Volgens Rowwen Heze praten we ooit met zijn allen Limburgs.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:48 schreef robdriessen het volgende:
Volgens de science fiction serie Firefly praten we over 20 jaar toch alleen nog maar Engels en Chinees als de talen van de twee grootmachten
Sint had de vorige keer dat ie gedraaid werd dit nummer een paar dagen in zn kopquote:
Limburgers zijn dan ook achterlijk, lekker laten denken dusquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens Rowwen Heze praten we ooit met zijn allen Limburgs.
Hoi samzzquote:
niets tegen Limburgersquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Limburgers zijn dan ook achterlijk, lekker laten denken dus
Nu niet overdrijven hequote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:52 schreef Myraela het volgende:
NIEUWE BUREN.![]()
![]()
Ik durf niet te kijken, maar hij is mannelijk en klinkt jong en hees.
Hij is mannelijk, maar het zijn buren?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:52 schreef Myraela het volgende:
NIEUWE BUREN.![]()
![]()
quote:
Avondquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:52 schreef Myraela het volgende:
NIEUWE BUREN.![]()
![]()
Nouja, ze zijn aan het verhuizen nu, dus ik hoor nu meerdere mannen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij is mannelijk, maar het zijn buren?
misschien zijn het wel de mannen van het verhuisbedrijf?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ze zijn aan het verhuizen nu, dus ik hoor nu meerdere mannen.
Maar, zijn het buren, of is het 1 buur?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ze zijn aan het verhuizen nu, dus ik hoor nu meerdere mannen.
Oh, misschien wil hij wel langskomen zaterdagquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:52 schreef Myraela het volgende:
NIEUWE BUREN.![]()
![]()
Hij staat nu met mijn moeder te praten als "Hai, wij zijn hier nieuw komen wonen"quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien zijn het wel de mannen van het verhuisbedrijf?
Ik moet nog eten en alles. Ik wil zaterdag ofzo wel een keertje.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:55 schreef naatje_1 het volgende:
Myra, kan jij om 19h niet eens een poging doen om te draaien?
Probeer het dan met nicecastquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet nog eten en alles. Ik wil zaterdag ofzo wel een keertje.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:56 schreef Zokunen het volgende:
Ik kan nog wel even door, maar geen idee of ik tot 8 uur red
Ik heb het programma al hoor, en dat lukt me wel. Alleen ik heb gewoon maar 5 liedjes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Probeer het dan met nicecastAls SSB niet te veel bezig is, kan hij je misschien helpen, of Snuf, want die heeft ook mac
Oooh, okquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het programma al hoor, en dat lukt me wel. Alleen ik heb gewoon maar 5 liedjes.
Ik luister dan ook niet. De kans dat ik het goed zou hebben is nihilquote:
Heb je torrents van meteen de hele top 40?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oooh, ok'Gewoon' de Top 40 downloaden ofzo, dat zijn liedjes die je wel kent, gok ik
Jazeker. Heb je inmiddels een torrentprogramma?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je torrents van meteen de hele top 40?
Firewind maar die is nie eens zo heel erg goed hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jaah thuis!
LoLa, wat was die band nou die je eerder noemde?![]()
Ja die heb ik wel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jazeker. Heb je inmiddels een torrentprogramma?
Je mag gerust een lijsjte geven per dm ofzo met gitaarmuziek, als ik het kan vinden dan draai ik hetquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Firewind maar die is nie eens zo heel erg goed hoor
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:02 schreef Zokunen het volgende:
vond de vorige leuk dus die had ik bovenaan gezet, maar niet gekeken wat ik al had klaarstaan
will do.. ik ga even neuzenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je mag gerust een lijsjte geven per dm ofzo met gitaarmuziek, als ik het kan vinden dan draai ik hetSta altijd open voor nieuwe dingen!
Hierna Mozart en daarna Darkraver, dan hebben we alle uithoeken wel gehadquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:02 schreef Zokunen het volgende:
vond de vorige leuk dus die had ik bovenaan gezet, maar niet gekeken wat ik al had klaarstaan
Je hebt er zin an of nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hierna Mozart en daarna Darkraver, dan hebben we alle uithoeken wel gehad
Wel een leuke avond/nachtshow: de show van uiterstenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Okéquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerdquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wel een leuke avond/nachtshow: de show van uitersten
Knetterharde thrashmetal en daarna een vrolijk deuntje van Rieuquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wel een leuke avond/nachtshow: de show van uitersten
Dat lijkt me een goede opgave voor VHquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knetterharde thrashmetal en daarna een vrolijk deuntje van Rieu
In 2 uur kun je 30 liedjes draaien. Gewoon 30 verschillende genresquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knetterharde thrashmetal en daarna een vrolijk deuntje van Rieu
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
In 2 uur kun je 30 liedjes draaien. Gewoon 30 verschillende genres
Ik zeg uiteraard doenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
In 2 uur kun je 30 liedjes draaien. Gewoon 30 verschillende genres
Zou wel tof zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En dan de overgangen zo uiteenlopend mogelijk doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:09 schreef robdriessen het volgende:
OK, nu ben ik meer dit.Lolz!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:09 schreef robdriessen het volgende:
OK, nu ben ik meer dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Death metal tot Schlagerquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:09 schreef ValHallen het volgende:
Van Grindcore tot K3
Van Terror tot RnB
Experimentele jazz tot speedcore.quote:
Het lastige is de contrasten vinden, ben nu even aan het puzzelenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
30 genres moeten geen probleem zijn lijkt me. Metal heeft er al zo'n 867532
Een lijst van genresquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
30 genres moeten geen probleem zijn lijkt me. Metal heeft er al zo'n 867532
Eet zequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Ditquote:
quote:
Het is TE veel...quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Een lijst van genres
http://nl.wikipedia.org/wiki/Muziekgenres
Latersquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:16 schreef robdriessen het volgende:
Ben er weer even van tussen. Veel plezier mensen. En Zoku, jij heerscht.
Succesquote:
Ja precies datquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is TE veel...
op een gegeven moment weet ik niet meer in welk genre iets valt...
ik vind het goed of ik vind van niet
Avondquote:
Dan kan jijquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:18 schreef Zokunen het volgende:
Begin het nu moeilijk te krijgen, maar ik wil het volhouden tot 8 uur
Ik luister muziek van heel veel genres, maar ik vind het wel fijn dat alles zo onderverdeeld wordt. Geeft wat structuur en is voor mij ook een soort van handleiding.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is TE veel...
op een gegeven moment weet ik niet meer in welk genre iets valt...
ik vind het goed of ik vind van niet
Hoe is t daar dan ?quote:
Ik gebruikte alleen de handleiding voor genre's pop rock nederlandstalig jazz/blues en buitenlandsquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik luister muziek van heel veel genres, maar ik vind het wel fijn dat alles zo onderverdeeld wordt. Geeft wat structuur en is voor mij ook een soort van handleiding.
Dan tot 8 uur, maar die rotovergangen zoeken is best lastigquote:
Moequote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
MoeAuwehoeren tot 5 uur en dan om 9 uur weer wakker is niet goed voor 2 nachten op rij.
Verder alles goe.
Hier en bij jou ook alles lekker en goed?
Ja daar hebben wij dus niets van mee gekregen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Ja, hier ook alles lekker. Alleen viel het "noodweer" hier echt heel erg mee. Alleen beetje water en onweer gehad, meer niet.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:25 schreef Zokunen het volgende:
Ik denk dat ik hem nu tot 8 uur redelijk fout heb staan
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:28 schreef Zokunen het volgende:
Is iedereen hier bekend met ome henk btw?
Laatst heeft Melting een heel uur gevult met Ome Henk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:28 schreef Zokunen het volgende:
Is iedereen hier bekend met ome henk btw?
Waarschijnlijk wel ja!quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
Op de camping lalalalalalalalaaaaaaaaa
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:31 schreef Zokunen het volgende:
Die is het niet
heb minimaal 16 cd's van em op de pc staan
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:31 schreef Zokunen het volgende:
Die is het niet
jammerquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:31 schreef Zokunen het volgende:
Die is het niet
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:31 schreef Zokunen het volgende:
Die is het niet
Maakt niet uit toch? Allang tof dat je wil opvullen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:33 schreef Zokunen het volgende:
Hierna wel enig verval in de overgangen, maar kwam dus ook ongepland dit
Iddquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:34 schreef Watertornado het volgende:
Wat is die jappenmuziek toch geinig hè!
Wutt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:34 schreef Samzz het volgende:
Er liep een witte eend op het midden van de weg. Een witte eend op het midden van de weg. Een witte eend op het midden van de weg en onze blauwe eend hing in de booooooomen!
Ik ken wel 't Autootje van Allard en Leo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:34 schreef Samzz het volgende:
Er liep een witte eend op het midden van de weg. Een witte eend op het midden van de weg. Een witte eend op het midden van de weg en onze blauwe eend hing in de booooooomen!
Vind er vaak geen reet aan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:34 schreef Watertornado het volgende:
Wat is die jappenmuziek toch geinig hè!
Ciska Peters en Robbie (?) Toberquote:
En niet naar radio 49?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ciska Peters en Robbie (?) ToberNu luister ik Zeeman
Ik ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ken wel 't Autootje van Allard en Leo.
Zegt me niets.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ciska Peters en Robbie (?) ToberNu luister ik Zeeman
Komt goed ik kan Guppie aan zetten als nodig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:35 schreef Zokunen het volgende:
~20:00 stop ik wel echt ook als dj troll er niet is, moet nog wel wat eten
Ja, dat kan ook!quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:37 schreef Zokunen het volgende:
Is het niet ronnie tober? Die homo uit Apeldoorn
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Komt goed ik kan Guppie aan zetten als nodig.
Is er een andere DJ die evt kan vullen?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
tijd voor koffie en mijn bank
tot straks
mocht dinges niet opduiken wil dat uur er wel bij doen..quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Komt goed ik kan Guppie aan zetten als nodig.
Is er een andere DJ die evt kan vullen?
Laters!quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
tijd voor koffie en mijn bank
tot straks
Hm, gezien de computergeluiden lijkt me dit toch geen Goa, maar juist Psytrance. De stijlen zitten dan ook zéér dicht bij elkaar.quote:
2 DJ's die evt kunnen vullen dus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
mocht dinges niet opduiken wil dat uur er wel bij doen..
Ik draai m'n herrie, jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
2 DJ's die evt kunnen vullen dus.![]()
Al tune ik wel uit want ik neem aan dat jullie t genre onveranderd laten?
OS? / mobiel? Kan tegenwoordig echt bijna op alles.quote:
Geen idee wat dat zijn moetquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik bedoel het Genre dat Trol zou gaan draaien.
Same here, maar draai jij maar, Jofu!quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan veranderd het in mijn geval niet nee
Het maakt me ook weinig uit. Ik luister wel als ik thuis ben. Ik heb geen zin in een torenhoge telefoonrekening of wat dan ook.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
OS? / mobiel? Kan tegenwoordig echt bijna op alles.
Dat dacht ik al. Daarom zei ik ook dat ik dan uit tune..quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan veranderd het in mijn geval niet nee
Ik moet sowieso inladen want OTS kan slecht omgaan met 256kb en hogerquote:
Die van Mijk?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:45 schreef Zokunen het volgende:
Komt nog uit de top 100 van eggstc(deze)
Oh ja daar heb ik geen ervaring mee. Ik draai gewoon met winamp.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet sowieso inladen want OTS kan slecht omgaan met 256kb en hoger
En hij heeft nog 4 minuten om zich te melden..
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ja daar heb ik geen ervaring mee. Ik draai gewoon met winamp.
Klopt.
Al zal t binnen kort veranderen want Knetter heeft Sam geïnstalleerd op mn pc. Ik moet all1 nog de juiste gegevens invullen en m'n mic testen.
True, maar goed, het werkt fijn verder buiten datquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:49 schreef Zokunen het volgende:
OTS doet alleen tering lang over nieuwe muziek, daarna gaat het prima.
Maar heb je wel een lading extra bestanden op je pc
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga jij luisteren dan als ik een hip hop \ rap show maak?
heyquote:
op een cd zou het meer iets zijn als ZEZEEZEZEZEZEZEZEZEZEZEZEquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:52 schreef Watertornado het volgende:
Het valt me nu trouwens pas op dat je allemaal LP-karakteristieken hoort bij dit nummer (dat nota bene over de CD-speler gaat!)
dus je gaat niet draaienquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:53 schreef Trollscience het volgende:
Nee het spijt me echt, maar ik moest nog afwassen
jawel, moestquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dus je gaat niet draaien
Dat wist ik niet.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
het begint irritant te worden
Na hoeveel minuten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:56 schreef Zokunen het volgende:
Ik kan niet skippen want hij wordt leuk...
Ik ken alleen het J-Pop nummer dat zo heet.. ik weet niet of dat hetzelfde is als jij bedoeld..?quote:
ik hoor niks bijzonders, missfchien is je radio vastgelopenquote:
quote:
[..]quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
[quote]Op woensdag 29 juni 2011 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik hoor niks bijzonders, missfchien is je radio vastgelopen
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik hoor niks bijzonders, missfchien is je radio vastgelopen
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wanneer komt het grappige einde, dan kan ik ff muten tot dan
ha ha die sinterklaas toch, zo grappig..quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:58 schreef dockx het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
[..]
Zokunen zn cdspeler zit vast.
Quote faaltje.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ha ha die sinterklaas toch, zo grappig..
Heart - Barracuda.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Ja ok als ik m hoor waarschijnlijk wel maar t zegt me zo niets.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:59 schreef ToT het volgende:
Ja okee godverdomme nu vind ik het onderhand wel eens genoeg zeg.
Hatersquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kweet niet of ik dit liever hoor, of metal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Haters
Ik ga je ook muten hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik ergens niet tegen kan is t metal.
![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:04 schreef Zokunen het volgende:
Hmm dit was niet de versie die het had moeten zijn ... grrr
Draai nog ff de goedequote:Op woensdag 29 juni 2011 20:04 schreef Zokunen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |