SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Deze ken ik niet, ik ga luisteren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik wilde eigenlijk deze posten, gezien de discussie van net
Joah... Dat klopt wel ongeveer. Meteen daarna start ik de Lord of the Rings marathonquote:
Waarom denk je dat ik die er bij zet!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:05 schreef missbehavin het volgende:
Billen! Waarom zien we die hier nooit?
Inderdaad! Het ondergeschoven kindje.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:05 schreef missbehavin het volgende:
Heerlijk!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joah... Dat klopt wel ongeveer. Meteen daarna start ik de Lord of the Rings marathon
Jij post ze niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:05 schreef missbehavin het volgende:
Wat zijn de nieuwe regels eigenlijk, wb billen?quote:
Ze moeten lekker zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat zijn de nieuwe regels eigenlijk, wb billen?
Oh okequote:
Ik wil graag een keer een HP marathon doen. Ik heb ze allemaal, maar de tijd ontbreekt...quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heerlijk!
Ik ben weer begonnen bij deel 4 van Harry potter van de week. Deel 5 ook gekeken en wanneer ik tijd heb 6 en 7.1
Die mogen gewoon.... mits met string volgens mij....quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat zijn de nieuwe regels eigenlijk, wb billen?
Meteen mooie gelegenheid om die te showen als jouw billen er in zittenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:08 schreef L-E het volgende:
Uitverkoop bij Livera trouwens, gisteren twee nieuwe setjes gescoord.
waarom niet?quote:
nice! we kunnen dus weer!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:08 schreef L-E het volgende:
Nee, billen, schijntquote:
Kijk, die instelling zouden meer dames hier moeten hebben!quote:
Ik bij drie bij de Hunkemollerquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:08 schreef L-E het volgende:
Die ga ik waarschijnlijk ook doen. Dus die 7.1 mischien niet thuisquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil graag een keer een HP marathon doen. Ik heb ze allemaal, maar de tijd ontbreekt...
12 juli wel naar de nachtpremičre. Eerst deel 7.1 en daarna deel 7.2, ik heb er nu al zin in
ligt eraan.. ze moeten wel stevig zijn enzoquote:
Je bent toch geen lesbo he? *fronst*quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:12 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ligt eraan.. ze moeten wel stevig zijn enzo
Ja er was al vastgesteld dat ze lekker moeten zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:12 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ligt eraan.. ze moeten wel stevig zijn enzo
nee, maar dat wil niet zeggen dat ik vrouwelijk schoon niet kan waarderen. of herkennen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent toch geen lesbo he? *fronst*
Boeit dat? Zolang haar billen maar voorbij komenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent toch geen lesbo he? *fronst*
hebbe!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij praat heel geen poep! wat een top plan!
Ms fappen lesbische billen minder lekker?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Boeit dat? Zolang haar billen maar voorbij komen(mits lekker natuurlijk
Ik denk alleen dat ik het 3D niks ga vindenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die ga ik waarschijnlijk ook doen. Dus die 7.1 mischien niet thuis
weet niet wat jouw definitie van lekker is. mss hou je wel van poffertjesquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja er was al vastgesteld dat ze lekker moeten zijn
Ook dat ben ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij praat heel geen poep! wat een top plan!
Gelukkigquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:14 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
nee, maar dat wil niet zeggen dat ik vrouwelijk schoon niet kan waarderen. of herkennen.
Dan hebben wij er toch niks aan!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Boeit dat? Zolang haar billen maar voorbij komen(mits lekker natuurlijk
Ik zie de films en boek als losse projecten en ga niet vergelijken. Zo zijn film 3 en 4 al verpest.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat ik het 3D niks ga vinden
Maar, ik heb er zin inIk, mierenneuker als ik ben, zie in de trailer al dingen die niet overeenstemmen met het boek
haat aan 3dquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat ik het 3D niks ga vinden
Maar, ik heb er zin inIk, mierenneuker als ik ben, zie in de trailer al dingen die niet overeenstemmen met het boek
De billen van andere singles dames wel dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gelukkig
Nouja, dan wordt die vijver wel erg leeg hier straks
[..]
Dan hebben wij er toch niks aan!
Ik doe het onbewust.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zie de films en boek als losse projecten en ga niet vergelijken. Zo zijn film 3 en 4 al verpest.
hoezo? (x2)quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gelukkig
Nouja, dan wordt die vijver wel erg leeg hier straks
[..]
Dan hebben wij er toch niks aan!
Ja? Je mocht het niet drinken?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Genoeg gehad vandaag, van 16:00 tot 22:30 aan het bier gezeten.
+1quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet die billen! Dat lesbo, pikt ze alle vrouwen in!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De billen van andere singles dames wel dan?
3 was by far de slechtste. Daarom ook weer bij 4 begonnen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe het onbewust.Wel zonde ergens. Maar toch, de films blijf ik prachtig vinden. Behalve zes. Die vond ik echt de minste van allemaal.
hehe, als ik toch es lesbo wasquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet die billen! Dat lesbo, pikt ze alle vrouwen in!
Das wel weer zo!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet die billen! Dat lesbo, pikt ze alle vrouwen in!
Laten we elkaar geen mietje noemen he.. Pak er gewoon nog 1..quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, dus behalve de smaak van pis, had het ook de temperatuur van pis?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee. Het was wel lekker warm op het einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond drie juist wel accuraat. Dat is deel zes eigenlijk totaal niet. Weinig samenhang ook met deel zeven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
3 was by far de slechtste. Daarom ook weer bij 4 begonnen.
Je moet het echt los laten om van de films te genieten.
En 3d kan best tof zijn.
Goudse kaas, of 'kaas' a la Mata?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Laten we elkaar geen mietje noemen he.. Pak er gewoon nog 1..
Ik heb onze grote vriend korenwolf te pakkenen een blokje kaas
ja maar bij films als POTC en HP (en step up, heb ik helaas ondervonden) werkt het vooral verwarrend en vervagend.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
3 was by far de slechtste. Daarom ook weer bij 4 begonnen.
Je moet het echt los laten om van de films te genieten.
En 3d kan best tof zijn.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
billenLeuk hoor, vooral met andere bestandsnaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Avatar is de enige film die ik in 3D heb gezien, dat vond ik erg mooi. Maar geen ervaringen om het mee te vergelijken dus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:19 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ja maar bij films als POTC en HP (en step up, heb ik helaas ondervonden) werkt het vooral verwarrend en vervagend.
het enige wat je ziet is dan de ONDERTITELING op 3cm afstand. daar moet je dan doorheenkijken om vervolgens een wazig beeld van wat bedoeld is als 3d, maar eigenlijk vervaging is van de menselijke beweging, te zien..
bij animatiefilms is het wel (meer) een succes
lekkah! kaas met bierquote:
Ik vond Alice mooi in 3Dquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Avatar is de enige film die ik in 3D heb gezien, dat vond ik erg mooi. Maar geen ervaringen om het mee te vergelijken dus.
Bij Avatar vond ik het erg mooi. Verder ben ik het met miss-bakvis eens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Avatar is de enige film die ik in 3D heb gezien, dat vond ik erg mooi. Maar geen ervaringen om het mee te vergelijken dus.
GODVER KUTquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuk hoor, vooral met andere bestandsnaam
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij Avatar vond ik het erg mooi. Verder ben ik het met miss-bakvis eens.
Het is vooral vervelend bij snelle scenes. Hetzelfde bij Avatar in het begin als ze door het bos rennen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:19 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ja maar bij films als POTC en HP (en step up, heb ik helaas ondervonden) werkt het vooral verwarrend en vervagend.
het enige wat je ziet is dan de ONDERTITELING op 3cm afstand. daar moet je dan doorheenkijken om vervolgens een wazig beeld van wat bedoeld is als 3d, maar eigenlijk vervaging is van de menselijke beweging, te zien..
bij animatiefilms is het wel (meer) een succes
klopt. dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is vooral vervelend bij snelle scenes. Hetzelfde bij Avatar in het begin als ze door het bos rennen.
Ik vind jou mooi in 3D.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was best te behappen op tv.... alleen vond ik de film zelf maar zo-zo.....quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:22 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
edit: en avatar was zeker mooi! die zou weer minder zijn zonder 3ddaarom wil k m niet huren
Ja dat is nog irritant ja. Dus kan bij HP 7.2 ook vervelend zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
klopt. dat bedoel ik dusmaar dan minder duidelijk uitgelegd
Veredelde Pocahontas. Ik vond 'm heerlijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij was best te behappen op tv.... alleen vond ik de film zelf maar zo-zo.....
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind jou mooi in 3D.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje maar hoor
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pocahontas, maar dan andersquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij was best te behappen op tv.... alleen vond ik de film zelf maar zo-zo.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |