abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:44:15 #101
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_98839885
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:42 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Techno ik vind het bijvoorbeeld ook heel erg bij jouw hoofd passen ( niet raar bedoeld hoor, maar je lijkt een beetje surinaams of iets) om heel nonchalant bij mensen een hand op de schouder te leggen als begroeting

gewoon simpel, zonder bedoelingen

Hij is Italiaans. O+ En nee.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_98839916
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja klopt. Maar jij deed vrij huiverig over een begroeting met enig fysiek contact. vandaar.
Dat fysieke contact komt vanzelf wel, dat hoef je niet af te dwingen.
pi_98839920
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:44 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ja klopt. Maar jij deed vrij huiverig over een begroeting met enig fysiek contact. vandaar.
Hangt af van de setting, maar als een vreemde in een uitgaansgelegenheid bij de begroeting zijn arm om me heen doet moet ik daar niets van hebben nee.
pi_98839954
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:39 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

maar -Strawberry-

dit is "simpel" fysiek contact. bezette jongens van mijn studie gingen ook over mijn been, heup, arm wrijven. dat is echt niet meteen vies hoor!

ik snap wel dat jij het onbehoorlijk vindt wanneer een jongen gelijk je billen pakt, maar dit zijn gewoon van die simpele multiculturele fysieke uitingen
:')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Finally, someone let me out of my cage
pi_98840012
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hij is Italiaans. O+ En nee.
Sono pazzo per te. :@
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:46:18 #106
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_98840028
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:43 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Dit is dus waarom we er niet uitkomen, de ene vrouw vind een bepaalde aanpak geweldig de ander kwalificeert het als aanranding. Dit schiet toch niet op zo.
Lanter is een apart geval.
Maar je hebt wel een punt.
Is ook precies de reden waarom er geen vaste regels zijn voor versieren.
Zoveel mensen, zoveel wensen. ;)

Wat Firefly verkondigt werkt heel misschien bij heel domme of heel fysiek ingestelde vrouwen.
Maar het overgrote deel zal het niet waarderen. Understatement.
pi_98840037
Uiteraard zullen een hoop vrouwen hier "nee" zeggen, maar de praktijk wijst anders uit. Ik ben blij dat lanterfanteraar eerlijk en open is.

Elke vrouw vind het leuk als er een aantrekkelijke man haar aandacht geeft en haar aanraakt. Aantrekkelijkheid schep je door weer terug naar de basis te gaan: (diepe identiteit, weten wie je bent, en in het algemeen een positief vrolijk persoon).

Je hebt haar zo veel te bieden, waardoor jullie beiden een leuke avond kunt hebben.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_98840117
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef firefly3 het volgende:
Uiteraard zullen een hoop vrouwen hier "nee" zeggen, maar de praktijk wijst anders uit. Ik ben blij dat lanterfanteraar eerlijk en open is.

Elke vrouw vind het leuk als er een aantrekkelijke man haar aandacht geeft en haar aanraakt. Aantrekkelijkheid schep je door weer terug naar de basis te gaan: (diepe identiteit, weten wie je bent, en in het algemeen een positief vrolijk persoon).

Je hebt haar zo veel te bieden, waardoor jullie beiden een leuke avond kunt hebben.
Dat je nota bene Lanters' mening als algemene waarheid aanneemt zegt wel genoeg me dunkt.
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:48:15 #109
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98840162
Wacht even ik ben Surinamer ik kan dus bij iedereen subtiel een hand op de schouder leggen.
Wat een topontdekking!
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_98840193
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:42 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Hoe demonstreer jij doorgaans je waarde aan vrouwen in de club? Slechts door deze vrolijke, fysieke aanpak of nog iets anders?
Door vrolijk te zijn, oprecht vrolijk. Wanneer je het van binnen voelt, straal je het ook uit. Verder probeer ik mezelf op geen enkele manier te kwalificeren. Bij elke vorm van zelf kwalificatie daalt je eigen waarde onder die van haar.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:48:55 #111
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_98840215
quote:

Wat betreft de vrolijkheid heb je helemaal gelijk hoor.
Maar wat betreft de aanrakingen sla je de plank echt volledig mis. Maar echt. Volledig. ! :')

Ik ben wel benieuwd wat het niveau is van de vrouwen die jij paait (of probeert te paaien). :')
Kom aub naar de meet.
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:49:01 #112
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98840225
quote:

Nou hehe, maar ik ben niet aantrekkelijk dus kan ik beter geen arm om haar heen slaan.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_98840232
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is ook precies de reden waarom er geen vaste regels zijn voor versieren.
Zoveel mensen, zoveel wensen. ;)

Wat Firefly verkondigt werkt heel misschien bij heel domme of heel fysiek ingestelde vrouwen.
Maar het overgrote deel zal het niet waarderen. Understatement.
Dat klopt niet wat je zegt. Understatement.
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:49:18 #114
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98840245
Fuck me, zijn jullie nou nog erover bezig :')
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:49:27 #115
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98840258
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:48 schreef heloef het volgende:
Wacht even ik ben Surinamer ik kan dus bij iedereen subtiel een had op de schouder leggen.
Wat een topontdekking!
Hmm ja, maar wel als je de juiste flow hebt hè. Zo van "heeeeeeeeeeuuuu daar hebben we jantien weer!!" en een big smile.
pi_98840282
quote:

Dat is het hele punt. Ik geloof die praktijk van jou niet zo. Je beweert dat je zoveel succes hebt, maar of dat door je aanpak komt of dat het überhaupt de waarheid is weten we natuurlijk niet. Ik betwijfel het, als ik kijk naar wat je post.
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:50:41 #117
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_98840352
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:49 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Hmm ja, maar wel als je de juiste flow hebt hè. Zo van "heeeeeeeeeeuuuu daar hebben we jantien weer!!" en een big smile.
_O-
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:50:42 #118
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_98840354
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:49 schreef Mercer het volgende:

[..]

Okee, weerleg het eens..?
pi_98840390
yo firefly heb je geen dvd-box die we ergens kunnen bestellen
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
pi_98840431
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:51 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Wil je die bestellen dan?
pi_98840457
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:49 schreef Mercer het volgende:
Ach gut, nog zo'n pua-kneus.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2011 21:52:13 ]
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:52:09 #122
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_98840473
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:51 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Dat zou ideaal zijn. Ik eet uit zijn hand!
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_98840564
of als hij naar de meet komt kunnen we met een kladblok in de bosjes liggen
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:53:35 #124
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_98840565
En de wereld is weer een paar faalhazen rijker. :|W

Ik kan niet wachten tot jullie rapportage over hoe succesvol het was tijdens het stappen. _O-
pi_98840639
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:43 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Dit is dus waarom we er niet uitkomen, de ene vrouw vind een bepaalde aanpak geweldig de ander kwalificeert het als aanranding. Dit schiet toch niet op zo.
Vrouwen ervaren het als aanranding als de oprechte blijheid en persoonlijkheid niet op dat niveau staat.

Dit is heel belangrijk om te weten:

- Ben je oprecht blij van binnen, dan wordt zij ook blij. (emotie is aanstekelijk)

- Vind je het niet kunnen dat je haar aanraakt??? Dan vind zij dat ook niet kunnen! (ze merkt het aan je)

Niet aarzelen, je hebt een solide identiteit met normen en waarden waarbij je weet wat kan en wat niet kan. Als je zo'n sterke realiteit hebt, sleur je vrouwen mee in je realiteit. Je vervult hierdoor de rol als man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')