoon niet dat ik bezet raak!wat lief!
'We hebben altijd snuitje nog"quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je wil gewoon niet dat ik bezet raak!wat lief!
Al enige tijd mijn mottoquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is het.
Eigenlijk moet iedereen gewoon single blijven, is dat iets?
Nee, dat is niets.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is het.
Neequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is het.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maat B? Is dat de slechte broer van baas B?
Ergens tussen ons in. Waar woon je?quote:
tilburgquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ergens tussen ons in. Waar woon je?
Nee, maar dan kijkt ze naar mij en denkt ze... "Zie, zo erg is het niet, Snuit heeft ook nog niemand"quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef missbehavin het volgende:
Maar L-E, voor altijd alleen is toch niet leuk?
Weer zo'n verre Brabo..... kunnen nieuwe Singles dames niet eens wat dichterbij wonenquote:
wie zegt dat je als single alleen moet zijn?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef missbehavin het volgende:
Dat blijft toch ook niet eeuwig werken?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, maar dan kijkt ze naar mij en denkt ze... "Zie, zo erg is het niet, Snuit heeft ook nog niemand"
Dat moet je mij echt niet vragen. Ik vind alleen zijn zo verschrikkelijk heerlijk, je hebt geen idee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef missbehavin het volgende:
Weert!quote:
ik heb ovquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weer zo'n verre Brabo..... kunnen nieuwe Singles dames niet eens wat dichterbij wonen![]()
+1quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat moet je mij echt niet vragen. Ik vind alleen zijn zo verschrikkelijk heerlijk, je hebt geen idee.
Oh we mogen wel scharrelen van L-E?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
wie zegt dat je als single alleen moet zijn?
jij roept net dat je toch nooit meer een relatie wiltquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weer zo'n verre Brabo..... kunnen nieuwe Singles dames niet eens wat dichterbij wonen![]()
Brabo'squote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, maar keiharde neukseks is niks mis meequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij roept net dat je toch nooit meer een relatie wilt
Ja joh, neuk er een end op los!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh we mogen wel scharrelen van L-E?
Hallo muurquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat moet je mij echt niet vragen. Ik vind alleen zijn zo verschrikkelijk heerlijk, je hebt geen idee.
wie weet. ooit op een dag..quote:
quote:
niet fokke met brabant jongequote:
Oh ben jij d'r zo een.....quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Pff, ik heb allemaal dode mensen met wie ik praat hoor.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja hoi, bier op. Snuit zijn lichtje gaat uit!
Fijne avond nog poppedopjes!
Gezelligquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:38 schreef L-E het volgende:
[..]
slaap lekker snuitjequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Daag Snuit!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
oh en je stemmetjes? zijn die niet meer goed genoeg?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:38 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:
Daar komt inderdaad wel erg lekker gebak vandaanquote:
Mijn stemmetjes zeggen dat het nog steeds goed met mij gaat.....quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:40 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
oh en je stemmetjes? zijn die niet meer goed genoeg?
Die heb ik alquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:40 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
oh en je stemmetjes? zijn die niet meer goed genoeg?
Nou, ik zie ze niet. Maar ik mag hopen dat ze er zijn, anders vertel ik al die verhalen in het niets.quote:
gelukkig maarquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mijn stemmetjes zeggen dat het nog steeds goed met mij gaat.....
Och, je komt er toch nooit achter. Lekker blijven pratenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, ik zie ze niet. Maar ik mag hopen dat ze er zijn, anders vertel ik al die verhalen in het niets.
Derek Ogilvy een keer uitnodigen....quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, ik zie ze niet. Maar ik mag hopen dat ze er zijn, anders vertel ik al die verhalen in het niets.
Neem een real dollquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
oeh nu heb ik zin in gebakquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar komt inderdaad wel erg lekker gebak vandaan
Nederland is voor mij de Randstad + Brabant. De rest vind ik gewoon minder.quote:
Die is nog enger dan al die doden bij elkaar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Derek Ogilvy een keer uitnodigen....
ik moest lachenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was na een hap al verzot op de Brabantse Broederquote:
hmm... stop, gekkiequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was na een hap al verzot op de Brabantse Broeder
Bossche bol toch?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was na een hap al verzot op de Brabantse Broeder
Model Q met spieren!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben altijd erg skeptisch met dat soort dingen..... maar kennissen van mij waren een keer in zijn programma.... En tenzij hij van te voren is ingelicht (wat hij dus niet is) wist ie verdomd veel details .....quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Die is nog enger dan al die doden bij elkaar.
Nee, nee! Brabantse Broeder, die zijn veel lekkerderquote:
een broeder is ook iets eetbaars hoorquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, nee! Brabantse Broeder, die zijn veel lekkerder
Ja weet ik veel, ik kom niet uit brabantquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:44 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
een broeder is ook iets eetbaars hoor
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Ja weet ik veel, ik kom niet uit brabant
Ik ben wel eens naar zijn theatershow geweest. Erg indrukwekkend inderdaad.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben altijd erg skeptisch met dat soort dingen..... maar kennissen van mij waren een keer in zijn programma.... En tenzij hij van te voren is ingelicht (wat hij dus niet is) wist ie verdomd veel details .....
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Model Q met spieren!
[ afbeelding ]
Angel!
[ afbeelding ]
wat een hunk![]()
Of Peu de oude wanker! Hoef je het zelf niet te doen
[ afbeelding ]
bek houwe danquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Ja weet ik veel, ik kom niet uit brabant
Ik weet niet eens of ik dat wel wil wetenquote:
Niet te bijdehand he newbiequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:46 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
bek houwe dan
nee grapje, je moet n broeder es proeven
ik oook.. hebbe hebbequote:
Inderdaad..... klinkt meer iets voor Ang3l......quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik dat wel wil weten
[..]
Niet te bijdehand he newbie
Dat klinkt wel heel fout
quote:
Het komt door Brabantquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:47 schreef STING het volgende:
[..]
Oh gosh, ze heeft het weer over Broeders
Ja, daarom zeg ik, je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt wel heel fout
Een broeder?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het komt door Brabant
[..]
Ja, daarom zeg ik, je weet niet wat je mist
Oh, dat ziet er eigenlijk wel lekker uitquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is 't een soort kruising tussen een gevulde koek en een krentenbol?
Dat zou je zeggen... Maar die smaakquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is 't een soort kruising tussen een gevulde koek en een krentenbol?
Ik werkte als bakker en maakte Zeeuwse bolussen. Toen had ik een vriendin die Bakker van haar achternaam heette en uit Zeeland kwam.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:45 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, het kan nooit slechter zijn dan een Zeeuwse Bolus.....
Wat een foute naam... maar ja, het lijkt er ook wel verdacht veel op
sorryquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt wel heel fout
Nee, eigenlijk niksquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:49 schreef S95Sedan het volgende:
Even lurken enzo, kijken of ik die herrie van spezza mee kan spelen
[..]
Een broeder?
ik hou wel van zachte binnenstenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen... Maar die smaakEcht, ik heb nog nooit zoiets geproefd. Het binnenste is heel zacht.
Soort Kinder reep?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen... Maar die smaakEcht, ik heb nog nooit zoiets geproefd. Het binnenste is heel zacht.
Als je Stockholm Syndrome van Muse kan spelen... dan wil ik dat best eens horen.....quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een broeder?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Brave newbie![]()
[..]
Ah omgekeerde psychologie, jij sluw mens!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:50 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ik hou wel van zachte binnensten
Wat?quote:
Kunnen ze het ook opsturen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Wat?
Proef het maar gewoon eensTe koop in Udenhout of Oisterwijk. Dacht ik.
Neem 't maar mee, jij bent elke dag in dat oord.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Wat?
Proef het maar gewoon eensTe koop in Udenhout of Oisterwijk. Dacht ik.
nee: ons, gezellige brabandersquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een broeder?
Murcof reeds beluisterd?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je Stockholm Syndrome van Muse kan spelen... dan wil ik dat best eens horen.....
Damn, wat kan die Matt Bellamy spelen zeg.... en het ziet er zo makkelijk uit bij hem
Jij was bakker?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik werkte als bakker en maakte Zeeuwse bolussen. Toen had ik een vriendin die Bakker van haar achternaam heette en uit Zeeland kwam.
ja, bel de broederkoerierquote:
Vast welquote:
Oh, dat is goed! Als ik eraan denk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Neem 't maar mee, jij bent elke dag in dat oord.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Brave newbie![]()
[..]
Ah omgekeerde psychologie, jij sluw mens!
8 jaar lang. Langer dan ik geoloog ben.quote:
zeker, en hij is goed!quote:
oepsquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg, jij ging toch braaf doen newbie
Dat klinkt wel nice.....quote:
Martes!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel nice.....![]()
Nog een album aan te raden om mee te beginnen?
Niet achter je gezocht. Ik kom uit een bakkersfamiliequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
8 jaar lang. Langer dan ik geoloog ben.
[sheldon cooper mode]quote:
Niet een van hun moeilijkste nummers, zal eens een poging doen zoquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je Stockholm Syndrome van Muse kan spelen... dan wil ik dat best eens horen.....
Damn, wat kan die Matt Bellamy spelen zeg.... en het ziet er zo makkelijk uit bij hem
Ja jij jaquote:
Ja ik heb je wel doorquote:
bakkersquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet achter je gezocht. Ik kom uit een bakkersfamilieTwee broers als bakker, waarvan de een inmiddels brigadier bij de politie is, maar goed.
Lekker elke morgen vers broodquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:55 schreef Samzz het volgende:
Ik woon praktisch naast de beste bakker van Nederland. Dat is ook niet altijd even handig
Klopt het dat veel politiemensen niet "verder" willen gaan dan brigadier omdat hiermee (ik geloof dat je dan inspecteur wordt?) hun verantwoordelijkheden toenemen en ook dat ze dan uit bed gebeld kunnen worden enzo?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet achter je gezocht. Ik kom uit een bakkersfamilieTwee broers als bakker, waarvan de een inmiddels brigadier bij de politie is, maar goed.
Ondanks dat mijn gitaarleraar altijd zei dat ik talent had, vrees ik toch dat ik het gen niet heb...quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet een van hun moeilijkste nummers, zal eens een poging doen zo
[..]
Weet ik niet. Waarom is brigadier doorgestreept?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klopt het dat veel politiemensen niet "verder" willen gaan dan brigadier omdat hiermee (ik geloof dat je dan inspecteur wordt?) hun verantwoordelijkheden toenemen en ook dat ze dan uit bed gebeld kunnen worden enzo?
sheldonquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[sheldon cooper mode]
Nee... je staat nu op 2 strikes... dus je mag nog 1 fout maken[/sheldon cooper mode]
Nou, het zijn meer de heerlijke gebakjesquote:
Cool!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Omdat het tijd is om te gaan slapen denk ik. Ik wilde dat woord in vet zetten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Weet ik niet. Waarom is brigadier doorgestreept?
Hehe, ok.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat het tijd is om te gaan slapen denk ik. Ik wilde dat woord in vet zetten.
sleep is a bitchquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een eigengemaakt ham-kaas croissantje warm uit je "eigen" oven 's ochtends, focaccia's dikbelegd, man ik me goed "vol" gevreten...quote:
rondom die laatsten is een hele serie gevormdquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cool!
Het is supergaaf dankbaar en fysiek werk. Je maakt iets, samen. En dat probeer je zo goed mogelijk te maken om te verkopen. Mooi ambacht.
De sfeer was geniaal, heb zo'n vette lol gehad. Was beter dan mijn schooltijd. Tussen nerds, kakkers en alto's. En allemaal intellectueeltjes
Mijn ene broer is banketbakker, mooi vak. Maakte als kind ook altijd mijn verjaardagstaart (mijn broers waren al in de puberteit toen ik geboren werd, groot leeftijdverschil) en trots dat ik dan wasquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cool!
Het is supergaaf dankbaar en fysiek werk. Je maakt iets, samen. En dat probeer je zo goed mogelijk te maken om te verkopen. Mooi ambacht.
De sfeer was geniaal, heb zo'n vette lol gehad. Was beter dan mijn schooltijd. Tussen nerds, kakkers en alto's. En allemaal intellectueeltjes
oeh ik moet morgen ook weer beginnen met sporten..quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een eigengemaakt ham-kaas croissantje warm uit je "eigen" oven 's ochtends, focaccia's dikbelegd, man ik me goed "vol" gevreten...
Maar gratis (nee; betaald!) fitness
Oh, ja, ik weet dat nog wel. In de pauze om half tien 4 saucijzenbroodjes etenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een eigengemaakt ham-kaas croissantje warm uit je "eigen" oven 's ochtends, focaccia's dikbelegd, man ik me goed "vol" gevreten...
Maar gratis (nee; betaald!) fitness
Dan mag je wel opschieten jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:59 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
oeh ik moet morgen ook weer beginnen met sporten..
summer's coming![]()
Nog een 2e aanrader? (hoeft niet per se van murcof te zijn)quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij de winkel zit ook een goede bakker, vraag me nu af waarom ik daar eigenlijk nooit naartoe gaquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het zijn meer de heerlijke gebakjesDe aardbeienslof is echt hemels
Al heel lang niet meer gehad, helaas
Ben je een beetje laat mee danquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:59 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
summer's coming![]()
Vladislav Delay - Anima.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nog een 2e aanrader? (hoeft niet per se van murcof te zijn)
* Spezza19 bestelt graag cd's in bulk ipv 1 losse
Nooit te laat om te lerenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ondanks dat mijn gitaarleraar altijd zei dat ik talent had, vrees ik toch dat ik het gen niet heb...
Maar misschien moet ik gewoon eens gaan rossen op een elektrische gitaar
Mooi! Leuk is dat, gebak maken. Ben ik geen ster in.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn ene broer is banketbakker, mooi vak. Maakte als kind ook altijd mijn verjaardagstaart (mijn broers waren al in de puberteit toen ik geboren werd, groot leeftijdverschil) en trots dat ik dan was
Waarom ben je dan geoloog geworden?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:59 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
summer's coming![]()
Ik had wel een keer in een gitaarwinkel Theme from Godfather intro gespeeld, voordat ik uberhaupt ooit een les gehad had....quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nooit te laat om te leren
Alleen een beetje laat op de klok nu
Slaap zacht!quote:
hihi i know, en ik doe vrolijk mee hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Inderdaad, we hebben al tig bikinidagen gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |