Hij is Italiaans.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Techno ik vind het bijvoorbeeld ook heel erg bij jouw hoofd passen ( niet raar bedoeld hoor, maar je lijkt een beetje surinaams of iets) om heel nonchalant bij mensen een hand op de schouder te leggen als begroeting
gewoon simpel, zonder bedoelingen
Dat fysieke contact komt vanzelf wel, dat hoef je niet af te dwingen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja klopt. Maar jij deed vrij huiverig over een begroeting met enig fysiek contact. vandaar.
Hangt af van de setting, maar als een vreemde in een uitgaansgelegenheid bij de begroeting zijn arm om me heen doet moet ik daar niets van hebben nee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar jij deed vrij huiverig over een begroeting met enig fysiek contact. vandaar.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
maar -Strawberry-
dit is "simpel" fysiek contact. bezette jongens van mijn studie gingen ook over mijn been, heup, arm wrijven. dat is echt niet meteen vies hoor!
ik snap wel dat jij het onbehoorlijk vindt wanneer een jongen gelijk je billen pakt, maar dit zijn gewoon van die simpele multiculturele fysieke uitingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Lanter is een apart geval.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:43 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Dit is dus waarom we er niet uitkomen, de ene vrouw vind een bepaalde aanpak geweldig de ander kwalificeert het als aanranding. Dit schiet toch niet op zo.
Dat je nota bene Lanters' mening als algemene waarheid aanneemt zegt wel genoeg me dunkt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef firefly3 het volgende:
Uiteraard zullen een hoop vrouwen hier "nee" zeggen, maar de praktijk wijst anders uit. Ik ben blij dat lanterfanteraar eerlijk en open is.
Elke vrouw vind het leuk als er een aantrekkelijke man haar aandacht geeft en haar aanraakt. Aantrekkelijkheid schep je door weer terug naar de basis te gaan: (diepe identiteit, weten wie je bent, en in het algemeen een positief vrolijk persoon).
Je hebt haar zo veel te bieden, waardoor jullie beiden een leuke avond kunt hebben.
Door vrolijk te zijn, oprecht vrolijk. Wanneer je het van binnen voelt, straal je het ook uit. Verder probeer ik mezelf op geen enkele manier te kwalificeren. Bij elke vorm van zelf kwalificatie daalt je eigen waarde onder die van haar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:42 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Hoe demonstreer jij doorgaans je waarde aan vrouwen in de club? Slechts door deze vrolijke, fysieke aanpak of nog iets anders?
Wat betreft de vrolijkheid heb je helemaal gelijk hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef firefly3 het volgende:
Uiteraard zullen een hoop vrouwen hier "nee" zeggen, maar de praktijk wijst anders uit. Ik ben blij dat lanterfanteraar eerlijk en open is.
Elke vrouw vind het leuk als er een aantrekkelijke man haar aandacht geeft en haar aanraakt. Aantrekkelijkheid schep je door weer terug naar de basis te gaan: (diepe identiteit, weten wie je bent, en in het algemeen een positief vrolijk persoon).
Je hebt haar zo veel te bieden, waardoor jullie beiden een leuke avond kunt hebben.
Nou hehe, maar ik ben niet aantrekkelijk dus kan ik beter geen arm om haar heen slaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef firefly3 het volgende:
Dat klopt niet wat je zegt. Understatement.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is ook precies de reden waarom er geen vaste regels zijn voor versieren.
Zoveel mensen, zoveel wensen.
Wat Firefly verkondigt werkt heel misschien bij heel domme of heel fysiek ingestelde vrouwen.
Maar het overgrote deel zal het niet waarderen. Understatement.
Hmm ja, maar wel als je de juiste flow hebt hè. Zo van "heeeeeeeeeeuuuu daar hebben we jantien weer!!" en een big smile.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:48 schreef heloef het volgende:
Wacht even ik ben Surinamer ik kan dus bij iedereen subtiel een had op de schouder leggen.
Wat een topontdekking!
Dat is het hele punt. Ik geloof die praktijk van jou niet zo. Je beweert dat je zoveel succes hebt, maar of dat door je aanpak komt of dat het überhaupt de waarheid is weten we natuurlijk niet. Ik betwijfel het, als ik kijk naar wat je post.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef firefly3 het volgende:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hmm ja, maar wel als je de juiste flow hebt hè. Zo van "heeeeeeeeeeuuuu daar hebben we jantien weer!!" en een big smile.
Okee, weerleg het eens..?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:49 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dat klopt niet wat je zegt. Understatement.
Wil je die bestellen dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:51 schreef RandyMcRanderson het volgende:
yo firefly heb je geen dvd-box die we ergens kunnen bestellen
Ach gut, nog zo'n pua-kneus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:49 schreef Mercer het volgende:
Dat klopt niet wat je zegt. Understatement.
Dat zou ideaal zijn. Ik eet uit zijn hand!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:51 schreef RandyMcRanderson het volgende:
yo firefly heb je geen dvd-box die we ergens kunnen bestellen
Vrouwen ervaren het als aanranding als de oprechte blijheid en persoonlijkheid niet op dat niveau staat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:43 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Dit is dus waarom we er niet uitkomen, de ene vrouw vind een bepaalde aanpak geweldig de ander kwalificeert het als aanranding. Dit schiet toch niet op zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |