He ik dacht hetzelfde als lant, das raar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh dan moet je wel heel lekker zijn he
Dat blijkt wel, want het enige wat ze ermee kunnen is "pochen" met hun "succes" op een forum als dit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
En dat zou prima zijn als ze intussen onderhand succes hadden met deze 'techniek'. Maarja. Go figure.
ligt aan de muziek he ;-) dat moet je ook niet altijd doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Juist. Dat bedoel ik met schuur-achtige techniekjes. Dan doen pubers in de disco. En ja, dan werkt het misschien, om een flirt en een kusje voor elkaar te krijgen. Maar grow up.
Dat werkt alleen als ze al gek op je is om het gevoel wat te versterken bij haar. Het vervelende is, dat je hard to get tot de slaapkamer moet spelen, anders ben je een wolf in schapenkleding.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:32 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ah zo. Zelf neem ik zeker geen initiatief, ik laat de vrouw zo lang mogelijk achter mij aangaan. Dat is ook een tactiek, want dan toon je zeg maar geen interesse, des te meer sommige vrouwen je dan willen.
Dit. Het is niet voor iedereen weggelegd zo'n tactiek.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh dan moet je wel heel lekker zijn he
Pro-tip: Een alpha versiert niet, die heeft ze letterlijk voor het uitzoeken. En nu optieften.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:35 schreef firefly3 het volgende:
Dat werkt alleen als ze al gek op je is om het gevoel wat te versterken bij haar. Het vervelende is, dat je hard to get tot de slaapkamer moet spelen, anders ben je een wolf in schapenkleding.
Nou en. Ik heb een miss in mijn klas. Ze heeft me huilend omhelst met de tekst: ik houuuu van je (weliswaar door de drank). Ik heb met haar in één bed gelegen. De hele nacht in Berlijn. Zonder pua. Zegt allemaal niks, want ik vind haar een irritant en arrogant mens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:32 schreef firefly3 het volgende:
Overigens, ik heb een miss ontmoet van een bepaalde land (wil haar identiteit niet vrijgeven). Ze begon me te strelen enz, maar ik had het niet afgemaakt want toen was ik nog niet zo goed grrr.
De echte alphaquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:32 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ah zo. Zelf neem ik zeker geen initiatief, ik laat de vrouw zo lang mogelijk achter mij aangaan. Dat is ook een tactiek, want dan toon je zeg maar geen interesse, des te meer sommige vrouwen je dan willen.
Nee, ik had haar uitgekozen omdat ik haar leuk vond. Een hele reis gemaakt met de vliegtuig. Ze had geen drank op. Verder val ik overigens alleen op blanke vrouwen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:38 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nou en. Ik heb een miss in mijn klas. Ze heeft me huilend omhelst met de tekst: ik houuuu van je (weliswaar door de drank). Ik heb met haar in één bed gelegen. De hele nacht in Berlijn. Zonder pua. Zegt allemaal niks, want ik vind haar een irritant en arrogant mens.
Strelen zegt niks, miss had ze wel drank op. Weet jij veel. Misschien is het wel een miss uit Afrika en wilt ze je omdat ze denkt dat je in Nederland rijk bent. You'll never know.
Nee, dat klopt. Misschien heb ik te snel geoordeeld. Ik ken jou verder niet, dus ik weet het niet. Maar het is jouw mening dat die pua shit rotzooi is, dat wil niet direct betekenen dat iemand anders er niet iets aan kan hebben in dit topic.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Gast, jij volgt deze reeks niet echt he? Ik geef zat tips en help de mensen hier. Al sinds deel 1. Op die pua-onzin zit echter niemand te wachten, en daar is ook niemand mee geholpen.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef Newbie114 het volgende:
Wow ik ben 2 uur weg en gelijk nieuw topic + 9 pagina's![]()
Heeft firefly intussen al gezegd hoe je zelfverzekerd wordt? Daar begin ik liever mee, vind dat dan wel interessant.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Door de dingen te doen in je leven die je leuk vind, en dingen te bereiken waardoor je zelfbeeld positiever gaat worden. Voorbeelden: Reizen, instrumenten bespelen, iets op je werk waar je trots op bent, talen leren, sport enz.
Ja, niet mis mee. Maar een beetje subtiel wezen kan geen kwaad, nee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:39 schreef mytec het volgende:
heeft iemand ook ervaringen met spaanse dames? vanaf september zit ik een half jaar in spanje. maar heb me al laten vertellen dat je als nederlander te direct over kan komen in spanje.
Daarom ken ik de vaste bezoekers hier ook, en weet ik dus dat niemand bij die pua-onzin gebaat is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef Mercer het volgende:
Nee, dat klopt. Misschien heb ik te snel geoordeeld. Ik ken jou verder niet, dus ik weet het niet. Maar het is jouw mening dat die pua shit rotzooi is, dat wil niet direct betekenen dat iemand anders er niet iets aan kan hebben in dit topic.
Check, ik heb al zat dingen die ik leuk vind en waar ik redelijk goed in ben, kruip ik achter mijn gitaar voel ik me baas, zonder gitaar niet...quote:
"quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:26 schreef Supersoep het volgende:
Het enige juiste antwoord op benzin zijn posts is desmiley. Niks meer, niks minder.
Spreek dan ook een Facebook meisje aan. Die stap is niet zo moeilijk, lijkt me.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:43 schreef benzin het volgende:
[..]
"" is wel een beetje een samenvatting hoe ik me voel ja
Ik zou er heel veel voor over hebben om gewoon normaal te zijn en me net zo te voelen als anderen. Vanmiddag zag ik weer eens een gesprek tussen een ex-klasgenoot en een leuk meisje op Facebook. Ik zou zo willen zijn
Dikkequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:57 schreef Supersoep het volgende:
Leest Grunge. mee? Want ik sta op het punt een mug GRUWELIJK te vermoorden.
oor jou. Hoewel martelen nog beter zou zijn.
Gewoon meenemen danquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Check, ik heb al zat dingen die ik leuk vind en waar ik redelijk goed in ben, kruip ik achter mijn gitaar voel ik me baas, zonder gitaar niet...
Dat deed ik zelfs.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:44 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Spreek dan ook een Facebook meisje aan. Die stap is niet zo moeilijk, lijkt me.
Kijk eens aan. Zelfs heloef doet het!quote:
Ik weet niet hoe oud je bent maar ga fitnessen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:43 schreef benzin het volgende:
[..]
"" is wel een beetje een samenvatting hoe ik me voel ja
Ik zou er heel veel voor over hebben om gewoon normaal te zijn en me net zo te voelen als anderen. Vanmiddag zag ik weer eens een gesprek tussen een ex-klasgenoot en een leuk meisje op Facebook. Ik zou zo willen zijn
Ik vind dat je de laatste topics wel alleen maar vuurvlieg zit te quoten en er commentaar op te geven, maar hier moet ik je toch qft-en want die post sloeg als een lul op een drumstel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
De hoeveelheid verbale diaree die je uitbraakt... priceless.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:47 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik vind dat je de laatste topics wel alleen maar vuurvlieg zit te quoten en er commentaar op te geven, maar hier moet ik je toch qft-en want die post sloeg als een lul op een drumstel.
Nee, ik denk het niet eigenlijk. Sorry.quote:
Rot man, ik zou dat bazengevoel (dat ik echt weet wat ik aan het doen ben) graag meenemen irl...quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:48 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet eigenlijk. Sorry.
Crimineel much?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:54 schreef firefly3 het volgende:
Binnenkort is er weer een modeshow feestje, de perfecte manier om leuke dames te ontmoeten. Hier een foto van een half jaar geleden. (Dames, als jullie dit zien liggen jullie vast in de deuk haha, binnenkort ben ik er weer bij!)
[ afbeelding ]
"Mag ik met jullie op de foto even?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:54 schreef firefly3 het volgende:
Binnenkort is er weer een modeshow feestje, de perfecte manier om leuke dames te ontmoeten. Hier een foto van een half jaar geleden. (Dames, als jullie dit zien liggen jullie vast in de deuk haha, binnenkort ben ik er weer bij!)
[ afbeelding ]
Om jezelf onoverwinnelijk te voelen, zou je jezelf wakker moeten schudden door met vrouwen mee te dansen als een treintje, te schreeuwen, te zingen met de muziek enz. Dit helpt je erg goed.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Rot man, ik zou dat bazengevoel (dat ik echt weet wat ik aan het doen ben) graag meenemen irl...
Iemand tips?
ben jij die Jeffrey Dahmer in het middonquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:54 schreef firefly3 het volgende:
[ afbeelding ]
Welk modeshow feestje bedoel jij? In Nederland? Gewoon catwalk show of?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:54 schreef firefly3 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn probleem: daar blijf ik hangen; dan wordt ik weer zatquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Om jezelf onoverwinnelijk te voelen, zou je jezelf wakker moeten schudden door met vrouwen mee te dansen als een treintje, te schreeuwen, te zingen met de muziek enz. Dit helpt je erg goed.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:57 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
ben jij die Jeffrey Dahmer in het middon
Ja in Nederland,, beetje vanalles en nog wat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:58 schreef Mpj het volgende:
[..]
Welk modeshow feestje bedoel jij? In Nederland? Gewoon catwalk show of?
Nou, is dat alles?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:54 schreef firefly3 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat valt niet uit haar foto te halen, of heb jij materiaal die wij niet hebben?quote:
Dit waren weer andere meiden. Het is niet die miss van een bepaalde land die ik bedoelde. Zij hou ik anoniem.quote:
Ik heb alles al gezien, behalve haar naakte lichaam.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:01 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dat valt niet uit haar foto te halen, of heb jij materiaal die wij niet hebben?
Waar dan? En hoe bedoel je van alles en nog wat?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
[..]
Ja in Nederland,, beetje vanalles en nog wat.
Okéquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb alles al gezien, behalve haar naakte lichaam.
De exacte lokatie enzo vertel ik liever niet ivm privacy. Ik val op verschillende type vrouwen overigens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:02 schreef Mpj het volgende:
[..]
Waar dan? En hoe bedoel je van alles en nog wat?Ik bedoel bij 'n miss verkiezing vind ik de beauties altijd wel meevallen hier in Nederland, meestal zijn 't gewoon vrij simpele dames (je hebt er mooie tussen). Maar het is ook nog eens supernep, die domme vleeskeuringen. Echt hoor, daar moet je niet eens proberen te versieren.
![]()
Catwalk ga ik zelf ook wel eens heen omdat mijn zusje shows loopt, en daar zijn sowieso geen mooie dames te vinden. Allemaal te lelijk dun en zeker geen versier materiaal.
Wat ook helpt is om na te denken over het moment, maar dat is vrij slecht, want het is belangrijk om in het "nu" te leven. Elke fysieke actie dat wat moeite kost, maar waarbij je een "vrij" gevoel krijgt, is goed. Het kan zijn dat je opgepept wordt als je gaat klappen. Verder is het ook goed om 20 min lang non stop vrouwen te benaderen. Hierdoor wordt je ook wakker geschud en kom je vanzelf in een blije staat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:05 schreef Newbie114 het volgende:
Hoe neem ik mijn gitaar-bazen gevoel mee het leven in zonder als een mongol te zuipen of heen en weer te springen?
je ziet eruit als Sebastian Vettelquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef Micson het volgende:
Hahaha die foto.
[ afbeelding ]
Ben ik nu ook stoer?
Je ouders en familie komen ook niet? Of heb je die nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
Omg. Ik heb nog nooit met een jongen op de foto gestaan. Als in: geposeerd. Realiseer ik me nu weer even. Behalve klassenfoto's.
Oh. En met mijn verjaardag zal ik dit jaar helemaal alleen zitten. Als ik voor die dag niemand ( nieuwe maatjes) heb geregeld, ga ik de hele dag in bed liggen.
Het linker meisje ziet er zeker wel leuk uit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:54 schreef firefly3 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb bijna geen vrouwelijke facebookvriendjesquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:44 schreef KeizerKuzco het volgende:
Spreek dan ook een Facebook meisje aan. Die stap is niet zo moeilijk, lijkt me.
Het is niet mijn beste fotoquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:12 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
je ziet eruit als Sebastian Vettel
Dit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik denk wel dat ik van 20 minuten vrouwen benaderen wakker geschud word maar die blije staat zet ik mijn vraagtekens bij.
haha die smileyquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:12 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Je ouders en familie komen ook niet? Of heb je die niet
Oh noes, je probeert je waarde te dingessen met sterke verhalen, nu ben je onaantrekkelijk, wat een rookie mistake!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:32 schreef firefly3 het volgende:
Overigens, ik heb een miss ontmoet van een bepaalde land (wil haar identiteit niet vrijgeven). Ze begon me te strelen enz, maar ik had het niet afgemaakt want toen was ik nog niet zo goed grrr.
Inderdaad ik sta met Gerrie op de foto.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef Micson het volgende:
Hahaha die foto.
[ afbeelding ]
Ben ik nu ook stoer?
Ik vond je anders keistoerquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:14 schreef Micson het volgende:
[..]
Het is niet mijn beste foto
Het was meer bedoeld om de triestheid van die vuurvlieg aan te tonen, zo'n foto zegt helemaal niks natuurlijk
Inderdaad, zo'n foto zegt niets. Het is alleen om aan te tonen dat ik actief bezig ben en voor de praktijk ga.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:14 schreef Micson het volgende:
[..]
Het was meer bedoeld om de triestheid van die vuurvlieg aan te tonen, zo'n foto zegt helemaal niks natuurlijk
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Oh noes, je probeert je waarde te dingessen met sterke verhalen, nu ben je onaantrekkelijk, wat een rookie mistake!
gast, rot gewoon uit dit topic
Hoewel... dit kan inderdaad wel mensen helpen, als ze stijgen in hun eigen achting omdat ze niet zo'n kutkneus zijn als jij
Je vind mij geen kutkneus?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Oh noes, je probeert je waarde te dingessen met sterke verhalen, nu ben je onaantrekkelijk, wat een rookie mistake!
Hoewel... dit kan inderdaad wel mensen helpen, als ze stijgen in hun eigen achting omdat ze niet zo'n kutkneus zijn als jij
Dat is toch jammer, vind je niet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
haha die smiley
nah mijn mater zal mij 's ochtends wel 3 zoenen geven. that's it. mijn tante heeft straatvrees en stuurt 5 euro op de post.
je bent wel lekkerder bezig dan Sebastian Vettelquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:14 schreef Micson het volgende:
[..]
Nee het toont helemaal niets. Je wilt je rare praatjes kracht bijzetten met een kansloze foto. Post gewoon die foto waarop je die chicks zoent, of post helemaal niets.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Inderdaad, zo'n foto zegt niets. Het is alleen om aan te tonen dat ik actief bezig ben en voor de praktijk ga.
Je moet ervan gaan leren houden om vrouwen te benaderen. Dit kan alleen door het vaak te doen en de successen te gebruiken als motivatie voor de volgende benadering. Hoe beter het gaat, hoe leuker je het begint te vinden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik denk wel dat ik van 20 minuten vrouwen benaderen wakker geschud word maar die blije staat zet ik mijn vraagtekens bij.
Jawel, maar zij wonen ver weg he. En ze hebben een druk leven. Hmm, misschien dat die ene vriendin wel zou kunnen, die heeft niet zo'n druk leven. Zij had hetzelfde als ik he! Zo in bed liggen, no life. En we zouden elkaar helpen. Zij heeft nu een vriendje.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:16 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dat is toch jammer, vind je niet?
Maar als je gewoon 3 taarten bakt (appeltaart sowieso) dan kan je toch mensen uitnodigen. Die meisjes waar je mee uitgaat bijvoorbeeld. Of heb je daar helemaal geen behoefte aan?
Waarschijnlijk worden die chicks van hem alleen niet betaald om met kanschlozen op de foto te gaanquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:17 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je bent wel lekkerder bezig dan Sebastian Vettel
Laat die man zijn succesverhalen toch vertellen, als ie daar trots op is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:17 schreef Micson het volgende:
[..]
Nee het toont helemaal niets. Je wilt je rare praatjes kracht bijzetten met een kansloze foto. Post gewoon die foto waarop je die chicks zoent, of post helemaal niets.
Als je dat alsnog doet, slik ik mijn woorden in!
Ik weet niet wanneer je verjaardag is, maar zoiets valt te plannen toch. En Nederland is toch niet zo groot dat ze niet niet kunnen komen toch. Of is het al te kort dag, morgen ofzo?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jawel, maar zij wonen ver weg he. En ze hebben een druk leven. Hmm, misschien dat die ene vriendin wel zou kunnen, die heeft niet zo'n druk leven. Zij had hetzelfde als ik he! Zo in bed liggen, no life. En we zouden elkaar helpen. Zij heeft nu een vriendje.
ja je moet natuurlijk wel ff een stoer verhaal bij je foto verzinnen zoals firefly reeds demonstreerdequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:19 schreef Micson het volgende:
[..]
Waarschijnlijk worden die chicks van hem alleen niet betaald om met kanschlozen op de foto te gaan
Gewoon de deur uitvluchten op je verjaardag. Doe ik ook binnenkort.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jawel, maar zij wonen ver weg he. En ze hebben een druk leven. Hmm, misschien dat die ene vriendin wel zou kunnen, die heeft niet zo'n druk leven. Zij had hetzelfde als ik he! Zo in bed liggen, no life. En we zouden elkaar helpen. Zij heeft nu een vriendje.
Newbiequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:01 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dat valt niet uit haar foto te halen, of heb jij materiaal die wij niet hebben?
Nou, als hij die chicks heeft gezoend, dan heb ik daar best respect voor. Ik geloof er alleen geen snars van, en de foto die hij post ademt eenzelfde sfeer als die foto wat ikzelf postte.quote:
Ik heb er niets stoers bij te vertellen? De vrouwen heb ik niet gezoent overigens en dat durf ik gewoon te vertellenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:21 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
ja je moet natuurlijk wel ff een stoer verhaal bij je foto verzinnen zoals firefly reeds demonstreerde
Anders diss je even je eigen zusjequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:02 schreef Mpj het volgende:
[..]
Catwalk ga ik zelf ook wel eens heen omdat mijn zusje shows loopt, en daar zijn sowieso geen mooie dames te vinden. Allemaal te lelijk dun en zeker geen versier materiaal.
Er zijn vast wel wat Fok!kers die langs willen komen om je op te vrolijkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
Omg. Ik heb nog nooit met een jongen op de foto gestaan. Als in: geposeerd. Realiseer ik me nu weer even. Behalve klassenfoto's.
Oh. En met mijn verjaardag zal ik dit jaar helemaal alleen zitten. Als ik voor die dag niemand ( nieuwe maatjes) heb geregeld, ga ik de hele dag in bed liggen.
als je genoeg verknipt sws. moet je ze wel om een cadeautje vragen als ze je aanspreken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh ik weet iets. Als ik jarig ben en niemand heb gevonden, ga ik wel met een verknipt wit shirt door de stad lopen waarop staat "Ik ben jarig". Aanspraak gegarandeerd.
Daar hebben we dus een ander topic voor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef Mercer het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Misschien heb ik te snel geoordeeld. Ik ken jou verder niet, dus ik weet het niet. Maar het is jouw mening dat die pua shit rotzooi is, dat wil niet direct betekenen dat iemand anders er niet iets aan kan hebben in dit topic.
Je hebt wel een heleboel praatjes, maar je post een foto waarbij je schuchter tussen twee chicks staat die obviously geforceerd met je poseren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb er niets stoers bij te vertellen? De vrouwen heb ik niet gezoent overigens en dat durf ik gewoon te vertellen. Verder was ik toen nog niet zo goed. Maar het was wel gezellig op een feestje nadat ze hun ding hadden gedaan. Dus ze werkten niet ofzo. Het lijkt me ook beter als jullie die meiden met respect behandelen
OH dat is een goeie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:28 schreef mytec het volgende:
[..]
als je genoeg verknipt sws. moet je ze wel om een cadeautje vragen als ze je aanspreken.
Ladies & Gentlemen... Lant at her bestquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
OH dat is een goeie.
Oh jaaa en ik word dan sowieso Gekust door jongens, "beleefdheidskussen"
maar nee ff serieus, ik moet echt al VOOR mijn verjaardag geneukt worden, moet die hitte van de zomer overleven en werk etc
Waarom moet dat dan weer? wordt de hitte echt niet minder van hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
OH dat is een goeie.
maar nee ff serieus, ik moet echt al VOOR mijn verjaardag geneukt worden, moet die hitte van de zomer overleven en werk etc
ik begin nu toch weer aan hoax te denken vooral je fotoboekquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
OH dat is een goeie.
[/quo[quote]Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
OH dat is een goeie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |