Mijn vader was een jehova.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, treffend. Die pua-adepten zijn net jehova's.
En je mag geen jehova zeggen want dat is een belediging.quote:
Oh nou hij heeft me nooit lastig gevallen met het geloof dus tsjaquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:20 schreef Mpj het volgende:
[..]
En je mag geen jehova zeggen want dat is een belediging.
Je moet zeggen jehova GETUIGE.. Jehova is iets anders ofzo.
En hoe ging je dansen dan? Met de heupen, heen en weer met je hoofd, met je benen dansend naar haar toe. Tell me..quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:21 schreef firefly3 het volgende:
Wat ik geleerd heb is dat ik vroeger te reactief was (reactief = reageren op een vrouw.). Dit deed ik door richting haar te dansen toen ze richting mij keek. Dit is een subtiele hint naar haar toe dat ik iemand was die waarde haalt van haar. Onaantrekkelijk dus.
Zulke foutjes moet je even bij stilstaan. Nu is het wat gemakkelijker voor jullie, want jullie begrijpen nu het concept "waarde halen en waarde geven". Vroeger wist ik niet dat dit een fout was en ik heb dit jaren gedaan...
Ik vind mijn leeftijd niet zo belangrijk voor de discussie die we hebben, maar ik ben geen 16. Schuur-achtige techniekjes? Ik geloof best dat die pua niet voor iedereen werkt, en soms gewoon helemaal niet werkt. Maar naar mijn idee is dat wel waar de meeste vrouwen voor vallen. Maar om helemaal de diepte in te gaan, waarom dat wel of niet zou werken, daar heb ik nu ook betere dingen voor te doen. Ik gaf alleen mijn mening, dat moet kunnen toch?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Uh, nee?
Ik ben serieus benieuwd hoe oud je bent.
Het feit dat je succes boekt met schuur-achtige techniekjes klinkt namelijk nogal puberaal. En dat je iemand met 30 jaar succesvolle versierervaring afkraakt ook. Vandaar de vraag. Dan weet ik hoe serieus ik je eventueel nog kan nemen.
Maargoed, ik lees het straks wel, ga ff wat boeienders doen.
Ik word al depressief als ik het lees. Ga 'iets' anders doen en je verandert.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet niet. De meeste dingen die ik vroeger leuk vond vind ik niet meer leuk.
De laatste paar jaar was mijn gitaar het enigste wat me boeide, maar ik heb mijn gitaren de afgelopen weken helemaal niet meer aangeraakt eigenlijk.
Ik ben het gewoon zat om te zijn wie ik ben. Het enige wat ik wil, is gelukkig zijn. Dat vriendinnetje blijft maar weg en niets zit me eens mee. Ik hoef desnoods maar één gelukkige dag
gewoon tegen haar oprijden danza kaduro wordt een goeie hit deze zomer en dat hoort bij reggeaton. achter haar dicht tegen haar aan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ik vind mijn leeftijd niet zo belangrijk voor de discussie die we hebben, maar ik ben geen 16. Schuur-achtige techniekjes? Ik geloof best dat die pua niet voor iedereen werkt, en soms gewoon helemaal niet werkt. Maar naar mijn idee is dat wel waar de meeste vrouwen voor vallen. Maar om helemaal de diepte in te gaan, waarom dat wel of niet zou werken, daar heb ik nu ook betere dingen voor te doen. Ik gaf alleen mijn mening, dat moet kunnen toch?![]()
En dat ik iemand met 30 jaar succesvolle versierervaring afkraak. Daar bedoel je Techno mee? Hij is degene die vanaf het begin van dit topic anderen af loopt te kraken zonder daar een alternatief tegenover te stellen. Ik vind dat een beetje vreemd, klaar.
Hij is vast een autistquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:25 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik word al depressief als ik het lees. Ga 'iets' anders doen en je verandert.
Het enige juiste antwoord op benzin zijn posts is dequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:25 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:25 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik draaide me meer richting haar toe. Dansen kan ik vrij goed, al deed ik het dansen slecht, dat heeft geen invloed. Zelf het initiatief nemen om naar haar te draaien is geen punt, maar ik mocht het niet doen als reactie op haar. Het zijn hele subtiele dingen die een wereld van verschil maken. Mannen = actief, vrouwen = reactief.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:22 schreef Mpj het volgende:
[..]
En hoe ging je dansen dan? Met de heupen, heen en weer met je hoofd, met je benen dansend naar haar toe. Tell me..
Ja inderdaad. De man in mijn filmpje hierboven begon heel erg actief te dansen. Gewoon zomaar. Dat zou wel succes kunnen hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik draaide me meer richting haar toe. Dansen kan ik vrij goed, al deed ik het dansen slecht, dat heeft geen invloed. Zelf het initiatief nemen om naar haar te draaien is geen punt, maar ik mocht het niet doen als reactie op haar. Het zijn hele subtiele dingen die een wereld van verschil maken. Mannen = actief, vrouwen = reactief.
Je moet naar haar toe gaan wanneer JIJ dat wil, en niet wanneer ZIJ dat wil of verwachtquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik draaide me meer richting haar toe. Dansen kan ik vrij goed, al deed ik het dansen slecht, dat heeft geen invloed. Zelf het initiatief nemen om naar haar te draaien is geen punt, maar ik mocht het niet doen als reactie op haar. Het zijn hele subtiele dingen die een wereld van verschil maken. Mannen = actief, vrouwen = reactief.
Juist. Dat bedoel ik met schuur-achtige techniekjes. Dan doen pubers in de disco. En ja, dan werkt het misschien, om een flirt en een kusje voor elkaar te krijgen. Maar grow up.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:25 schreef mytec het volgende:
[..]
gewoon tegen haar oprijden danza kaduro wordt een goeie hit deze zomer en dat hoort bij reggeaton. achter haar dicht tegen haar aan.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:28 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja inderdaad. De man in mijn filmpje hierboven begon heel erg actief te dansen. Gewoon zomaar. Dat zou wel succes kunnen hebben.
Precies!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:29 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Je moet naar haar toe gaan wanneer JIJ dat wil, en niet wanneer ZIJ dat wil of verwacht
Gast, jij volgt deze reeks niet echt he? Ik geef zat tips en help de mensen hier. Al sinds deel 1. Op die pua-onzin zit echter niemand te wachten, en daar is ook niemand mee geholpen. En met mij velen, want iedereen kraakt die pua rommel af. Alleen de kneuzen die er zelf heilig in geloven niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef Mercer het volgende:
En dat ik iemand met 30 jaar succesvolle versierervaring afkraak. Daar bedoel je Techno mee? Hij is degene die vanaf het begin van dit topic anderen af loopt te kraken zonder daar een alternatief tegenover te stellen. Ik vind dat een beetje vreemd, klaar.
Ah zo. Zelf neem ik zeker geen initiatief, ik laat de vrouw zo lang mogelijk achter mij aangaan. Dat is ook een tactiek, want dan toon je zeg maar geen interesse, des te meer sommige vrouwen je dan willen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat dat nog werkt ook.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:32 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ah zo. Zelf neem ik zeker geen initiatief, ik laat de vrouw zo lang mogelijk achter mij aangaan. Dat is ook een tactiek, want dan toon je zeg maar geen interesse, des te meer sommige vrouwen je dan willen.
En dat zou prima zijn als ze intussen onderhand succes hadden met deze 'techniek'. Maarja. Go figure.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:32 schreef Techno het volgende:
iedereen kraakt die pua rommel af. Alleen de kneuzen die er zelf heilig in geloven niet.
Andorra?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:32 schreef firefly3 het volgende:
Overigens, ik heb een miss ontmoet van een bepaalde land (wil haar identiteit niet vrijgeven). Ze begon me te strelen enz, maar ik had het niet afgemaakt want toen was ik nog niet zo goed grrr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |