quote:
plan! nu? waar?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wie niet hier?
Als we interessante levens hadden gehad, stonden we nu wel stijf van de ketamine te bungeejumpen.
Maar ja.
Dat is het.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je wil gewoon niet dat ik bezet raak!wat lief!
'We hebben altijd snuitje nog"quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je wil gewoon niet dat ik bezet raak!wat lief!
Al enige tijd mijn mottoquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is het.
Eigenlijk moet iedereen gewoon single blijven, is dat iets?
Nee, dat is niets.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is het.
Neequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is het.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maat B? Is dat de slechte broer van baas B?
Ergens tussen ons in. Waar woon je?quote:
tilburgquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ergens tussen ons in. Waar woon je?
Nee, maar dan kijkt ze naar mij en denkt ze... "Zie, zo erg is het niet, Snuit heeft ook nog niemand"quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef missbehavin het volgende:
Maar L-E, voor altijd alleen is toch niet leuk?
Weer zo'n verre Brabo..... kunnen nieuwe Singles dames niet eens wat dichterbij wonenquote:
wie zegt dat je als single alleen moet zijn?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef missbehavin het volgende:
Dat blijft toch ook niet eeuwig werken?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, maar dan kijkt ze naar mij en denkt ze... "Zie, zo erg is het niet, Snuit heeft ook nog niemand"
Dat moet je mij echt niet vragen. Ik vind alleen zijn zo verschrikkelijk heerlijk, je hebt geen idee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef missbehavin het volgende:
Weert!quote:
ik heb ovquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weer zo'n verre Brabo..... kunnen nieuwe Singles dames niet eens wat dichterbij wonen![]()
+1quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat moet je mij echt niet vragen. Ik vind alleen zijn zo verschrikkelijk heerlijk, je hebt geen idee.
Oh we mogen wel scharrelen van L-E?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
wie zegt dat je als single alleen moet zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |