Ach ik was er al een dus daar had ik dit soort rotzooi niet eens voor nodig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
En de wereld is weer een paar faalhazen rijker.![]()
Ik kan niet wachten tot jullie rapportage over hoe succesvol het was tijdens het stappen.
Vrouwen voelen zich aangetrokken tot mannen met veel waarde. Daarom heb ik ook in de vorige thread de hele tijd zitten hameren op hoe belangrijk je innerlijk is zodat je een positief blij persoon bent. Op deze manier heb je voor vrouwen erg veel te bieden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou hehe, maar ik ben niet aantrekkelijk dus kan ik beter geen arm om haar heen slaan.
Ik denk dat je onderschat hoe hopeloos ze is als het hier om gaat. Ze meent dit 100%.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Zelfs Lanter weet wel wat sarcasme is denk ik.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:57 schreef Supersoep het volgende:
Ik denk dat je onderschat hoe hopeloos ze is als het hier om gaat. Ze meent dit 100%.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:40 schreef Techno het volgende:
Ik neem mijn woorden terug, zie haar post hierboven.
Ik heb andere ervaringen. Ik zie dat veruit de meeste vrouwen vallen voor één en dezelfde aanpak. Natuurlijk zijn er uitzonderingen. Maar dat is wel wat ik zie. Hoe verklaar je anders dat die pua's(vreselijk woord) zoveel succes kunnen hebben? Die hebben de eigenschappen waar de meeste vrouwen voor vallen verfijnd, aangeleerd, of altijd al gehad. En dat is de voornaamste reden van dat succes.quote:
Hoe ga je verder dan? Oké je hebt je waarde gedemonstreerd en je slaat je arm om haar schouder. Wat is de volgende stap in je seductieplan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen voelen zich aangetrokken tot mannen met veel waarde. Daarom heb ik ook in de vorige thread de hele tijd zitten hameren op hoe belangrijk je innerlijk is zodat je een positief blij persoon bent. Op deze manier heb je voor vrouwen erg veel te bieden.
Dan verwacht ik nu een feitelijk onderbouwd stukje proza van dat succes. Want zomaar wat roepen, dat kan iedereen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:58 schreef Mercer het volgende:
Ik heb andere ervaringen. Ik zie dat veruit de meeste vrouwen vallen voor één en dezelfde aanpak. Natuurlijk zijn er uitzonderingen. Maar dat is wel wat ik zie. Hoe verklaar je anders dat die pua's(vreselijk woord) zoveel succes kunnen hebben? Die hebben de eigenschappen waar de meeste vrouwen voor vallen verfijnd, aangeleerd, of altijd al gehad. En dat is de voornaamste reden van dat succes.
vragen of ze mee naar je bed gaat? of eerst nog pizza eten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:58 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Hoe ga je verder dan? Oké je hebt je waarde gedemonstreerd en je slaat je arm om haar schouder. Wat is de volgende stap in je seductieplan?
Het is gewoon krankzinnig. Dat die nog niet terecht gekomen is in de mensenhandel is een mirakel.quote:
Het enige wat jij kan is de boel afzeiken zonder onderbouwing tot nu toe, dus ja. Komt niet echt intelligent over.quote:
Ik denk dat ik het aardig onderbouwd heb.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan verwacht ik nu een feitelijk onderbouwd stukje proza van dat succes. Want zomaar wat roepen, dat kan iedereen.
Kom jij maar met wat wetenschappelijk verantwoorde onderbouwing die die onzin ook maar enigzins staaft. Want degene die een stelling deponeert dient hem ook te onderbouwen, zo werkt dat nu eenmaal in de echte wereld.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:00 schreef Mercer het volgende:
Het enige wat jij kan is de boel afzeiken zonder onderbouwing tot nu toe, dus ja. Komt niet echt intelligent over.
Hoe oud ben je, ventje?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:00 schreef Mercer het volgende:
[..]
Het enige wat jij kan is de boel afzeiken zonder onderbouwing tot nu toe, dus ja. Komt niet echt intelligent over.
Das heul niet eerlijk twee tegen een.quote:
Jawel gewoon op de schouder, als iemand een diplomaatje heeft gehaald, "Hee goed joh!!". Zo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou hehe, maar ik ben niet aantrekkelijk dus kan ik beter geen arm om haar heen slaan.
Dat soort charisma moet je al hebben. PUA focust zich voornamelijk op het type gedrag dat een player heeft, die dan statistisch gezien veel kan scoren. Zulke mensen bestaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:58 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ik heb andere ervaringen. Ik zie dat veruit de meeste vrouwen vallen voor één en dezelfde aanpak. Natuurlijk zijn er uitzonderingen. Maar dat is wel wat ik zie. Hoe verklaar je anders dat die pua's(vreselijk woord) zoveel succes kunnen hebben? Die hebben de eigenschappen waar de meeste vrouwen voor vallen verfijnd, aangeleerd, of altijd al gehad. En dat is de voornaamste reden van dat succes.
Als ze wat zegt is het altijd positief (omdat mijn hand duidelijk aanwezig is, maar zonder rare bijbedoelingen, vind ze dit aantrekkelijk). Wat ik doe is op een leuke spelende manier een stukje dichterbij, een stukje van haar af, en weer een stukje dichterbij. Meestal gaat ze dan beginnen met strelen of knuffelen. Hierna geef ik haar een zoen, en ga zo verder.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:58 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Hoe ga je verder dan? Oké je hebt je waarde gedemonstreerd en je slaat je arm om haar schouder. Wat is de volgende stap in je seductieplan?
Ik heb ooit chocopasta van het gezicht van een kind afgeveegd toen zijn moeder weg was.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jawel gewoon op de schouder, als iemand een diplomaatje heeft gehaald, "Hee goed joh!!". Zo.
Of kruimels op iemand haar benen morsen ( rond de intieme zone) en die er dan afvegen
Haha, dat had ik meegemaakt toen ik nog nooit gezoend had en toen vond ik dat helemaal "heftig" en "seksueel", terwijl het gewoon een fysieke handeling uit sympathie is.
Dit zegt al alles over jou. Dat je het met woorden verder niet af kan. Voel geen behoefte om op zoiets kinderachtigs te reageren.quote:
Ze meent het. Maar ze bedoeld alleen dat ze het zelf fijn vind (met de gewenste persoon in gedachte).quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat hoe hopeloos ze is als het hier om gaat. Ze meent dit 100%.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |