Dit waren weer andere meiden. Het is niet die miss van een bepaalde land die ik bedoelde. Zij hou ik anoniem.quote:
Ik heb alles al gezien, behalve haar naakte lichaam.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:01 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dat valt niet uit haar foto te halen, of heb jij materiaal die wij niet hebben?
Waar dan? En hoe bedoel je van alles en nog wat?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
[..]
Ja in Nederland,, beetje vanalles en nog wat.
Okéquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb alles al gezien, behalve haar naakte lichaam.
De exacte lokatie enzo vertel ik liever niet ivm privacy. Ik val op verschillende type vrouwen overigens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:02 schreef Mpj het volgende:
[..]
Waar dan? En hoe bedoel je van alles en nog wat?Ik bedoel bij 'n miss verkiezing vind ik de beauties altijd wel meevallen hier in Nederland, meestal zijn 't gewoon vrij simpele dames (je hebt er mooie tussen). Maar het is ook nog eens supernep, die domme vleeskeuringen. Echt hoor, daar moet je niet eens proberen te versieren.
![]()
Catwalk ga ik zelf ook wel eens heen omdat mijn zusje shows loopt, en daar zijn sowieso geen mooie dames te vinden. Allemaal te lelijk dun en zeker geen versier materiaal.
Wat ook helpt is om na te denken over het moment, maar dat is vrij slecht, want het is belangrijk om in het "nu" te leven. Elke fysieke actie dat wat moeite kost, maar waarbij je een "vrij" gevoel krijgt, is goed. Het kan zijn dat je opgepept wordt als je gaat klappen. Verder is het ook goed om 20 min lang non stop vrouwen te benaderen. Hierdoor wordt je ook wakker geschud en kom je vanzelf in een blije staat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:05 schreef Newbie114 het volgende:
Hoe neem ik mijn gitaar-bazen gevoel mee het leven in zonder als een mongol te zuipen of heen en weer te springen?
je ziet eruit als Sebastian Vettelquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef Micson het volgende:
Hahaha die foto.
[ afbeelding ]
Ben ik nu ook stoer?
Je ouders en familie komen ook niet? Of heb je die nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
Omg. Ik heb nog nooit met een jongen op de foto gestaan. Als in: geposeerd. Realiseer ik me nu weer even. Behalve klassenfoto's.
Oh. En met mijn verjaardag zal ik dit jaar helemaal alleen zitten. Als ik voor die dag niemand ( nieuwe maatjes) heb geregeld, ga ik de hele dag in bed liggen.
Het linker meisje ziet er zeker wel leuk uit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:54 schreef firefly3 het volgende:
Binnenkort is er weer een modeshow feestje, de perfecte manier om leuke dames te ontmoeten. Hier een foto van een half jaar geleden. (Dames, als jullie dit zien liggen jullie vast in de deuk haha, binnenkort ben ik er weer bij!)
[ afbeelding ]
Ik heb bijna geen vrouwelijke facebookvriendjesquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:44 schreef KeizerKuzco het volgende:
Spreek dan ook een Facebook meisje aan. Die stap is niet zo moeilijk, lijkt me.
Het is niet mijn beste fotoquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:12 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
je ziet eruit als Sebastian Vettel
Dit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik denk wel dat ik van 20 minuten vrouwen benaderen wakker geschud word maar die blije staat zet ik mijn vraagtekens bij.
haha die smileyquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:12 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Je ouders en familie komen ook niet? Of heb je die niet
Oh noes, je probeert je waarde te dingessen met sterke verhalen, nu ben je onaantrekkelijk, wat een rookie mistake!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:32 schreef firefly3 het volgende:
Overigens, ik heb een miss ontmoet van een bepaalde land (wil haar identiteit niet vrijgeven). Ze begon me te strelen enz, maar ik had het niet afgemaakt want toen was ik nog niet zo goed grrr.
Inderdaad ik sta met Gerrie op de foto.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef Micson het volgende:
Hahaha die foto.
[ afbeelding ]
Ben ik nu ook stoer?
Ik vond je anders keistoerquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:14 schreef Micson het volgende:
[..]
Het is niet mijn beste foto
Het was meer bedoeld om de triestheid van die vuurvlieg aan te tonen, zo'n foto zegt helemaal niks natuurlijk
Inderdaad, zo'n foto zegt niets. Het is alleen om aan te tonen dat ik actief bezig ben en voor de praktijk ga.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:14 schreef Micson het volgende:
[..]
Het is niet mijn beste foto
Het was meer bedoeld om de triestheid van die vuurvlieg aan te tonen, zo'n foto zegt helemaal niks natuurlijk
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Oh noes, je probeert je waarde te dingessen met sterke verhalen, nu ben je onaantrekkelijk, wat een rookie mistake!
gast, rot gewoon uit dit topic
Hoewel... dit kan inderdaad wel mensen helpen, als ze stijgen in hun eigen achting omdat ze niet zo'n kutkneus zijn als jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |