nee: ons, gezellige brabandersquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:49 schreef S95Sedan het volgende:
Even lurken enzo, kijken of ik die herrie van spezza mee kan spelen
[..]
Een broeder?
Murcof reeds beluisterd?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je Stockholm Syndrome van Muse kan spelen... dan wil ik dat best eens horen.....
Damn, wat kan die Matt Bellamy spelen zeg.... en het ziet er zo makkelijk uit bij hem
Jij was bakker?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik werkte als bakker en maakte Zeeuwse bolussen. Toen had ik een vriendin die Bakker van haar achternaam heette en uit Zeeland kwam.
ja, bel de broederkoerierquote:
Vast welquote:
Oh, dat is goed! Als ik eraan denk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Neem 't maar mee, jij bent elke dag in dat oord.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Brave newbie![]()
[..]
Ah omgekeerde psychologie, jij sluw mens!
8 jaar lang. Langer dan ik geoloog ben.quote:
zeker, en hij is goed!quote:
oepsquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg, jij ging toch braaf doen newbie
Dat klinkt wel nice.....quote:
Martes!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel nice.....![]()
Nog een album aan te raden om mee te beginnen?
Niet achter je gezocht. Ik kom uit een bakkersfamiliequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
8 jaar lang. Langer dan ik geoloog ben.
[sheldon cooper mode]quote:
Niet een van hun moeilijkste nummers, zal eens een poging doen zoquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je Stockholm Syndrome van Muse kan spelen... dan wil ik dat best eens horen.....
Damn, wat kan die Matt Bellamy spelen zeg.... en het ziet er zo makkelijk uit bij hem
Ja jij jaquote:
Ja ik heb je wel doorquote:
bakkersquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet achter je gezocht. Ik kom uit een bakkersfamilieTwee broers als bakker, waarvan de een inmiddels brigadier bij de politie is, maar goed.
Lekker elke morgen vers broodquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:55 schreef Samzz het volgende:
Ik woon praktisch naast de beste bakker van Nederland. Dat is ook niet altijd even handig
Klopt het dat veel politiemensen niet "verder" willen gaan dan brigadier omdat hiermee (ik geloof dat je dan inspecteur wordt?) hun verantwoordelijkheden toenemen en ook dat ze dan uit bed gebeld kunnen worden enzo?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet achter je gezocht. Ik kom uit een bakkersfamilieTwee broers als bakker, waarvan de een inmiddels brigadier bij de politie is, maar goed.
Ondanks dat mijn gitaarleraar altijd zei dat ik talent had, vrees ik toch dat ik het gen niet heb...quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet een van hun moeilijkste nummers, zal eens een poging doen zo
[..]
Weet ik niet. Waarom is brigadier doorgestreept?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klopt het dat veel politiemensen niet "verder" willen gaan dan brigadier omdat hiermee (ik geloof dat je dan inspecteur wordt?) hun verantwoordelijkheden toenemen en ook dat ze dan uit bed gebeld kunnen worden enzo?
sheldonquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[sheldon cooper mode]
Nee... je staat nu op 2 strikes... dus je mag nog 1 fout maken[/sheldon cooper mode]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |