Jeutjequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:24 schreef El_Matador het volgende:
Fokking hell. Zusje ineens single na 6,5 jaar. Woont bij mn ouders in de tuin nu.
Alice was geen Full 3Dquote:
me too... kga bijna zelf twijfelenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wij ook. Maar dan ook alleen omdat er geen keuze was
Oef, dat is kut.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:24 schreef El_Matador het volgende:
Fokking hell. Zusje ineens single na 6,5 jaar. Woont bij mn ouders in de tuin nu.
Ah, Alice is de enige die ik in 3D gezien heb.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alice was geen Full 3D
Alleen sommige stukjes en dan met name de efteling effectjes vond ik. Het makkelijke dingen zoals de kattekop op je af laten komen.
Bij Avatar kwam er echt diepgang in de film.
Niet echt. Zij heeft het uitgemaakt. Om de juiste reden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Das naar voor der.. Zie bij bosjes lange relaties omvallen op het moment.
Voor mijn ex-zwager wel.quote:
Wat heeft ze zaterdag avond te doen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet echt. Zij heeft het uitgemaakt. Om de juiste reden.
Ja. Haar beste vriendin ook net na 11,5 jaar relatie (ze is 29 ofzo).
Ik zat al te wachten. Het werd Snuit of Q.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat heeft ze zaterdag avond te doen?
Ik heb een trend gezetquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Broeders voor het leven!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten. Het werd Snuit of Q.
Vers vlees op de markt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niet eens van mij?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:27 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]nu werkt dat niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aasgieren FTW!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze is knettergek, keitov en lekker druk. Een soort mix van kloon en Kluts.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat heeft ze zaterdag avond te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze is knettergek, keitov en lekker druk. Een soort mix van kloon en Kluts.
En ze is op zoek naar een woning in Utrecht.Ze klinkt als een vrouwelijke Snuit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze is knettergek, keitov en lekker druk. Een soort mix van kloon en Kluts.
En ze is op zoek naar een woning in Utrecht.utrecht? te ver manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you want to fly,
You got to give up the shit that weighs you down.
[Toni Morrisson]
Ik denk dat Snuit zeker goed voor d'r zou zijn. Snuit vindt haar wellicht ook wel interessant. Dat is ze namelijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Snel mirror maaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bijna hetzelfde tochquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:29 schreef missbehavin het volgende:
Door het vorige topic lees ik elke keer Snuif ipv Snuit
Rivalquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef L-E het volgende:
Ik heb een zolder voor dr in Purmerend. Maar wie wil daar nu wonen.
Dat komt niet door dat topic.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:29 schreef missbehavin het volgende:
Door het vorige topic lees ik elke keer Snuif ipv Snuit
Jij hebt d'r ontmoet he?quote:
Daar zouden wij toch komen wonen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef L-E het volgende:
Wel dichtbij jouquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef L-E het volgende:
Nou, dan moeten wij maar eens een borrel drinken E_M.. Vind het wel belangrijk dat ik met de zwager goed door de deur kan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat Snuit zeker goed voor d'r zou zijn. Snuit vindt haar wellicht ook wel interessant. Dat is ze namelijk
Jij bent 20quote:
wat een gentlemen hier!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, dan moeten wij maar eens een borrel drinken E_M.. Vind het wel belangrijk dat ik met de zwager goed door de deur kan.
Molotov gegooid op zijn vervuiler?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ohja. Fietste vanmiddag nog langs zn huis.
en verveeld fokkerquote:
Ik vond dr heel leuk en relaxed overkomen, niet zo druk zoals je het nu zegt. Maar ze sliep dus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt d'r ontmoet he?
Ze heeft een traditie van gemaakt om op verjaardagen (en vooral haar eigen) in slaap te vallen.
Purmquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef L-E het volgende:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vond dr heel leuk en relaxed overkomen, niet zo druk zoals je het nu zegt. Maar ze sliep dus.
Dat lijkt me sowieso een erg goed plan. Ik combineer dat met een bezoekje aan mijn trotse zusje en mijn succesvolle maat B. die ook niet te lang geleden na 3,5 jaar vrijgezel is geworden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, dan moeten wij maar eens een borrel drinken E_M.. Vind het wel belangrijk dat ik met de zwager goed door de deur kan.
daar gaat mn quotequote:
Zus en B. geen leuk setje?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso een erg goed plan. Ik combineer dat met een bezoekje aan mijn trotse zusje en mijn succesvolle maat B. die ook niet te lang geleden na 3,5 jaar vrijgezel is geworden.
Wie niet hier?quote:
Ik ga bijna denken dat er veel singles zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso een erg goed plan. Ik combineer dat met een bezoekje aan mijn trotse zusje en mijn succesvolle maat B. die ook niet te lang geleden na 3,5 jaar vrijgezel is geworden.
Maat B? Is dat de slechte broer van baas B?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:
plan! nu? waar?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wie niet hier?
Als we interessante levens hadden gehad, stonden we nu wel stijf van de ketamine te bungeejumpen.
Maar ja.
Dat is het.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je wil gewoon niet dat ik bezet raak!wat lief!
'We hebben altijd snuitje nog"quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je wil gewoon niet dat ik bezet raak!wat lief!
Al enige tijd mijn mottoquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is het.
Eigenlijk moet iedereen gewoon single blijven, is dat iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |