Die heb ik alquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:40 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
oh en je stemmetjes? zijn die niet meer goed genoeg?
Nou, ik zie ze niet. Maar ik mag hopen dat ze er zijn, anders vertel ik al die verhalen in het niets.quote:
gelukkig maarquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mijn stemmetjes zeggen dat het nog steeds goed met mij gaat.....
Och, je komt er toch nooit achter. Lekker blijven pratenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, ik zie ze niet. Maar ik mag hopen dat ze er zijn, anders vertel ik al die verhalen in het niets.
Derek Ogilvy een keer uitnodigen....quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, ik zie ze niet. Maar ik mag hopen dat ze er zijn, anders vertel ik al die verhalen in het niets.
Neem een real dollquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
oeh nu heb ik zin in gebakquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar komt inderdaad wel erg lekker gebak vandaan
Nederland is voor mij de Randstad + Brabant. De rest vind ik gewoon minder.quote:
Die is nog enger dan al die doden bij elkaar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Derek Ogilvy een keer uitnodigen....
ik moest lachenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was na een hap al verzot op de Brabantse Broederquote:
hmm... stop, gekkiequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was na een hap al verzot op de Brabantse Broeder
Bossche bol toch?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was na een hap al verzot op de Brabantse Broeder
Model Q met spieren!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben altijd erg skeptisch met dat soort dingen..... maar kennissen van mij waren een keer in zijn programma.... En tenzij hij van te voren is ingelicht (wat hij dus niet is) wist ie verdomd veel details .....quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Die is nog enger dan al die doden bij elkaar.
Nee, nee! Brabantse Broeder, die zijn veel lekkerderquote:
een broeder is ook iets eetbaars hoorquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, nee! Brabantse Broeder, die zijn veel lekkerder
Ja weet ik veel, ik kom niet uit brabantquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:44 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
een broeder is ook iets eetbaars hoor
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Ja weet ik veel, ik kom niet uit brabant
Ik ben wel eens naar zijn theatershow geweest. Erg indrukwekkend inderdaad.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben altijd erg skeptisch met dat soort dingen..... maar kennissen van mij waren een keer in zijn programma.... En tenzij hij van te voren is ingelicht (wat hij dus niet is) wist ie verdomd veel details .....
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Model Q met spieren!
[ afbeelding ]
Angel!
[ afbeelding ]
wat een hunk![]()
Of Peu de oude wanker! Hoef je het zelf niet te doen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |