Je vind mij geen kutkneus?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Oh noes, je probeert je waarde te dingessen met sterke verhalen, nu ben je onaantrekkelijk, wat een rookie mistake!
gast, rot gewoon uit dit topic
Hoewel... dit kan inderdaad wel mensen helpen, als ze stijgen in hun eigen achting omdat ze niet zo'n kutkneus zijn als jij
Dat is toch jammer, vind je niet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
haha die smiley
nah mijn mater zal mij 's ochtends wel 3 zoenen geven. that's it. mijn tante heeft straatvrees en stuurt 5 euro op de post.
je bent wel lekkerder bezig dan Sebastian Vettelquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:14 schreef Micson het volgende:
[..]
Het is niet mijn beste foto
Het was meer bedoeld om de triestheid van die vuurvlieg aan te tonen, zo'n foto zegt helemaal niks natuurlijk
Nee het toont helemaal niets. Je wilt je rare praatjes kracht bijzetten met een kansloze foto. Post gewoon die foto waarop je die chicks zoent, of post helemaal niets.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Inderdaad, zo'n foto zegt niets. Het is alleen om aan te tonen dat ik actief bezig ben en voor de praktijk ga.
Je moet ervan gaan leren houden om vrouwen te benaderen. Dit kan alleen door het vaak te doen en de successen te gebruiken als motivatie voor de volgende benadering. Hoe beter het gaat, hoe leuker je het begint te vinden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik denk wel dat ik van 20 minuten vrouwen benaderen wakker geschud word maar die blije staat zet ik mijn vraagtekens bij.
Jawel, maar zij wonen ver weg he. En ze hebben een druk leven. Hmm, misschien dat die ene vriendin wel zou kunnen, die heeft niet zo'n druk leven. Zij had hetzelfde als ik he! Zo in bed liggen, no life. En we zouden elkaar helpen. Zij heeft nu een vriendje.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:16 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dat is toch jammer, vind je niet?
Maar als je gewoon 3 taarten bakt (appeltaart sowieso) dan kan je toch mensen uitnodigen. Die meisjes waar je mee uitgaat bijvoorbeeld. Of heb je daar helemaal geen behoefte aan?
Waarschijnlijk worden die chicks van hem alleen niet betaald om met kanschlozen op de foto te gaanquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:17 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je bent wel lekkerder bezig dan Sebastian Vettel
Laat die man zijn succesverhalen toch vertellen, als ie daar trots op is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Oh noes, je probeert je waarde te dingessen met sterke verhalen, nu ben je onaantrekkelijk, wat een rookie mistake!
gast, rot gewoon uit dit topic
Hoewel... dit kan inderdaad wel mensen helpen, als ze stijgen in hun eigen achting omdat ze niet zo'n kutkneus zijn als jij
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:17 schreef Micson het volgende:
[..]
Nee het toont helemaal niets. Je wilt je rare praatjes kracht bijzetten met een kansloze foto. Post gewoon die foto waarop je die chicks zoent, of post helemaal niets.
Als je dat alsnog doet, slik ik mijn woorden in!
Ik weet niet wanneer je verjaardag is, maar zoiets valt te plannen toch. En Nederland is toch niet zo groot dat ze niet niet kunnen komen toch. Of is het al te kort dag, morgen ofzo?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jawel, maar zij wonen ver weg he. En ze hebben een druk leven. Hmm, misschien dat die ene vriendin wel zou kunnen, die heeft niet zo'n druk leven. Zij had hetzelfde als ik he! Zo in bed liggen, no life. En we zouden elkaar helpen. Zij heeft nu een vriendje.
ja je moet natuurlijk wel ff een stoer verhaal bij je foto verzinnen zoals firefly reeds demonstreerdequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:19 schreef Micson het volgende:
[..]
Waarschijnlijk worden die chicks van hem alleen niet betaald om met kanschlozen op de foto te gaan
Gewoon de deur uitvluchten op je verjaardag. Doe ik ook binnenkort.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jawel, maar zij wonen ver weg he. En ze hebben een druk leven. Hmm, misschien dat die ene vriendin wel zou kunnen, die heeft niet zo'n druk leven. Zij had hetzelfde als ik he! Zo in bed liggen, no life. En we zouden elkaar helpen. Zij heeft nu een vriendje.
Newbiequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:01 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dat valt niet uit haar foto te halen, of heb jij materiaal die wij niet hebben?
Nou, als hij die chicks heeft gezoend, dan heb ik daar best respect voor. Ik geloof er alleen geen snars van, en de foto die hij post ademt eenzelfde sfeer als die foto wat ikzelf postte.quote:
Ik heb er niets stoers bij te vertellen? De vrouwen heb ik niet gezoent overigens en dat durf ik gewoon te vertellenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:21 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
ja je moet natuurlijk wel ff een stoer verhaal bij je foto verzinnen zoals firefly reeds demonstreerde
Anders diss je even je eigen zusjequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:02 schreef Mpj het volgende:
[..]
Catwalk ga ik zelf ook wel eens heen omdat mijn zusje shows loopt, en daar zijn sowieso geen mooie dames te vinden. Allemaal te lelijk dun en zeker geen versier materiaal.
Er zijn vast wel wat Fok!kers die langs willen komen om je op te vrolijkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
Omg. Ik heb nog nooit met een jongen op de foto gestaan. Als in: geposeerd. Realiseer ik me nu weer even. Behalve klassenfoto's.
Oh. En met mijn verjaardag zal ik dit jaar helemaal alleen zitten. Als ik voor die dag niemand ( nieuwe maatjes) heb geregeld, ga ik de hele dag in bed liggen.
als je genoeg verknipt sws. moet je ze wel om een cadeautje vragen als ze je aanspreken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh ik weet iets. Als ik jarig ben en niemand heb gevonden, ga ik wel met een verknipt wit shirt door de stad lopen waarop staat "Ik ben jarig". Aanspraak gegarandeerd.
Daar hebben we dus een ander topic voor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef Mercer het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Misschien heb ik te snel geoordeeld. Ik ken jou verder niet, dus ik weet het niet. Maar het is jouw mening dat die pua shit rotzooi is, dat wil niet direct betekenen dat iemand anders er niet iets aan kan hebben in dit topic.
Je hebt wel een heleboel praatjes, maar je post een foto waarbij je schuchter tussen twee chicks staat die obviously geforceerd met je poseren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb er niets stoers bij te vertellen? De vrouwen heb ik niet gezoent overigens en dat durf ik gewoon te vertellen. Verder was ik toen nog niet zo goed. Maar het was wel gezellig op een feestje nadat ze hun ding hadden gedaan. Dus ze werkten niet ofzo. Het lijkt me ook beter als jullie die meiden met respect behandelen
OH dat is een goeie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:28 schreef mytec het volgende:
[..]
als je genoeg verknipt sws. moet je ze wel om een cadeautje vragen als ze je aanspreken.
Ladies & Gentlemen... Lant at her bestquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
OH dat is een goeie.
Oh jaaa en ik word dan sowieso Gekust door jongens, "beleefdheidskussen"
maar nee ff serieus, ik moet echt al VOOR mijn verjaardag geneukt worden, moet die hitte van de zomer overleven en werk etc
Waarom moet dat dan weer? wordt de hitte echt niet minder van hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
OH dat is een goeie.
maar nee ff serieus, ik moet echt al VOOR mijn verjaardag geneukt worden, moet die hitte van de zomer overleven en werk etc
ik begin nu toch weer aan hoax te denken vooral je fotoboekquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
OH dat is een goeie.
[/quo[quote]Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
OH dat is een goeie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |