SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
HandBOEK een handBOEK!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
handdoek, dubbel d
oh nee handboek, laat maar
Dat klinkt niet erg makkelijk. Welke leuke dingen zou ik moeten gaan doen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:00 schreef moneyfornothing het volgende:
Leuke dingen gaan meemaken, hobby's krijgen, oefenen, ervaring opdoen.
Kniezen heel onaantrekkelijk hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen autisten op fok toch
[..]
Maar ik niet
Hem staat het niet.quote:
Gezellig op de thee bij die huisarts ofzo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat klinkt niet erg makkelijk. Welke leuke dingen zou ik moeten gaan doen?
Scherp.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gezellig op de thee bij die huisarts ofzo.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:08 schreef moneyfornothing het volgende:
Gezellig op de thee bij die huisarts psycholoog ofzo.
Nou, in bomen klimmen enzo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat klinkt niet erg makkelijk. Welke leuke dingen zou ik moeten gaan doen?
Jouw definitie van leuk is niet leukquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gezellig op de thee bij die huisarts ofzo.
Er stond moeten doen en wat moet is zelden leuk.quote:
Ja, dat is toch met alles wat nieuw is?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:11 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Iets leuks vinden is wel lastig hoor. Je komt overal als laatste bij als vijfde wiel aan de wagen enzo.
Ja en daarnaast is bijv. de sportschool ook niet echt een garantie voor contact.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:11 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Iets leuks vinden is wel lastig hoor. Je komt overal als laatste bij als vijfde wiel aan de wagen enzo.
korfbal gemengd douchen!, al lijkt me dat een kneuzen sportquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en daarnaast is bijv. de sportschool ook niet echt een garantie voor contact.
Een teamsport lijkt me daarvoor meer geschikt.
Ja sportschool doe ik al. Maar als ik op een teamsport ga word ik helemaal ondersteboven gespeeld door van die gasten die die sport al beoefenen sinds ze 7 waren ofzo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en daarnaast is de sportschool ook niet echt een garantie voor contact.
Een teamsport lijkt me daarvoor meer geschikt.
Nee, maar ik houd sowieso niet van thee, ben meer van de koffie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:11 schreef moneyfornothing het volgende:
Hoe weet jij dat nou, heb je daar al thee gedronken?
Maar die van Techno kan ook nog anders.
Het is een gave.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik heb ook geen hobbies, maar toch ben ik leuk![]()
![]()
![]()
Jij kan dat jij bent een vrouw.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
![]()
![]()
Denk niet dat dat gaat werken voor mensen die al moeite hebben om uberhaupt een meisje aan te spreken.quote:
Verschil tussen man en vrouw.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
![]()
![]()
quote:
ik denk dat veel daarna over hun verlegenheid heen zullen zijn ( in ieder geval een beetje)quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gaat werken voor mensen die al moeite hebben om uberhaupt een meisje aan te spreken.
Ik vrees dat die drempel toch net even wat te hoog is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:15 schreef mytec het volgende:
ik denk dat veel daarna over hun verlegenheid heen zullen zijn ( in ieder geval een beetje)
stap 1 lijkt me wel helemaal te gek moet ik zeggenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:15 schreef firefly3 het volgende:
"De firefly3 methode (club/café)"
Stap 1)
Zorgen dat ik blij wordt: (armen bewegen, schreeuwen,genieten van het moment, treintje maken met een willekeurige vrouw, lekker drankje erbij, meezingen)
Stap2)
Een super leuke vrouw uitzoeken, hoe leuker de vrouw, hoe authentieker mijn benadering. Want dat betekend het dat ik haar ECHT wil, en het niet doe om alleen maar beter te worden met vrouwen versieren.
Stap3)
Zo snel mogelijk naar haar toe lopen, hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt voor jezelf. Anders ga je "excuses" in je hoofd verzinnen waarom je haar niet moet benaderen, en wordt je steeds zenuwachtiger en zenuwachtiger.
Stap 4)
Mijn arm om haar heen doen. Niet te losjes, ze moet het goed kunnen voelen. (Alpha)
Stap 5)
"Hey alles goed?" is een perfecte opening voor me. Ik hoef er niet bij na te denken omdat het zo gewoon is voor me.
Stap 6) Omdat mijn hand nog steeds om haar heen zit, gaat ze ook escaleren. Meestal begint ze dan mij te knuffelen of te strelen. Ik escaleer verder, trek haar naar me toe met beiden armen.
dit ga ik een keer proberen, ben alleen bang voor een klap of een glas drank over me heen. maarja dat maar niet uitstralen dan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:15 schreef firefly3 het volgende:
Stap 1)
Zorgen dat ik blij wordt: (armen bewegen, schreeuwen,genieten van het moment, treintje maken met een willekeurige vrouw, lekker drankje erbij, meezingen)
Stap2)
Een super leuke vrouw uitzoeken, hoe leuker de vrouw, hoe authentieker mijn benadering. Want dat betekend het dat ik haar ECHT wil, en het niet doe om alleen maar beter te worden met vrouwen versieren.
Stap3)
Zo snel mogelijk naar haar toe lopen, hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt voor jezelf. Anders ga je "excuses" in je hoofd verzinnen waarom je haar niet moet benaderen, en wordt je steeds zenuwachtiger en zenuwachtiger.
Stap 4)
Mijn arm om haar heen doen. Niet te losjes, ze moet het goed kunnen voelen. (Alpha)
Stap 5)
"Hey alles goed?" is een perfecte opening voor me. Ik hoef er niet bij na te denken omdat het zo gewoon is voor me.
Stap 6) Omdat mijn hand nog steeds om haar heen zit, gaat ze ook escaleren. Meestal begint ze dan mij te knuffelen of te strelen. Ik escaleer verder, trek haar naar me toe met beiden armen.
Oké, jij gaat voor het kamper en ander pauperig SBS6 en Op Volle Toeren publiek.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:15 schreef firefly3 het volgende:
Stap 1)
je hobby is facebook, fok?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
maar even
er kwam eens een jongen ( een nerd) op de facebookchat en hij had problemen met sociaal contact. ik vertelde dat ik geen hobbies had en dat vond hij "niet kunnen" en toen kwam hij uitleggen hoe hij zichzelf "een beetje gitaar had leren pingelen" met filmpjes van youtube.
en dan had hij ook echt een profielfoto met een gitaar ( druk "pingelend"), "zijn nieuwe hobbie".
bah
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:16 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
stap 1 lijkt me wel helemaal te gek moet ik zeggen
HOAX stap 6 zal vaak genoeg resulteren dat je wordt weggeduwd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:15 schreef firefly3 het volgende:
Stap 1)
Stap2)
Stap3)
Stap 4)
Stap 5)
Stap 6) Omdat mijn arm nog steeds om haar heen zit, gaat ze ook escaleren. Meestal begint ze dan mij te knuffelen of te strelen. Ik escaleer verder, trek haar naar me toe met beiden armen.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, maar ik houd sowieso niet van thee, ben meer van de koffie.
Maar ben al wel weer weg jongens.
Hij mag eerst wel eens de betekenis van escaleren opzoeken in de Van Dale.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
HOAX stap 6 zal vaak genoeg resulteren dat je wordt weggeduwd.
Dansen en meezingen mag dus niet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Oké, jij gaat voor het kamper en ander pauperig SBS6 en Op Volle Toeren publiek.
En dat ja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij mag eerst wel eens de betekenis van escaleren opzoeken in de Van Dale.
Toch niks mis mee, als hij daar nou gelukkig van wordt is dat toch een mooi iets.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
maar even
er kwam eens een jongen ( een nerd) op de facebookchat en hij had problemen met sociaal contact. ik vertelde dat ik geen hobbies had en dat vond hij "niet kunnen" en toen kwam hij uitleggen hoe hij zichzelf "een beetje gitaar had leren pingelen" met filmpjes van youtube.
en dan had hij ook echt een profielfoto met een gitaar ( druk "pingelend"), "zijn nieuwe hobbie".
bah
De mate waarin je kunt "escaleren" is gelijk aan hoe blij je bent. 50% blijheid en 50% escalatie. Dit moet in balans zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:17 schreef mytec het volgende:
[..]
dit ga ik een keer proberen, ben alleen bang voor een klap of een glas drank over me heen. maarja dat maar niet uitstralen dan.
Dat ben ik nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:19 schreef deelnemer het volgende:
Als je helemaal niks leuk vindt, ben je wss depressief.
Hoe blij je bent maar vooral hoe aantrekkelijk je bent.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De mate waarin je kunt "escaleren" is gelijk aan hoe blij je bent. 50% blijheid en 50% escalatie. Dit moet in balans zijn.
60% blijheid 40% escalatie = Dan ben je een entertainer voor haar.
40% blijheid en 60% escalatie = Dan ben je eng.
50% blijheid 50% escalatie = Je kunt doen wat je wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |