Ik weet niet hoe oud je bent maar ga fitnessen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:43 schreef benzin het volgende:
[..]
"" is wel een beetje een samenvatting hoe ik me voel ja
Ik zou er heel veel voor over hebben om gewoon normaal te zijn en me net zo te voelen als anderen. Vanmiddag zag ik weer eens een gesprek tussen een ex-klasgenoot en een leuk meisje op Facebook. Ik zou zo willen zijn
Ik vind dat je de laatste topics wel alleen maar vuurvlieg zit te quoten en er commentaar op te geven, maar hier moet ik je toch qft-en want die post sloeg als een lul op een drumstel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
De hoeveelheid verbale diaree die je uitbraakt... priceless.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:47 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik vind dat je de laatste topics wel alleen maar vuurvlieg zit te quoten en er commentaar op te geven, maar hier moet ik je toch qft-en want die post sloeg als een lul op een drumstel.
Nee, ik denk het niet eigenlijk. Sorry.quote:
Rot man, ik zou dat bazengevoel (dat ik echt weet wat ik aan het doen ben) graag meenemen irl...quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:48 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet eigenlijk. Sorry.
Crimineel much?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:54 schreef firefly3 het volgende:
Binnenkort is er weer een modeshow feestje, de perfecte manier om leuke dames te ontmoeten. Hier een foto van een half jaar geleden. (Dames, als jullie dit zien liggen jullie vast in de deuk haha, binnenkort ben ik er weer bij!)
[ afbeelding ]
"Mag ik met jullie op de foto even?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:54 schreef firefly3 het volgende:
Binnenkort is er weer een modeshow feestje, de perfecte manier om leuke dames te ontmoeten. Hier een foto van een half jaar geleden. (Dames, als jullie dit zien liggen jullie vast in de deuk haha, binnenkort ben ik er weer bij!)
[ afbeelding ]
Om jezelf onoverwinnelijk te voelen, zou je jezelf wakker moeten schudden door met vrouwen mee te dansen als een treintje, te schreeuwen, te zingen met de muziek enz. Dit helpt je erg goed.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Rot man, ik zou dat bazengevoel (dat ik echt weet wat ik aan het doen ben) graag meenemen irl...
Iemand tips?
ben jij die Jeffrey Dahmer in het middonquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:54 schreef firefly3 het volgende:
[ afbeelding ]
Welk modeshow feestje bedoel jij? In Nederland? Gewoon catwalk show of?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:54 schreef firefly3 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn probleem: daar blijf ik hangen; dan wordt ik weer zatquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Om jezelf onoverwinnelijk te voelen, zou je jezelf wakker moeten schudden door met vrouwen mee te dansen als een treintje, te schreeuwen, te zingen met de muziek enz. Dit helpt je erg goed.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:57 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
ben jij die Jeffrey Dahmer in het middon
Ja in Nederland,, beetje vanalles en nog wat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:58 schreef Mpj het volgende:
[..]
Welk modeshow feestje bedoel jij? In Nederland? Gewoon catwalk show of?
Nou, is dat alles?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:54 schreef firefly3 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat valt niet uit haar foto te halen, of heb jij materiaal die wij niet hebben?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |